Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2020-12-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar - in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Abillitati comunicare si vanzare produse si pachete turistice, persona organizata, minutuiasa, atenta, calma, engleza bine, cunostinte sisteme rezervare hoteliera si bilete de avion, eventual Amadeus. Rugam transmiteti CV pe email. Multumim!
-
Ce cautam? Persoana responsabila, onesta, cu spirit de echipa și abilități de leader, atitudine proactiva și înclinată spre rezultate. Experienta in promovarea asigurărilor de viata și generale este necesara. Ce vei face? Recrutarea si selecția agenților de asigurari; Promovarea produselor de asigurare; Dezvoltarea permanentă a echipei; Pregătirea, susținerea si monitorizarea agenților în activitatea zilnica a acestora; Ce oferă? Contract de muncă cu toate beneficiile acestuia; Bonusuri trimestriale și anuale; Pregatire gratuita continuă; Recompense financiare în urma concursurilor din cadrul Companiei și la nivel de Agentie; Posibilitatea de promovare pe poziții superioare. Dacă te recunoști în această descriere, atunci locul tău este alături de noi!
-
Alătură-te echipei noastre Job- PITESTI Daca 1. Ambitia 2. Capacitatea de comunicare 3. Talentul de negociator 4. Spiritul antreprenorial 5. Empatia, orientarea catre rezultate si pasiunea pentru munca în vânzări/recrutare si formare de noi consultanti in asigurari se numara printre atuurile tale VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! Iti oferim posibilitatea de a câștiga cât dorești și de a- i maximiza constant veniturile!!! Dorim in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a obtine rezultate.. Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa CE ITI OFERIM? Contract Individual de Munca - Venituri corespunzatoare responsabilitatilor si functiei Bonusuri de performanta- trimestrial si anual Participare in programul de training GRATUIT Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
-
Te aștept în echipa mea Luna aceasta mai pot înscrie doar 2 persoane! Pe lângă suport și susținere, mai poți beneficia și de CEL MAI MARE DISCOUNT de pe piață Înscrierea este GRATUITĂ, trebuie doar sa îmi ceri detalii Fii independenta și bucura-te de un venit suplimentar https://www.chogangroupspa.com/chogangroup/registration/1/SIM3B5779/19
-
Recrutam colaboratori! Ne mărim echipa! Îți dorești un venit suplimentar, sa intermediezi asigurări de orice fel sau sa rezervi vacante? Te așteptam în echipa noastra. Sa fii broker în asigurari înseamnă să lucrezi de unde vrei, când vrei, cât vrei. Suna bine? Un job care îți poate aduce un venit suplimentar fără șef, target sau program fix. Ce îți oferă colaborarea cu Destine Broker? -pregătire continua -suport permanent -platforma 24/24 Vei putea intermedia toate tipurile de asigurari la toate societatile iar pe langa asigurari vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea lucra ca agent imobiliar. Singura conditie este sa fii absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat. Suna bine? Contacteaza-ma acum la sau completeaza formularul urmator https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Suntem parteneri Destine Broker si cautam colaboratori ambitiosi, sociabili si cu spirit intreprinzator. Vei putea intermedia toate categoriile de asigurari, pensii private, credite si chiar oferte de vacanta. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Contacteaza-ne la numarul de telefon sau completeaza formularul de mai jos: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Cautam colaboratori din toata tara pentru a face parte din echipa noastra Destine Broker. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Iti oferim suportul necesar, incepand cu formarea profesionala si continuand cu consultanta personalizata pe tot parcursul colaborarii. Vei putea incheia toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinta, asigurari de viata etc. Ca activitati conexe vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea deveni agent imobiliar. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura investitie pe care va trebui sa o faci este taxa de inscriere la cursul de pe platforma de 100 lei iar apoi taxa de examinare pentru obtinerea codului RAF de 320 ron. Contacteaza-ne la
-
DESTINE BROKER -cauta colaboratori in toata tara. Astept CV-urile pe adresa de mail : tel : BROKER DE ASIGURARI : Vrei un job flexibil? Vrei un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent/manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Ai renuntat din cauza preturilor prea mari sau al comisionul prea mic? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Cerinte: -Persoana care doreste o cariera de succes in domeniul asigurarilor,propria sa afacere,propria sa echipa. -EXCELENTE capacitati de comunicare,integritate, vointa, responsabilitate, toleranta, munca multa, incredere de sine si abilitate de a comunica. - Studii medii. Descrierea firmei: "DESTINE BROKER DE ASIGURARE" Pasi simpli catre Succes ! Suntem parteneri cu toate societatile de asigurare. Vindem asigurari la pretul cel mai mic sau produse alese de client la societatea de asigurari la care doreste. Clientul contactat devine asiguratul nostru. Cel mai mic pret. Cea mai diversificata oferta. Reusita in afacerea DESTINE nu este niciodata intamplatoare. Faceti afacerea pe cont propriu, dar nu sunteti singur,veti descoperi care este valoarea muncii in echipa.Principiile si metodele pe care le promovam sunt rezultatul multor ani de experienta. Pentru obtinerea succesului in viata si in afaceri, sistemul de cariera DESTINE si liderii acestuia recunosc importanta dezvoltarii calitatilor personale pe care trebuie sa le aiba un lider. Liderii cu experienta au realizat, pas cu pas, un model de construire al afacerii si de atingere a propriilor scopuri. La fel ca in afacerile de tip franciza noi stim ca este important sa beneficiezi de experienta altora care au reusit inaintea ta!
-
Căutăm colege i doar cu experiență în agenție de turism! Pachet salarial atractiv : 5000 Ron salariu lunar net al 13 salariu 10% din comision la ofertele personalizate vacante gratuite în străinătate și la pensiunile noastre Program luni-vineri 9-18 , pauza de masa 1h așteptăm CV pe email: tel :
-
Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei.
-
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
Cautam în regim de colaborare ,agenți de vânzări (D2D, B2B) in domeniul energiei și gazelor NATURALE, CENTRALE TERMICE, AER Condiționat etc . Daca ești o persoana motivata, sociabila și cu o experienta minima în vânzări atunci te așteptăm în echipa noastă. OFERIM SUPORT TEHNIC ȘI MATERIALELE NECESARE PENTRU DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII VENITURI PESTE MEDIA PIEȚEI.
-
Angajăm consilier vânzări auto noi și rulate cu experiență minimă. Angajăm consilier recepție service auto - reprezentantă. Salar motivant cu bonusuri substanțiale. Condiții de muncă bune. Program de lucru. Detalii la telefon
-
Angajez agent vânzări în domeniul electricelor , și conducător auto cat.B,C .
-
Citește acest mesaj doar dacă ești într-una din urmatoarele situații: - Ești în căutarea unui job; - Ești nemulțumit(ă) de actualul job (nu-ți place ceea ce faci, nu câștigi suficient și/sau nu ai suficient timp liber). Dacă citești în continuare, ia în considerare oportunitatea unui job în cadrul unuia dintre cele mai mari Grupuri Financiare din Europa: GROUPAMA ROMANIA. Astfel, poți face parte dintr-o echipă tânără, dinamică, poți avea un program flexibil și un venit lunar de 2500 – 5000 RON. În plus, îți oferim tot sprijinul necesar pentru a obține autorizațiile legale ASF/ISF și vei beneficia de toată pregătirea necesară specifică acestui job. Daca te consideri o persoană cu bune abilități de comunicare, ai o atitudine proactivă și capacitatea de a lucra în echipă, trimite-mi un mesaj și te voi contacta pentru stabilirea unei întâlniri, unde, vei afla toate detaliile cu privire la beneficiile și avantajele acestui job.
-
-
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Candidatul ideal ; -bune abilitati de comunicare si negociere; -bune abilitati de planificare si organizare; -cunostinte de operare pc (Word,Excel,PowerPoint); -permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare; -orientare catre rezultate,capacitatea de a asimila noi informatii; -capacitatea de a mentine bune relatii cu colaboratorii si clientii companiei. Descrierea jobului Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor comercializate de companie; -promovarea imaginii companiei catre medici si alte cadre medicale din institutii publice sau private conform planului de marketing si vanzari stabilit; -realizarea obiectivelor individuale si ale companiei; -crearea unei bune relatii cu colaboratorii,mentinerea si dezvoltarea acesteia; -participarea la evenimente,congrese simpozioane; -participarea la traininguri specifice activitatii desfasurate; Beneficii: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune; -pachet salarial motivant format din parte fixa si multiple bonusuri; -posibilitati reale si rapide de promovare pe baza rezultatelor; -masina, telefon si laptop de serviciu.