Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Ce cautam? Persoana cu studii superioare finalizate Ne dorim sa cunosti programe de operare PC Sa ai abilitati foarte bune de comunicare, negociere si vanzare Persoana dinamica, ambitioasa si perseverenta Sa ai abilitati de persuasiune si o buna capacitate de a relationa Seriozitate si stabilitate Autodidact ( iti insusesti detalii despre produsele si serviciile companiei ) Disponibilitate pentru deplasare Permis de conducere Ce responsabilitati vei avea? Cunoasterea companiei si promovarea serviciilor in relatia cu prospectii din tara Contactarea acestora telefonic prin email face to face Planificarea vizitelor si efectuarea lor conform targetului ( prezentari, corespondenta, intalniri ) Realizarea unui plan de promovare a locurilor de joaca si a terenurilor de sport către stakeholderii companiei în zona alocată. Raportarea catre seful direct a tuturor activitatilor si rezultatelor zilnice Ce-ti oferim? Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie Activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv Salariu fix + sistem de comisionare bonusare : in functie de praguri atinse si in functie de evolutie
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania: ASI INVEST PROJECT SRL Locație: Roman Descriere: ASI INVEST PROJECT SRL, o companie lider în domeniul construcțiilor, specializată în sisteme de învelitori și termosisteme, caută un Consultant Vânzări cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții potențiali și existenți în domeniul construcțiilor. Consultarea clienților cu privire la soluțiile noastre de învelitori și termosisteme, oferind recomandări și soluții personalizate.Îndeplinirea obiectivelor de vânzări lunare și trimestriale. Monitorizarea tendințelor pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor. Cerințe: Experiență anterioară de 1-3 ani în vânzări, preferabil în domeniul construcțiilor sau al produselor similare. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie în plină expansiune, cu o echipă dedicată și dinamică. Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională.Mediu de lucru stimulant și provocator, cu perspective de avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană proactivă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe de succes, vă invităm să aplicați pentru poziția de Consultant Vânzări la ASI INVEST PROJECT SRL. Trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail:
-
Abillitati comunicare si vanzare produse si pachete turistice, persona organizata, minutuiasa, atenta, calma, engleza bine, cunostinte sisteme rezervare hoteliera si bilete de avion, eventual Amadeus. Rugam transmiteti CV pe email. Multumim!
-
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Constanta: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe:
-
Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe:
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Tg. Mures, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Alba, Bistrita, Sibiu, Brasov, Harghita si Covsana, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare (respect si recunoastere, ex. in Oradea avem coleg angajat din 2007, in Bucuresti avem coleg din 2014) - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! (vom reveni doar in cazurile in care oferta dvs. corespunde cu asteptarile postului)
-
Dorința de a face cariera in turism , abilitați folosire program PC, sisteme de rezervare zboruri și hoteluri, persoana calma, abilitați comunicare, engleză
-
Cautam vorbitori de limba spaniola pentru proiecte de vanzare. ofertare si suport clienti exclusiv din Spania. Sediul nostru este in Bucuresti, Piata Victoriei - lucram in sistem hibrid, oferim salariu peste media pietei , tichete de masa si comision. Daca locuiesti in Bucuresti sau imprejurimi te asteptam in echipa!
-
Noi suntem echipa All Foods distribution srl Vei fi responsabil/a cu: distribuirea marfii conform comenzilor primite din magazine; verificarea marfii incarcate pentru pentru transport; oferirea de suport pentru realizarea inventarului. Beneficii: pachet salarial atractiv; tichete de masa; program de zi. Vechime in conducerea de autoutilitara de minim 2 ani
-
Angajam agenti curieri Tulcea Specificatii: Numele companiei DSC Expres Logistic Tip jobfull time Salut, Ne mărim echipa de curieri pentru Tulcea Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat Poți solicita detalii zilnic la în intervalul orar 12:00 - 17:00 la numarul de telefon
-
Promovat
Atelier de producție Bijuterii, caută coleg(ă) noua la vanzări. Ai abilități de comunicare și cunoștiințe solide de marketing, ești persoana pe care o căutăm! Jobul este pe termen lung, [Program: Lu-Vi, 9-17:30 ] Te asteptăm in echipa noastră. Citeste mai multe: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Este ACEL APEL TELEFONIC in care colega noastra raspunde in cel mai mic detaliu la orice nelamurire referitoare la produs, si nu numai! Dupa fiecare comanda inregistrata, contactam clientul pentru confirmarea comenzii si pentru programarea expedierii. Noi va oferim nu neaparat un produs anume, ci o solutie: un cadou frumos, o bijuterie ce intregeste o tinuta sau chiar o bijuterie creata dupa imaginatia clientului. Cu o experienta de peste 16 ani, cu siguranta nu vom da gres daca ne oferiti suficiente informatii si ne permiteti sa va punem intrebari. Descrierea postului: Asistent Vanzari - Relatii Clienti si Comenzi online (Atelier Crystal-Fashion ) Vocea celui mai modern atelier de productie bijuterii cu cristale, din Transilvania. preluarea zilnica a comenzilor noi intrate telefonic sau online confirmarea telefonica a comenzilor noi intrate comunicarea termenelor de livrare catre client consilierea telefonica a clientilor trimiterea pozelor pe mail, whatsapp, retele de socializare descrierea verbala a produselor si gasirea altor articole similare in caz de stoc epuizat sau timp indelungat de productie buna relationare cu departamentul de productie program Lu-Vi, 8 ore (9-17.30 | 30 minute pauza de masa) respectarea programului de lucru locatie atelier: dupa Muzeul de apa, la pensiunea MATIS (la intrarea in Floresti) posibilitate de avansare profesionala experienta in vanzari si cunostiinte solide de marketing constituie un avantaj perseverenta o calitate indispensabila salariu de baza si renegociere periodica in functie de abilitati (tehnici vanzari) LINK catre Anunt pe site: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Cerinte: voce placuta, calma, timbru vocal melodios, caracter pozitiv, intonatie simpatica, deloc vulcanica! foarte bune abilitati de comunicare si relationare, multa rabdare cu clientii pastrarea calmului indiferent de situatia creata asumarea si remedierea situatiei in cazul greselilor create capacitate de a trezi interesul clientului si pastrarea clientului mereu multumit foarte ordonata si organizata atentie distributiva, cu viziune per ansamblu asupra comenzilor in desfasurare organizarea livrarilor in timp util in functie de cererea clientilor spirit de echipa, relationare buna cu productia interna pasiune pentru bijuterii si accesorii simt estetic bine dezvoltat pentru asortarea bijuteriilor mod de lucru responsabil cu materiale pretioase a se regasi in orice situatie, improvizare la nevoie daca te potrivesti cu descrierile de mai sus asteptam CV-ul tau pe: HR: Scrie-ne in email-ul tau raspunsul la urmatoarele 2 intrebari: 1) Care este acea calitate a TA care te face potrivita pentru acest loc de munca? 2) De ce doresti sa lucrezi la atelierul nostru? TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA! Oferta: spatiu individual de munca conditii bune pentru desfasurarea activitatii. toate facilitatile in vederea dezvoltarii profesionale scolarizare completa de la zero posibilitate de avansare profesionala echipa tanara, dinamica, ambianta placuta putin stres in perioade de sezon remuneratie in functie de dezvoltarea profesionala si rezultatele din vanzari. salar de baza plus procent in functie de vanzari la intelegere, posibilitate de lucru extra, in we sau la evenimente INTERVIUL : proba practica: simularea unei conversatii telefonice durata interviu: 1 ora Descrierea Companiei: Cel mai mare producator roman de bijuterii sub licenta Swarovski. Firma impartita pe 2 nivele, 7 departamente .Înființată în 2004 marca noastra si-a creat in timp o identiatate proprie, cladita pe pasiunea noastra pentru cristale, pe ambitia de a crea modelele exact dupa dorinta clientului si pe incapatanarea de a accepta orice provocare tehnica aproape imposibila. Ne caracterizeaza simplitatea, realizata printr-o tehnica inovativa. Seriozitatea, clienti vechi si marci internationale ne recomanda. Echipa tanara, aparaturi moderne, ambianta placuta, creativitate si inovatie.
-
Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program pe care ti-l organizezi în funcție de clienți și nevoi personale; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 830 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată
-
Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program full time de luni pana vineri de la 9:00 la 18:00; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 850 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată;
-
Angajam consilier imobiliar . Cerinte: cunostinte minime PC, abilitati comunicare, persoana sociabila, dinamica. Beneficii: comision progresiv, telefon , masina optional.
-
Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.
-
CANDIDATUL IDEAL Mai jos sunt prezentate încasările nete pe luna martie ale câtorva dintre agenții noștri: - Andrei Ion - NIVEL: 3,977 lei - Madalin Cristea: 6,708 lei - Ionelia Cristea: 22,679 lei - Marina Oprea: 16,398 lei - Monica Bira: 30,312 lei - Catalin Stanescu: 33,790 lei - Bogdan Florin: 47,414 lei Daca: - esti nemotivat - nu ai 24 ani impliniti - ai mentalitate de angajat - ai frica de esec - esti neasumat - esti lipsit de pasiune - lipsit de energie - lipsit de dorinta - ai facultate in curs atunci nu te vrem in echipa noatra. Acestea sunt calitățile aspectele pe care, echipa CautLocuinta.ro, nu le doreste de la candidatul ideal. Daca te regasesti cu una dintre acestea, nu te deranja sa aplici. Aceasta oportunitate nu necesita experienta in domeniu, ci doar implicare si abordare corecta. DESCRIEREA JOBULUI STIM DEJA CE NU TI DORESTI: - Un sistem complet dezorganizat - Concentrează-te pe vânzări fără distragere, sistemul nostru este foarte bine pus la punct - O echipa lipsita de experiență - Colaborează cu profesioniști pasionați pentru a obține rezultate excelente, echipa iti va fi alaturi la fiecare pas - O baza de date infima - Stai linistit, ai acces la o gamă largă de proprietăți și clienți din care poti tranzactiona - Abandon profesional colegial - Stim ca poate nu ai primit doza de importanta sau atentie de care aveai nevoie sa profesezi cu succes, insa la noi vei beneficia de un TL ce iti va oferi un mentorat personalizat - Lipsa unei pregatiri eficiente - Initierea ta in acest domeniu va fi asistata atat de un curs intern MastarClass cat si de un trainer profesionist - Mediu plicitisitor monoton - Colaborează într-o atmosferă prietenoasă și inovatoare atat in birou, cat si la social party-urile organizate de catre agentie Vrei sa lucrezi in cadrul unei companii care sa te ajute sa scalezi in cariera? Vrei sa atingi sume la care doar ai visat? Vrei sa faci o schimbare reala in viata ta? Aplica acum! DESCRIEREA COMPANIEI Cautlocuinta.ro a introdus în premieră în România cea mai simpla solutie de cautare a unui imobil si cel mai scurt proces de cumparare sau vanzare de pe piata, reprezentand cu succes atat cumparatorul prin cosultanta specializata in vederea achizitionarii unui imobil, dar si vanzatorul prin prezentare detaliata si promovare gratuita a imobilului acestuia. Acest model reprezintă un standard pentru piețele imobiliare dezvoltate din lumea moderna. Astfel, consultanții noștri reusesc sa optimizeze timpul în procesul de căutare, achiziționare sau vanzare a unei proprietăti. Incercam sa digitalizam acest segment din piata imobiliara si sa il imbunatatim periodic in functie de necesitatile aparute in aceasta calatorie spre gasirea unei locuinte ideale. In prezent echipa noastra s-a concentrat pe segmentul de ansambluri rezidențiale noi, odată cu diversificarea ofertei și creșterii competitivitătii. Serviciul de consultantă imobiliară Cautlocuinta.ro are ca finalitate eficientizarea procesului de cautare si achiziționare a unei locuințe, reducând substanțial costurile de timp și bani și asigurând cumpărătorul că va plăti pentru proprietatea sa prețul minim si va fi asistat pe tot parcusul tranzactiei imobiliare. Scopul Cautlocuinta.ro este de a informa corect și transparent clienții, astfel încât decizia de cumpărare să fie luată în cunoștință de cauză.
-
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;
-
autam agent de vanzari pentru Bucuresti, care sa rrealizeze ofertare de servicii de spalatorie catre firme, pub uri, hoteluri, gradinite sau camine de batrani. Este necesara experienta in vanzari, aspect fizic placut, iscusinta in prezentarera ofertei. Totodata, candidatul ideal va realiza si partea de livrari a rufelor din zona Unirii, unde detinem spalatoria, catre diverse restaurante, hoteluri, etc. Limba engleza constituie avantaj. Se ofera salariu corect, bonus din vanzari, autotuism de serviciu
-
Agenția imobiliară Alice Imob își mărește echipa de brokeri imobiliari! Poți câștiga venituri lunare între 1000-3000 Euro sau chiar mai mult în funcție de implicarea și performațele tale! (vei primi 50% comision din fiecare vânzare) Ai parte de o experiență profesională și personală de excepție într-un domeniu care oferă nenumărate oportunități! Ai nevoie de:-Un caracter puternic pentru a face față provocărilor -Plăcerea de a lucra cu oameni și în echipă -O atitudine pozitivă -Comunicare excelentă verbal și scris Poate prezenta un avantaj: -Permis de conducere categoria B -Mașină personală -Experiență în industria imobiliară, vânzări sau consultanță Ce îți oferim? -Atmosferă de lucru dinamică și provocatoare -Program flexibil -Posibilitatea de a câștiga venituri extraordinare în funcție de competențe și implicare -Canale de promovare moderne cu o echipă de profesioniști în spate -Traininguri și suport pentru a fi unul dintre cei mai bine pregătiți consultanți imobiliari din țară și pentru a obține rezultate deosebite Alătură-te echipei Alice Imob și simte gustul succesului în imobiliare! Așteptăm să ne contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 0773892238 sau la adresa de email:
-
Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori