Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Ce cautam? Persoana cu studii superioare finalizate Ne dorim sa cunosti programe de operare PC Sa ai abilitati foarte bune de comunicare, negociere si vanzare Persoana dinamica, ambitioasa si perseverenta Sa ai abilitati de persuasiune si o buna capacitate de a relationa Seriozitate si stabilitate Autodidact ( iti insusesti detalii despre produsele si serviciile companiei ) Disponibilitate pentru deplasare Permis de conducere Ce responsabilitati vei avea? Cunoasterea companiei si promovarea serviciilor in relatia cu prospectii din tara Contactarea acestora telefonic prin email face to face Planificarea vizitelor si efectuarea lor conform targetului ( prezentari, corespondenta, intalniri ) Realizarea unui plan de promovare a locurilor de joaca si a terenurilor de sport către stakeholderii companiei în zona alocată. Raportarea catre seful direct a tuturor activitatilor si rezultatelor zilnice Ce-ti oferim? Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie Activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv Salariu fix + sistem de comisionare bonusare : in functie de praguri atinse si in functie de evolutie
-
Promovat
Atelier de producție Bijuterii, caută coleg(ă) noua la vanzări. Ai abilități de comunicare și cunoștiințe solide de marketing, ești persoana pe care o căutăm! Jobul este pe termen lung, [Program: Lu-Vi, 9-17:30 ] Te asteptăm in echipa noastră. Citeste mai multe: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Este ACEL APEL TELEFONIC in care colega noastra raspunde in cel mai mic detaliu la orice nelamurire referitoare la produs, si nu numai! Dupa fiecare comanda inregistrata, contactam clientul pentru confirmarea comenzii si pentru programarea expedierii. Noi va oferim nu neaparat un produs anume, ci o solutie: un cadou frumos, o bijuterie ce intregeste o tinuta sau chiar o bijuterie creata dupa imaginatia clientului. Cu o experienta de peste 16 ani, cu siguranta nu vom da gres daca ne oferiti suficiente informatii si ne permiteti sa va punem intrebari. Descrierea postului: Asistent Vanzari - Relatii Clienti si Comenzi online (Atelier Crystal-Fashion ) Vocea celui mai modern atelier de productie bijuterii cu cristale, din Transilvania. preluarea zilnica a comenzilor noi intrate telefonic sau online confirmarea telefonica a comenzilor noi intrate comunicarea termenelor de livrare catre client consilierea telefonica a clientilor trimiterea pozelor pe mail, whatsapp, retele de socializare descrierea verbala a produselor si gasirea altor articole similare in caz de stoc epuizat sau timp indelungat de productie buna relationare cu departamentul de productie program Lu-Vi, 8 ore (9-17.30 | 30 minute pauza de masa) respectarea programului de lucru locatie atelier: dupa Muzeul de apa, la pensiunea MATIS (la intrarea in Floresti) posibilitate de avansare profesionala experienta in vanzari si cunostiinte solide de marketing constituie un avantaj perseverenta o calitate indispensabila salariu de baza si renegociere periodica in functie de abilitati (tehnici vanzari) LINK catre Anunt pe site: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Cerinte: voce placuta, calma, timbru vocal melodios, caracter pozitiv, intonatie simpatica, deloc vulcanica! foarte bune abilitati de comunicare si relationare, multa rabdare cu clientii pastrarea calmului indiferent de situatia creata asumarea si remedierea situatiei in cazul greselilor create capacitate de a trezi interesul clientului si pastrarea clientului mereu multumit foarte ordonata si organizata atentie distributiva, cu viziune per ansamblu asupra comenzilor in desfasurare organizarea livrarilor in timp util in functie de cererea clientilor spirit de echipa, relationare buna cu productia interna pasiune pentru bijuterii si accesorii simt estetic bine dezvoltat pentru asortarea bijuteriilor mod de lucru responsabil cu materiale pretioase a se regasi in orice situatie, improvizare la nevoie daca te potrivesti cu descrierile de mai sus asteptam CV-ul tau pe: HR: Scrie-ne in email-ul tau raspunsul la urmatoarele 2 intrebari: 1) Care este acea calitate a TA care te face potrivita pentru acest loc de munca? 2) De ce doresti sa lucrezi la atelierul nostru? TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA! Oferta: spatiu individual de munca conditii bune pentru desfasurarea activitatii. toate facilitatile in vederea dezvoltarii profesionale scolarizare completa de la zero posibilitate de avansare profesionala echipa tanara, dinamica, ambianta placuta putin stres in perioade de sezon remuneratie in functie de dezvoltarea profesionala si rezultatele din vanzari. salar de baza plus procent in functie de vanzari la intelegere, posibilitate de lucru extra, in we sau la evenimente INTERVIUL : proba practica: simularea unei conversatii telefonice durata interviu: 1 ora Descrierea Companiei: Cel mai mare producator roman de bijuterii sub licenta Swarovski. Firma impartita pe 2 nivele, 7 departamente .Înființată în 2004 marca noastra si-a creat in timp o identiatate proprie, cladita pe pasiunea noastra pentru cristale, pe ambitia de a crea modelele exact dupa dorinta clientului si pe incapatanarea de a accepta orice provocare tehnica aproape imposibila. Ne caracterizeaza simplitatea, realizata printr-o tehnica inovativa. Seriozitatea, clienti vechi si marci internationale ne recomanda. Echipa tanara, aparaturi moderne, ambianta placuta, creativitate si inovatie.
-
Promovat
#Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recruteaza consultant! Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu, - ești sociabil și responsabil - comunici usor și ești orientat spre rezultate - ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) - îți dorești sa-ti dezvolti o cariera si un bussines propriu intr-un domeniu in plina expansiune - deții cunoștințe medii pachet MS Office - codul RAF constituie un avantaj. De ce noi, iți oferim pregătire și training în domeniu te bucuri de sustinerea managerului pe toata perioada activitatilor tale - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă - esti implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim si sigur. De ce vrei in echipa mea, Convinge-ma de asta si vino in echipa mea din Craiova! Ataseaza anuntului CV-ul tău si te voi contacta in cel mai scurt timp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutam colaboratori! Ne mărim echipa! Îți dorești un venit suplimentar, sa intermediezi asigurări de orice fel sau sa rezervi vacante? Te așteptam în echipa noastra. Sa fii broker în asigurari înseamnă să lucrezi de unde vrei, când vrei, cât vrei. Suna bine? Un job care îți poate aduce un venit suplimentar fără șef, target sau program fix. Ce îți oferă colaborarea cu Destine Broker? -pregătire continua -suport permanent -platforma 24/24 Vei putea intermedia toate tipurile de asigurari la toate societatile iar pe langa asigurari vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea lucra ca agent imobiliar. Singura conditie este sa fii absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat. Suna bine? Contacteaza-ma acum la sau completeaza formularul urmator https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Suntem parteneri Destine Broker si cautam colaboratori ambitiosi, sociabili si cu spirit intreprinzator. Vei putea intermedia toate categoriile de asigurari, pensii private, credite si chiar oferte de vacanta. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Contacteaza-ne la numarul de telefon sau completeaza formularul de mai jos: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Cautam colaboratori din toata tara pentru a face parte din echipa noastra Destine Broker. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Iti oferim suportul necesar, incepand cu formarea profesionala si continuand cu consultanta personalizata pe tot parcursul colaborarii. Vei putea incheia toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinta, asigurari de viata etc. Ca activitati conexe vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea deveni agent imobiliar. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura investitie pe care va trebui sa o faci este taxa de inscriere la cursul de pe platforma de 100 lei iar apoi taxa de examinare pentru obtinerea codului RAF de 320 ron. Contacteaza-ne la
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
Broker de asigurare isi mareste echipa in permanenta. Recrutam in sistem part time, in baza unui contract de colaborare, persoane din toata tara dornice sa faca parte din echipa noastra si sa isi construiasca o cariera in domeniul vanzarilor. Alatura-te membrilor echipei noastre si ai sansa sa lucrezi intr-un mediu profesionist, transparent si flexibil. Cariera ta incepe cu noi. Descriere job: Incheiere contracte de credit, nevoi personale, ipotecare,etc.; Incheiere contracte asigurari tip Non Life (RCA, Casco, Case facultative si obligatorii, IMM, Travel, etc.), Life (de Viata, Sanatate, Componente investitionale, etc.), Pensii Private (Pilon II si III). Detinem un portofoliu extins de asigurari datorita parteneriatelor de succes incheiate cu asiguratori de renume de pe piata romaneasca si internationala; Vanzare pachete turistice de la cei mai mari tour operatori oriunde in lume Oportunitatea de a-ti manageria singur vanzarile/incasarile si chiar de a-ti forma o echipa competitiva in domeniu; Posibilitatea de a aloca job-ului atat timp cat este nevoie, neavand un program strict; Posibilitate de a lucra in zonele de domiciliu (familie, cunostinte, prieteni); Beneficii: Suport si consiliere profesionista in dezvoltarea propriei afaceri; Avantaje financiare (comisioane atractive, bonusuri), veniturile cresc cu cat implicarea este mai mare (nu exista salariu fix) Program de lucru flexibil; Suport logistic si operational (platforma vanzari); Cerinte; Diploma de 12 clase in vederea certificarii Cunostiinte operare PC Experienta in domenii similare constituie un avantaj Abilitati de comunicare si lucru in echipa Asteptam cu interes mesajul tau. Vrem sa te cunoastem !
-
Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani si ne marim activitatea , si de aceea cautam coleg colega pentru postul de consilier vanzari in showroom cu mobilier italian. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei invata , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic a, sa fi amabil a, profesionist a, perseverent a sa ai abilitati excelente de comunicare, de negociere , rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul vanzarilor te va ajuta , dar putem invata si impreuna. Limba engleza si eventual italiana nivel incepator te va ajuta in viitor ,pentru comunicarea comenzilor catre furnizori. Pe langa salar , iti vom putea oferii : -procent din vanzari -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia -daca esti pasionat pasionata de sport , iti vom sustine abonamentul pt un an intreg la sala de sport unde vrei tu sa mergi. - impreuna, anual , vom face vizite la cel mai mare targ de mobila din lume, care se desfasoara la Milano ,unde vei vedea noutatile expuse ,si vei ramane in pas cu tot se se intampla in lumea amaenajarilor. Cunoașterea bună a programelor de tip office: email, Office Word, Excel, Arhicad, Scetchup, etc.. te vor ajuta sa te dezvolti si mai repede in acest domeniu. Te asteptam.
-
Formez un cadru unde oamenii sa-si poata realiza obiectivele,visele. Esti o persoana care cauta sa-si schimbe locul de munca,sau sa-si imbunatateasca situatia financiara,sa gaseasca o alta solutie de venit pentru o viata frumoasa la pensie,sau sa inceapa un alt stil de viata,sau ai o afacere clasica care nu te mai multumeste? Poti invata alaturi de noi o profesie frumoasa,si bine platita in timp ce muncesti - domeniul Wellness si Sanatate. . Selectez 5(cinci) oameni buni pentru un proiect in plina dezvoltare *ECHIPA DE ELITA* dupa urmatoarele criterii: -CLARITATE PENTRU VISUL,OBIECTIVUL TAU (pentru ca sunt oameni care nu-si cunosc inca visul,obiectivul,nu au avut conjunctura sau curajul sa-l descopere ii ajutam sa-si descopere visul,obiectivul,potentialul) -OM,PERSOANA-AMBITIOASA,INSTRUIBILA,PERSEVERENTA,CU GANDIRE POZITIVA Vei fi sprizinit in drumul succesului,fiecare pas il facem impreuna pana inveti. Simplu si copiabi Trebuie doar sa-ti DORESTI CU ADEVARAT,sa nu mergi pe incercre,pe basbaite,este un sistem foarte bine pus la punct de companie, pe care trebuie doar sa-l aplici,si sa iei in serios munca pe care trebuie sa o faci. ESTI TU ACEA PERRSOANA MOTIVATA, DETERMINATA, HOTARATA CARE CAUTA O SCHIMBARE ACUM? Aplica si hai sa analizam oferta!
-
Vrei sa iti deschizi propria afacere de Succes ? Noi suntem solutia ta !!! Oferim de vanzare Franciza in Afaceri & Consultanta in Creditare, Investitii imobiliare cu posibilitatea de exclusivitate pe judet. Management & Marketing personalizat, initiere in afacere pas cu pas,training gratuit, parteneriat unic si rapid int-o franciza de Succes .Noi suntem singurii pe piata care vindem mult mai multe produse fara stocuri proprii. Mai multe detalii si informatii, te rog suna pentru o programare, sa vedem daca in orasul tau mai este disponibila aceasta afacere .
-
Ne mărim echipa! Contakt , este în căutarea unui nou membru pentru echipa noastră din Promenada Mall Craiova! Dacă îți dorești să faci parte dintr-o companie dinamică, cu o orientare puternică către client și o cultură a comunicării deschise, te invităm să aplici pentru poziția noastră vacantă. Responsabilități: *Consilierea clienților în alegerea celor mai potrivite accesorii pentru telefoanele lor *Montare folii de protecție ecran *Realizarea vânzărilor și atingerea obiectivelor stabilite *Menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat în magazin *Asigurarea unei experiențe de cumpărare plăcute și memorabile pentru clienți *Participarea activă la activități de promovare și marketing în magazin Cerințe: *Experiență anterioară în vânzări sau servicii clienți nu este obligatorie, dar constituie un avantaj *Abilități excelente de comunicare și relaționare *Orientare către satisfacerea nevoilor clienților *Atitudine pozitivă și entuziasm Beneficii: *Contract de muncă pe perioadă nedeterminată *Oportunități de avansare în cadrul companiei *Bonusuri atractive din vânzări *Mediu de lucru dinamic și plăcut, într-o echipă prietenoasă și profesionistă *Training-uri de specialitate Dacă ești interesat ă să te alături echipei noastre, te rugăm să ne contactezi la nr.
-
Dacă ești interesat de un job sigur și bine plătit, care îți oferă posibilitatea să avansezi, acum ai șansa să te alături echipei PadiTerm . Căutăm oameni dornici de rezultate cu sau fără experiență în vânzarea Tâmplăriei din PVC sau Aluminiu, a sistemelor de umbrire și a accesoriilor acestora. Mai multe informații la telefon sau în showroom-ul nostru din Suceava , str. Calea Burdujeni nr 22
-
Oportunitate de carieră în domeniul imobiliar! Compania noastră, un promotor imobiliar cu experiență și un portofoliu bogat de imobile expuse spre vânzare, caută un agent imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să construiești o carieră de succes în acest domeniu, te invităm să aplici! Beneficii: - Salariu decent și comision atractiv de vânzare (între 1% și 2%). - Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și competitiv. - Suport și training pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și cunoștințele în domeniul imobiliar. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de achiziția sau vânzarea de proprietăți. - Prezentarea imobilelor disponibile și negocierea tranzacțiilor. - Monitorizarea pieței imobiliare și identificarea oportunităților. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Permis de conducere categoria B. Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii.
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor firmei. In prezent, parcul de Dezmembrari Claunic din Targoviste este in cautarea unui nou coleg pentru postul vacant de Consilier vanzari piese auto din Dezmembrari Ce ar trebui sa faci tu: * sa preiei comenzile clientilor (telefonic sau fizic, in magazin) si sa le rezolvi * sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor auto * sa verifici disponibilitatea pieselor in depozit, daca este necesar Cunostintele si sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg. Conditii de lucru: * Birou cu scaun ergonomic in receptia parcului de dezmembrari * Dezmembrarea masinilor se face in hala inchisa, nu in aer liber. * Se asigura echipament de lucru adecvat Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala. Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam, cu drag!
-
Descrierea jobului Responsabilitați si beneficii: - prezentarea si promovarea serviciilor companiei către persoanele fizice - prospectarea pietii si identificarea de noi clienti - negocierea si incheierea de contracte la domiciliu - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca - salariu fix + bonusuri comisioane in functie de performanta - posibilitate de evolutie profesionala - abonament mobil + tableta serviciu Candidatul Ideal - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj) - abilitati de negociere si persuasiune - diplomatie, proactivitate si orientare catre client - foarte bune abilitati de comunicare - studii medii CV-ul il puteti aplica la adresa de e-mail raimond.morariu(arond)digi.ro Succes!
-
Ce zici de un job de acasa, fara program fix, fara target, fara sefi si cu beneficii corelate cu eforturile tale? Daca esti determinat si competitiv, iti vei gasi repede locul in echipa noastra! Aici performanta este incurajata si rasplatita! Vrei detalii? Ne gasesti aici :
-
JOB REMOTE - lucrezi de acasa! Ne marim echipa si cautam noi colegi! Despre noi: - Partener Destine Broker de Asigurare - Reasigurare, societate prezenta de 13 ani pe piata, broker in top 3 national - Colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - Avem o oferta completa, atat pentru persoane fizice, cat si juridice: toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, cargo, raspundere civila, etc.) Activitate: - Promovarea, prospectarea, pregatirea si vanzarea tuturor tipurilor de asigurari prezente in portofoliul societatii. - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si facilitarea comunicarii cu acestia. - Plata pe baza de comision (cele mai ridicate din piata) Cerinte: - Studii superioare sau medii - Cunostinte operare PC - Abilitati foarte bune de comunicare - Capacitate de colaborare si lucru in echipa - Experienta in asigurari/ vanzari/ management constituie un avantaj Beneficii: - Ai un portofoliu divers de servicii (asigurari, leasing, vacante, imobiliare) - Nu ai target impus - Sprijin permanent, nu ai sef, dar ai colegi care te vor indruma spre cele mai bune rezultate - Training si pregatire profesionala continua - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time - Sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa - Posibilitate de a dezvolta o echipa proprie de consultanti - Primesti comision si pentru incasarile echipei - Bonusuri atractive Alege sa lucrezi din confortul si siguranta casei tale, sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Ai nevoie de mai multe detalii? Ne gasesti pe Facebook si Instagram----> Cibinum Consulting
-
Ne marim echipa! Daca esti o persoana serioasa, motivata, cu spirit antreprenorial si iti doresti sa devii un profesionist in domeniul imobiliar, atunci hai sa ne cunoastem! Responsabilitati: Vânzare-cumpărare închiriere locuințe spații comerciale, hale industriale, terenuri Actualizarea bazei de date Stabilirea contactelor cu clienții Întreținerea relațiilor cu clienții și partenerii Dezvoltarea rețelei de clienti Contactarea proprietarilor și vizionarea proprietăților oferite spre tranzacționare; Introducerea ofertei în baza de date și actualizarea permanentă a acesteia; Oferirea consultanței la birou și prezentarea ofertei de servicii a companiei; Negocierea prețului final de vânzare sau închiriere; Urmărirea derulării și finalizării tranzacției intermediate Cerinte: Cel puțin 1 an de experiență în domeniu. Capacitate de comunicare și adaptare, orientate spre finalizarea acțiunilor. Să-și managerieze bine timpul și proiectele Cunoașterea unei limbi de circulație internațională (preferabil engleză) Deținerea permisului de conducere categoria B și studiile superioare pot constitui un avantaj Oferim: Salariu lunar plus comision din tranzactii Suport educational permanent; Sansa de dezvoltare profesionala si personala; Mediu de lucru prietenos, echipa tanara
-
Daca esti o persoana sociabila (atat cat mai permit noile reglementari), iti place sa discuti cu oamenii si sa le oferi solutii potrivite nevoilor lor, tehnologia nu te sperie, ai absolvit liceul si esti in cautarea unui loc de munca, atunci esti unde trebuie! Crestem echipa si cautam colegi entuziasti, dar si suficient de disciplinati incat sa-si poata stabili singuri programul de lucru de acasa Noi iti oferim un portofoliu variat de produse din care sigur vei gasi cate ceva potrivit pentru fiecare potential client, training de specialitate, indrumarea unui coordonator experimentat, echipa faina care sa te incurajeze sa cresti profesional si un venit corelat cu munca depusa si realizarile tale. Lasa-ne cateva cuvinte despre tine si hai sa ne cunoastem. Impreuna, putem face din 2022 un an al performantei si prosperitatii!
-
Optica medicala SOLIS VISUM isi mareste echipa! Aplică pentru a deveni noua noastra colega coleg Ne dorim de la tine - Să fii absolvent ă de studii medii superioare; (studiile de specialitate in domeniu optometriei reprezinta un avantaj); nu conteaza anul in care ai absolvit. Experienta ca si optometrist reprezinta un avantaj dar nu este obligatorie. (DACA NU ESTI OPTOMETRIST TE PREGATIM NOI SI ITI OFERIM TRAINING DE SPECIALIZARE DECONTARE TRANSPORT PE PERIOADA SPECIALIZARII) - Să ai abilitati de comunicare si organizare; - Să ai cunostinte minime de operare PC; - Să fii o persoană politicoasă, serioasă, punctuală, discretă, atitudine pozitivă si calma; - Să iti doresti satisfacerea nevoilor pacienţilor; - Să ai disponibilitate pentru program în ture; (programul cabinetului este pana la maxim ora 20.00) Responsabilitățile postului - Intampinarea clientilor la prima interactiune. -efectuarea consultatiei optometrice - Consilierea pacientul in alegerea produsului optic adecvat - Vanzarea produselor din portofoliul companiei; - Preluarea comenzior de la clientii din magazin; - Eliberarea comenzilor de la clienti; - Incasarea comezilor; - Etichetarea produselor,inventarierea, receptia si aranjarea lor la raft; - Verificarea preturilor si a termenelor de valabilitate a produselor Iti oferim: Pachet salarial atractiv Tichete de masa Bonusuri din vanzari Persoana de contact Alexe Loredana