Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2022-03-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Consultanti imobiliari Brasov

    Dacă ești o persoană pasionată de vânzări, plină de energie și dornică să înceapă o carieră de succes, ești în locul potrivit! TER IMOB caută in Brasov consultanți imobiliari entuziaști pentru vanzari si inchirieri proprietati imobiliare, capabili să comunice și să negocieze cu succes. Nu este necesară experiență anterioară în domeniul imobiliar; cu toate acestea, dorința de a învăța și de a te adapta rapid este esențială. Sunt disponibile atat varianta de colaborare full time cat si part time.

  • 1

    Identificator piese auto

    Angajam vânzător piese auto second hand Salar net 2500 lei Premiu de producție 500 lei Ramburs combustibil 200 lei Abilitati necesare: Cunoaștere piese si mecanica auto Suport achiziții si sfatuirea in alegerea piesei Abilitați in utilizare pc

  • 6

    Angajam personal optica medicala

    Cabinet de optica medicala angajam personal cu sau fara experienta. Va punem la dispozitie aparatura de ultima generatie . Avem nevoie de o persoana responsabila,serioasa cu bune abilitati de comunicare. Oferim pregatirea necesara pentru incepatori. BELLE OPTIQUE Asteptam cv-urile in locatie

  • 12

    Alatura-te echipei HOLA Tours - agent turism cu EXPERIENTA, consultant turism, agent vanzari

    Pasionat de vacante si de domeniul vanzarilor? HAIDE in echipa noastra! De ce sa te alaturi echipei HOLA Tours? Oferim un mediu de lucru modern si salarizare atractiva Bonusuri in functie de performante Reduceri la vacante personale 1 study-tour anual gratuit (vizita de hoteluri+timp liber personal in tara si in strainatate) Posibilitatea de dezvoltare in cariera si coordonarea agentiei in urmatorii 3-5 ani, daca exista dorinta Ce cautam la viitorul coleg viitoarea colega? Experenta anterioara intr-o agentie de turism, preferat pe partea de turism extern Persoana deschisa, comunicativa Persoana organizata si atenta la detalii Cunostinte bune a sistemelor de rezervari si cunostinte despre destinatii turistice de mare interes Limba engleza nivel mediu, limba germana si maghiara consituie avantaj Ce atributii vei avea? Consiliere clienti, rezervare vanzare servicii turistice Intocmire documente fiscale si de calatorie, operare in sisteme de rezervari online specifice domeniului Mentinerea relatiilor cu agentiile partenere si cu clientii agentiei Participarea ocazionala la targuri si conferinte interne internationale Munca se desfasoara la biroul nostru fizic din Zalau, bld. M. Viteazu, nr. 18 Daca te-am convins trimite un CV la adresa si spune-ne de ce sa te alegem pe tine!

  • 1

    Broker imobiliar cu experienta

    Pro Casa cu o activitate de 24 ani pe piata imobiliara cauta colaborator, partener cu experienta pentru activitate de intermedieri imobiliare. Iti punem la dispozitie toate resursele necesare desfasurarii activitatii tale : baza de date cu oferte imobiliare si cumparatori, suport juridic si financiar, suport tehnic si profesional in promovare, training gratuit pe tot parcursul colaborarii, vei avea propriul birou in sediu modern situat ultracentral. Avantaje : -Nu exista limita de castig, va fi proportional cu nivelul de munca prestat -Vei fi propriul tau sef si iti vei face singur programul de lucru -Vei avea posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa -Comisioanele care se incaseaza sunt cele mai mari din piata, pana la 75 % Mai multe informatii la nr. de telefon afisat.

  • Angajam Secretara - Agenti Imobiliari

    Căutăm secretara si agenți imobiliari motivați și pasionați de vânzări pentru a se alătura echipei noastre în creștere. Cerințe: - Experiență în vânzări sau domeniul imobiliar (experiența anterioară în vânzări este un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Dorință de a învăța și de a se dezvolta profesional - Capacitatea de a lucra în mod independent și în echipă Dacă ești pasionat de domeniul imobiliar , trimite-ne CV-ul tău la adresa de email: așteptăm să faci parte din echipa noastră!

  • Agent de vanzari tigla metalica

    SIA COMPLETE ROOF caută agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de comunicare,negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea schiței acoperișului pe baza masuratorii (nu este recomndat persoanelor care au frică de înălțime) -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mașină -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!

  • 1

    * Opportunit di Crescita Personale e Professionale nel Cuore di Bucarest *

    Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.

  • 1

    Alteks boya ve kasar san ltd suc. afumati angajeaza:

    Angajam consilier vanzari fara experienta. Atributiile tale vor fi: -sa zambesti, sa intampini clientii, sa afisezi o atitudina cordiala; -sa te familiarizezi cu obiectivele de vanzari; -sa acorzi prioritate serviciilor pentru clienti; -sa stii sa lucrezi individual, dar si in cadrul echipei. Ce oferim? -pozitie stabila in cadrul unei companii bine consacrata in industria de produse textile; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -program de lucru ideal: de luni pana vineri de la ora 8:00 la 17:00; -decontare transport; -o masa calda pe zi. Detalii privind grila de salarizare vor fi oferite in cadrul interviului. Vino sa faci parte din echipa noastra! Trimite CV la adresa de email: sau suna la nr. de telefon : .

  • Livrator TAZz sau Bolt food

    Firma colaborare Tazz sau Bolt food angajam livratori vino în echipa noastră plata la km bonusuri de performanta garantam cel mai mic comision din oraș BUCUREȘTI, TIMIȘOARA, CONSTANȚA, SIBIU

  • Consultant Presales

    Fii arhitectul vanzarilor noastre! Suntem in cautarea unui Consultant Presales care sa se alature echipei noastre. Rolul tau, de Consultant Presales, in cadrul companiei Traust va fi sa generezi lead-uri pentru echipa de Vanzari si sa actualizezi constant baza de date. Responsabilitatile tale vor fi: - "Arhitectul Bazelor de Date": vei fi responsabil de intocmirea si actualizarea unei baze de date a potentialilor clienti beneficiari in cadrul programului nostru informatic intern (ERP); - "Maestru al Comunicarii": vei folosi abilitatile tale de comunicare pentru a contacta telefonic si sau prin e-mail potentialii clienti beneficiari din baza de date existenta, prezentandu-le cu pasiune serviciile noastre; - "Nucleul Comunicării": vei mentine legatura cu Directorul Vanzari si Agentii de vanzari, lucru care va asigura ca toate eforturile noastre sunt aliniate; - "Explorator al Pietei": vei explora si analiza piata, navigand prin platformele specifice (SEAP SICAP) pentru a identifica clienti cu potential de business, deschizand drumuri noi si pline de oportunitati; - "Artist al Rapoartelor": vei pregati rapoarte relevante in functie de solicitarile primite din partea Managerului Direct (Director Vanzari) care sa aduca claritate in procesul nostru de luare a deciziilor. Ce cautam: - Abilitati remarcabile de comunicare, atat in scris, cat si verbal; - Atentie la detalii si perseverent, cu o orientare clara catre obtinerea rezultatelor concrete; - Abilitati excelente in lucrul cu pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); - Experienta in SEAP SICAP - un avantaj care te scoate in evidenta; - Experienta in domeniul nostru de activitate nu este obligatorie, dar dorinta ta de a te dezvolta si a invata lucruri noi este esentiala. Ce iti oferim: - Posibilitatea de a lucra in regim hibrid, combinand munca de la birou cu cea de acasa; - 22 de zile de concediu de odihna, dintre care 1 zi e pentru ziua ta de nastere; - Abonament Bookster; - Prime de Craciun si de Paste; - Asigurare medicala privata; - Tichete de vacanta si de masa; - Bonus de vechime si pentru recomandarea de noi colegi; - Oportunitati de crestere profesionala si dezvoltare personala intr-o companie in plina expansiune. Cum aplici? E foarte simplu! Alege una dintre variantele enumerate mai jos: - Prin e-mail: Trimite CV-ul tau la adresa Nu uita sa adaugi subiectul "Aplicare pentru Consultant Presales". - Prin site-ul nostru: Accesează https: traust.ro cariere si completeaza formularul de aplicare pentru pozitia de Consultant Presales. - Aplica direct la acest anunt printr-un simplu click si lasa-ne sa descoperim cum poti aduce magie echipei noastre! Alatura-te echipei noastre si hai sa construim viitorul impreuna!

  • 5

    Reprezentant vanzari D2D Orange Neamt

    Reprezentant vanzari d2d Orange Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala

  • Specialist vânzări produse de lux

    1. SCOP Menține baza de date cu ofertele grupului, ce includ real estate, artă și alte produse de lux, pregătește prezentări adecvate fiecărei categorii, organizează și conduce întâlnirile cu potențiali clienți în vederea vânzării, coordonează și sau pregătește documentația conexă vânzării, centralizează toate informațiile legate de interacțiunile cu clienții, indiferent de modul de comunicare (întâlniri fizice, conversații telefonice, mesaje, etc. ). Urmărește constant, prin acțiuni specifice postului, extinderea bazei de clienți. Susține activitățile echipei de management, fluidizând sarcinile zilnice administrative și participă la întruniri, conferințe și alte evenimente profesionale conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici. Principalele responsabilități includ: Organizarea arhivei clienților, întocmirea profilului de client și menținerea comunicării periodice cu aceștia, spre obținerea de feedback și prezentare de noi produse din portofoliul grupului; Organizarea prezentărilor produselor și serviciilor grupului - sub formă de documente PDF, newsletter, broșuri, etc. - alături de echipa de management și de echipa de design grafic; Documentare în vederea unei bune contextualizări a produsului propus (revizuiește și construiește analize de piață, identifică avantaje competitive pentru produsele grupului, realizează studii comparative de preț, etc.); Pregătește și urmărește toata documentația specifică vânzării, în coordonare cu echipa de management și cu echipa juridica a grupului. Construiește un profil, documentat in scris, al clientului în urma conversațiilor cu acesta, spre recomandarea de noi produse pretabile interesului lui ei și optimizarea plajei de oferte a grupului; Organizează și conduce întâlniri cu potențiali clienți; Identifică noi clienți și nișe de vânzare a produselor si serviciilor grupului; Participă la întruniri profesionale sub indurarea echipei de management; Monitorizează imaginea publica a produselor și serviciilor grupului, incluzând canale media clasice și social media și aduce în atenția managementului eventuale discrepanțe față de mesajul agreat intern. Elaborează, la cererea echipei de management, materiale de susținere a vânzărilor, în format scris si digital, prezentări, minute, etc; Asigură și monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințat să lucreze sau pe care le ia la cunoștință prin natura activității, incluzând dar nelimitându-se la: cifre de afaceri informații contabile ale grupului ce și sau firmelor componente, proiecții, planuri de viitor și strategie, dinamica organizatorica internă, etc. Menține evidența tuturor cheltuielilor făcute în numele firmei, cu aprobarea echipei de management și transmite toate facturile și sau alte documente pertinente departamentului contabil al grupului; Caută modalități adecvate, etice și legale de a crește profitabilitatea companiei, de a asigura transparența și de a eficientiza practicile de lucru. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Studii universitare în discipline umaniste sau economice; Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele grupului; limba engleza obligatorie; avantaj pentru cunoștințe de limba spaniola; Comportament și ținută profesională în birou și în oricare loc extern în care se prezintă în numele companiei; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau demonstrarea cunoștințelor teoretice necesare îndeplinirii sarcinilor; Seriozitate, perseverență, dorință de evoluție profesională și dobândirea de noi competențe. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare elevată, politicoasă - formă scrisă orală, în română și în limbile străine cerute de natura funcției; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza în context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile și de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare și profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei; Atenție la detalii; Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale. 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată 40 ore săptămână 10:00-19:00 , incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile posibile cu consultarea, în prealabil, a echipei de management. Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de management.

Salvează căutarea