Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2021-10-11

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Agent Vanzari materiale de constructii !

    Termohidrofonica Grup SRL angajeaza :Agent vanzari ! Candidatul perfect : - Studiile in domeniul tehnic,reprezinta avantaj; -Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza ,organizare si formare echipa; -Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii; - Permis de conducere categoria B; Descrierea jobului: Domeniul de activitate : vanzari online, telesales, teren; Departament activitate : materii prime din POLIURETAN: -spuma poliuretanica (izolatii termice, montaj, adeziv); -placa PIR (termosisteme -fatade ,asteriale , plansee, terase, acoperisuri); -membrane poliuretanice - lichide sin termosudabile; -termo hidro sisteme poliuretanice . Materialele vandute sunt pe 2 categorii : -materii prime : clienti potentiali (aplicatori, producatori,etc); -produse finite , materiale: clienti potentiali(investitori, firme constructii, persoane juridice, persoane fizice); - dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti (constructori, revanzatori, clienti finali, etc); -zona disponibira - Romania)-nu sunt restrictii de limita; - promovarea produselor companiei (materiale de constructii si materii prime ); - Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; - Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Beneficii: -Venituri motivante; - masina si telefon de serviciu; -Mediu de lucru profesionist cu pregatire si cursuri tehnice; -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei ; Asteptam CV-ul tau ! Te asteptam la interviu !

  • Angajam Agent de Vanzari

    Angajam Agent de vânzări in domeniul Materiale De Constructii Tel.

  • 4

    Căutam agent vânzări

    INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.

  • Angajam agent vanzari acoperisuri rezidentiale si industriale

    Angajam agent vanzari la punctul de lucru din localitatea Gornesti. Program de lucru normal 8 ore zi, de luni pana vineri de la ora 8 pana la 17 cu pauza de masa. Oferim salar fix si bonusuri in functie de performanta. Daca esti interesat ne poti vizita la sediul firmei din loc Gornesti nr 196 ( vis a vis de primarie), sau la numarul de telefon afisat in anunt.

  • Angajez consilier piese auto

    Descrierea jobului: - Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24); - Preluarea apelurilor telefonice

  • Agent de vânzări

    DESCRIEREA POSTULUI SE LUCREAZĂ DE LA BIROU! Agentul de vânzări asigură promovarea și vânzarea directă a mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizației. Cunoștinte foarte bune PC; Cunoașterea unei limbi străine de circulație, preferabil limba engleză (avansat) permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR ATRIBUȚIILOR ACTIVITĂȚILOR POSTULUI Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor serviciilor în zona în care acționează; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Urmărește preluarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii; Cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții; Întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor; Elaborează și lansează comenzi către furnizori; Urmărirea situației comenzilor lansate; Prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali; Colaborează cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează; Acordă consultanță și feedback clienților în legătură cu produsele vândute; Răspunde de urmărirea încasării comenzilor; Răspunde de întocmirea corectă a documentelor comerciale; Răspunde de promovarea imaginii firmei în relațiile cu clienții; Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces; Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.).

  • 23

    Cauti un job ?

    Promovarea produselor firmei.

  • 5

    Angajam consilier de vanzari cu experienta

    Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00

  • 3

    Agent vânzări Huși și Bârlad

    Firma de distribuție produse alimentare din Iași angajează agent(a) vânzări Huși, 3 zile rute interior, 2 zile rute exterior. Program 8 ore zi, luni - vineri. Salariu net 3000- 4000 lei plus bonusuri de la producători sau de performanta, in funcție de implicare. Căutăm persoane cu experiență minim 2 ani in distribuție, care au mai lucrat cu tableta , serioase și implicate, cu permis auto B. Se oferă auto Rog trimiteți cv la , persoanele selectate vor fi contactate pt interviu.

  • Agent Vanzari Sibiu

    Fiecare pas pe care îl faci acum în dezvoltarea carierei tale îți va aduce beneficii pe termen lung. Nu amâna și ia decizia de a-ți duce CARIERA la NIVELUL URMĂTOR. Nu rata oportunitatea de avansare în carieră în cadrul companiei. Candidatul ideal - Cum ne dorim să fie viitorul nostru coleg? Ce te face potrivit pentru noi?         Ești o fire deschisă, activă, dinamică, dar mai ales POZITIVĂ?         Iți plac provocările noi?         Crezi că ai simțul umorului?         Ești echilibrat, dispus să investești în propria dezvoltare?         Ești motivat de dorința de a reusi prin propriile forțe?         Îți doresti să lucrezi într-un mediu energizant care să te susțină să te perfectionezi și să avansezi în cariera?         Ai permis de conducere categoria B?         Atunci te vrem în echipa noastră să te bucuri de un job dinamic și provocator!              Beneficii:         Salariu motivant, oferim stabilitate;         Bonusuri stimulative corespunzătoare performanțelor individuale;         Dezvoltarea profesională ce este susținută de programe de pregatire continuă în țara și în străinatate;         Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;         Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități;         Vei fi sprijinit permanent de un lider de vânzări;         Vacanțe, teambuildinguri de 6 ori pe an, 3 în Europa și 3 în România, alături de cei mai buni colegi.         Oportunitatea de a promova, de a fi Manager Director Antreprenor; Descrierea companiei: De peste 100 de ani, sistemul nostru este în fruntea excelenței și inovației. Suntem mândri că suntem lideri în industrie și căutăm constant persoane talentate care să se alăture echipei noastre. Compania noastră oferă o gamă largă de oportunități care permit angajaților să-și exploreze interesele, să câștige experiență valoroasă și să-și dezvolte abilitățile. Credem că angajații noștri sunt fundamentul succesului nostru și ne străduim să le oferim un mediu care încurajează creșterea, creativitatea și colaborarea.   Indiferent dacă sunteți un profesionist cu experiență sau abia la început, compania noastra este locul perfect pentru a avea un impact de durată.

  • 3

    Angajam lucrator comercial la parfumeria D&P

    Alatura-te echipei noastre! Vino in lumea parfumurilor D&P! Cautam lucrator comercial pentru standul din: -DN1 Value Center,Corbeanca-Balotesti

  • 2

    Beauty Advisor Bucuresti

    Adecco Romania recruteaza pentru clientul sau, L OREAL Romania, Consultanti de frumusete (Beauty Advisor) program full time Cerinte:        Dorinta de a lucra si a construi o cariera in industria de beauty;        Abilitati de convingere, persuasiune;        Experienta in vanzari (retail);        Orientare spre client, orientare catre vanzari;        Disponibilitate pentru program full time in centre comerciale tip MALL;        Adaptabilitate privind munca in echipa;        Adaptabilitate la regulile impuse de locatii. Descrierea rolului: - Promovarea produselor de machiaj ale brandurilor de LUX, urmarind nevoia consumatorilor, educarea si gradul de satisfactie a acestora; - Fidelizarea clientilor in urma interactiunii cu acestia; - Amenajarea standului de produse conform standardelor companiei: curat, ingrijit, atent mercantizat; - Comunicarea permanenta cu echipa pentru sfaturi, solutii si sugestii; - Cunoasterea tuturor tehnicilor de vanzare make up produs pentru a deveni un expert in consultanta de frumusete; - Participarea la training-urile de produs, tehnica, machiaj si vanzari alaturi de cei mai buni experti din domeniu. Ce oferim? - Salariu fix + bonus din vanzari - Tichete de masa - Asigurare medicala privata - Cursuri de perfectionare in arta machiajului - Training de specialitate pe brand

  • 5

    Angajam agent vanzari solutii umbrire-CLUJ

    SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei

  • 5

    Agent vanzari sisteme tehnice de securitate

    Cautam colegi ca agenti de vanzari sisteme tehnice de securitate (antiefractie, supraveghere video, control acces, automatizari, sisteme detectie incendiu, sisteme stingere incendiu, etc) cu urmatoarele responsabilitati : - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti; - Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu; - Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati in numerar; - Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; - Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei; - Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative); - Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; - Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii. Cerinte : - Cunostinte tehnice rezonabile - Cunostinte de lucru cu aplicatiile tip office - Carnet de conducere auto - Experienta minima de 12 luni in vanzari Oferim : - Salariu motivant format din salariu de baza (3150 NET) plus procent din vanzari - Autoturism - Tehnica de calcul - Bonusuri de performanta

  • 3

    Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • VitraQ, producător de ferestre și uși angajează reprezentant vânzări

    VitraQ (Termovest Prod SRL), unul dintre principalii producători și exportatori de tâmplărie din pvc și aluminiu din România, caută reprezentanți vânzări cu experiență. Rolul presupune dezvoltarea parteneriatelor cu clienții din regiunea alocată, în vederea vânzării și promovarea produselor din oferta companiei. Candidatul ideal: Persoană sociabilă, confortabilă cu vânzarea directă; Bune abilități de comunicare, persuasiune și capacitate de organizare și planificare; Abilitați dovedite de vânzare și negociere; Auto-motivat, având capacitatea de a atinge obiectivele și termenele; Orientare către client, înțelegerea nevoilor, ascultare activă; Atitudine proactivă și pozitivă, integritate și onestitate; Persoană ambițioasă, perseverentă și dornică să performeze; Cunoştinte PC; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată - permis de conducere cat. B, obligatoriu; Experiență în vânzări de minim 1 an; Responsabilități: Dezvoltarea portofoliului de clienți prin valorificarea lead-urilor primite; Prospectarea pieței pentru identificarea de noi oportunități de bussines; Menținerea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vânzări; Propunerea, negocierea ofertelor de vânzare și încheierea contractelor comerciale; Atingerea obiectivelor de vânzări în regiunea alocată. Desfășurarea de vizite periodice la clienți pentru a construi relații pe termen lung; Colectarea de informații referitoare la clienți, concurență, prețuri, servicii, tendințe și analiza evoluției pietei; Promovarea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Pachet beneficii: Salariu fix + comision din vânzări, în funcție de vânzările realizate; Bonus depășire target; Cazare și diurnă decontată pentru deplasări; Telefon, laptop, autoturism de serviciu; Oportunitate de a lucra într-un mediu dinamic și în dezvoltare. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră trimite un CV aici: www.vitraq.ro Hai în echipa VitraQ!

  • 1

    Consultanti imobiliari Brasov

    Dacă ești o persoană pasionată de vânzări, plină de energie și dornică să înceapă o carieră de succes, ești în locul potrivit! TER IMOB caută in Brasov consultanți imobiliari entuziaști pentru vanzari si inchirieri proprietati imobiliare, capabili să comunice și să negocieze cu succes. Nu este necesară experiență anterioară în domeniul imobiliar; cu toate acestea, dorința de a învăța și de a te adapta rapid este esențială. Sunt disponibile atat varianta de colaborare full time cat si part time.

  • 1

    Identificator piese auto

    Angajam vânzător piese auto second hand Salar net 2500 lei Premiu de producție 500 lei Ramburs combustibil 200 lei Abilitati necesare: Cunoaștere piese si mecanica auto Suport achiziții si sfatuirea in alegerea piesei Abilitați in utilizare pc

  • 6

    Angajam personal optica medicala

    Cabinet de optica medicala angajam personal cu sau fara experienta. Va punem la dispozitie aparatura de ultima generatie . Avem nevoie de o persoana responsabila,serioasa cu bune abilitati de comunicare. Oferim pregatirea necesara pentru incepatori. BELLE OPTIQUE Asteptam cv-urile in locatie

  • 12

    Alatura-te echipei HOLA Tours - agent turism cu EXPERIENTA, consultant turism, agent vanzari

    Pasionat de vacante si de domeniul vanzarilor? HAIDE in echipa noastra! De ce sa te alaturi echipei HOLA Tours? Oferim un mediu de lucru modern si salarizare atractiva Bonusuri in functie de performante Reduceri la vacante personale 1 study-tour anual gratuit (vizita de hoteluri+timp liber personal in tara si in strainatate) Posibilitatea de dezvoltare in cariera si coordonarea agentiei in urmatorii 3-5 ani, daca exista dorinta Ce cautam la viitorul coleg viitoarea colega? Experenta anterioara intr-o agentie de turism, preferat pe partea de turism extern Persoana deschisa, comunicativa Persoana organizata si atenta la detalii Cunostinte bune a sistemelor de rezervari si cunostinte despre destinatii turistice de mare interes Limba engleza nivel mediu, limba germana si maghiara consituie avantaj Ce atributii vei avea? Consiliere clienti, rezervare vanzare servicii turistice Intocmire documente fiscale si de calatorie, operare in sisteme de rezervari online specifice domeniului Mentinerea relatiilor cu agentiile partenere si cu clientii agentiei Participarea ocazionala la targuri si conferinte interne internationale Munca se desfasoara la biroul nostru fizic din Zalau, bld. M. Viteazu, nr. 18 Daca te-am convins trimite un CV la adresa si spune-ne de ce sa te alegem pe tine!

Salvează căutarea