Anunțuri
Agent vanzari Bucuresti Disponibil din: 2021-06-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
Se caută o persoana pasionata de moda și de vânzare de haine către clientela VIP și nu numai ! Experiența în vânzări poate fi un atu. Avem nevoie de persoane determinate, dezinvolte, prietenoase și răbdătoare, capabile să consilieze clientela și focusate pe câștig. Se oferă pe lângă salariu și 1% procent din vânzările personale, decont transport 200 lei, prima de vacanta ( o vacanta in doi ).Alte relații la tel.
-
PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: contact @ atarlawyer. ro pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
Cautam colaboratori pentru compania Snep Spa!!! Oferim ajutor, sprijin, suport si indrumare gratuit !!! ....Nu există nu pot, nu am clienți, nu am vânzări! ....Există doar nu vreau sa ma implic! Trăim in era tehnologiei, este imposibil sa nu reușești! - lucrezi de oriunde, oricând, atât cât îți permite timpul - program flexibil, iti împarti timpul după bunul plac - fara target-uri - ești propriul tău șef - cel mai mare castig inca de la prima comanda 50% Vino și tu alături de comunitatea Snep si devino independent financiar!!! Îți garantez ca nu vei regreta !!! Rugam și oferim seriozitate !!!
-
Vanzare B2B catre companii de proiectare si executie in piata de constructii a sistemelor de incalzire si degivrare AMASS. Organizare de intalniri zonal si Bucuresti, controlul si cresterea zonei fata de concurenta si dezvoltarea de colaborari noi B2B, cat si mentinerea bazei de colaboratori si cresterea rezultatelor acestora Obtinerea de contracte si noi leeduri. Conlucrarea cu managementul companiei privind strategia pe zona. Sustinerea imaginii AMASS in teritoriu. Salariu + masina + comisioane incasari si incheieri contracte. Posibilitatea de a avea echipa zonala. Participare la cursuri pentru imbunatatirea nivelului profesional. Nivel salarial intre 4500 - 6000 ron net + bonusuri.
-
Ești o persoană deschisa, educabila și îți dorești să ieși din zona de confort pentru a câștiga venituri suplimentare și a avea propria afacere? Te așteptăm în echipa cu căldură. Hai sa ne auzim pe whatsapp! Afacerea numărul 1 in lume, bazata pe produse de consum dar de top si prin creearea unor retele de prieteni și consumatori ce doresc să iasă din zona de confort și să încerce lucruri noi. Tipologia acesteia este formata din trei piloni: Echipa (nu faci treaba singur si esti sustinut sa ai succes) Educatie (Exista un program optional prin care te ajuta sa te dezvolti personal si profesional prin seminarii de business, cărți, etc.) Si Produsele (care majoritatea sunt numarul 1 in lume, economice și prietenoase cu mediul și cu sanatatea).
-
Ce cautam la tine? Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Ce va trebui sa faci ? Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Ce iti oferim? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucrub beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri Înainte de a aplica la acest job, vă rugăm să consultaţi politica Easy Asset Management privind protecția și confidențialitatea datelor personale ale candidaților la ocuparea locurilor de muncă accesând link-ul: http: icredit.co.ro Declaratie-confidentialitate-date-cand pentru accesarea informațiilor obligatorii conform art. 13 din RGPD nr. 679 2016.
-
Indiferent de varsta, specializare sau experienta, dacă vrei un program flexibil si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! iCredit angajeaza full time sau part time Consultanti de Credit. Este pretabil si ca al doilea job, ideal pentru curieri, soferi taxi, studenti, pensionari, profesii liberale si toti care doresc sa isi sporeasca considerabil veniturile. Se ofera pregatire profesionala si sustinere permanenta. Dacă ești interesat lasa-mi un mesaj sau ma poți apela la numărul de telefon.
-
Angajam in Bucuresti Agenti de Vanzari Experienta anterioara este un mare avantaj ...Sunati la nr de tel sau trimiteti ne un CV pe WhatsAPP cat si la
-
Angajam in Bucuresti Agenti de Vanzari Experienta anterioara este un mare avantaj ...Sunati la nr de tel sau trimiteti ne un CV pe WhatsAPP cat si la
-
Candidatul Ideal: - absolvent facultate tehnica, de preferat de Echipamente Termice, Energetica, Mecanica; - minim 2 ani experienta in vanzari de echipamente si utilaje prelucrarea lemnului, - aducerea unui portofoliu de clienti prezinta avantaj; - persoana comunicativa, deschisa; - disponibil pentru deplasari in tara si strainatate; - domiciliu stabil in Bucuresti sau imprejurimi; - permis de conducere auto cat.B; - cunostinte solide utilizare PC; - cunosterea limbii engeze- nivel fluent; Descrierea jobului: - promoveaza produsele firmei (deplasari in tara pt contact clienti); - contribuie la mentinerea si extinderea portfoliului de clienti; - intocmeste oferte tehnice si comerciale; - participa la targurile de profil din tara si strainatate. Beneficii: -Salariu motivant ( fix+ commision din vanzari); -Laptop, telefon mobil, masina de serviciu. Descrierea companiei: Activitatea firmei este de vanzare utilaje si echipamente industria lemnului, vanzare cazane industriale (pentru diverse sectoare de activitate) si activeaza in Romania din anul 1992. Pornind de la busteni sau cherestea si parcurgand tot drumul catre produse finite, oferim clientilor: - consultanta tehnica in vederea alegerii tehnologiilor si utilajelor de prelucrare a lemnului si nu numai; - intocmirea de fluxuri tehnologice particularizate in functie de produsul finit si de amplasare; - ofertarea, contractarea si urmarirea derularii contractelor; - punerea in functiune a masinilor, utilajelor si cazanelor industriale vandute precum si instruirea tehnica a personalului operator; - asistenta tehnica in perioada de garantie si post-garantie.
-
Angajam personal pentru magazin de piese si vopsele auto Experienta nu este obligatorie, dar constitue un avantaj. Va rog trimiteti CV pe adresa : Candidatul ideala - Atitudine pozitiva, orientare catre client - Punctual, responsabil, organizat - Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate - Student, proaspat absolvent sau studii medii - Cunostinte operare calculator - Office, saga Descrierea jobului - Vanzare piese si vopsele auto-moto si industriale - Afisarea preturilor produselor magazinului - Activitati specifice magazinului: - receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, inlocuirea produselor vandute - depozitarea, manipularea si monitorizarea stocurilor - comenzi livrari - Activitati specifice casei de marcat - Respectarea procedurilor cu privire la manipularea banilor - Promovarea produselor si servirea amabila si rapida a clientilor OFERIM: Fulltime 8 ore Salariu fix + comision foarte motivant Mediu de lucru placut
-
Avon își mărește echipa! Dacă ești o persoana, serioasa, sociabila care își dorește un venit în plus, ești persoana potrivita! Acest job poate fi făcut chiar din casa ta sau din orice altă parte a tarii. Asa ca te aștept în lumea frumuseții care pe lângă venit financiar este plina de alte surprize faine!
-
Descrierea jobului Promovarea si prezentarea produselor de optica medicala (ochelari de soare, rame ochelari vedere, lentile de ochelari). Mentinerea relatiei cu clienti actuali. Deplasare in tara 4 zile/saptamana. Extindere portofoliu clienti. Reprezentant de vanzari pentru una din zonele: a. zona vest (Transivania, Banat, Oltenia,Bucuresti) b. zona est (Moldova, Dobrogea, Muntenia) Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix plus comision in functie de incasari. Minim 600euro. Masina si telefon de serviciu. Cerinte Experienta in domeniul optica medicala sau in distributie - vanzari !!! Domiciliu in zona Bucuresti sau judete limitrofe. Disciplina, punctualitate, responsabilitate. Posesor permis de conducere categoria B minim 3 ani. Abilitati de comunicare. Aspect fizic placut si atitudine orientata catre client.
-
Producator tamplarie pvc si aluminiu angajează operator proiectare/ofertare Locație: București, sector 2 Program: L-V: 9-18 ( 1 ora pauza masa ) Oferim: -condiții optime de munca -formare profesională -pachet salarial atractiv ( salariu fix peste medie + comision ) Cerințe: -experiență in domeniul tamplariei pvc sau aluminiu -pachet office nivel mediu -cunoștințe ale programelor de ofertare specifice ( ex:Winarhi, Fenestra, etc ) Nu acceptăm candidați pentru job remote. Cunoașterea unei limbi străine constituie avantaj
-
Responsibilities Helping customers and provide assistance on chat, mail, social media Assisting customers with solutions, counselling and information about the company s policy and services provided Gather data and add data from both the customer and the company Having a friendly attitude and being proactively involved in assuring the happiness of the customers To respect the company s rules and regulations regarding the handling of data Requirements Language: Advanced language skills in German with medium advanced English (EN for training) Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to details. Excellent analytical skills as well as desire to improve data. Team player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch) IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typing Punctuality and attention to details; Veteran: Previous experiences in customer support is a big plus Being ok with a flexible schedule Alte detalii: o Bonuri de masă în valoare de 21 RON zi; o Bonus de performanță pana la 400 lei net o Abonament medical privat la rețeaua Regina Maria; Acces la platforma de lectură online, Bookster; Diverse reduceri la partenerii noștri (Lensa, Therme, Hard Rock Cafe etc.) Programul este 24 7, flexibil, cu mai multe shifturi, insa la inceput echipa fiind mica o sa fie in intervalul 7:00-02:00 luni duminica. Training 2 saptamani Start-date: 01.04
-
Firmă distribuitoare de materiale de construcții Baumit, angajează agent de vânzări. Cerem: - experiență în domeniul vânzărilor materialelor de construcții - disponibilitate pentru program de lucru prelungit - permis de conducere categoria B Oferim: salariu + comision
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.