Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 8

    Agenti Telesales - proiect Enel Suntem tineri, dinamici si motivati. Pasionati de vanzari, am învatat continuu si am devenit experti ! Suntem parteneri Orange si Enel. Vino alaturi de noi în echipa de Agenti Telesales! Organizatia isi mareste echipa si cauta operatori call center cu sau fara experienta in vanzari. Oferim o oportunitate de munca in cadrul unui colectiv tanar,dinamic si de success! Candidatul ideal are un puternic spirit de convingere, este competitiv,motivat si orientat catre rezultate construindu-si venitul din bonusuri si fiind mereu activ. Persoana potrivita trebuie sa fie pozitiva si cu dorinta de invatare ,lucreaza din greu, este responsabila si vizibila in cadrul echipei,este determinata si comunica usor. Beneficii: -salariu fix +bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare - program complex de traininguri & workshopuri de specialitate si dezvoltare personala -coaching one2one, mentorat, ghidaj în cariera - posibilitatea de crestere profesionala,avand sansa de a concura, de a castiga si de a sarbatori performantele -o cultura organizationala in care deciziile se iau rapid si sunt practice -colaborare cu manageri calificati si cu o vasta experienta in domeniu -sistem atractiv pentru recomandari facute în vederea atragerii de noi angajati Responsabilitati: -apelarea zilnica a unui portofoliu de clienti pentru vanzarea produselor si serviciilor Enel - realizarea zilnica/lunara a targetului de vanzari -tratarea cu profesionalism a tuturor apelurile pentru a genera vanzari ,ascultarea activa, depasirea eficienta a obiectiilor,perseverenta în apel -supervizarea completa a procesului de vanzare pana la finalizarea acestuia

  • Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.

  • 4

    Angajam MANAGER DEZVOLTARE AFACERI . Castig lunar 2.000 Euro Dorim doar candidati cu experiență și portofoliu clienți. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea i pregatirea reprezentan ilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clien i i a gradului de satisfac ie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentan i pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performan elor inregistrate in zonele in care isi desfă oară activitatea, in scopul identificării dificultă ilor existente i solu ionării eficiente a acestora, prin vizitarea clientilor la domiciliul acestora. Alte informatii -pachet salarial atractiv -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 4

    Căutăm colaboratori pentru promovarea produselor Enagic în toată țara! ✅Câștiguri atractive din prima luna prin activitate de consultantă part-time sau full-time. ✅Domeniul este vânzări directe, prin recomandare. ✅Îți oferim instrurea gratuită pas cu pas. ✅Începe chiar ACUM propria ta afacere dacă ai 18 ani. ✅Ce trebuie să faci ? Sa achiziționezi un produs Enagic pentru care ai nevoie de minim 2804 euro + Tva, pentru a obține ID distribuitor autorizat Enagic. Să găsești clienți și colaboratori pentru Enagic . Programul de informare Enagic îți va aduce rezultate extraordinare! Planul de afaceri Enagic este brevetat si garantat. Pentru mai multe informatii: Tel: 0721967706

  • 6

    Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl angajează vanzatoare pentru Show Room din sectorul 6 Bucuresti Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: -salariu fix 2200 Ron + bonusuri de performanță -bonuri de masa -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 4

    Devino un agent imobiliar d succes! Alaturi d CAUTLOCUINTA.RO dai avantul carierei tale, si nu esti singur! Vei beneficia d intregul suport din partea agentiei si a retelei pentru a-ti atinge telurile, alaturi d cel mai d succes brand din imobiliare. Biroul nostru, CAUTLOCUINTA.RO, este in cautare d persoane care nu se mulțumesc cu puțin și care sunt pregătiți să cucerească piața imobiliară prin munca, perseverenta si determinare - cautam oameni cu sau fara experienta in imobiliare pentru a-i transforma in agenti imobiliari ultra-performanti - iar pentru asta este nevoie de dedicare si ambitie. Noi le avem. Poti spune acelasi lucru despre tine? Ce cautam in oameni: Dorinta d a se dezvolta profesional continuu si determinarea d a avea success, dar si d a depune efort in a-l obtine si a trece peste dificultati Bune abilitati d comunicare, socializare si prezentare. Prezentabil, ingrijit. Experienta anterioara in antreprenoriat si/sau vanzari reprezinta un avantaj. C vei f c : Prosp ctar si cuno ster continu pi t i. Asist r cli ntilor d - lungul intr gului proc s d tranz ction r imobili r . Promovar propri tatii si g sir celui m i potrivit client. Organiz re timpului si muncii, lucrul riguros cu un sistem d dministr re a bazei de cli nti (CRM) P str rea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti. Dezvoltarea continua prin educatie atat cea oferita prin intermediul retelei CAUTLOCUINTA.RO, cat si autoeducatie, networking, lectura, seminarii, dar si prin experienta capatata pe teren, cu suportul echipei noastre. Vei incheia tranzactii si incasa comisioane consistente, proportionale cu munca depusa. Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, riguroasa, eficienta si structurata - pentru rezultate maxime si palpabile - vei fi unul dintre cei mai bine pregatiti agenti imobiliari din tara, atat teoretic cat si practic, dar cel mai important dintre toate - in vederea obtinerii rezultatelor. O echipa mereu gata sa ofere tot suportul, mentoratul, indrumarea necesare, atat la inceputul carierei, cat si pe tot parcursul ei. Retea veti face parte dintr-o retea care lucreaza impreuna, local si international. Recunoasterea profesionala cu cat devii mai recunoscut, apreciat si recomandat pentru munca pe care o depui, cu atat nivelul de castiguri creste. Suportul echipelor noastre de specialisti din diverse domenii. Un mediu de lucru modern, placut, dinamic. Lucram doar prin intermediul contractului de colaborare, iar remuneratia consta in comisionul incasat in urma tranzactiilor efectuate.

  • 2

    Secretara atribuții de administrator. Job part timp. Se lucrează 4 ore pe zi. Program luni - vineri 14 - 18. Salariu lunar net 1000 Ron. Tip job Part time BUCUREȘTI. Sector 6 Mobilitatea postului: Locatie stabila Descriere Cerințe: - Experiența pe un post de coordonare si conducerea unui punct de lucru. - Studii superioare; - Foarte bune cunoștințe de operare MS-Office; - Foarte bune abilitați de comunicare și de interrelationare personala; - Foarte bune abilitați manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare); - Proactivitate, rezistenta la stres. Responsabilități: - Monitorizează și evaluează activitatea firmei - Participa la implementarea și dezvoltarea strategilor de lucru - Ghidează și oferă suport atunci când este necesar; - Asigura coordonarea cu alte departamente pentru a identifica și pentru a rezolva situațiile identificate - Este în strânsa colaborare cu departamentul de HR pentru recrutare și onboarding; - Întocmește rapoartele periodice. Beneficii: - Sansa de a lucra într-o echipa tânăra și prietenoasa - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Bonusuri lunare în funcție de performante. Pachet salarial: Salariu fix 1000 Ron. Se lucrează 4 ore pe zi Beneficii multiple. Bonusuri lunare trimestriale si anuale in funcție de performante. Trimiteți CV în limba română format PDF pe Wathsap sau email.

  • Oferim servicii complete de depanare hardware și software. Ne deplasam si la domiciliul clientului, zona București-Ilfov. Servicii oferite: Diagnosticare Instalare/configurare sistem de operare Configurații calculatoare Consultanță achiziții Optimizare si îmbunătățire software si hardware pentru orice sistem Recuperare/salvări date Curățare si devirusare software Curățare de praf si inlocuire pastă conductoare Servicii rețele si internet Vânzări PC/calculatoare/laptopuri noi si second hand la prețuri accesibile, în funcție de buget si utilizare. Prețul lucrării variază în funcție de complexitate. Prețul minim pentru constatarea problemei este de 50 LEI. Pentru programare:

  • Je suis un jeune tranger ivoirien vivant en Roumanie et je cherche un emploi a plein temps jai plusieurs qualit s et qualifications mon actif je parle fran ais anglais et aussi un peut de Roumain et jai aussi une legere exp rience en informatique merci de me contacter . Je peut travail dans plusieurs domaines Sunt un tânăr străin ivorian care locuiește în România și sunt în căutarea unui loc de muncă cu normă întreagă. Am mai multe calități și calificări în calea mea. Vorbesc franceză engleză și, de asemenea, un pic de română și am, de asemenea, o ușoară experiență în computer, vă rugăm să mă contactați Pot lucra în mai multe domenii

  • Descriere Loc de munca: Reprezentant vanzari pentru mocheta, tapet, alte elemente decorative: Prospectarea pietei Colectare de informatii legate de piata Intocmirea de rapoarte specifice activitatii Negociere cu clientii Mentinerea relatiei cu clientii (vizite, participare la targuri etc.) Promovarea produselor noi ale companiei, ofertelor speciale etc. CERINTE: Studii superioare Experienta relevanta Capacitate de organizare si planificare Persoana dinamica Disponibilitate pentru deplasari in tara Pregatit pentru lucrul sub presiune si rezistenta la stres Cunostinte bune de operare in MS Office (Word si Excel) Aptitudini de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Bune abilitati de comunicare si interrelationare

  • 1

    Candidatul ideal Minim studii superioare - Experien a în muncă:Preferabil 2 ani experienta in activitati similare. Cuno tin e, Aptitudini & Abilită i: - Cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet) nivel mediu; - Comunicare verbala si scrisa cu clienti atat interni, cat si externi; - Bune abilitati de prezentare si negociere; - Abilitate de a planifica si organiza activitati, de a stabili prioritatile; - Initiativa; - Abilitate de a lucra sub presiune, de a respecta termene limita si de a indeplini corect sarcinile de serviciu; - Abilitatea de identifica si solutiona probleme; - Capacitate de coordonare a activitatilor. Descrierea jobului Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, respectand standardele si politicile companiei. RESPONSABILITĂ I PRINCIPALE: - Promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei in zona desemnata sau segmentelor de clienti special alocati pe baza cunostintelor aprofundate despre produse, astfel incat sa realizeze obiectivele cantitative si calitative stabilite; - Identifica nevoile clientilor si formuleaza solutiile optime; - Identifica noi conturi catre care sa promoveze si sa vanda produsele si serviciile companiei; - Contacteaza clientii alocati si de asemenea prospecteaza piata pentru a identifica potentiali clienti pentru a creste cota de piata a companiei; - Realizeaza rapoarte de activitate periodice despre rezultatele de vanzari, contractele din intervalul de timp stabilit, propuneri, astfel incat sa asigure incheierea cu success a tranzactiilor; - Mentine relatii foarte bune, bazate pe profesionalism cu toti clientii de care raspunde; - Asigura prezentarea produselor si serviciilor companiei intr-o maniera profesionista; - Responsabil de planificarea optima a activitatii, a deplasarilor si a resurselor materiale astfel incat sa acopere eficient zona alocata, asigurand minimizarea costurilor si maximizarea timpului; - Participa la intalnirile departamentului de vanzari si la programele de instruire astfel incat sa detina toate informatiile legate de obiectivele de vanzari, promotii, noi produse si servicii, etc;

  • Societate comerciala specializata in piese auto angajeaza operator PC Cerinte: Cunostinte de utilizare a PC ( Word,Excel,Browsing Internet,E-mail) Cunostinte limba engleza -nivel mediu Cunostinte minime de contabilitate reprezinta un avantaj dar nu eliminatoriu Capacitatea de lucra in echipa Experienta in piese auto reprezinta un avantaj dar nu e eliminatoriu Sociabil/a Beneficii: Program de lucru full time (luni-vineri) Mediu de lucru placut Training

  • Program Luni-Vineri 8:00-17:00 weekendul liber Cunostinte excel Experiența într-un program de facturare , soft de gestiune prezintă un atu Experiența în vânzarea articolelor de pescuit reprezintă un atu dar nu neapărat Salariu inre 2000-2500 lei

  • Salveaza cautarea