Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2022-05-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru Magazinul cu incaltaminte Modlet-Focsani(situat in Zona Pasaj) Se ofera un salariu de baza si sau % din vanzari. Experienta in vanzari si domiciliul in Focsani reprezinta un plus. Ps: va rugam sa ne lasati un C.V. la numarul de watsapp atasat. SALARIU 2 400 - 3 000 lei
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vânzător piese auto second hand Salar net 2500 lei Premiu de producție 500 lei Ramburs combustibil 200 lei Abilitati necesare: Cunoaștere piese si mecanica auto Suport achiziții si sfatuirea in alegerea piesei Abilitați in utilizare pc
-
Cabinet de optica medicala angajam personal cu sau fara experienta. Va punem la dispozitie aparatura de ultima generatie . Avem nevoie de o persoana responsabila,serioasa cu bune abilitati de comunicare. Oferim pregatirea necesara pentru incepatori. BELLE OPTIQUE Asteptam cv-urile in locatie
-
Pasionat de vacante si de domeniul vanzarilor? HAIDE in echipa noastra! De ce sa te alaturi echipei HOLA Tours? Oferim un mediu de lucru modern si salarizare atractiva Bonusuri in functie de performante Reduceri la vacante personale 1 study-tour anual gratuit (vizita de hoteluri+timp liber personal in tara si in strainatate) Posibilitatea de dezvoltare in cariera si coordonarea agentiei in urmatorii 3-5 ani, daca exista dorinta Ce cautam la viitorul coleg viitoarea colega? Experenta anterioara intr-o agentie de turism, preferat pe partea de turism extern Persoana deschisa, comunicativa Persoana organizata si atenta la detalii Cunostinte bune a sistemelor de rezervari si cunostinte despre destinatii turistice de mare interes Limba engleza nivel mediu, limba germana si maghiara consituie avantaj Ce atributii vei avea? Consiliere clienti, rezervare vanzare servicii turistice Intocmire documente fiscale si de calatorie, operare in sisteme de rezervari online specifice domeniului Mentinerea relatiilor cu agentiile partenere si cu clientii agentiei Participarea ocazionala la targuri si conferinte interne internationale Munca se desfasoara la biroul nostru fizic din Zalau, bld. M. Viteazu, nr. 18 Daca te-am convins trimite un CV la adresa si spune-ne de ce sa te alegem pe tine!
-
Pro Casa cu o activitate de 24 ani pe piata imobiliara cauta colaborator, partener cu experienta pentru activitate de intermedieri imobiliare. Iti punem la dispozitie toate resursele necesare desfasurarii activitatii tale : baza de date cu oferte imobiliare si cumparatori, suport juridic si financiar, suport tehnic si profesional in promovare, training gratuit pe tot parcursul colaborarii, vei avea propriul birou in sediu modern situat ultracentral. Avantaje : -Nu exista limita de castig, va fi proportional cu nivelul de munca prestat -Vei fi propriul tau sef si iti vei face singur programul de lucru -Vei avea posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa -Comisioanele care se incaseaza sunt cele mai mari din piata, pana la 75 % Mai multe informatii la nr. de telefon afisat.
-
Căutăm secretara si agenți imobiliari motivați și pasionați de vânzări pentru a se alătura echipei noastre în creștere. Cerințe: - Experiență în vânzări sau domeniul imobiliar (experiența anterioară în vânzări este un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Dorință de a învăța și de a se dezvolta profesional - Capacitatea de a lucra în mod independent și în echipă Dacă ești pasionat de domeniul imobiliar , trimite-ne CV-ul tău la adresa de email: așteptăm să faci parte din echipa noastră!
-
SIA COMPLETE ROOF caută agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de comunicare,negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea schiței acoperișului pe baza masuratorii (nu este recomndat persoanelor care au frică de înălțime) -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mașină -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
Angajam consilier vanzari fara experienta. Atributiile tale vor fi: -sa zambesti, sa intampini clientii, sa afisezi o atitudina cordiala; -sa te familiarizezi cu obiectivele de vanzari; -sa acorzi prioritate serviciilor pentru clienti; -sa stii sa lucrezi individual, dar si in cadrul echipei. Ce oferim? -pozitie stabila in cadrul unei companii bine consacrata in industria de produse textile; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -program de lucru ideal: de luni pana vineri de la ora 8:00 la 17:00; -decontare transport; -o masa calda pe zi. Detalii privind grila de salarizare vor fi oferite in cadrul interviului. Vino sa faci parte din echipa noastra! Trimite CV la adresa de email: sau suna la nr. de telefon : .
-
Firma colaborare Tazz sau Bolt food angajam livratori vino în echipa noastră plata la km bonusuri de performanta garantam cel mai mic comision din oraș BUCUREȘTI, TIMIȘOARA, CONSTANȚA, SIBIU
-
Fii arhitectul vanzarilor noastre! Suntem in cautarea unui Consultant Presales care sa se alature echipei noastre. Rolul tau, de Consultant Presales, in cadrul companiei Traust va fi sa generezi lead-uri pentru echipa de Vanzari si sa actualizezi constant baza de date. Responsabilitatile tale vor fi: - "Arhitectul Bazelor de Date": vei fi responsabil de intocmirea si actualizarea unei baze de date a potentialilor clienti beneficiari in cadrul programului nostru informatic intern (ERP); - "Maestru al Comunicarii": vei folosi abilitatile tale de comunicare pentru a contacta telefonic si sau prin e-mail potentialii clienti beneficiari din baza de date existenta, prezentandu-le cu pasiune serviciile noastre; - "Nucleul Comunicării": vei mentine legatura cu Directorul Vanzari si Agentii de vanzari, lucru care va asigura ca toate eforturile noastre sunt aliniate; - "Explorator al Pietei": vei explora si analiza piata, navigand prin platformele specifice (SEAP SICAP) pentru a identifica clienti cu potential de business, deschizand drumuri noi si pline de oportunitati; - "Artist al Rapoartelor": vei pregati rapoarte relevante in functie de solicitarile primite din partea Managerului Direct (Director Vanzari) care sa aduca claritate in procesul nostru de luare a deciziilor. Ce cautam: - Abilitati remarcabile de comunicare, atat in scris, cat si verbal; - Atentie la detalii si perseverent, cu o orientare clara catre obtinerea rezultatelor concrete; - Abilitati excelente in lucrul cu pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); - Experienta in SEAP SICAP - un avantaj care te scoate in evidenta; - Experienta in domeniul nostru de activitate nu este obligatorie, dar dorinta ta de a te dezvolta si a invata lucruri noi este esentiala. Ce iti oferim: - Posibilitatea de a lucra in regim hibrid, combinand munca de la birou cu cea de acasa; - 22 de zile de concediu de odihna, dintre care 1 zi e pentru ziua ta de nastere; - Abonament Bookster; - Prime de Craciun si de Paste; - Asigurare medicala privata; - Tichete de vacanta si de masa; - Bonus de vechime si pentru recomandarea de noi colegi; - Oportunitati de crestere profesionala si dezvoltare personala intr-o companie in plina expansiune. Cum aplici? E foarte simplu! Alege una dintre variantele enumerate mai jos: - Prin e-mail: Trimite CV-ul tau la adresa Nu uita sa adaugi subiectul "Aplicare pentru Consultant Presales". - Prin site-ul nostru: Accesează https: traust.ro cariere si completeaza formularul de aplicare pentru pozitia de Consultant Presales. - Aplica direct la acest anunt printr-un simplu click si lasa-ne sa descoperim cum poti aduce magie echipei noastre! Alatura-te echipei noastre si hai sa construim viitorul impreuna!
-
Reprezentant vanzari d2d Orange Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala