Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2022-05-08 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Reprezentant vanzari

    Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Bragadiru Ilfov: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa

  • 3

    Angajam agent vanzari

    Candidatul ideal Cunostinte tehnice in domeniul consumabilelor auto constituie un avantaj; Atitudine pozitiva si convingatoare, axat pe identificarea si exploatarea oportunitatilor in piata; Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile; vanzare si negociere; Abilitati bune d organizare a sarcinilor d lucru si a timpului Orientare catre client si rezultate, creșterea si dezvoltarea clientilor din aria alocata; Disponibilitate de deplasare si flexibilitate. Sa aiba spirit organizatoric, promptitudine, constiinciozitate, seriozitate si disponibilitate la efort, Candidatul trebuie sa posede obligatoriu permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii care sa raspunda nevoilor clientilor Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale; Dovedeste interes si implicare pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei. Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti, Se asigura de respectarea termenelor agreate pentru incasare; Beneficii Pachet salarial atractiv corelat cu performanta (salariu fix + comision din vanzari) Contract perioada nedeterminata Prime de sarbatori Masina, tableta sau laptop si telefon de serviciu. Training tehnic C V - urile se trimit pe adresa -

  • locuri munca

    SocietaTea CEMSA BUS SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 3, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203 pentru punctul de lucru din com. Tunari, jud. Ilfov. Relatii pentru depunere CV la tel

  • locuri munca

    AUTOUTIL ROM SRL, cu sediul in com. Ciolpani, jud. Ilfov, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203. Relatii pentru depunere CV la tel

  • locuri munca

    VEGETAL AGRO PROD SRL, cu sediul in com Afumati, jud. Ilfov, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203. Relatii pentru depunere cv la tel

  • Consultant Vanzari Servicii

    Căutăm Consultant Vanzari Servicii de Property Management care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților ViConcept Properties și să îmbunătățim performanța în vânzări. Esti candidatul ideal, în cazul în care: Ai lucrat anterior în calitate de agent imobiliar Ai abilități excelente de comunicare și persuasiune; Ai cunoștințe de operare PC: pachetul Office (Excel, Word, PowerPoint) avansat; Ai interes pentru cunoașterea pieței și a reglementărilor legislative în domeniul imobiliar; Cunoști limba engleza la nivel mediu avansat, scris și vorbit; Ai capacitate de organizare și de gestionare a timpului de lucru, precum și de prioritizare a sarcinilor (finalizarea sarcinilor pentru îndeplinirea termenelor, capacitate de a dezvolta mai multe proiecte simultan) Te caracterizează corectitudinea și tenacitatea, ai atitudine principială în relațiile cu clienții și colegii. Descrierea jobului Pe postul de Consultant Vânzări vei fi responsabil de 8 obiective importante: Vei planifica si realiza întâlniri de prezentare servicii - la birou sau în spațiul clientului; Vei realiza planul de vanzari și planul de acțiuni zilnice; Vei înregistra toți clienții în sistemul CRM; Vei efectua zilnic 15-20 apeluri reci; Vei oferta clienții telefonic cât și pe email; Vei executa apeluri de follow-up către clienți pentru a închide tranzacția; Vei negocia și semna contracte; Vei analiza companiile concurente - servicii și prețuri; În ce condiții suntem dispuși să colaboram: Oferim pachet salarial motivant alcătuit din Salariu fix + KPI + bonusuri Program de lucru: luni-vineri de la 9:00 la 18:00; poate varia în funcție de oportunitățile de vânzare Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat. Ne poti contacta la numarul afisat pentru stabilirea unui interviu sau lasa-ne un CV si te vom contacta noi. Hai in echipa noastra! Descrierea companiei Oferim servicii de consultanță și administrare a investițiilor imobiliare, punem accent pe obținerea celui mai bun randament din închirierea proprietăților imobiliare și răspundem imediat la solicitările clienților, găsind soluții eficiente pentru situații provocatoare din colaborarea cu chiriașii, autoritățile publice și alte persoane fizice ori juridice implicate în procesul de administrare.

  • 1

    Anunț de recrutare Inginer Ofertare

    Anunț de recrutare Inginer Ofertare AKRO angajează Inginer Ofertare Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Ești proactiv și dornic să lucrezi în domeniul tratării apei? Vino în echipa noastră în rolul de: Inginer Ofertare. Misiunea postului: În acest rol vei promova soluțiile tehnice personalizate ca urmare a suportului tehnic oferit clienților companiei. Vei lucra în subordinea Directorului Tehnic, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Ce vei face la AKRO: Interacționezi telefonic, oferi consultanță tehnică și întocmești oferte de preț clienților noștri, în concordanță cu nevoile acestora. Porți discuții tehnice și plasezi comenzi către furnizorii externi. Urmărești respectarea și finalizarea procesului de vânzare, găsind noi modalități de îmbunătățire a acestuia. Întocmești situații și rapoarte referitoare la comenzile primite de la clienți. Contribui la dezvoltarea și eficientizarea continuă a responsabilităților principale propunând soluții și proceduri cuantificabile și realizabile. Ne dorim ca viitorul nostru coleg ă: Să cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri Să aibă abilități tehnice, sau să fie absolvent de Universitate tehnică ( experienta in domeniul instalațiilor prezinta un avantaj la angajare) . Să dețină abilități excelente de comunicare, fiind capabil să discute cu clienți noștri cu amabilitate și profesionalism; Să fie o persoană organizată și perseverentă în gestionarea sarcinilor de lucru, angajată să depună eforturi suplimentare pentru a atinge rezultate excelente; Să fie dispus să învețe și să se dezvolte continuu, contribuind astfel la creșterea echipei noastre; Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele despre tratarea apei. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!

  • 6

    Consultant vanzari cu experienta piese auto din dezmembrari

    AUTO VLD PIESE SH SRL este in cautarea unui coleg nou cu experienta pe postul de consilier vanzari piese auto din dezmembrari. Cautam persoana care a activat in parcuri de dezmembrari si are experienta necesara in consilierea si vanzarea pieselor auto. Cerințe: - Studii medii, studii superioare pot constitui un avantaj - Cunoştinţe operare PC - Atitudine proactivă, personalitate energică, gândire pozitivă , amabilitate şi eficienţă -Abilităţi bune de comunicare, relaţionare şi negociere - Experienţă într-un post similiar reprezintă avantaj - Permis de conducere categ. B - constituie un avantaj Oferim: contract de muncă din prima zi, pe perioada nedeterminata salariul la timp program de lucru intr-un singur schimb telefon de servici loc de munca stabil intr-o companie in continua dezvoltare Asiguram tot necesarul de echipamente pt desfasurarea activitatii. - salariu negociabil în funcție de performanța si experienta fiecarui aplicant Auto Vld Piese Sh Srl activeaza in domeniul auto piese second hand din dezmembrari exclusiv marca Opel.

  • 1

    Anunț angajare

    Firmă importatoare de încălțăminte angajăm agent de vânzări cu experiență, motivat cu salariu negociabil și coeficient din vânzările efectuate dar încasate. Condiții: carnet conducere, posibilitatea de deplasare în țară, operare calculator. CV-urile se pot depune la adresa, Vă așteptăm în echipa noastră!

  • Agent Imobiliar - salariu plus comision

    Ne marim echipa! Daca esti o persoana serioasa, motivata, cu spirit antreprenorial si iti doresti sa devii un profesionist in domeniul imobiliar, atunci hai sa ne cunoastem! Responsabilitati: Vânzare-cumpărare închiriere locuințe spații comerciale, hale industriale, terenuri Actualizarea bazei de date Stabilirea contactelor cu clienții Întreținerea relațiilor cu clienții și partenerii Dezvoltarea rețelei de clienti Contactarea proprietarilor și vizionarea proprietăților oferite spre tranzacționare; Introducerea ofertei în baza de date și actualizarea permanentă a acesteia; Oferirea consultanței la birou și prezentarea ofertei de servicii a companiei; Negocierea prețului final de vânzare sau închiriere; Urmărirea derulării și finalizării tranzacției intermediate Cerinte: Cel puțin 1 an de experiență în domeniu. Capacitate de comunicare și adaptare, orientate spre finalizarea acțiunilor. Să-și managerieze bine timpul și proiectele Cunoașterea unei limbi de circulație internațională (preferabil engleză) Deținerea permisului de conducere categoria B și studiile superioare pot constitui un avantaj Oferim: Salariu lunar plus comision din tranzactii Suport educational permanent; Sansa de dezvoltare profesionala si personala; Mediu de lucru prietenos, echipa tanara

  • 2

    Tehnician intretinere automate cafea

    Compania noastră, cu o experiență de 10 ani în industria de vending, caută un Tehnician pentru Întreținerea Automatelor de Cafea pentru a se alătura echipei noastre în Județul Vaslui. Dacă ești o persoană cu abilități tehnice și dornică să învețe, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine, chiar dacă nu ai experiență anterioară în domeniu. Responsabilități: Întreținerea și repararea automatelor de cafea la sediul nostru și pe teren în zona alocată. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor tehnice. Asigurarea funcționării corespunzătoare a automatelor de cafea. Cerințe: Studii medii sau profesionale. Abilități tehnice și interes pentru domeniul automatelor de cafea. Capacitatea de a lucra într-un program de 8:00 - 17:30 cu pauza de masă. Disponibilitate pentru muncă în teren. Sâmbăta și duminica libere. Oferta noastră: Pachet salarial atractiv. Oportunități de dezvoltare profesională într-un domeniu în creștere. Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă. Sâmbăta și duminica libere pentru a-ți petrece timpul cu familia și prietenii. Dacă ești interesat/ă să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa (). Te așteptăm să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru continuu în industria de vending. Mulțumim pentru interesul acordat! SC CONNECTED-DIVAL SRL Vaslui.

  • 1

    Consultant vânzări showroom Bilka

    Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - :  - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; -  Acordarea consultanţei de specialitate; -  Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; -  Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; -  Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; -  Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).

  • 3

    Angajam Agent de Vanzari in Floresti, Luna de Sus

    Anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2024 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Responsabil Relatii Clienti pentru Departamentul de CUSTOMER SERVICE. BrandPaper este o companie dinamica al carui succes se bazeaza pe o intreaga echipa, condusa cu pasiune si profesionalism. Postul este disponibil pentru punctul de lucru amplasat in localitatea Luna de Sus, Floresti, QC2G+WPP, Jud. Cluj Principalele responsabilităţi ale postului: Promovarea produselor din portofoliul companiei in scopul cresterii vanzarilor; Dezvoltarea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu; Extinderea portofoliului de clienti prin identificare si atragere de noi clienti; Preluarea pelurilor primit d la clienți pentru procesarea comenzilor; Verificarea comenzilor intarziate si rezolvarea problemelor care pot aparea; Vei comunica cu partenerii externi, colegii din alte departamentele interne pentru rezolvarea problemelor care pot aparea in procesarea sau livrarea anumitor comenzi; Cerinte: Orientarea către client și capacitate de adaptare; Responsabil ă si serioas ă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Spirit de initiativa si seriozitate; Ordonat si atent la detalii; Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; Experienta aterioara pe un post similar va constitui un avantaj. Cunoștințe de limba maghiară reprezintă un avantaj considerabil Beneficii: Salariu NET de 2800 lei; Bonuri de Masa in valoare de 600 lei; Comision din Vanzari; Puncte in valoare de 100 lei pentru cumparaturi Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00; Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!); Loc de muncă stabil; Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus companiei dovedit practic; Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; Conditii de munca la standarde europene; Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; Atmosfera de lucru placuta; Cafea buna si Super colegi. Siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu, intr-o firma care isi respecta personalul, te asteptam in echipa noastra. Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră!

  • Broker de credite si imobiliare

    Căutam persoane dinamice, sociabile, optimiste, responsabile, dispuse sa învețe, care își doresc să facă o carieră în domeniul bancar și imobiliar. Oferim pregătire de specialitate, suport tehnic, comisioane atractive și bonusuri de performanță. Cerințe minime: absolvent de liceu, cunoștințe minime de operare calculator.Activitatea are loc pe raza judetului Alba . Daca esti agent imobiliar , agent de asigurari , agent de vanzari si nu esti multumit cu cat castigi acum , te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

  • Vanzari catre Petshop-uri Bucuresti

    Dacă î i plac sau nu animalele de companie, dar ești o persoană harnică, sociabilă și cu experiență la un job unde ai interacționat cu oamenii, sau ai experienta sau a avut cel putin tangenta cu cat mai multe dintre urmatoarele: Experiența în comert, lucrul cu banii și interacțiunea cu oamenii - un avantaj semnificativ Experiența în interacțiunea cu animalele de companie este recomandată (măcar sî fi avut câine/ pisică acasă). Aspect exterior prezentabil, fire comunicabilă (prima interacțiune a clienților este cu tine, colegii sunt tineri și prietenoși) Ai abilitati de negociere si comunicare, monitorizare a concurentei, mentinere a relatiei cu clientii existenti. Asteptam aplicatia ta daca: esti entuziast/a, dInamic/a, iti place sa comunici si sa relationezi cu cei din jur, esti absolvent/a de liceu cu Bacalaureat (cerinta minima obligatorie), studiile superioare reprezinta avantaj, ai carnet de conducere cat B si conduci frecvent, ai experienta in vanzari directe minim 2 ani. ai cunostinte de operare PC (Word, Excel, e-mail ai auto personal - constituie un avantaj

  • 3

    Angajam asistent vanzari-receptie

    Suntem în căutarea unui coleg dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre dinamică! Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră care să îți stimuleze creativitatea și să îți ofere provocări zilnice, ai ajuns unde trebuie. Abilitati necesare: Atentie distributiva si atentie la detalii Capacitati reale de adaptare la schimbari de situatii Organizarea de documente, abilitati de gestiune sunt obligatorii Relationare interumana fluenta, atat cu colegii cat si cu clientii Corectitudine si asumare. Abilități de comunicare excepționale și o atitudine pozitivă Dorința de a învăța și de a se dezvolta continuu. Experienta in vanzari anteriora este obligatorie Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Program Luni - Vineri 9:00 - 17:00 Zona Valea Oltului, Sector 6 Carte de munca, salariul la timp- 2500 LEI si bonuri de masa *Daca te consideri potrivita pentru aceast job, trimite CV-ul tau pe whatsapp la numarul .* Multumesc!

  • 2

    Begonia Garden Center angajeaza Reprezentant Vanzari

    Suntem încântați să anunțăm că la Begonia Garden Center ne mărim echipa de vânzări! Dacă ești pasionat de plante și de interacțiunea cu clienții, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine! Căutăm persoane entuziaste, motivate și cu o pasiune pentru frumusețea naturii să se alăture echipei noastre. Dacă te simți inspirat să faci parte dintr-o echipă dinamică și să oferi clienților noștri experiențe extraordinare, trimite-ne CV-ul tău la adresa de mail sau vino direct la sediul nostru pentru mai multe detalii. Hai să creștem împreună și să aducem bucuria plantelor în viețile oamenilor!

  • Reprezentant vanzari

    Pentru partenerul nostru german cu filială în România, recrutăm reprezentant vânzări în domeniul sculelor electrice și accesoriilor aferente, pentru zona de vest, sud-vest a României. Responsabilități: Administrarea rețelei de distribuție deja existentă și mărirea acesteia; Focusat către rezultatele transmise pe termen mediu; Prezentări practice cu produsele la clienții finali; Training către distribuitori cu produsele noi apaărute; Promovarea brandului; Raportare săptămânală a activității din teren. Cerințe: Studii superioare Engleză, opțional germană Abilități de comunicare și negociere Abilități tehnice de folosire a sculelor electrice Categoria B Minim 3 ani în domeniul industrial Disponibilitate la deplasări Beneficii: Salariu motivant Bonus cantitativ Bonus calitativ Pachet complet Asigurare de viata, medicala si pensie privata NN

  • 4

    Angajam agent vânzări

    Firma de distribuție angajam urgent agent vânzări cu experiență în domeniu și permis categoria B.Salariu fix+ comision.

  • 3

    Cautam Agent Vanzari Iasi + zone limitrofe

    Atributii generale : Prospectarea pietii de profil in vederea atragerii de noi clienti, Propuneri de solutii personalizate conform cerintelor clientilor (producatori / revanzatori), Negocierea preliminara a contractelor comerciale si urmarirea derularii lor in conformitate cu termenii prevazuti in contracte, Intocmirea comenzilor, iesirilor de marfa (in conformitate cu acordurile agreate cu clientii) in SAP, Incasari cu numerar a contravalorii marfurilor livrate, Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar/anual agreat cu conducerea companiei, Intocmirea periodica a materialelor de sinteza (rapoarte de activitate saptamanale/lunare), Participarea activa la sedinte interne si colective impreuna cu colegii, clientii si partenerii, Urmarirea activa a potentialului concurentilor in piata. Competente minime necesare : Cunostinte in domeniul accesoriilor pentru mobilier. Disponibilitate pentru deplasari zilnice in zonele alocate. Permis categoria B valid, Absolvent studii medii/superioare (avantaj pentru absolventii de studii cu profil tehnic), Cunostinte medii operare PC (suita Microsoft Office), Capacitate de lucru optim cu termene limita, Deschidere catre nou + dorinta de perfectionare continua. Perseverenta in urmarirea si derularea corecta a atributiilor de serviciu. Caracter intreprinzator. Beneficii : - Salariu net 3000 ron + comision la atingerea obiectivelor. Devii parte dintr-un colectiv unit. Posibilitate de crestere si afirmare in cadrul companiei . Program L-V (08:30 17:30). Respectarea sarbatorilor libere legale conf.CM.

Salvează căutarea