Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2022-03-28

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Agent vanzari magazin online

    DESCRIERE Sarcini si responsabilitati Realizare descriere produse pentru site Realizare poze produse pentru site Incarcare produse in site Incarcare produse pe platforme de e-commerce ( emag, olx ) postare produse pe facebook, instagram, tik-tok primire comenzi telefonic si email impachetare produse, realizare awb-uri si pregatire pentru expediere expediere comenzi mentinere stoc preluare produse noi si introducere in stoc emitere facturi si documente garantie consiliere clienti Abilitatile si calificarile necesare Studii medii superioare Cunostiinte generale in comertului online Experienta in vanzari de minim 6 luni Cunostiinte de limba Engleza mediu Cunostiinte operare PC si pachet Office Abilitati de comunicare, relationare, negociere Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic Abilitatea de organizare si planificare a activitatii Salariu si beneficii Salariu net incepand de la 2500 lei, cu posibilitatea de crestere in functie de abilitatile si rezultatele obtinute Bonusuri de performanta si comision din vanzari Program flexibil - ore - 8:00 - 17:00 Loc de munca stabil, posibilitatea unei cariere pe termen lung Training si suport continuu pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniu Discounturi la toata gama de produse vandute de magazinul nostru

  • 2

    Responsabil documentare produse magazin online

    Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.

  • 70

    consultant asigurari

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • Oportunitate de cariera in domeniu Imobiliar

    oportunitate de cariera: Suntem o agenție imobiliară din Cluj-Napoca în căutarea unor agenți imobiliari talentați și experimentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă aveți o pasiune pentru industria imobiliară, experiență în vânzări, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun. Responsabilități: Identificarea și prospectarea activă a clienților potențiali Consultarea clienților în procesul de cumpărare sau vânzare a proprietăților imobiliare Evaluarea și listarea proprietăților disponibile pe piață Organizarea și efectuarea de vizionări pentru clienți Negocierea contractelor și asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți de la început până la finalizarea tranzacției Excelente abilități de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și într-o echipă Orientare către rezultate și dorința de a atinge și depăși obiectivele stabilite Beneficii: Potențial de câștig atractiv, bazat pe performanță Suport și resurse pentru dezvoltarea continuă a carierei Mediu de lucru stimulativ și dinamic Oportunitatea de a lucra cu clienți și proprietăți diverse într-o piață imobiliară dinamică Dacă sunteți un agent imobiliar cu experiență care caută oportunitatea de a avansa în carieră și de a se alătura unei echipe de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la [ ] sau să ne contactați la Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații talentați și motivați care doresc să se alăture echipei noastre!

  • 2

    Consilier vanzare - Palas Iasi

    Cautam super colegi pentru postul de Sales Consultant, pentru standurile noastre din Palas Iasi . Ar fi super sa ai: 1. amabilitate si orientare catre client; 2. implicare și flexibilitate; 3. atitudine pozitiva si dorintă de invătare; 4. studii medii sau superioare; Experienta in vanzari și consiliere clienti. Practic, alaturi de noi: 1. Te vei ocupa de vanzarea si promovarea produselor 2. Te vei asigura că marfa de la raft este aranjată conform unui standard 3. Vei oferi suport clienților 4. Vei verifica zilnic stocurile Pentru mai multe detalii, cel mai bine sunați la .

  • 6

    Consultant financiar

    #Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recruteaza consultant! Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu, - ești sociabil și responsabil - comunici usor și ești orientat spre rezultate - ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) - îți dorești sa-ti dezvolti o cariera si un bussines propriu intr-un domeniu in plina expansiune - deții cunoștințe medii pachet MS Office - codul RAF constituie un avantaj. De ce noi, iți oferim pregătire și training în domeniu te bucuri de sustinerea managerului pe toata perioada activitatilor tale - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă - esti implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim si sigur. De ce vrei in echipa mea, Convinge-ma de asta si vino in echipa mea din Craiova! Ataseaza anuntului CV-ul tău si te voi contacta in cel mai scurt timp.

  • 18

    agenti asigurari generale

    Companie de asigurari cauta persoane responsabile, dinamice, care doresc sa se pregateasca si performeze in domeniul vanzarilor de asigurari generale. Oferim traininguri de specialitate, suport in toata activitatea de vanzare, loc de munca stabil, posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala.

  • Caut loc de muncă,Baia Mare

    Bărbat 51 ani, studii superioare, permis B

  • 2

    Consilier Imobiliar - Incepe-ti Cariera in Imobiliare

    Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată

  • 13

    Broker de asigurare

    Vrei un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent/manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Esti o persoana ambitioasa, care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Vei beneficia de un program flexibil!! Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi la telefon : Bogdan Stanescu (pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger) Partener broker national in asigurari, caut asistenti in brokeraj, persoane fizice sau juridice ! Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează part-time/ full time, în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul nu este limitat(ne avem parte fixa), ci în funcție de implicarea fiecăruia! Cerinte: Perseverenta, seriozitate, implicare, dorinta de dezvoltare pe un plan de cariera.

  • 2

    Inginer Sef Santier Instalatori Electricieni

    Companie din Bucuresti angajeaza Ingineri, Sef santier, Instalatori și Electricieni cu experienta si disponibilitate deplasari în țara. Salariu bi-lunar, Tichete de masa, cazare gratuita, diurna pentru deplasari. Detalii la numărul de telefon

  • 2

    Consultant Vanzari

    Alatura-te echipei noastre dinamice ca si consultant vanzari si exploreaza o cariera plina de oportunitati si recompense. Cautam persoane pasionate, orientate catre rezultate si dornice sa construiasca relatii durabile cu clientii. BENEFICII: Comisioane si bonusuri atractive Traning specializat si suport continuu pentru dezvoltarea ta profesionala si personala Portofoliu de produse divesificat si adaptat cerintelor pietei Oportunitati de avansare rapida in cariera Program de munca flexibil CERINTE: Abilitati de comunicare si negociere Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Atitudine proactiva orientata spre client si nevoile lui Daca esti gata sa iti construesti propria cariera intr-o companie multinationala si sa ai un impact pozitiv in vietile oamenilor trimite-ne un CV sau trimite mesaj in privat pentru mai multe informatii. Alatura-te echipei noastre si incepe sa iti construiesti un viitor financiar sigur, atat pentru tine cat si pentruclientii tai!

  • 7

    Angajare Agent Vanzari

    Societatea METCONF FERALLA IMPORT EXPORT angajeaza agent vanzari: - pachet salarial atractiv Societatea are ca obiect de activitate comercializarea de produse metalurgice si fasonarea otelului beton, inclusiv executia pentru carcase de piloti forati, pereti mulati.

  • 4

    Anagajez asistent manager

    Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.

  • Consultant vanzari magazin Targu Secuies - Orange Store

    Acest job ti se potriveste daca: - îți place să interactionezi, sa investighezi si sa intelegi nevoile oamenilor clientilor. - Poti să le prezinti alternative și să ii ghidezi să încheie tranzacția să cumpere de la tine. - Intelegi ca fiecare client intampinat iti poate aduce un bonus la urmatorul salariu! - Iti doresti stabilitate si o cariera de succes in vanzari si esti dornic a de recunoastere si evolutie. Pentru o vanzare incheiata cu succes: - ai nevoie de o puternică dorință si viteza de învățare si adaptare. - ai nevoie de capacitatea de a lucra in echipa cu entuziasm și energie pozitivă, siguranta de sine, autonomie Iar noi iti oferim: - Un trainer care sa-ti ghideze primii pasi, coaching, mentoring si acces in platforme de dezvoltare: Orange learning, Lighthouse, traininguri online. - Asigurare medicală și de viață pentru tine si optional pentru familia ta. - Subvenții speciale pentru achizitia personala de smartphone-uri și dispozitive. - Venituri corelate la eficienta ta, intre 2400-5000 lei. - Bonusuri de loialitate si bonusuri de excelenta, pe masura implicarii tale. - Tichete de masa electronice. - Program flexibil, pentru ca ne pasa si de bunastarea personala. Aplică la acest job, pregătește-te să comunici mult, să înveți in permanenta și să primești recunoaștere pentru rezultatele tale! Descrierea companiei "Electric Plus si-a inceput drumul in calitate de partener Orange in 1998 la Bacau, cand am deschis primul magazin GSM in parteneriat cu Dialog, viitorul Orange Romania. Aveam la vanzare doar 2-3 tipuri de telefoane, nu exista loializare ori abonamente cu minute si nici macar SMS. Nu-si amintesc multi, insa in perioada aceea primele 3 secunde din apel erau gratuite . Erau inceputurile telefoniei mobile si orice era posibil; de la an la an celularele deveneau din ce in ce mai performante. De la celebra caramida Ericsson A1018 pana la elegantul Nokia 6310i, si de la primul iPhone si pana la ultraperformantele smartphone de azi. Noi am fost acolo inca de la inceput! Ulterior, reteaua a crescut ca in povesti, cu magazine deschise in toata tara, de la Falticeni la Bucuresti si de la Constanta la Slatina. In prezent detinem 36 de magazine de tip franciza Orange in toata tara, si suntem premiati anual la gala Orange Partners Meeting pentru performantele noastre din domeniul vanzarilor. Suntem orientati catre cultura organizationala si credem in dezvoltarea continua a oamenilor. Ne mandrim cu echipele si managerii nostri si cu felul in care noii candidati sunt primiti in familia noastra. Programul nostru intern de training, 5 days journey, este unul din modurile in care intampinam noii veniti si ii ajutam sa inteleaga ecosistemul industriei serviciilor telecom si exigentele din domeniul vanzarilor. Prin urmare, te asteptam in familia noastra!

  • 2

    Agent vânzări Dâmbovița

    Responsabilitățile postului: * Promovarea și vânzarea produselor companiei noastre prin interacțiunea directă cu clienții. * Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de vânzare prin crearea și menținerea de relații cu clienții existenți și potențiali. * Atingerea obiectivelor de vânzare stabilite de companie. Cerințe: * Abilități excelente de comunicare și negociere. * Abilitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a atinge obiectivele de vânzare * Capacitatea de a fi flexibil și adaptabil într-un mediu de lucru dinamic. * Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. * Permis categoria B. Ofertă: * Pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane și bonusuri pentru atingerea obiectivelor de vânzare. * Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. * Mediu de lucru dinamic și plin de provocări * Oportunități de dezvoltare personală și profesională. * Posibilitatea de a lucra într-o companie cu o reputație excelentă pe piața de vânzări directe. * Vacante gratuite in tara si in strainatate.

  • 9

    ASISTENTA MARKETING-PROMOVARE (Parc Ind. Tetarom varianta Grigorescu-Baciu)

    Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 23

    Cauti un job ?

    Promovarea produselor firmei.

  • 5

    Angajam consilier de vanzari cu experienta

    Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00

  • 1

    Angajam agent vanzari

    Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training

Salvează căutarea