Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Om de afaceri, tanar, caut asistenta personala, de luni pana vineri, program 8h. Mai multe detalii in privat

  • 15

    Cerinte: - limba engleza avansat - limba italiana avantaj - cunostinte contabilitate primara - seriozitate si atentie la detalii

  • 3

    Angajam receptioner. Persoana dinamica, adaptabila si deschisa.

  • se cauta barbati pentru reciclare masini de spalat si frigidere germania 1000-1200 euro net pe luna

  • 1

    Reciclare Germania Plecare 27 martie 2021 Salariul: 1000 - 1200 net Se cauta personal necalificat pentru reciclare televizoare și mașini de spălat. Dezmembrare și sortare. NU SE CERE LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA! SALAR 1000-1200 EURO /LUNA NET - Cazare GRATUITA 2 PERSOANE IN CAMERA -Transport gratuit intre locul de munca si cazare -Asigurare medicala, -Bani pentru mancare dupa prima saptamana - Concediu de odihna platit intergral NU SE ASIGURA LENJERIE DE PAT VESELA SI INTERNET! Se pleaca grup organizat din tara . Biletul de transport se plateste la autocar.

  • 4

    Candidatul ideal: -Studii medii (de preferat superioare). -Experienta in gestionare. -Spirit de echipa. -Persoana pozitiva si organizata. Descrierea jobului: -Asigurarea pastrarii banilor si a altor valori in siguranta. -Asigurarea pastrarii in magazie in conditii de siguranta a tuturor bunurilor materiale pe care le are in primire. -Mentinerea sistemelor de control stoc la zi si asigurarea acuratetei inventarului. -Asigura receptia marfurilor. Oferta: Pachet salarial(salariu, tichete de masa, o masa/zi, abonament Ratt). Mediu de lucru placut.

  • 26

    Angajez urgent personal birou public in Timisoara full-time..........cv+foto

  • 2

    Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16

  • disponibile immediata

  • 6

    Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: -permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;

  • 15

    Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților/pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic in Timișoara, îndreptat spre excelență în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitivă, servicii la superlativ și personal bine instruit. Cu o istorie de peste 14 ani, Oriental Spa a fost mereu în topul preferințelor clienților pe plan local, dar și al turiștilor care ne vizitează frumosul oraș. Succesul Oriental Spa de-a lungul timpului se datorează unui manager pasionat ce are alături o echipă de profesioniști, echipă de care suntem mândri și din care te așteptăm să faci parte.

  • 15

    Caut asistenta personala,cu contract de munca ,,permis auto,cunostinte operare PC,se asigura masina de serviciu ,daca este cazul..salariu f atractiv,,sunati pe numarul din anunt sau trimiteti CV DVS sau mesaj si va voi contacta.

  • 2

    Firma Tipo-Metalic Rack, angajează arhivari autorizati cu contract de munca în condiții avantajoase pentru orașul Timișoara. Va rog sa ne contactați la numărul de telefon .

  • 2

    Închiriez prb și nacele la 20 m preț la prb la.oro.. sau la zi .. telefon 073466940

  • 6

    Societate comerciala din Timisoara, cautam o doamna pentru functia de operator gestiune. Cerinte: -varsta minima 35 de ani -cunostinte de operare al programului Microsoft Office Va invitam sa ne trimiteti CV-urile in mesaj la acest anunt. Persoanele selectionate vor fi contactate.

  • 1

    Cercasi segretaria con esperienza lavorativa in contabilit , si richiede linqua parlata e scritto italiano, e inglese ,disponibile immediatamente si richiede et minima 30, disponibile a viaggiare anche in Europa ,per info email, Candidatura per solo donne Massima seriet e disponibilit

  • 1

    Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba germana ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • 19

    Clarismart Consulting angajeaza Frigotehnist, Lacatus, Sudor, Electrician, Instalator pentru companie din Timisoara , in domeniul instalatiilor. Cerinte: Studii de calificare in domeniu constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Disponibilitate de lucru in santier Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: Salariu motivant Transport asigurat Posibilitate de cazare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV atasat sau sa apele nr. de tel .

  • 1

    Firma de constructii angajeaza personal cu experienta pentru achizitii publice.

  • Salveaza cautarea