Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agent vanzari Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 16

    Agent Imobiliar

    Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903

  • 4

    Operator facturare

    Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Operator facturare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii medii superioare finalizate; - experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice); - experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent; - cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți; - abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii; - capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții; - abilități de organizare si prioritizare a activitatilor. Atentie la detalii și capacitate de sinteză a informației; - capacitate de negociere și rezolvare a problemelor; - orientare către obținerea rezultatelor; - capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic și la situații noi și neprevăzute; - gândire pozitivă și motivație pentru atingerea obiectivelor. Responsabilități: - promovează imaginea companiei în relația cu clienții; - verifică corespondența comercială de pe email, urmărește statusul comenzilor deja plasate; - menține relații solide cu clienții prin comunicare eficientă și oferirea de soluții personalizate; - elaborează oferte competitive în concordanță cu nevoile și cerințele clienților; - prezintă și negociază ofertele companiei într-un mod profesionist și persuasiv; - gestionează procesul de facturare și colectare a plăților în conformitate cu termenii și condițiile contractuale; - monitorizează și administrează tranzacțiile financiare și contractuale pentru a asigura respectarea termenilor stabilite; - asigură predarea în termen legal a documentației financiar-contabile la biroul de contabilitate pentru întocmirea balanțelor și bilanțului contabil; - întocmește NIR-uri și documentele de plată în conformitate cu procedurile contabile și fiscale; - menține evidența casieriei și urmărește încasările și plățile înregistrate; - verifică și actualizează disponibilitatea stocurilor din depozit pentru a răspunde cererilor clienților în mod prompt și eficient; - monitorizează progresul executării comenzilor din producție, asigurându-se că acestea sunt realizate în conformitate cu termenul stabilit și cerințele specificate de clienți. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix și sporuri; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati

  • 7

    Angajam reprezentat comercial Targu Mures

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Tg. Mures, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Alba, Bistrita, Sibiu, Brasov, Harghita si Covsana, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare (respect si recunoastere, ex. in Oradea avem coleg angajat din 2007, in Bucuresti avem coleg din 2014) - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! (vom reveni doar in cazurile in care oferta dvs. corespunde cu asteptarile postului)

  • 8

    Angajam broker imobiliar, venituri atractive, mediu de lucru placut

    Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 21

    Agent Imobiliar - agent vanzari

    Ne marim echipa si cautam noi colegi agenti imobiliari, motivati, cu bune abilitati de comunicare, socializare si prezentare. Posibilitate salarizarea este baza de comision. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe e-mail. Detalii la telefon

  • 4

    Angajam Consilier Vanzari

    Candidatul ideal: - Experiență pe un post de vânzări în domeniu similar; -Cunoștințe utilizare PC nivel mediu;  -Inițiativă, perseverență, simțul detaliului; -Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă; -Capacitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic, cu sarcini multiple, ce necesită prioritizare; Responsabilitati: -Sa promovezi si sa vinzi produsele companiei(produse din categoriile de constructii, placi ceramice, amenajari interioare, sanitare, termice)- -Sa oferi solutii potrivite fiecarui client, prin identificarea nevoilor; -Sa mentii un magazin atractiv prin aranjarea marfii; -Sa intocmesti documentele specifice activitatii de comert;

  • 13

    Broker imobiliar TABOO - Consultant vanzari, Agent imobiliar

    Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program pe care ti-l organizezi în funcție de clienți și nevoi personale; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 830 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată

  • 10

    Agent imobilliar

    Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program full time de luni pana vineri de la 9:00 la 18:00; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 850 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată;

  • 7

    Angajam Mecanic auto - Oradea

    - Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati . - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru. Detalii la nr. de telefon:

  • 17

    Afacere proprie ca Agent de vanzari

    Societate comerciala din Constanta cu o vechime de 29 de ani cu specific productie si comert, oferim colaborare unor agenti cu experienta vasta in domeniul vanzarilor, cu personalitate juridica(II, PFA, SRL). Fara limita de varsta. Femei sau barbati. Disponibilitate de deplasare obligatorie. Discount substantial.

  • Consultant Imobiliar

    CANDIDATUL IDEAL Mai jos sunt prezentate încasările nete pe luna martie ale câtorva dintre agenții noștri: - Andrei Ion - NIVEL: 3,977 lei - Madalin Cristea: 6,708 lei - Ionelia Cristea: 22,679 lei - Marina Oprea: 16,398 lei - Monica Bira: 30,312 lei - Catalin Stanescu: 33,790 lei - Bogdan Florin: 47,414 lei Daca: - esti nemotivat - nu ai 24 ani impliniti - ai mentalitate de angajat - ai frica de esec - esti neasumat - esti lipsit de pasiune - lipsit de energie - lipsit de dorinta - ai facultate in curs atunci nu te vrem in echipa noatra. Acestea sunt calitățile aspectele pe care, echipa CautLocuinta.ro, nu le doreste de la candidatul ideal. Daca te regasesti cu una dintre acestea, nu te deranja sa aplici. Aceasta oportunitate nu necesita experienta in domeniu, ci doar implicare si abordare corecta. DESCRIEREA JOBULUI STIM DEJA CE NU TI DORESTI: - Un sistem complet dezorganizat - Concentrează-te pe vânzări fără distragere, sistemul nostru este foarte bine pus la punct - O echipa lipsita de experiență - Colaborează cu profesioniști pasionați pentru a obține rezultate excelente, echipa iti va fi alaturi la fiecare pas - O baza de date infima - Stai linistit, ai acces la o gamă largă de proprietăți și clienți din care poti tranzactiona - Abandon profesional colegial - Stim ca poate nu ai primit doza de importanta sau atentie de care aveai nevoie sa profesezi cu succes, insa la noi vei beneficia de un TL ce iti va oferi un mentorat personalizat - Lipsa unei pregatiri eficiente - Initierea ta in acest domeniu va fi asistata atat de un curs intern MastarClass cat si de un trainer profesionist - Mediu plicitisitor monoton - Colaborează într-o atmosferă prietenoasă și inovatoare atat in birou, cat si la social party-urile organizate de catre agentie Vrei sa lucrezi in cadrul unei companii care sa te ajute sa scalezi in cariera? Vrei sa atingi sume la care doar ai visat? Vrei sa faci o schimbare reala in viata ta? Aplica acum! DESCRIEREA COMPANIEI Cautlocuinta.ro a introdus în premieră în România cea mai simpla solutie de cautare a unui imobil si cel mai scurt proces de cumparare sau vanzare de pe piata, reprezentand cu succes atat cumparatorul prin cosultanta specializata in vederea achizitionarii unui imobil, dar si vanzatorul prin prezentare detaliata si promovare gratuita a imobilului acestuia. Acest model reprezintă un standard pentru piețele imobiliare dezvoltate din lumea moderna. Astfel, consultanții noștri reusesc sa optimizeze timpul în procesul de căutare, achiziționare sau vanzare a unei proprietăti. Incercam sa digitalizam acest segment din piata imobiliara si sa il imbunatatim periodic in functie de necesitatile aparute in aceasta calatorie spre gasirea unei locuinte ideale. In prezent echipa noastra s-a concentrat pe segmentul de ansambluri rezidențiale noi, odată cu diversificarea ofertei și creșterii competitivitătii. Serviciul de consultantă imobiliară Cautlocuinta.ro are ca finalitate eficientizarea procesului de cautare si achiziționare a unei locuințe, reducând substanțial costurile de timp și bani și asigurând cumpărătorul că va plăti pentru proprietatea sa prețul minim si va fi asistat pe tot parcusul tranzactiei imobiliare. Scopul Cautlocuinta.ro este de a informa corect și transparent clienții, astfel încât decizia de cumpărare să fie luată în cunoștință de cauză.

  • Angajam Fitofarmacist in Garden Center Oradea

    Suntem in cautarea unui fitofarmacist dedicat si pasionat, cu experienta si cunostinte solide in domeniul agricol, pentru a se alatura echipei noastre din cadrul Begonia Garden Center. Responsabilitati: Consilierea clientilor cu privire la utilizarea corecta a produselor fitosanitare si a altor inputuri agricole. Furnizarea de solutii personalizate si recomandari eficiente pentru managementul integral al daunatorilor si al bolilor plantelor. Monitorizarea si evaluarii starii de sanatate a plantelor si florilor din Garden si identificarea potentialelor probleme. Integrarea si colaborarea cu echipa de vanzari pentru promovarea si comercializarea produselor fitosanitare. Cerinte: Diploma de licenta in demeniul agricol Experienta demonstrata in domeniul agricol si in gestionarea produselor fitosanitare Abilitati bune de comunicare si relationare Capacitatea de a lucra in echipa si de a oferi solutii eficiente in situatii variate. Cunostinte despre legislatia si reglementarile privind utilizarea produselor fitosanitare. Ce oferim? Mediu de lucru stimulativ si dinamic Oportunitati de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare. Daca sunteti pasionat de agricultura si plante ornamentale si aveti abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, asteptam cv-ul dumneavoastra.

  • 3

    Angajăm agent de vânzări acoperișuri și garduri metalice

    KRM PROD - CENTRUL DE ACOPERIȘURI ȘI GARDURI METALICE angajează agent de vanzări pentru zona Piatra Neamț Vă asteptăm in echipa noastră, dacă: - percepeți jobul nostru ca pe un proiect pe termen lung; - aveți abilități de vanzare si negociere; - sunteți dispus să vă deplasați la locațiile proiectelor clienților, pentru a prezenta gama noastră de produse; - aveți permis de conducere categoria B. - Sunteți o persoană care invață repede și respectă reguli; - experiența în cunoașterea materialelor de construcții constituie avantaj; Descrierea postului : - identificarea clienților, persoane fizice sau constructori; - menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, clienți finali) - promovarea si vanzarea sistemelor de acoperișuri și a gardurilor metalice - prezentarea ofertelor tehnice si comerciale; - negocierea si semnarea contractelor de vanzare; - realizarea obiectivelor de vanzări stabilite pentru zona alocată ; Pentru munca pe care o prestezi in cadrul companiei noastre îți oferim: - venit lunar între 3000 și 7000 RON (salariu de bază fix + bonusuri din vanzări + tichete de masă) - traininguri de formare profesională - mașină de serviciu - laptop - prime de sarbatori CV-urile se pot trimite la adresa de mail sau la număr de watapp Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.

  • Oportunitate de cariera in domeniu Imobiliar

    oportunitate de cariera: Suntem o agenție imobiliară din Cluj-Napoca în căutarea unor agenți imobiliari talentați și experimentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă aveți o pasiune pentru industria imobiliară, experiență în vânzări, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun. Responsabilități: Identificarea și prospectarea activă a clienților potențiali Consultarea clienților în procesul de cumpărare sau vânzare a proprietăților imobiliare Evaluarea și listarea proprietăților disponibile pe piață Organizarea și efectuarea de vizionări pentru clienți Negocierea contractelor și asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți de la început până la finalizarea tranzacției Excelente abilități de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și într-o echipă Orientare către rezultate și dorința de a atinge și depăși obiectivele stabilite Beneficii: Potențial de câștig atractiv, bazat pe performanță Suport și resurse pentru dezvoltarea continuă a carierei Mediu de lucru stimulativ și dinamic Oportunitatea de a lucra cu clienți și proprietăți diverse într-o piață imobiliară dinamică Dacă sunteți un agent imobiliar cu experiență care caută oportunitatea de a avansa în carieră și de a se alătura unei echipe de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la [ ] sau să ne contactați la Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații talentați și motivați care doresc să se alăture echipei noastre!

  • 2

    Angajez consilier vanzari piese auto

    Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: vanzari piese noi si din dezmembrari, reparatii auto, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor Claunic. In prezent, Claunic Auto SRL angajeaza consilier vanzari piese auto provenite din dezmembrari. Ce ar trebui sa faci tu: sa acorzi clientilor asistenta comerciala, telefonic si direct sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor si sa intocmesti oferte pentru solicitarile primite sa gestionezi relatia cu clientii cheie ai magazinului pentru a eficientiza procesul de vanzare Experienta in domeniul auto este printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la viitorul coleg sau colega, impreuna cu experienta in domeniul vanzarilor. Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam sa ne fii coleg!

  • 1

    Agent vanzare livrare pentru Iasi

    Cautam colegi pentru distributie in Iasi Agent vanzare Agent livrare SE OFERA: -salariu si bonusuri din vanzari -masina si telefon de serviciu -program de lucru luni-vineri -contract de munca pe durata nedeterminata CERINTE: -experienta in distributie -domiciliul in Vaslui Iasi sau zona limitrofa -studii medii -permis de conducere categoria B -foarte bune abilitati de comunicare, relationare CV- urile se pot trimite la adresa de mail din anunt folosind butonul Trimite mesaj. Pentru informatii suplimentare va rugam sa sunati la numarul de telefon .

  • 1

    Angajam Agent vanzare livrare pentru Focsani

    Cautam colegi pentru distributie in Focsani Agent vanzare Agent livrare SE OFERA: -salariu si bonusuri din vanzari -masina si telefon de serviciu -program de lucru luni-vineri -contract de munca pe durata nedeterminata CERINTE: -experienta in distributie -domiciliul in Focsani sau zona limitrofa -studii medii -permis de conducere categoria B -foarte bune abilitati de comunicare, relationare CV- urile se pot trimite la adresa de mail din anunt folosind butonul Trimite mesaj. Pentru informatii suplimentare va rugam sa sunati la numarul de telefon .

  • 3

    Operator,agent intretinere si alimentare aparate de cafea si snack Bucuresti si Ilfov

    Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.

  • 3

    Cautam personal calificat si necalificat

    Cautam personal calificat si necalificat pentru lucrari diverse in constructii si personal pentru montat pavele. Detalii la telefon.

  • Angajăm consilier vânzări auto recepție service

    Angajăm consilier vânzări auto noi și rulate cu experiență minimă. Angajăm consilier recepție service auto - reprezentantă. Salar motivant cu bonusuri substanțiale. Condiții de muncă bune. Program de lucru. Detalii la telefon

Salvează căutarea