Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Reprezentanti vanzari tamplarie PVC AL!

    Suntem în căutarea unor reprezentanți vânzări în domeniul tâmplăriei PVC AL! Dacă ești pasionat de vânzări alătură-te echipei noastre. Ce căutăm? * Abilități de cercetare și analiză și o atenție sporită la detalii; * Experiența în vânzări și activitate de teren reprezintă un avantaj; * Abilități foarte bune de comunicare și negociere; * O atitudine pozitivă, orientată spre echipă și dorință de evoluție constantă! Responsabilități: * Aprofundarea cunoștințelor despre produsele și serviciile noastre; * Dezvoltarea și întreținerea portofoliului de clienți! Ce îți oferim: * Pachet salarial motivant plus bonusuri în funcție de performanță; * Training asigurat și oportunități de dezvoltare profesională; * Autoturism+laptop+telefon de serviciu! Dacă te regăsești în această descriere și îți dorești să te alături unei echipe dinamice, așteptăm cu nerăbdare CV-ul tău. Detalii la nr. telefon: sau CV-urile pe adresa de e-mail:

  • Consultanti showroom tamplarie pvc aluminiu: 2 posturi disponibile!

    Iti plac provocarile, obiectivele indraznete in domeniul vanzarilor? Atunci te asteptam in echipa noastra! Ce ne dorim? Experienta in domeniu constituie un avantaj; Capacitate de concentrare si atentie distributiva; Persoană orientată către client şi către rezultate, atentă la detalii. Capabilitate de planificare si organizare a proprii activitati dar si a echipei de lucru; Spirit pozitiv si dorinta de dezvoltare continua; Capacitate si dorinta de a invata permanent lucruri noi; Ce atributii vei avea? Vei comunica activ cu clientii pentru solutionarea informatiilor solicitate; Vei mentine actualizate baze de date, platforme; Crearea si dezvoltarea relatiilor de parteneriat cu clientii; Mentinerea portofoliului actual de clienti si actualizarea acestuia; Perseverenta n atingerea obiectivelor profesionale. Ce iti oferim? O varietate de beneficii care să te ajute să-ți dezvolți cariera și să-ți atingi obiectivele profesionale; Salariu motivant + bonusuri in functie de performanțe; Daca ti-am atras atentia si consideri că ți dorești să te alături echipei noastre așteptăm sa ne contactezi la nr. de telefon: sau sa ne trimiti CV-ul tău pe adresa de e-mail:

  • Căutam colaboratori,agenti vânzări

    Cautam colaboratori ,agenti vânzări de mașinării de construcctii ,suntem fabricant și distribuitor pentru România.detalii

  • 5

    Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință

    Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!

  • 8

    Mecanic Auto - Iasi

    Cerinte - Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati Realizari - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. Se ofera: - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru.

  • Representant vanzari

    Representant vanzari Candidatul Ideal Experienta in domeniul vanzarilor Studii superioare in domeniul ethnic sau cunostinte tehnice temeinice Abilitatea de a comunica cu clientii si de a adapta oferta necesitatilor lor. Foarte bune abilitati de analiza si rezolvare a problemelor; Flexibilitate in relatia cu clientii Abilitatea de a lua decizii rapide si de a prioritiza.; Abilitati de negociere; Echilibru emotional; Usurinta, claritate si coerenta in exprimare; Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune; Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete); Orientare spre atingerea obiectivelor . Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat este o necesitate Descrierea jobului Realizarea obiectivului de vanzari lunar Dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata; Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei; Negocierea conditiilor comerciale, respectand procedurile companiei; Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Relationarea cu partenerii nostri straini

  • 2

    Consultant zonal vanzari

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.

  • 1

    Angajam Manager de vânzări national

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:

  • 6

    Angajam Agenti Imobiliari cu / fara experienta

    Mauwis imobiliare, Agentie cu vechime isi extinde echipa. Salariul este pe baza de comision si variaza in functie de munca depusa. Cerinte: Cunoștințe de baza in utilizarea computerului Limbaj si atitudine profesioniste Tinuta office Experienta in domeniul imobiliar constituie un plus Beneficii: Aveti posibilitatea de a va alege zona/sectorul , tipul tranzactiilor vanzari/inchirieri. Nu se ofera salariu fix, comisionul este progresiv- la vanzari. Se ofera birou individual, laptop, telefon mobil, decontare mijloace de transport, combustibil masina, , baza de date si posibilitati de promovare si gestionare a ofertelor/cererilor , masina in functie de realizari( vanzari). Oferim un comision de 50 % celor care detin SC sau PFA, pentru colaborarea cu noi. 5 posturi disponibile care presupun: Identificarea cererilor și a ofertelor Contactarea proprietarilor Promovarea anunțurilor Stabilirea contactului cu clientii Realizarea vizionarilor Incheierea contractelor de vizionare Participa la negocierile privind pretul imobilului, conditiile de transfer a proprietatii si conditiile legale ale tranzactiei.

  • 18

    Agenti imobiliari Iasi

    NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .

  • 5

    Optometrist/ optician part-time/full-time

    Absolvent cu studii de specialitate finalizate Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Experienta minima este obligatorie -Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului optic adecvat

  • 19

    Cursuri de calificare in Brasov

    Executam cursuri de calificare in Brasov. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19.

  • 12

    Angajăm agent vânzări

    Primești: Program flexibil; Colegi tineri, plini de viață; Traininguri de dezvoltare personală și profesională; Bani pe măsura muncii depuse; (parte fixă și parte de comisionare) Vacanțe, premii și petreceri. Ne dorim: Să deții permis de conducere categoria B; Sa ții la principiile tale, sa fii cât mai autentic; Sa fii ambițios, perseverent, optimist și vorbăreț. Dacă ești interesat, lasă-mi te rog un număr de telefon în privat!

  • 2

    Agent Vanzari Baia Mare- Satu Mare

    SC GHITTA SRL angajeaza Agent de Vanzari pentru ruta Baia Mare- Satu Mare.Se ofera: auto, telefon, tableta si pachet salarial atractiv.

  • 3

    Te putem ajuta cu un loc de munca pe perioada NEDETERMINATA in Sibiu!

    Compania noastră caută un Reprezentant Vânzări pentru showroom-ul nostru din Sibiu. Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată către clienți și dornică să se alăture unei echipe dinamice și în creștere, această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Cerințe: Absolvent Studii Medii în Domeniul Tehnic: Preferabil să fiți absolvent de studii medii în domeniul tehnic, cu studii superioare constituind un avantaj. Experiență Relevantă în Domeniul Vânzărilor: Experiența anterioară în domeniul vânzărilor este necesară pentru a putea gestiona cu succes cerințele acestei poziții. Abilități Excepționale de Vânzare și Comunicare: Sunteți solicitat să demonstrați abilități excelente de vânzare și comunicare pentru a interacționa eficient cu clienții și pentru a promova produsele și serviciile companiei noastre. Atitudine Orientată către Client și Performanță: Atitudinea dvs. față de clienți și dorința de a obține rezultate remarcabile sunt esențiale pentru succesul în această poziție. Cunoștințe de Operare PC: Aveți cunoștințe solide de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel, pentru a putea gestiona corect documentele și rapoartele necesare. Descrierea Jobului: Promovarea activă a produselor și serviciilor companiei și acordarea de suport și consultanță clienților în cadrul showroom-ului din Sibiu. Evaluarea fiecărei situații prezentate de client și utilizarea tehnicii de vânzare consultativă pentru a găsi cea mai potrivită soluție. Oferirea de consultanță clienților, întocmirea ofertelor și încheierea contractelor conform politicii de vânzare a companiei. Solicitarea constantă a feedback-ului de la clienți pentru a asigura satisfacția acestora. Gestionarea portofoliului de clienți alocați showroom-ului din Sibiu. Responsabilitatea atingerii obiectivelor de vânzare stabilite. Identificarea oportunităților de business și dezvoltarea de relații de parteneriat. Întocmirea și transmiterea periodică a rapoartelor de vânzări. Beneficii: Pachet Salarial Motivant (salariu fix + comision), în concordanță cu performanța și realizările dumneavoastră. Stabilitatea Locului de Muncă în cadrul unei companii locale mari și dinamice, în creștere continuă. Oportunitate Unică: Construirea unei cariere în cadrul unei companii locale mari și dinamice, care se adresează atât pieței naționale, cât și principalelor piețe din vestul Europei. Dacă sunteți pregătit să vă asumați această provocare și să contribuiți la succesul continuu al companiei noastre, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oportunitatea de a construi o carieră solidă și de a vă dezvolta într-un mediu profesional și stimulant vă așteaptă!

  • 1

    Manpower angajeaza agent vanzari intr-un singur schimb pentru o companie din Rudeni, judetul Ilfov!

    Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720

  • 3

    Manpower recruteaza pe perioada NEDETERMINATA reprezentant vanzari showroom in Sibiu!

    Manpower recruteaza reprezentant vanzari directe pe perioada NEDETERMINATA in Sibiu! Reprezentant Vanzari Showroom CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.

Salvează căutarea