Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-07-07 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Reprezentant vanzari

    Responsabilități: Administrarea rețelei de distribuție deja existentă și mărirea acesteia; Focusat către rezultatele transmise pe termen mediu; Prezentări practice cu produsele la clienții finali; Training către distribuitori cu produsele noi apaărute; Promovarea brandului; Raportare săptămânală a activității din teren. Cerințe: Studii superioare Engleză, opțional germană Abilități de comunicare și negociere Abilități tehnice de folosire a sculelor electrice Categoria B Minim 3 ani în domeniul industrial Disponibilitate la deplasări Beneficii: Salariu motivant Bonus cantitativ Bonus calitativ Pachet complet Asigurare de viata, medicala si pensie privata NN

  • Manage Banca Turnu Magurele

    Candidatul Ideal Manager Banca Easy Asset Management IFN SA Studii superioare finalizate cu diploma de licenta; Experienta intr-un post similar (constituie avantaj); Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj); Cunostinte de operare PC; Bune competente de comunicare si de negociere; Orientare catre rezultate si catre client; Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica; Permis conducere categoria B. Descrierea jobului: Coordonarea activitatii Punctului de lucru; Videle Managementul de banca se ocupa de recrutarea si dezvoltarea echipei; Planificarea si organizarea activitatii echipei; Retentia, integrarea si motivarea angajatilor; Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial; Gestionarea si planificarea procesului de vanzare; Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante; Beneficii: -pachet de remuneratie atractiv; -bonusuri lunare, trimestriale si semestriale de performanta -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate; -zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; -cadou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training Oportunitati de promovare in cadrul companiei.

  • 38

    Angajam

    Ne mărim echipa Dacă vrei să faci parte dintr o echipa frumoasa te așteaptăm Inovativ house system Angajam agenți de vânzări fara experiență detalii la Nr de telefon _Lorena Posibilitatea de a merge în vacanțe Training gratuit Hai și tu în echipa noastră

  • 1

    Media Credit srl cauta 5 Consultant Financiar

    Acest anunt se adreseaza doar persoanelor cu spirit intreprinzator, sociabile si interesate de domeniul financiar. Nu este vorba de un job traditional, ci despre o colaborare platita pe baza de comision care poate deveni o opurtunitate de afacere. Dupa ce candidatul vine ales va a partecipa la un curs formativ la sediu firmei total oferit da la compania noastra Media Credit srl, si in urma devin colaborator si poate intermedia: - credite de nevoie personale, - prima casa, - credite ipotecar In plus, dupa anumite rezultate colaborator poate forma o echipa de colaboratori noi total formati da la Media Credit srl cu castig astfel venituri substantiale. Tot depinde de la implicarea a colaboratorului. Programul de lucru este flexibil. Studi ideali sunt in domeniu bancar sau contabil dar nu este un avantaj Sa cere minim o diploma de baclaureat. Alegerea candidatul porneste da eventual experienta in domeniu de intermediere financiarie si in domeniu bancar. Poteti tremite CV-ul prin acest site.

  • New Credit Angajeaza

    New Credit angajeaza Consultant Financiar la sediul din Pitesti Se ofera parte fixa salariala + comision atractiv din vanzari (2.000-10.000 lei) Contract de munca individual 8 ore Training permanent pentru performanta profesionala Program Luni - Vineri 09-17:30 Mediu de lucru în cardul unui colectiv tânăr Nu necesita experientă Daca esti o persoana pozitiva si te motiveaza castigurile financiare peste medie , asteptam telefonul tau sau CV RADU LUCIANA -

  • 13

    Consilier vanzari piese auto din Dezmembrari

    Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto.  Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor firmei.  In prezent, parcul de Dezmembrari Claunic din Targoviste este in cautarea unui nou coleg pentru postul vacant de Consilier vanzari piese auto din Dezmembrari   Ce ar trebui sa faci tu: * sa preiei comenzile clientilor (telefonic sau fizic, in magazin) si sa le rezolvi  * sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor auto * sa verifici disponibilitatea pieselor in depozit, daca este necesar Cunostintele si sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg.    Conditii de lucru: * Birou cu scaun ergonomic in receptia parcului de dezmembrari * Dezmembrarea masinilor se face in hala inchisa, nu in aer liber. * Se asigura echipament de lucru adecvat  Ce iti oferim:  * Stabilitatea locului de munca  * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare  * Program de lucru intr-un singur schimb  * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia  * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala.     Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt:   Te asteptam, cu drag!  

  • 2

    Angajez consilier vanzari piese auto

    Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: vanzari piese noi si din dezmembrari, reparatii auto, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor Claunic. In prezent, Claunic Auto SRL angajeaza consilier vanzari piese auto provenite din dezmembrari. Ce ar trebui sa faci tu: sa acorzi clientilor asistenta comerciala, telefonic si direct sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor si sa intocmesti oferte pentru solicitarile primite sa gestionezi relatia cu clientii cheie ai magazinului pentru a eficientiza procesul de vanzare Experienta in domeniul auto este printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la viitorul coleg sau colega, impreuna cu experienta in domeniul vanzarilor. Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam sa ne fii coleg!

  • 24

    Operatori Call Center in limba italiana

    Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • 5

    Customer Care Back Office credit banking italiana IS BV

    Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • Operator Call Center magazin online utilaje agricole

    Suntem in cautarea unui coleg pentru magazinul online. Descrierea postului: - preluarea apelurilor telefonice; - preluarea comenzilor telefonice sau a comenzilor primite online, pregatirea lor, creare AWB, facturi, urmarire colete. Cerinte: - abilitati de comunicare; - cunostinte operare calculator; - spirit de echipa; - disponibilitatea de a invata detalii despre produsele comercializate; - abilitati de consiliere si vanzare Beneficii: - pachet salarial atractiv; - tichete de masa in format electronic; - bonusuri in functie de rezultate; - prime anuale.

  • 7

    Angajam reprezentat comercial Targu Mures

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Tg. Mures, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Alba, Bistrita, Sibiu, Brasov, Harghita si Covsana, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare (respect si recunoastere, ex. in Oradea avem coleg angajat din 2007, in Bucuresti avem coleg din 2014) - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! (vom reveni doar in cazurile in care oferta dvs. corespunde cu asteptarile postului)

  • 8

    Angajam vanzator piese auto provenite din dezmembrari

    DezAlex Autoserv SRL anjajeaza vanzatori piese auto provenite din dezmembrari auto. Activitati principale: - preluarea clientilor, promovarea produselor si vanzarea acestora; - Asigura, la telefon suport tehnic pentru clienti. Va raspunde la telefon si va prelua clienti, oferind informatii despre produsele cerute, va vinde produsul respectiv anuntand departamentul de gestiune despre vanzare, care va prelua informatia.

  • 5

    Specialist vanzari Relatii cu publicul Manager, filiala Brasov

    Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%;  -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei.

  • 6

    Angajam consultant vanzari

    Ada Master Grup SRL, firmă ce activează în domeniul construcțiilor, respectiv sisteme de învelitori și termosisteme, angajează consultant vânzări, zona Roman și Târgu Neamț. CANDIDATUL IDEAL: Dinamic și dornic să învețe lucruri noi; Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren; Bun negociator, convingător, bine organizat; Experiență anterioară în domeniul materialelor de construcții; Orientare către obiective și abilitatea de a atrage și depăși cotele de vânzări; Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Outlook etc. RESPONSABILITĂȚI: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Analizarea cerințelor potențialilor beneficiari; Particularizarea ofertei de produse și servicii pentru fiecare potențial beneficiar; Negocierea și încheierea contractelor; Asigurarea serviciilor de consultanță pre și post vânzare pentru beneficiari; Efectuarea de prezentări de produse, prezentări tehnice și demonstrații, unde este cazul; Participare intensă și activă la realizarea obiectivelor calitative și cantitative ale echipei la atingerea targetului de vânzări; Urmărirea derulării și finalizării contractelor; Întocmirea rapoartelor de activitate. BENEFICII: Program flexibil; Cursuri și programe de training periodice; Salariu competitiv (3.300 - 10.000 lei); Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil; Echipă profesionistă.

  • Agent vanzari

    Descriere : - Cunostinte avansate in utilizarea programului SEAP ( e-licitatie.ro) ; -Experienta minim 3 ani ; - Seriozitate, dornic de a invata. - Program de lucru 8 h, luni-vineri - oferim bonuri de masa, contract pe perioada nedeterminata Locatie: Metrou Pipera

  • 15

    Consilier Vanzare Targu Mures Leroy Merlin

    #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Ți-ar plăcea să ai grijă ca toți clienții să aibă parte de cea mai plăcută experiență în magazinul nostru? Ai spune despre tine că ești omul potrivit să te ocupi cu atenție de manipularea, depozitarea și aranjarea lucrurilor pe rafturi? În plus, ești o persoană care pune mare preț pe ordine și curățenie? Ce vei face: Clientul este musafirul tău preferat, așa că ești aproape de el cu bunăvoință și îndemânare ori de câte ori are nevoie de un sfat, de o soluție sau de o mână de ajutor; Magazinul este a doua ta casă, deci cunoști ordinea lucrurilor pe rafturi cel puțin la fel de bine cum o știi pe cea din debaraua ta; Nu doar că o cunoști, dar chiar îți place să notezi într-un inventar ce lucruri ai, câte și valoarea lor; Tratezi cu multă atenție produsele înainte și după ce le găsești locul potrivit pe raft, la fel cum ai face cu cheile de la casa ta; Ești un exemplu atunci când vine vorba de ordine și curățenie. Care este următorul pas: Aplică pentru acest post și hai să ne cunoaștem. Dacă îți face cu ochiul ceea ce îți oferim, îți place să interacționezi cu oamenii și, în plus, ai vrea să ai în grija produsele din magazinul Leroy Merlin, #CarieraTa este pe punctul să devină ceea ce ți-ai dorit dintotdeauna un succes!

  • 1

    Esti antreprenor si vrei sa schimbi domeniul? Filiala Brasov

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in aproape 30 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Real Estate Company, Covasna Christina Epure Telefon: Telefon WhatsApp: email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart & Olanda, Amsterdam Telefon WhatsApp: Skype: christina.epure1

  • 2

    Consilier Imobiliar, conditii de excelenta, filiala Covasna sau Brasov

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 / VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%;  -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau : sau ne poti suna cand acest lucru iti este confortabil  

  • angajare consultant vanzari

    Casa Auto angajeaza consultant vanzari auto. Cerinte: - Experiența anterioară în vânzări minim doi ani; - Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business; - Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse; - Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate; - Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată; - Aptitudini de negociator, bun comunicator; - Carnet de conducere, categoria B. Descrierea postului: - Identifici și contactezi potențiali clienți noi; - Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract); - Promovezi activ portofoliul de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări; - Cresterea portofoliului de clienti, urmărirea si fidelizarea clientilor existenti, dezvoltarea unor relatii pozitive și durabile. Beneficii: - Pachet salarial format din parte fixa si bonus de performanta; - Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; - Tichete de masă; - Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; - Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV.

  • 8

    Freelancer colaborator Total Electroconstruct VG SRL

    TEC-VG, brandul pentru asigurarea confortului și securității căminului tău, selectează Freelanceri colaboratori pentru dezvoltarea de noi proiecte integrate de dezvoltare și marketing. Cei interesați pot transmite o scrisoare de intenție, care să conțină o scurtă prezentare vis-a-vis de expertiza personală și tipurile de proiecte în care ar dori să se implice. Se asigură încadrarea juridică a colaborării. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau e-mail, Tel. 0348402616.

Salvează căutarea