Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2020-05-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Angajam optometrist pentru magazin nou in Urziceni Cerinte: Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Cursuri in domeniu Responsabilitati: Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului dorit Utilizarea programului de gestiune si vanzare Experienta nu este obligatorie
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ce atribuții are la noi un consultant de credite: - Marketare (promovarea si împărțirea de pliante în zona alocată pentru recrutarea de potențiali clienți). - Vânzarea de credite către clienții noi sau vechi - Colectarea ratelor de la clienții din portofoliu Salariul se bazează pe comisioane și bonusuri pe numărul de credite vândute. Mai multe detalii se discută la interviu. Programul este part-time Angajarea se face doar pe bază de PFA. Avem parteneriat cu firma SOLO care ne ajută să îndeplinim formalitățile de înființare a unui PFA pe numele tău. O alta cerinta ar fi sa ai diploma de bacalaureat. Dacă ești o persoană activă și cu putere de convingere, reprezintă un avantaj. Pe noi ne găsești în Sector 2, Bucuresti, Sos. Pantelimon nr. 359. Aștept să ne contactezi telefonic sau pe WhatsApp la numărul de telefon .
-
Manpower recruteaza reprezentant vanzari directe pe perioada NEDETERMINATA in Sibiu! Reprezentant Vanzari Showroom CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.
-
Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Tu Te-ai nascut ca sa castigi!!!dar pt a castiga tine minte ca dorinta de castig nu inseamna nimic fara dorinta de pregatire!!!! Zig Ziglar Stai acasa...esti deprimat, speriat cu incertitudini ...lipsa banilor sau nesiguranta sunt o pb ... poti schimba ceva. Te astept alaturi de echipa noastra Destine de asigurare reasigurare si iti oferim o solutie pb tale. Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! ASIGURARI DE ORICE FEL PENSII PRIVATE PILON 2 SI 3 CREDITE BANCARE AGENTIE DE TURISM AGENTIE IMOBILIARA - inchirieri, vanzari imobile Cerintele sunt minime -Absolvent de liceu cu sau FARA diploma de bacalaureat -Ambiție , seriozitate si dorinta de a invata! Nu mai pierde vremea, schimba ti viata, te asteptam in familia Destine!!! Accesează aceasta pagina : https: dorathebot.ro company destine-broker-65bca60e1fc8d.html?source=Xr
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Compania noastră caută un Reprezentant Vânzări pentru showroom-ul nostru din Sibiu. Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată către clienți și dornică să se alăture unei echipe dinamice și în creștere, această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Cerințe: Absolvent Studii Medii în Domeniul Tehnic: Preferabil să fiți absolvent de studii medii în domeniul tehnic, cu studii superioare constituind un avantaj. Experiență Relevantă în Domeniul Vânzărilor: Experiența anterioară în domeniul vânzărilor este necesară pentru a putea gestiona cu succes cerințele acestei poziții. Abilități Excepționale de Vânzare și Comunicare: Sunteți solicitat să demonstrați abilități excelente de vânzare și comunicare pentru a interacționa eficient cu clienții și pentru a promova produsele și serviciile companiei noastre. Atitudine Orientată către Client și Performanță: Atitudinea dvs. față de clienți și dorința de a obține rezultate remarcabile sunt esențiale pentru succesul în această poziție. Cunoștințe de Operare PC: Aveți cunoștințe solide de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel, pentru a putea gestiona corect documentele și rapoartele necesare. Descrierea Jobului: Promovarea activă a produselor și serviciilor companiei și acordarea de suport și consultanță clienților în cadrul showroom-ului din Sibiu. Evaluarea fiecărei situații prezentate de client și utilizarea tehnicii de vânzare consultativă pentru a găsi cea mai potrivită soluție. Oferirea de consultanță clienților, întocmirea ofertelor și încheierea contractelor conform politicii de vânzare a companiei. Solicitarea constantă a feedback-ului de la clienți pentru a asigura satisfacția acestora. Gestionarea portofoliului de clienți alocați showroom-ului din Sibiu. Responsabilitatea atingerii obiectivelor de vânzare stabilite. Identificarea oportunităților de business și dezvoltarea de relații de parteneriat. Întocmirea și transmiterea periodică a rapoartelor de vânzări. Beneficii: Pachet Salarial Motivant (salariu fix + comision), în concordanță cu performanța și realizările dumneavoastră. Stabilitatea Locului de Muncă în cadrul unei companii locale mari și dinamice, în creștere continuă. Oportunitate Unică: Construirea unei cariere în cadrul unei companii locale mari și dinamice, care se adresează atât pieței naționale, cât și principalelor piețe din vestul Europei. Dacă sunteți pregătit să vă asumați această provocare și să contribuiți la succesul continuu al companiei noastre, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oportunitatea de a construi o carieră solidă și de a vă dezvolta într-un mediu profesional și stimulant vă așteaptă!
-
Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.
-
Cautam persoana sociabila, calculata si automotivata care sa faca parte din echipa noastra de vanzari din judetul Cluj. Aceasta persoana se va ocupa de zona sa geografica de clienti, in cadrul judetului CJ, si va vizita un portofoliu bine stabilit de locatii. In aceste locatii va fi responsabil de comenzi si buna colaborare cu acesti clienti. Noi oferim pachet salarial motivant care este format din component fixa neta intre 3.200 si 3.500 ron + componenta variabila (bonusuri) + bonuri de masa 40 ron zi. Locatia este in Apahida (NERVIA), str. Constructorilor, nr. 23, jud. Cluj. Aplica acum si te vom contacta noi!
-
- interesat intr-o cariera in vanzari echipamente medicale pentru BLOCUL OPERATOR (mese operatie, lampi d operatie, instrumentar chirurgical, echipamente si instrumentar pentru MIS, containre pentru instrumentar chirurgical, electrocautere, motoare chirurgicale, injectomate/infuzomate , etc.) si MOBILER MEDICAL (paturi cu si fara motor, furnituri penru spitale, mobilier din inox pentru bloc operator si sterilizare). - calitati bune d comunicare; - bun negociator; - organizat, perseverent; - studii superioare: medic, inginer aparatura medicala, electrotehnica, etc , dar cu bune cunostinge privind vanzarea - promovarea instrumentarului chirurgical, a echipamentelor medicale ; - buna cunoastere a sistemului sanitar; - experienta in vanzarea instrumentarului chirurgical si al echipamentelor medicale reprezinta un avantaj; - bune cunostinte d lucru cu PC (word, excel, power point, outlook,); - stabilitate: ne intereseaza colaborari cu oameni care vor o cariera stabila in domeniu. Descrierea jobului - participa la activitatile d instruire privind instrum ntarul chirurgical si echipamentel medic le din portofoliul firmei; - i s va repartiza o zona cu un numar de spital din or s, jud t si din judet le invecinate; - in zona repartizata va derula activitati de promovare si vanzare directa de instrumentar chirurgical si echipamente medicale pentru bloc operator si mobilier medical; - beneficiaza de suport constant pentru intocmirea ofertelor si solutiilor tehnice personalizate ; - beneficiaza de suport pentru pregatirea documetatiei pentru licitatii; -implicat in mod direct la recuperarea creantelor si incasarea facturilor de la clienti; - Angajarea se face intrucat dorim sa ne marim echipa , astfel incat sa fim cat mai prezenti in spitalele si clinicile din toata tara. - Se va incepe cu o perioada de proba pentru trei luni, perioada in care ne vom cunoaste si vom da posibilitatea noului coleg sa probeze toate aptitudinile etalate in CV, dupa care vom renegocia salariul si vom continua colaborarea. - Salariul este determinat de vechimea, nivelul relational si experienta intr-un post similar in domeniul distributiei de echipamente medicale. - Retributia va fi constituita din parte fixa (salariu) + parte variabila (procent din valoare facturilor incasate in luna precedenta). Alte facilitati: - program flexibil, se poate lucra partial de acasa; - masina serviciu in folosinta permanenta, cu utilizare si in interes privat (se achita carburantul); - telefon mobil de serviciu; - laptop; - traininguri de produse la companiile partenere; Descrierea companiei Suntem distribuitori exclusivi in Romania pentru urmatoarele companii: - RUDOLF MEDICAL (Germania) - instrumentar chirurgical si echipamente pentru chirurgie minim invaziva (MIS) pentru toate disciplinele operatorii; - MICROMED MEDIZINTECHNIK(Germania) electrocautere si platforme electrochirugicale cu sigilare vasculara si Argon; - EBERLE MEDIZINTECHNIK (Germania) shavere si echipamente pentru ortopedie; - NEXOR MEDICAL(Germania) lampi de consultatie si sisteme de lampi scialitice pentru bloc operator; - TECHARTMED(China)- mese de operati pentru toate disciplinele operatorii; - MEDRENA(China) injectomate/infuzomate; - AYGUN(Turcia) motoare chirurgicale. Compania are sediul central in Galati, cu filiale in Brasov si Bucuresti , activam in piata de 8 ani si suntem intr-o continua ascensiune. Site companie: www.evohc.ro
-
iCredit cauta consultanti de credit in zonele: Snagov, Gruiu, Peris, Crevedia, Mogosoaia, Chitila, Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!! Consultantul de credit este responsabil de promovarea produselor si serviciilor Companiei, contactul cu clientul, culegerea si analiza datelor necesare evaluarii eligibilitatii acestuia, colectarea ratelor si predarea acestora, conform procedurii. Rolul Consultantului de Credite: 1. Distributia materialelor publicitare 2.Vanzarea creditelor 3.Colectarea ratelor dezvoltarea pe termen lung al unui portofoliu de clienti; evaluarea si monitorizarea creditului; colectarea ratelor; identificarea de noi oportunitati pe piata; intelegerea nevoilor clintilor printr-o abordare empatica, profesionista si transparenta. Alte informatii: Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pan a la 4000 de RON in fiecare luna sau chiar mai mult, totul depinde de tine Iti faci singur programul de lucru; Beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase; Participi la programul de training in vanzari; Te poti dezvolta profesional in cadrul companiei; Esti ajutat sa iti formezi portofoliul de clienti care sa iti aduca castiguri.
-
pentru societate din Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov, usi tehnice/ industriale. Experienta in ofertare usi metalice, usi industriale, tamplarie PVC si/sau aluminiu constituie avantaj. Asteptam CV pe e-mail
-
Poți avea un venit suplimentar între 500-4000Ron în functie de implicarea ta. Multinațională de tip IFN avem disponibile contracte colaborare pentru consultanți de credit: Contract de colaborare de tip PFA Munca se desfășoară în 80% pe teren Persoana responsabila cu publicitatea zonei unde activează,încasarea clienților și întocmirea documentelor necesare acordarii creditelor. Bonusuri din încasări și vânzări Program de lucru part-time sau full-time Posibilitatea de avansarea în cadrul companiei Programul Luni-Vineri:
-
SC POLTEKS SRL angajeaza persoana ptr departamentul Marketing pentru noul sediu din Parcul Industrial Ploiesti oferim loc de munca stabil , bonuri de masa , program 8 ore. Candidatul Ideal: -persoană sociabilă ;amabilă; optimistă; -persoană deschisă să învețe lucruri noi ; -punctualitate,responsabilitate ; -permis d conducere obligatoriu; -disponibilitate la deplasari delegatii. Va rugam sa trimiteti CV la adresa de email: si la nr de telefon : Va multumim
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.
-
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: -Percepție vizuală; - Atenție, concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Rezistență la sarcini repetitive; -Capacitatea de a munci în echipă; - Motivație. Cerinte post Studii medii ( obligatoriu diploma de bacalaureat) Experienta diversa ( ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa.) reprezinta un avantaj Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet, indroducere date platforma site, emitere facturi cu soft de facturare Responsabilitati - Efectueaza receptia fizica a marfii in magazia firmei - Verifica documentele si semnaleaza eventualele neconcordante - Eticheteaza produsele care nu au cod, - Gestioneaza miscarea stocurilor din depozit - Pregateste documentele necesare transmiterii coletelor - Gestionare comenzi primate de la client - Pregateste comenzile pentru livrare, le ambaleaza in conformitate cu comenzile venite de la client, - Tine legatura cu curierii pentru primirea si predarea coletelor acestora - Efectueaza periodic inventarul stocului de marfa - Gestioneaza retururile venite de la client Beneficii: Stabilitate. Program de lucru: Luni - Vineri Tip de colaborare: contract individual de muncă, perioada nedeterminată. Salariu fix (se discuta pe baza experienței, în urmă interviului).
-
Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: Detii cunostinte in sisteme d supraveghere Ai o abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor; Detii abilităţi de comunicare interpersonale ; Ai capacitate de analiza, abilitati organizatorice si analitice, capacitatea de a realiza schimbari si inovatii ; Ai abilitatea de a asigura consultanta tehnica si instruirea clientilor; Ai abilitati de a consiliere, comunicare, oferire de solutii tehnice Esti absolvent liceu cu profil electronic, energetic, telecomunicatii etc. Alaturi de noi vei: Contribui cu sugestii si initiative la imbunatatirea si eficientizarea procedurilor de lucru, pentru cresterea calitatii serviciilor. Raspunde la solicitarile cu caracter tehnic venite din partea clientilor Realiza configurarea sistemelor de supraveghere video Întocmii documentații pentru task-urile repetitive (How To) Identifica solutiile tehnice adecvate cerintelor clientului
-
INOVATIV HOUSE SYSTEM SRL cu sediul in Drobeta-Turnu Severin angajeaza Agenti de vanzari pe teren - Nu este necesara experienta; - Permis de conducere categoria B; - Training gratuit oferit de companie; - Posibilitatea de a castiga diferite vacante interne si externe; - Sansa de a promova in cadrul companiei; - Salariu fix + comision din ficare vanzare; - Contract de munca pe perioada nedeterminata. Contact : Lorena
-
Vorbesti spaniola ca un verdadero espanol...cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii/proiecte, exclusiv pe piata din Spania. Te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca prietenos si stabil, program flexibil, salariu peste media pietei, tichete de masa, plus comision . Vezi candidații