Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agent vanzari doar cu poze Disponibil din: 2021-11-24

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Hop Acasă angajează agent de vânzări!

    Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!

  • 2

    Înscriere parteneri Life Care

    Dorești sa comanzi produse cât mai naturale pentru sanatate, frumusețe sau casa ta? Poți face asta,bineînțeles, și în plus, cu reduceri incepand de la 20%fata de prețul din catalog+ alte oferte și bonusuri. Prezintă și celorlalți catalogul fizic sau online pentru a putea primi comenzi și încearcă sa prezinți si altor persoane oportunitatea de a fi reprezentantul ( partenerul) firmei. Câștiguri în funcție de comenzile lunare ale tale și ale echipei formate de tine. Cu cât mai mulți membri activi și care plasează comenzi lunar,cu atât mai bine. Firma romaneasca serioasa și de renume, cu afaceri în multe tari din Europa. Mai multe detalii puteți găsi pe site. Înscrierea se face în Club ( care este destinat special partenerilor). De acolo puteți vedea produsele, detalii despre acestea,puteți efectua comenzi(atenție la preturi,care de obicei sunt afișate doua: unul special pentru dvs., și prețul din catalog!). Aveți și un birou virtual, în care veți putea afla informații precum nr.de persoane din echipa dvs., comenzi efectuate,etc. Tot din secțiunea "Contul meu" aveți și posibiltatea de a înscrie noi parteneri în echipa dvs. Tot ce aveți de făcut este sa dați click pe "Înscriere nou Partener". Vi se va deschide o pagina a cărui link trebuie sa îl copiați și sa îl distribuiți ,asa cum urmează sa fac eu imediat. Singurul lucru de care trebuie ținut cont în completarea chestionarului de Înscriere,este acela de a nu șterge codul și numele deja completat acolo și de a NU bifa casuta cu "nu am indrumator". Așadar, înscrierea gratuita și pentru a putea face parte din echipa mea, este prin accesarea următorului link : https://club.life-care.com/inregistrare/K60Z/RO/?parentCode=1039408&isMandatory=true În cazul în care nu merge sa faceti acest lucru aici, atunci copiați link-ul și puneti-l pe casuta de căutare Google pentru a se putea deschide pagina cu formularul de înscriere. Sau pur și simplu țineți link-ul apăsat cu degetul pe ecranul telefonului vreo 2 secunde,pana va va apărea casuta/opțiunea de deschidere. Dacă ați decis sa faceti acest pas,care nu va costa absolut nici un ban sau investiții obligatorii și din care veți putea avea numai de câștigat, va mulțumesc și va urez bun-venit în echipa mea ! Multă sănătate va doresc !!!

  • Inscrieri parteneri (reprezentanti) în Life Care Club

    Folosesti produsele Life Care si ai vrea sa le cumperi cu REDUCERE direct din contul tau? Vrei sa ai un castig din recomandarea produselor de sanatate BIO naturale? Te asteapta CADOURI foarte frumoase ,reduceri + multe alte surprize daca realizezi cei 4 pasi din Programul de Bun Venit. Fa o incercare fara obligatii ! ___________ Deschide GRATUIT un cont de partener Life Care si bucura-te de beneficii, accesând următorul link: https://club.life-care.com/inregistrare/K60Z/RO/?parentCode=1039408&isMandatory=true *Țineți apăsat link-ul cateva secunde,pana va apărea opțiunea de "Deschideti" sau copiati-l și cautati-l pe Google. Completați datele din formularul de înscriere și NU BIFATI casuta cu "nu am indrumator ". Autentificarea ulterioara în cont se va realiza prin accesarea secțiunii de "CLUB" a site-ului sau la pagina club.life-care.com . Multă sănătate și succes va doresc !!!

  • Consilier imobiliar Go Real Estate

    Descrierea Companiei La GO REAL ESTATE, scopul nostru este să asigurăm că clienților noștri o experiență plăcută și de succes atunci când cumpără sau vând o proprietate. Suntem specializați pe lucrul în reprezentare exclusivă, considerăm că acest mod de lucru poate genera maximum de plusvaloare pentru partea pe care îl reprezentăm. Reprezentăm o parte a tranzacției și ne străduim să ajutăm clienții noștri să cumpere și să vândă proprietăți în siguranță, la cel mai bun preț și timp și cu efort minim din partea lor. Ne angajăm să îndeplinim visele imobiliare ale clienților noștri. Descrierea rolului În calitate de consultant imobiliar: Veți fi responsabil să lucrați cu clienții pentru a identifica nevoile lor imobiliare, pentru a oferi sfaturi și îndrumări cu privire la cumpărarea, vânzarea și închirierea proprietăților. Veți fi responsabil pentru menținerea relațiilor cu clienții și conectarea la piața imobiliară locală. Se preferă experiență în vânzări Abilități puternice de comunicare și servicii pentru clienți, inclusiv capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții Abilități de negociere Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe Cunoștințe în Microsoft Office Constituie avantaj cunoașterea limbii engleze Permis de conducere categoria B De ce să lucrezi cu noi? Pachet de comisionare foarte avantajos, zero cheltuieli pentru tine. Suport din backoffice full, noi ne ocupăm de prelucrarea și postarea ofertelor pe toate canalele de promovare și marketingul proprietăților. Oportunități de dezvoltare și dezvoltare profesională în cadrul companiei. Program de educație și formare continuă cu trainer acreditat internațional. Mediu de lucru prietenos și colaborativ Locatie ultracentrala Șansa de a avea un impact pozitiv asupra vieții clienților noștri Consideri că imobiliarele sunt sau pot fi pasiunea ta? Te așteptăm să ne cunoaștem.

  • operator PC consultant vanzari insula Asigurari Plaza Romania

    Broker asigurari angajează operator PC consultant vanzari în domeniul asigurari cu fara experienta, pentru insula de Asigurari din Plaza Romania (Militari - Drumul Taberei) Scurta descriere: facem asigurari auto RCA, sănătate, asigurari de locuințe. Scolarizare : gratuit Program : full time (8ore) cu carte de munca Salariu: 3300 lei Program 11:00-19:00 Luni-Vineri Mentiuni : nu este job de teren Cerințele postului: cunostinte operare PC, abilități de comunicare cu clientul Astept CV vostru pe whatsapp numarul din anunț Mihai

  • 1

    Antreprenor Part -Time

    Profil căutat: - peste 25 ani - abilități de comunicare, de relaționare, de conducere - persoană cu influență solidă in cercul apropiat de cunoștințe - perseverență - dorință de schimbare și avansare rapidă - pasiune pentru munca in echipă Obiectiv propriu: dezvoltarea propriei afaceri Beneficii: - mediu dinamic, facil dezvoltării personale - sistem funcțional de formare și instruire național - domeniu de activitate: 3 domenii puse împreună pentru succesul unei afaceri puternice. - venit progresiv, in funcție de implicare și nivelul de dezvoltare, se poate ajunge de la 200 euro până la mii de euro pe lună. *Numai dacă vă este clar anunțul, atunci puteți trimite un mail care să conțină: - CV ( nr. de telefon și adresa de mail) - Motivul dezvoltării unei activități pe cont propriu și ce puncte forte considerați că aveți. Respect seriozitatea răspunsurilor, iar mailurile care nu conțin pe lângă CV și celelalte două cerințe, nu vor primi răspuns.

  • 110

    Job remote

    Daca esti o persoana sociabila (atat cat mai permit noile reglementari), iti place sa discuti cu oamenii si sa le oferi solutii potrivite nevoilor lor, tehnologia nu te sperie, ai absolvit liceul si esti in cautarea unui loc de munca, atunci esti unde trebuie! Crestem echipa si cautam colegi entuziasti, dar si suficient de disciplinati incat sa-si poata stabili singuri programul de lucru de acasa Noi iti oferim un portofoliu variat de produse din care sigur vei gasi cate ceva potrivit pentru fiecare potential client, training de specialitate, indrumarea unui coordonator experimentat, echipa faina care sa te incurajeze sa cresti profesional si un venit corelat cu munca depusa si realizarile tale. Lasa-ne cateva cuvinte despre tine si hai sa ne cunoastem. Impreuna, putem face din 2022 un an al performantei si prosperitatii!

  • 39

    Consultant de credit part time

    Vrei un program flexibil? Iti place sa castigi pe masura eforturilor depuse? ATUNCI ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! ICredit angajeaza part time Consultanti de Credit indiferent de varsta, specializare sau experienta. Dacă ești interesat scrie-mi un mesaj sau ma poți apela la numărul de telefon:

  • 2

    Angajam casier

    La magazinul Altex din Miercurea Ciuc căutăm un nou casier. Poți depune CV-ul in magazin sau completează formularul accesând Altex ro cariere

  • Agent Imobiliar - Land Estate

    Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.

  • 5

    Produse de curatenie

    Te aștept în echipa mea Luna aceasta mai pot înscrie doar 2 persoane! Pe lângă suport și susținere, mai poți beneficia și de CEL MAI MARE DISCOUNT de pe piață Înscrierea este GRATUITĂ, trebuie doar sa îmi ceri detalii Fii independenta și bucura-te de un venit suplimentar https://www.chogangroupspa.com/chogangroup/registration/1/SIM3B5779/19

  • S.C. Geraico Prod Com S.R.L. - angajeaza AGENT DE VANZARI (back-up) - Cluj Napoca (jud. Cluj)

    Cautam persoana sociabila, calculata si automotivata care sa faca parte din echipa noastra de vanzari din judetul Cluj. Aceasta persoana se va ocupa de zona sa geografica de clienti, in cadrul judetului CJ, si va vizita un portofoliu bine stabilit de locatii. In aceste locatii va fi responsabil de comenzi si buna colaborare cu acesti clienti. Noi oferim pachet salarial motivant care este format din component fixa neta intre 3.200 si 3.500 ron + componenta variabila (bonusuri) + bonuri de masa 40 ron zi. Locatia este in Apahida (NERVIA), str. Constructorilor, nr. 23, jud. Cluj. Aplica acum si te vom contacta noi!

  • 5

    Angajam Consilieri Imobiliari

    Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu, sau fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Masina proprie, Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.

  • 1

    Specialist vanzari Consultanta Relatii cu publicul, Brasov

    Oportunitate de Carieră la ASCENDENT IMOBILIARE, filiala Brașov! Specialist Vânzări Consultanță Relații cu Publicul Alătură-te echipei noastre! - descoperă secretele succesului în afaceri, excelența în arta conversațională și cum să-ți fructifici potențialul. Dacă te recunoști în acest rol sau cunoști pe cineva potrivit, explorează dacă aceasta este ocazia pe care o cauți! Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Covasna, Bulevardul Grigore Balan nr. 26, Sfantu Gheorghe & Targu Mures & Stuttgart & Amsterdam Telefon fix: 0373741303 Telefon mobil WhatsApp: 0736797203

  • Consilier vanzari magazin de incaltaminte

    Suntem in cautarea unor consilieri vanzari pentru un lant de magazine de incaltaminte si accesorii. Ce ne dorim: - Persoane sociabile si implicate in activitatea magazinului, - Responsabilitate si dorinta de lucru in echipa, - Ideal cu un minim de experienta in domeniu, insa nu este obligatoriu; Ce vei face: - Te vei ocupa de relationarea cu clientii si oferirea de informatii cu privire la produsele din magazin, - Vei participa la asigurarea bunei functionarii a magazinului din punct de vedere organizatoric, administrativ si a gestiunii stocului, - Te vei ocupa de incasari si de inchiderile de zi, - Vei informa clientii cu privire la diverse campanii promotionale; Oferim: - Salariu NET + tichete de masa de 25 de lei zi, - Bonusuri lunare in functie de vanzari, - Transport decontat, - Abonament la servicii medicale private. Pentru angajari, puteti aplica mai jos: TEL: 0720 534 815 Locatii: Baneasa Shopping City Promenada Mall, Bucuresti

  • Angajăm agent de vânzări

    Candidatul Ideal Fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă Deschis la noi provocări Cunoașterea tehnicilor de vânzări și a bunelor practici în domeniu Echilibrat, dispus să investească în propria dezvoltare Motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe Abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții Oferim Salariu fix Comision în funcție de realizări Bonusuri de performanță Mediu de lucru profesionist și plăcut Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun Oportunitate excelentă pentru carieră

  • 1

    Sales assistant

    Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!

  • 10

    Angajam vanzator piese auto provenite din dezmembrari

    DezAlex Autoserv SRL anjajeaza vanzatori piese auto provenite din dezmembrari auto. Activitati principale: - preluarea clientilor, promovarea produselor si vanzarea acestora; - Asigura, la telefon suport tehnic pentru clienti. Va raspunde la telefon si va prelua clienti, oferind informatii despre produsele cerute, va vinde produsul respectiv anuntand departamentul de gestiune despre vanzare, care va prelua informatia.

  • 1

    Manpower angajeaza AGENT DE VANZARI

    Manpower angajeaza AGENT DE VAZNARI pentru o companie din Rudeni Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis de conducere cat. B - cunostinte de operare calculator Beneficii: - salariu competitiv - tichete de masa de 40 lei zi lucratoare - tichete de cultura - tichete de vacanta - loc de munca intr-un singur schimb

  • 5

    Customer Care Back Office credit banking italiana IS BV

    Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

Salvează căutarea