Anunturi
Agenti - consultanti vanzari BucurestiCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Ofer cazare
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 320 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Agent de Vanzari care va contribui activ la dezvoltarea portofoliului de clienți - Divizie Înghețată Te invităm să te alături echipei Retail Data Monitoring, companie din grupul IPP, dacă: - Ești pasionat de lucrul în teren; - Dorești un program flexibil; - Ești determinat, ambițios în atingerea obiectivelor atât individuale cât și de echipa, orientat către eficientă; - Ai adaptabilitate, promptitudine, responsabilitate și integritate; - Ai bună capacitate de analiză a potențialului clientului; - Ești adaptabil în comunicare în funcție de profilul interlocutorului; - Consideri ca ai abilități de vânzare, planificare, negociere și consiliere în vederea atragerii de noi clienți; - Ai experiență în domeniul vânzărilor în industrii precum FMCG, Retail sau pe un post similar: Reprezentant/Agent de vânzări - reprezintă avantaj, dar nu condiție obligatorie. Responsabilitati: - Identifică și vizitează potențialii clienți din zona alocată; - Realizează prezentarea produselor companiei și a promoțiilor active; - Negociază condițiile comerciale și termenele de plată cu clientul; - Completează și semnează cu clientul contractul de colaborare; - Agreează cu clientul comanda inițială precum și data de livrare; - Negociază modelul lăzii de înghețata, precum și poziționarea în magazin; - Colaborează cu șoferul livrator pentru încheierea cu success a livrării Salarizare și Beneficii: - Pachet Salarial Fix + Bonus target individual + Extra bonus depășire target + Bonus target echipă; - Decont transport ( abonament STB+Metrorex); - Program de lucru flexibil; - Program de training, pentru a-ți atinge obiectivele individuale; - Suport și susținere constantă în desfășurarea activității; - Oportunități de dezvoltare în cadrul echipei
-
Promovat
3
firma productie- ARTICOLE PERSONALIZATE angajam Reprezentant Vanzari - FACTURARE preluare clienti - FACTURARE MARFA pregatire comenzi, colete pentru comenzile online emitere AWB pt colete sunt necesare cunostinte de operare pe calculator EMAIL, WORD, EXCEL, platforma facturare SMART BILL persoana comunicativa si adaptabila program - norma intreaga luni - vineri , orele 8:30 - 17:00 zoan Selgros Dr Taberei , DEDeman , VaLEA CASCADELOR salariu 3000 + bonuri de masa 30 lei /zi PERSOANELE INTERESATE DE ANUNT sunt rugate sa sune pentru programare la interviu
-
Promovat
Ancolette este un brand romanesc de pantofi pe comanda, in speciale pentru evenimente (90% pentru mirese). Descrierea jobului - consilierea clientelor care vin in showroom (stapanire proces vanzare, preluarea de comenzi personalizata, cunoasterea foarte bine a detaliilor tehnice si a produselor) - gestionare solicitari retur, reclamatii, clienti care au eventuale nemultumiri - evidenta comenzi, atat cele sosite pe showroom cat si pe online (site, social media); - consilierea clientilor care comanda online, preluare apeluri - intocmire documente corespunzatoare comenzilor: facturare, colete, fise comanda - gestionare aspect showroom - spatiu, stoc, expunere produse etc.; Activitatea se desfasoara la biroul din Bucuresti, zona Unirii. Program de lucru: Luni-Vineri sau Marti - Sambata, in functie de sezon, 1 . (program in sezonul de evenimente) sau 9:30 - 18:30 (in afara sezonului de evenimente) Exista o singura pozitie disponibila, de preferat Full-time, dar putem lua in calcul si un candidat pentru part-time de 6 ore. Prioritate, insa, au candidatii interesati de un job full-time, disponibil pentru programul mentionat mai sus. Contract pe perioada nedeterminata - ne dorim sa formam o persoana responsabila si sa ramanem impreuna mai mult timp. Candidatul Ideal - empatie si rabdare - capacitate de invatatare (cunoasterea produselor, informatii tehnice) si adaptare in functie de profilul clientului - stii sa comunici, ai rabdare cu clientele, iti poti asuma rolul de specialist si le poti indruma in alegerea produsului potrivit - ai capacitate de concentrare si organizare - sa iti placa sa vorbesti cu oamenii, sa te vezi facand partea de consiliere, dar si de vanzare in acelasi timp - stii sa gestionezi situatii post-vanzare, solictari de retur si reclamatii - iti asumi deciziile luate - te adaptezi la sarcini multiple si lucrul sub presiunea timpului, atunci cand volumul de lucru o cere Experienta pe pozitii similare reprezinta un avantaj pentru selectie. Trimite CV-ul prin intermediul anuntului.
-
Promovat
Cerinte: - minim studii medii; - experienta in domeniul vanzarilor; - cunostinte de operare PC (Word, Excel, NextUp ERP). Abilitati de lucru in echipa,comunicare, negociere, relationare cu clientii. Salariu fix + Comision vanzari. Sediu : Bucuresti, sector 3 Tel. stabilire interviuri:
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Provident Financial Romania Reprezentant Vanzari part time Bucuresti, Part time Entry-Level (< 2 ani) Contact: Cautam un coleg care sa se alature echipei in zona sector 3, Titan Detalii la telefon: Candidatul Ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambi ioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Iata beneficiile pe care le vei avea Bonus din vânzări și colectări, Un abonament medical pentru tine, cu posibilitatea de abonare a membrilor de familie, contra unor sume foarte mici; Asigurare de viață și accident; Zile libere pentru senioritatea în companie; Bonus pentru pentru evenimente speciale din viața ta (bonus naștere copil, ajutor înmormântare); Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională: Program de buddy Program de induction Programe de recunoaștere a performanței Program de wellbeing Traininguri și oportunități de dezvoltare online și la sală Descrierea jobului Scopul postului Dezvoltarea si gestionarea unui portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. Descrierea rolului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema, Dora și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. Iată ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clien i prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clien ilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. Descrierea companiei Bună, noi suntem Provident! Ne bucurăm că ești aici, că vrei ne cunoști și ne consideri o opțiune de carieră potrivită pentru tine. Suntem o echipă de aproape 2.000 de oameni în cam toate colțurile țării și, în același timp, al doilea cel mai mare angajator britanic din țară. Pune degetul pe harta la întâmplare și aproape sigur găsești un coleg de-ai noștri acolo. Suntem o instituție financiară non-bancară, prima companie care a lansat împrumutul la domicliu în România. Facem parte din grupul britanic IPF (Internațional Personal Finance), prezent în 11 țări de pe 3 continente, cu două categorii de produse pe care le oferim clienților: creditarea la domiciliu, printr-un seviciu de deservire față în față, așa cum se întâmplă exclusiv în România, de exemplu, și creditarea digitală, serviciu disponibil în țări precum Letonia, Estonia, Lituania, Cehia, Polonia sau Mexic. Credem că oricine trebuie să aibă acces la resurse prin care să-și îmbunătățească nivelul de trai și să se poată dezvolta, fie că vorbim despre dezvoltare profesională, investiții în educație sau îmbunătățiri în locuință. Astfel, oferim credite de valoare mică (500 15.000 de lei) pe perioade scurte de timp (maximum 134 de săptămâni) unor categorii de clienți care, altfel, ar fi putut fi excluși din ofertele altor instituții financiare. Incluziunea financiară este unul dintre principiile de bază ale modelului nostru de business. De exemplu, doar anul trecut aproape 20.000 dintre clienții noi au început cu noi istoricul de creditare. În plus, aproape 10.000 de clienți au primit scrisori de refinanțare pentru a putea lua împrumuturi de la bănci. Susținem creditarea responsabilă și avem un rol esențial în comunitățile în care activăm. Suntem înțelegători cu clienții atunci când se confruntă cu situații dificile și le suntem aproape și cu sfaturi atunci când este nevoie. În cazul în care vei aplica pentru un rol, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti ( Provident ), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Detalii vei regăsi aici: https://ww
-
Ne marim echipa! Cautam colaboratori pt a deveni intermediar in asigurari, credite, imobiliare, colaborator pt vanzare de vacante. poti intermedia toate categoriile de asigurari(RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, calatorii,etc) Se lucreaza de acasa, pasii sunt usor de invatat si lucrezi in functie de programul tau. Conditii: -minim 12 clase absolvite -Cod RAF (se obtine si in cadrul companiei nostre pt cine nu detine) Costuri: -100 ron taxa inscriere curs pregatire profesionala -320 ron taxa autorizatie ISF Pentru detalii ne puteți contacta in privat sau la numărul de telefon: ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALARIUL FIX, SEF, TARGET. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA!
-
1
Firmă serioasă angajează agenți vorbitori de engleză + germană, olandeză, poloneză. Contract perioadă nedeterminată, salarii competitive, bonusuri trimestriale și de loialitate, bonuri de masa, decont transport. Experiența în call centere reprezintă un avantaj. Doritorii să îmi trimită mesaj pe Whats App cu CV actualizat, cu număr de mobil și e-mail valabil. Se lucrează de la birou. Locația: sector 4, aproape de metrou Eroii Revoluției.
-
AMANET ELECTRONICE Angajeaza AMANETAR / OPERATOR CASA DE AMANET pentru locatiile sale din: Sos Pantelimon(Zona Morarilor) Sos Colentina (Zona Obor) Program de lucru in TURE de 4 zile lucrate cu 2 zile libere de LUNI pana DUMINICA. Se respecta norma de lucru orar. Preferabil cu EXPERIENTA in Domeniu ( evaluare si verificare ELECTRONICE) BONUSURI periodice corelate cu Performanta si implicarea fiecarui individ in parte SPOR de VECHIME in cadrul Firmei Asteptam CV-urile pe adresa de eMail sau WhatsApp la numarul de telefon . Noul coleg se ocupa in principal cu: completarea documentelor de amanet negocierea pretului obiectelor incheierea, prelungirea sau lichidarea, depozitarea obiectelor amanetate aprecierea uzurii obiectului, marcarea obiectelor amanetate destinate vanzarii comercializarea obiectelor CERINTE: sa fie o persoana serioasa profesionalism si punctualitate sa comunice clar si usor bun negociator sa fie o persoana calma, atenta, rabdatoare sa aibe cunostinte minime in domeniul IT
-
27
Caut persoane serioase si ambitioase cu sau fara experienta pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata, credite si imobiliare! De asemenea veti fi putea oferi si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS: https://www.destine-holidays.ro/?affiliate_code=%20MoraruBogdan0103270773&lifetime=360 Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Pentru a putea emite asigurari in Romania trebuie obtinut codul Raf. Mai multe detalii puteti gasi aici: https://www.isf.ro/ro/certificare-distribuitori-asigurari-sisau-reasigurari Pentru a va putea inscrie la acest examen este necesar sa aveti minim o diploma de absolvire a liceului. Pregatirea pentru acest examen costa 100 de lei si se face tot in platforma din care se emit asigurarile. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la telefon.
-
Cautam colegi ambitiosi care sa se alature echipei noastre de telesales - vanzare de servicii de curierat (Bucuresti si Oradea). Daca: Iti plac vanzarile si sa iti doresti o experienta in telesales; Esti perseverent/a si iti place sa vezi rezultate muncii tale; Iti plac provocarile si ai capacitate de adaptare rapida si rezistenta la stres; Stii sa utilizezi calculatorul, ai abilitati de comunicare si negociere Stii sa vorbesti corect si cursiv in limba romana; Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea: Sa contactezi telefonic clientii din baza de date, sa ii informezi si sa le propui oferte cu privire la serviciile existente in portofoliul companiei; Sa prospectezi piata in vederea extinderii portofoliului de clienti si dezvoltarii unei baze de date cu potentiali clienti; Sa prezinti si sa promovezi telefonic serviciile companiei, sa negociezi preturile si alti termeni contractuali; Sa iti realizezi targetul lunar individual si sa fii un coechipier de nadejde in realizarea targetului lunar de echipa.; Candidatul Ideal Minimum 1 an experiență în vânzarea de servicii; Capacitate de construire a unor bune relații cu clienții; Atenție la detalii și responsabilitate; Abilități de comunicare și negociere, atitudine proactivă; Persuasiune și capacitatea de a trece peste refuzuri; Abilități de lucru în MS Office.
-
1
Descriere: - gestioneaza si dezvolta portofoliul existent de clienti; - consiliaza clientii pentru alegerea celei mai bune solutii; - intocmeste si transmite oferte catre clientii existenti sau potentiali; - promoveaza ofertei companiei catre clientii din portofoliu/ clienti potentiali prin diverse canale de promovare; - preia si proceseaza comenzile primite conform procedurilor interne; - activitate de birou. Cerinte: - usurinta in comunicare si abilitati de prezentare si negociere, orientare catre client; - persoana responsabila, organizata, atenta la detalii, implicata, dispusa sa invete lucruri noi; - cunoasterea limbii engleze minim nivel mediu; Constituie avantaj: - experienta de lucru in vanzari de minim 1 an; - experienta in domeniul productiei publicitare constituie avantaj.
-
2
SPANIOLA - Account Manager 4400-6000 lei + bonusuri Esti vorbitor de limba spaniola? Transforma acest avantaj in castiguri financiare. Esti o persoana motivata, dinamica, proactiva si privesti proiectele ca pe o provocare si ca pe o oportunitate de dezvoltare? Atunci ESTI partenerul nostru. Descrierea jobului Este necesar sa detii cunostinte de LIMBA SPANIOLA NIVEL AVANSAT si cunostinte de utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii energic si entuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI! Ce va presupune activitatea ta? - te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu - vei analiza modificarile din piata de capital - vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capital Iti oferim training si formare in domeniul vanzarilor si investitiilor. Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru placut si energic iar locatia este excelenta. Programul de lucru este Luni - Vineri in intervalul 16:00 p.m. - 1.00 a.m Beneficii Transport asigurat - taxi Bonusuri garantate Concursuri interne cu castiguri generoase Pentru fiecare prieten pe care il vei aduce sa lucreze cu noi vei fi recompensat cu un bonus de 200 EUR. Ti-am starnit curiozitatea? Aplica acum!
-
SC Todoceram SRL, angajeaza agent vânzări. Cernite: Permis conducere categoria B Studii Medii Aptitudini de comunicare si negociere Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Experienta in vanzari constituie un avantaj. Responsabilitati: Administrarea si dezvoltarea portofoliului Vizitarea clientilor din ruta Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Realizarea obiectivelor lunare de vanzare si incasare Beneficii: Masina de serviciu full time Venituri atractive (salariu fix + bonusuri lunare) Program : Luni - Vineri Cei interesați sunt așteptați să ne contacteze.
-
Promovat
1
Cautam un nou coleg pe pozitia Dealer Online Casino! Nu este necesara experienta, tu trebuie sa vii doar cu o atitudine pozitiva si un nivel al limbii engleze avansat. Ce trebuie sa faci? - sa oferi suport clientilor inregistrati in platforma online de jocuri de noroc; - sa prezinti jocurile intr-o maniera profesionala; - sa efectuezi etapelor de joc in raport cu standardele de calitate impuse si cu nevoile clientilor; - sa implici jucatorii in experienta jocurilor live; - sa fii imaginea companiei, oferind cunostinte de specialitate si o calitate superioara a jocurilor Ce așteptăm de la tine? - Cunostinte de limba Engleza (nivel B2) ; - Flexibilitate pentru un program de lucru ce poate implica si ture de noapte si weekend ; - Bune abilitati de comunicare si prezentare; - Atitudine entuziasta si pozitiva. Ce îți oferim? Salariu NET de 4280 lei; Bonus de performanta in valoare de 950 lei net; Spor de noapte 25%; Spor de weekend 10% Pachet de relocare in valoare de 2800 lei NET; Perioadă de training pentru specializare; Asigurare medicala privata; Pentru detalii suplimentare sunati la numarul: 0755.111.292. Persoana de contact: Ionela
-
6
Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile magazinului; 6. Sa aiba experienta in vanzari si/sau optica medicala (reprezinta avantaj). Ce oferim: La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 4. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 5. Asigurare medicala privata; 6. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 7. Program de lucru flexibil (in ture); 8. Posibilitati reale de avansare; 9. Traininguri de specialitate; 10. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa! Aplica direct pe platforma sau trimite CV-ul pe adresa de email
-
1
HESPER S.A. ce de ine fostele localuri ale fabricii arătându-i totodată trecătorului (care totu i poate î i mai aminte te de Uzinele Steaua Ro ie), că aici există o activitate industrială cu o continuitate de peste 130 de ani. În prima etapă fabrica producea focoasele necesare armatei române, utilizând ma ini aduse din străinătate. Produc ia devine treptat din ce în ce mai diversificată, în jurul anului 1900 fabrica producând, spre exemplu, grinzi i arpante pentru extinderea Castelului Pele , în colaborare cu antrepriza Pietro Axerio i probabil la comanda lui Karel Liman, arhitectulCasei Regale în acea epocă. Perioada de maximă dezvoltare poate fi considerată prima decadă a secolului al XX-lea, când fabrica joacă un rol decisiv în sus inerea noii industrii petroliere, aflate în plină expansiune, furnizând societă ilor de profil construc ii metalice pentru rafinării, arpante, cazane cu abur, rezervoare i aparate speciale. Tot atunci, în 1906 - 1907, fabrica construie te podul de la Topolni a, fiind prima industrie privată din Regat care proiectează i construie te în întregime un pod de cale ferată. De asemenea uzinele produc în această perioadă instala ii de încălzire centrală pentru clădiri industriale precum i pentru majoritatea clădirilor civile ale statului. La sfâr itul acestei perioade, în 1912, anul publicării noii legi de încurajare a industriei, fabrica ajunge la un număr de 500 de angaja i.În perioada1915-1916 produc ia revine la comenzile pentru armată fiind concentrată pe pontoane, afete pentru tunuri i obuziere, etuve pentru desinfectare, diverse aparate i instala ii pentru Pirotehnia Armatei i Pulberăria Armatei Dude ti. În timpul primului război mondial când, în 1916, evacuarea industriilor din Bucure ti devine imperios necesară, este singura fabrica ce sus ine efortul de război la capacitate maximă, stabilindu-se cu utilajele necesare la Ia i i alimentând constant frontul cu armament. După război participă la refacerea podurilor de pe linia Bucure ti Giurgiu i repară o importantă cantitate de vagoane i locomotive. În perioada interbelică România devine exportator de produse petroliere. Uzina execută cea mai mare parte a instala ilor necesare noii sta ii de export construite de Stat precum i instala ii pentru societă i petroliere private: 41 rezervoare de 5000 mc, 25 km de conducte, 300 mp de cazane cu aburi, macarale de mare capacitate .a. În anii '50 încep să se producă i instala ii de ridicat i utilaje pentru industria constructiilor. În 1974 are loc o schimbare calitativă în profilul de fabrica ie, prin inceperea productiei de aparatura i instala ii hidraulice, iar în 1985 pompe de vid i echipamente pentru centrale nucleare. Hesper ofera salariu fix,tichete de masa,cadouri de Ziua Femeii,Paste,ziua copilului,Craciun ,prime la concediu de odihna.Trimiteti cv pe e-mail Publi
-
3
Producator tamplarie pvc si aluminiu angajeaza vorbitor de limba franceza Locatie: Bucuresti, sector 2 Program: L-V: 9-18 ( 1 ora pauza masa ) Oferim: -conditii optime de munca -formare profesionala -pachet salarial atractiv ( salariu fix peste medie + comision ) Cerinte: -experienta in vanzari -cunoasterea limbii franceza la nivel anvansat ( scris si vorbit ) -optime abilitati de comunicare -pachet office nivel mediu Experienta in domeniul tamplariei pvc sau aluminiu constituie avantaj Nu acceptăm candidați pentru job remote. Nu suntem call-center
-
TOSKI-TEAM SRL, firma cu activitatea in Bucuresti, angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date (COR 413201). Salariul de incadrare 3.000 lei, contract de munca pe perioada nedeterminata. Conditii de angajare: cel putin un an experienta, limba engleza nivel incepator. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV pe e-mail. Doar persoanele selectate vor fi contactate.
-
2
Ti-ai dori sa ai un venit mult peste salariul mediu? Acum ai ocazia!! Tocmai am scos la concurs mai multe posturi de agent/broker imobiliar! Salarizarea este pe baza de comision.
-
1
Societatea noastra angajeaza reprezentant de vanzari in sectorul constructiilor. Societatea executa structuri metalice si subansamble Cerinte : Permis auto Cunostinte tehnice generale Utilizare sisteme office Cunostinte solide de limba engleza Abilitati de comunicare bine dezvoltate O buna organizare Avantaje : Experienta in domeniul structurilor metalice Cunostinte de Autocad Va rog CV la adresa de email :
-
6
Angajam vorbitori de limba spaniola, nivel avansat pentru un call center in Bucuresti. Activitatea se desfasoara de la birou. Salariul intre 4000-5500 lei. Pentru mai multe detalii sunati intre orele 10:00-18:00 la numarul: . Multumesc.
-
5
a. Responsabilitati: - promoveaza produsele companiei catre clientii actuali si identificarea de noi parteneri; - vanzari anvelope toate categoriile catre revanzatori si clienti finali; - incaseaza facturile emise la termenele stabilite; - raspunde de indeplinirea targetului de vanzari in zona alocata; - mentine si imbunatateste relatia cu clientii din portofoliu; - preocupare permanenta pentru cresterea numarului de clienti; b. Beneficii: - Salariu + bonus motivant; - Masina serviciu; - Training si specializari in domeniu; c. Candidatul ideal: - studii medii; - experienta in vanzari de teren; - abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de lucru in echipa; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate de deplasare; - domiciliu: Iasi, Suceava, Bacau, Piatra Neamt; - experienta in domeniu constituie un avantaj; d. Candidatii pot trimite CV la:
-
Ai experiență în comunicare și ești o fire veselă care zâmbește chiar și la telefon? Atunci sigur dorim să te cunoaștem, poate iți va plăcea să te alături echipei noastre în poziția de Asistent Clienți și Aprovizionare. Ce căutam? - Absolvent de studii medii (diploma de bacalaureat este cerință obligatorie); - Experiență de minim 2 ani într-o poziție similară; - Abilitați excelente de comunicare, ascultare și exprimare clară; - Cunoștinte temeinice de operare calculator (Excel, Word), - Foarte bune abilitați de organizare, atenție deosebită la detalii; - Atitudine pozitivă, amabilitate, răbdare, atitudine pozitivă. Descrierea jobului: - Asistență telefonică pentru clienți și/sau răspuns la solicitările acestora; - Comenzi zilnice către furnizorii de materii prime și ustensile; - Confirmarea automată a comenzilor intrate. Ce oferim? - Salariu atractiv, în funcție de experiență; - Tichete de masă; - Bonus al 13-lea salariu; - Contract de muncă și drepturile legale aferente angajatului; - Program fix: L-V 09:30-18:00; - Concediu odihnă 23 zile lucrătoare. Poți aplica trimițând email cu un CV actualizat la hr at deliciudeciocolata.ro. Dacă considerăm că regăsim în CV-ul tău persoana pe care o căutam, te vom contacta pentru un interviu. Sediul companiei: Str. Agricultori 35 (zona metrou Piața Iancului). Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie prezentă pe piață de mai bine de 12 ani, prin intermediul magazinului online DeliciuDeCiocolata.ro. Comercializăm materii prime, ustensile și accesorii pentru cofetării, brutării, patiserii și pentru toți cei pasionați de prepararea unor deserturi și bunătăți culinare delicioase.
-
5
Cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii pe piata spaniola.Daca vorbesti limba spaniola la nivel avansat, te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca stabil, salariu fix, tichete de masa, plus comision din vanzari.
- Salveaza cautarea