Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 42

    Oportunitate de castig substantial in domeniul despagubirilor, singurele 2 conditii care trebuiesc indeplinite sant sa aveti peste 18 ani si sa nu aveti job in domeniul bugetar. Este o activitate interesanta iar castigurile pe care le veti obtine vor tine strict de dvs.(nu aveti sefi, program, ori targed).

  • 37

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • 6

    Angajam Vanzatoare / Consultant Vanzari - Bijuteria SORELLY in centrul Bacaului Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care fiecare provocare este tratata cu entuziasm si seriozitate, atunci asteptam CV-ul tau in magazinul Bijuteria SORELLY, Str. Nicolae Balcescu, nr. 1 (langa Luceafarul), Bacau sau atasat intr-un mesaj. Ce cautam? -Seriozitate si punctualitate -Capacitate de lucru in echipa -Atitudine pozitiva -Cunostinte minime/medii in utilizarea calculatorului (Exemplu: Microsoft Word, Excel, platorme ecommerce) -Dorinta de a invata lucruri noi (exemplu: vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook si Instagram) * experienta in domeniul bijuteriilor / gestionarareaunui magazin online / editarea pozelor constituie un avantaj Ce responsabilitati vei avea? -Gestionarea relatiei cu clientii in magazin cat si in mediul online -Gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online -Realizarea de poze pe fundal alb, dar si artistice cu anumite produse -Pregatirea zilnica a comenzilor din mediul online -Actualizarea produselor din magazinul online, prelucrarea fotografiilor, realizarea de bannere pentru prezentarea promotiilor -Comunicarea in permanenta cu managerul si cu alte colege de la diferite locatii pentru a urma o strategie comuna Ce oferim? -Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala -Salariu motivant, insotit de bonusuri -Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani -Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce - bijuterii) -Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru -Posibilitatea de promovare Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • 8

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/HcVpQftZRqiiMGWZ9 și îți bine ai venit in echipa.

  • 10

    Căutăm colaboratori pentru promovarea produselor Enagic în toată țara! ✅Câștiguri atractive din prima luna prin activitate de consultantă part-time sau full-time. ✅Domeniul este vânzări directe, prin recomandare. ✅Îți oferim instrurea gratuită pas cu pas. ✅Începe chiar ACUM propria ta afacere dacă ai 18 ani. ✅Ce trebuie să faci ? Sa achiziționezi un produs Enagic pentru care ai nevoie de minim 2804 euro + Tva, pentru a obține ID distribuitor autorizat Enagic. Să găsești clienți și colaboratori pentru Enagic . Programul de informare Enagic îți va aduce rezultate extraordinare! Planul de afaceri Enagic este brevetat si garantat. Pentru mai multe informatii: Tel: 0721967706

  • 4

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/HcVpQftZRqiiMGWZ9 și îți bine ai venit in echipa.

  • 9

    VISEZI LA O CARIERA IN IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fi agent imobiliar #trancandtranc: - Poti lucra de unde vrei, de la birou, de acasa sau chiar de pe terasa. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine, castigul este, asa cum ai mai auzit probabil, nelimitat. - Iti faci multe relatii. - Pe langa cursurile clasice in imobiliare pe care le vei parcurge, noi iti vom oferi si coaching si te vom ghida pana iti vei atinge potentialul maxim. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovatoare sunt rasplatite pe masura. - Ai ocazia sa lucrezi in singura Agentie Imobiliara VR din Arad, unde clientii pot vedea proprietatile din portofoliu cu ochelari VR. Pentru a te integra in echipa noastra trebuie sa sti despre noi ca: - Suntem muncitori si ne place sa ne dezvoltam, in continuu. - Ne implicam in dezvoltarea colegilor nostri de fiecare data cand avem un sfat valoros de oferit si de fiecare data cand avem ocazia. - Nu ne place sa fim deranjati atunci cand dam telefoane. - Suntem proactivi si ne place sa cautam solutii, iar daca nu stim ceva, intrebam, dar in nici un caz nu ne plac scuzele. - Suntem oameni responsabili si daca ne stabilim un plan de comun acord, il indeplinim. - Oricat ne-ar fi de greu si oricate refuzuri am primi, nu renuntam, suntem niste razboinici! - Atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Venim la birou pentru ca ne place sa ne distram, sa socializam, sa invatam si sa muncim, iar cand nu avem chef de birou muncim de unde vrem. - Ne mandrim cu faptul ca suntem agenti imobiliari Tranc & Tranc si ne face placere sa ne laudam tuturor cu asta, de fiecare data cand intram intr-o discutie cu cineva. Te poti angaja part-time sau full-time. Remuneratia se obtine pe baza de comision, din tranzactiile efectuate, nu se ofera salariu fix. Pentru a incepe activitatea de agent imobiliar la Tranc & Tranc trebuie sa deti o firma (PFA, II, SRL). Daca nu ai deja o firma, te putem ajuta noi sa o obti (PFA-ul si II-ul se deschid cu costuri 0) Daca si tu te regasesti in cele de mai sus, trimite-ne CV-ul pe whatsapp la

  • 1

    Este un job full time/part time, tu iti decizi programul Experienta nu este obligatorie la fel cum nu exista o varsta minima sau maxima de a putea lucra alaturi de noi Job-ul iti permite sa lucrezi atat de acasa cat si alaturi de noi la birou Atat comisioanele cat si bonsuruile sunt peste media pietei avand in vedere ca suntem cea mai buna companie de asigurari de pe piata la momentul actual. Necesita diploma de bacalaureat

  • Responsabilitați: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienți din teritoriu.Promovarea si vânzarea produselor conform condițiilor comerciale ale companiei. Cerințe: Daca ai experiență in domeniul vânzărilor,dacă deții deja o bază personala de clienți activi atunci poți fi unul din noii noștri colegi. Despre noi: Distribuitor autorizat al cafelei Hausbrandt ,Mazio Caffe,Andraschko dar și cu proiecte noi de viitor. Va așteptăm la sediul firmei din Buzău strada Aurel Vlaicu Nr 6,pentru a ne cunoaște.

  • 20

    Profilul candidatului: - Persoana inregistrata sau care se poate inregistra in somaj. -Absolvent 2021 sau persoane peste 45 de ani. - Studii medii sau superioare. - Integritate morala - Cunostinte minime de operare pe calculator - Dorinta de promovare Caracteristici activitate: -Activitate fara target. -Fara program fix. -Posibilitate de activitate la birou/birou si domiciliu/numai la domiciliu. -Salariu motivant in functie de eficienta si implicare. - Conditii de munca intr-un mediu civilizat si prietenos Prefer sau apel telefonic la numarul

  • 1

    Candidatul Ideal Echipa noastra este in cautare de persoane motivate spre obtinerea succesului, cu calitati precum perseverenta, seriozitate, disciplina, ambitie si dedicare, pregatite sa cucereasca piata imobiliara. Alăturându-te echipei noastre vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și intrumentele necesare : sediu, birou personal, laptop, anunțuri pe site-uri de specialitate, promovare diversa și suportul necesar pentru activitatea specifică. Acest post este pentru tine daca: Iti doresti sa te dezvolti profesional continuu si sa obtii succesul prin determinare si munca; Ai bune abilitati de comunicare, socializare si prezentare; Esti prezentabil si ingrijit; Daca ai experienta in domeniul imobiliar este extraordinar, dar NU obligatoriu Sa iti doresti sa devii un profesionist in imobiliare, este OBLIGATORIU! Sa iti doresti sa inveti si sa te specializezi in vanzari de imobiliare este de dorit Ne-am bucura sa ai carisma, empatie si capacitate foarte buna de comunicare Carnet conducere categoria B reprezinta un avantaj avand in vedere deplasarile constante. Un nivel ridicat de motivatie si energie iti vor aduce SUCCESUL! Descrierea jobului Prospectarea si cunoasterea continua a pietei; Asistarea clientilor de-a lungul intregului proces de tranzactionare imobiliara; Promovarea proprietatii si gasirea celui mai potrivit client; Pastrarea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti; Consultanta in achizitionarea si vanzarea de bunuri imobiliare; Evaluarea si prezentarea imobilelor Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Limita superioară a câștigurilor va depinde doar de tine, ai libertatea să-ți gestionezi timpul după bunul plac și să îți prioritizezi activitățile astfel încât să ai randament maxim. Vei incheia tranzactii si vei incasa comisioane, proportionale cu munca depusa. Bonusuri in functie de performanta; Suport evolutiv in vederea atingerii scopului propus; Un mediu de lucru modern, dinamic si placut; Program flexibil; Posibilitatea de a lucra de acasa.

  • ANGAJAM AGENT VANZARI/ MARKETING ( legume si fructe ) Atributii: Asigura promovarea si vanzarea directa a marfurilor societatii catre Supermarketuri. Experienta in vanzari directe catre Supermarketuri. Pospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti Urmareste realizarea planului de vanzari lunar stabilit.

  • Despre noi: Suntem o companie internațională care tocmai a deschis o filială în România. Principalul obiect de activitate al companiei este importul și exportul de piese de schimb și componente pentru mașini și echipamente industriale. Scopul nostru este de a fi de folos tuturor antreprenorilor industriali, oferindu-le prețuri competitive pentru toate piesele de schimb și componentele de care ar avea nevoie pentru a construi proiecte noi sau pentru a întreține proiecte vechi. Vei lucra cu companii internaționale și te vei comunica cu producători români. Dacă ești o persoană cu spirit de inițiativă și ești capabil să îți organizezi eficient timpul și să îți prioritizezi activitățile, te așteptăm cu drag să te integrezi în echipa noastră! Nu este necesară nicio pregătire tehnică. Responsabilități: -Se va lucra în sistemul nostru intern -Introducerea datelor privind ofertele comerciale în sistem -Comunicarea telefonică și în scris cu furnizorii Calificări: -Abilități puternice de negociere -Cunoașterea limbii engleze ( nivel intermediu) -Abilități solide de comunicare scrisă și verbală Ce vă oferim noi: -Salariu stabilit în urma unui interviu -O echipă prietenoasă și foarte profesională -Creștere profesională și personală - 800 eur

  • 5

    Disponibil online

    BROKER

    RECRUTĂM BROKERI DE ASIGURARE -Se recrutează Brokeri indiferent de zonă, nu există limită de vârsta sau poate să fie angajat la orice firma privată sau la stat. De asemenea orice localitate este binevenită unde există un potențial de piața a asigurărilor. -Persoanele care doresc să înceapă o cariera în domeniul asigurărilor trebuie să dețină o diplomă de BAC. Dacă nu dețin un cod RAF venim în ajutor cu examen unde cheltuielile vor fii suportate de noi. -Se poate lucra de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul și tot dumneavoastră stabiliți programul de lucru, cât de mult câștigați, sau cât de mult dezvoltați cunoștințele în acest domeniu. -Serviciile oferite sunt: RCA, CASCO, ASIGURĂRI LOCUINȚE, RĂSPUNDERI CIVILE, MALPRAXIS, ASISTENȚĂ RUTIERĂ ȘI ALTELE. -Aveți nevoie de un calculator și de o conexiune de internet, o imprimantă. Pentru detalii vă rugăm sa ne trimiteți CV-ul pe adresa de mail: , sau sunați la telefonul 0770968062. Nu este sistem MLM

  • 1

    Bună Imi maresc echipa si caut colaboratori/persoane pe care sa le ajut sa- si dezvolte un bussines independent, să-și construiască o carieră  în asigurări . Oportunitatea bate o singură dată la ușă! Dacă îți dorești  un venit suplimentar, sa-ți organizezi singur programul de lucru, să-ți fii propriul șef , fără target  , lucrind de acasă sau de la birou, te aștept  in echipa mea. Iti ofer tot suportul necesar, informatii Know How, platformă învățare /emitere, etc. Detalii: , . Sau lasa-mi datele tale de contact. Niciodată nu este prea tarziu sa deprindem noi abilități !

  • 2

    Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.

  • 4

    Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, leptop/PC pentru desfasurarea activitatii. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Pentru mai multe detalii :

  • 6

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon: - Bogdan Stanescu

  • 4

    Angajam MANAGER DEZVOLTARE in Bucuresti . Salariu lunar 1.800 Euro Dorim doar candidati cu experiență și portofoliu clienți. Finanțare proiect 4800 Euro in primele patru luni. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii - câștiguri ce pot depăși 2000 Euro lunar -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • Salveaza cautarea