Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 12

    Oportunitate #agent #imobiliar #afiliat Gaminvest in București! Oferim agentului urmatoarele beneficii, incluse in colaborare, FARA COSTURI! ☑️ sistemul Gaminvest, know-how ☑️ training si formare ☑️ marketing, grafica, strategie si promovare gratuita ☑️ birou accesibil în Sector 1 ☑️ acces si resurse dezvoltare persoanala Gaminvest Growth Incubator #Detalii: ☎️ 0751 260 937 hr.office(A rond)gaminvest.ro www.gaminvest.ro

  • 1

    Agent Imobiliar pentru sediul ultracentral , se ofera contract de munca , comision . Se cere aspect ingrijit , seriozitate , punctualitate si dorinta de a invata .

  • D>Soft este o echipa de profesionisti, tineri, punctuali, seriosi si orientati intotdeauna catre clienti. Oferim cele mai bune servicii in domeniul IT si cautam sa intelegem cat mai bine nevoia clientului pentru a-i livra un produs care sa se potriveasca perfect cu nevoile lui. Avem experienta in dezvoltarea aplicatiilor din urmatoarele domenii: web, Desktop, aplicatii mobile, micro-servicii, inteligenta artificiala (machine learning), previziune si statistica, platforme integrate, ERP-uri/CRM-uri, infrastructuri cloud si devops. Responsabilitătile jobului: Contribuie la mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti. Contacteaza telefonic clientii existenti si potentialii clienti pentru a prezenta serviciile D>Soft Identifică si evaluează constant nevoile clientilor potentiali si existenti si le transformă în oportunitătii de vânzare a produselor si serviciilor companiei. Monitorizează permanent piata si concurenta. Actionează activ pentru găsirea si atragerea de noi clienti; contribuie la actiunile de prospectare piată. Promovează imaginea si solutiile oferite de companie în relatia directă cu clientii; . Asigură suportul clientilor in timpul realizarii proiectului, dar si post-vânzare Urmare te evolu ia vânzărilor, identifică si propune superiorului ierarhic măsuri de corectie/ optimizare. Cerinte Experientă in vanzari nu e necesara insa constituie un avantaj (cea mai relevanta fiind in domeniul IT) Pasiune pentru domeniul IT, intelegerea pietei si tendintelor in acest domeniu Studii medii finalizate Persoana extrovertita, sociabila, cu bune abilitati de counicare si analiza Orientare către client, dedicare pentru a satisface asteptările si cerintele clientilor, atitudine pro-activă si pozitivă, dinamism, seriozitate. Bune abilităti de vânzare si negociere, spirit de echipă, organizare si planificare. Personalitate analitică si orientată pe rezolvarea problemelor. Excelente abilităti de comunicare si de prezentare scris si verbal (fluettă, exprimare clara si concisă). Oferta (beneficii, avantaje): Suport si traininguri pentru a invata cat mai bine domeniul IT si a ajunge un foarte bun agent de vanzari. Mediu de lucru plăcut i dinamic alături de o echipă de profesioni ti. Pachet salarial atractiv in functie de performanta (de la 100 euro la 5000 euro pe luna) Se poate muncii de acasa, program flexibil

  • 8

    ASIROM V.I.G. SA - AGENTIA universitati recruteaza AGENTI DE ASIGURARE Incepe o cariera in vanzari intr-o companie cu traditie. Ofera-ti sansa pentru dezvoltare profesionala si personala in cadrul unei echipe cu experienta in asigurari Candidatul ideal/potrivit: Studii obligatorii minime : diploma de bac sau diploma absolvire liceu Cunostinte medii de utilizare PC Oferta ASIROM: PROGRAM FINANTARE 12 LUNI Posibilitatea de promovare in cadrul programului “Trepte de cariera” Cursuri de dezvoltare profesionala si personala gratuite; La noi vei avea motivația reușitei și posibilitatea construirii unui parteneriat pe termen lung Suport pentru cursul de pregatire profesionala initiala online și sesiunea de examinare ISF online Trimite CV-ul tau la adresa de e-mail sau ne poti contacta la telefon 0723254470

  • 1

    Varsta intre 18-60 de ani. Persoane de incredere, comunicative, cu minime cunostinde de PC. Daca iti doresti sa muncesti intr-un domeniu in plina dezvoltare si sa faci parte dintr-o echipa de profesionisti, trimite un email la sau suna la 0723424828. Jobul se adreseaza celor care isi doresc sa-si suplimenteze veniturile: studenti, corporatisti sau chiar pensionari.

  • Candidatul ideal: - Persoană sociabilă, corectă, responsabilă, flexibilă; - Capacitate d planificare și organizare; - Orientare către client și rezultate; - Disponibilitate la deplasări; - Administrarea bazei de clienți și dezvoltarea ei continuă; - Experiența în vânzări produse textile constituie un avantaj; - Experiență în vânzări minim 2 ani; - Permis conducere; - Automobil propriu constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Promove ză produs le comp ni i; - Sondează piața; - Identifică noi clienți; - Cr e ză, m nține și d zvoltă r l ții d p rt n ri t cu cli nții; - An liz ză și propun soluții pentru cr șterea vânzărilor; - Cuno șter a pieței d profil și a concurenței. Căutam coleg/ă ambitios/ă și deschis/ă pentru a învăța lucruri noi. Se asigură telefon, tabletă. Pachet salarial atractiv format din baza + comision. Descrierea companiei: SAMO Collection este o rețea de magazine în dezvoltare cu o ofertă generoasă a câteva sute de produse direct din țara Bumbacului. Obiectivul nostru este să putem oferi clienților noștri produse textile din Bumbac 100%, la cel mai convenabil raport preț-calitate de pe piață.

  • Ne marim echipa de vanzari! Ce am aprecia la tine: Ambitia si dorinta de afirmare prin performanta; O atitudine pozitiva, dar si orientarea catre client; Abilitatea de a convinge; Dorinta de a imbina activitatea de birou cu cea de teren. * Experienta in domeniul telecom si spiritul antreprenorial poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Ce urmeaza sa faci: Sa promovezi si sa vinzi serviciile de telecomunicatii ale companiei Telekom (telefonie mobila, telefonia fixa, internet, televiziune, etc) catre persoanele juridice; Sa creezi si sa dezvolti legaturi cu potentialii sau actualii clienti business; Sa asimilezi informatii legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite. In schimbul implicarii tale, noi iti oferim: Venituri direct proportionale cu efortul, compuse din : salariu + commision + bonusuri de performanta; Suport continuu in desfasurarea activitatii cat si training-uri periodice; Plan de dezvoltare individual in cariera in interiorul companiei, in functie de profil si performanta; Acces la orice informatie legata de ofertele in curs. Asteptam sa te cunoastem! Descrierea companiei: Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunica ii fixe i mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență.

  • 6

    Angajez asistent prezentator/Agent vanzari cu experienta. Postul necesita deplasari saptamanale de Marți pana Vineri. Cerinta specifica postului: Echipa formata din prezentator si agenți (asistenti) vanzari au responsabilitatea in fata clientilor si a potentialilor clienti, de a le oferii informatiile solicitate cu privire la produsele oferite si incheierea vanzarii. Se ofera: 1. Transport 2, Diurna (o masa pe zi) 3. Cazare 4. Salariu fix+comision+bonusuri la fiecare contract Plata salariului se face la fiecare sfarsit de săptămâna. Detinerea permisului de conducere reprezinta un avantaj. Salariu: 3000 pana la 5000 lei Vârsta: 18+ Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic ( ). Fără mesaje, doar telefonic. Firma noastră se ocupă de distribu ia de produse i servicii legate de un stil de via ă sănătos.

  • 2

    Ne marim echipa si avem nevoie de o persoana care sa: Consilieze clientii cu privire la necesitatile si problemele motoarelor de barca sau ambarcatiunilor; - Identifice corect piesele sau accesoriile necesare; Responsabilitati: Preluarea si introducerea in baza de date a cererii clientului Identificarea pieselor de schimb in cataloagele electronice de piese Urmarirea in programul informatic a comenzilor pana la livrarea catre client Program L - V: 9 - 17 Salariu 2500 lei net

  • 18

    Ne mărim echipa! Căutăm persoane dornice să înceapă o carieră în domeniul vânzărilor, dinamice și dornice de va învăța lucruri noi. Care sunt cerințele noastre? Permis de conducere (categoria B), autoturism personal (beneficiați de decont si bonus mai consistent), abilități de comunicare, bună dispoziție și dorința de a învăța. Ce oferim? Un loc într-o echipă dinamică și unită, training-uri atât la sediu, cât și în alte țări în care compania noastră activează. Comision la fiecare vânzare + premii în bani sau vacanțe în diverse țări. Oportunitatea de avansare și de a deschide propria afacere în domeniul vânzărilor. Program flexibil (ideal pentru studenți si nu numai). Va rugam nu trimiteti CV-ul, preferam sa fim sunati. Multumim!

  • 2

    Vanzarea prin telefon a diverselor produse si servicii . Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor. Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care le are cu firmele partenere,etc. Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei preda formularele de comanda si reclamatii catre Project Manager foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,Access, etc. utilizeaza fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet. se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firma. urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi transmite managerului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si prestator (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc) semnaleaza managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei. Responsabilitatile postului : executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfasurarea fiecarei campanii in parte este direct raspunzator de corectitudinea informatiilor, primite de la clienti sau potentiali clienti, introduse in baza de date raspunde in fata sefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfasurata raspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neindeplinirea sau indeplinirea defectoasa a sarcinilor ce-i revin raspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate emite zilnic numarul necesar de apeluri, minim 60 contacte/clienti apelati, respecta zilnic numarul minutelor pe care trebuie sa il vorbeasca cu clientii la telefon, minim 2 minute respecta regulile de protectia muncii si de PSI respecta ROI al S.C. Intercom Serv S.R.L. Programul de lucru : Programul de lucru este de 8 ore/zi/40 ore/saptamana. Cerintele pentru exercitare : Cerinte medicale : integritate anatomofunctionala a membrelor superioare acuitate vizuala normala acuitate auditiva normala vorbire normala Cerinte psihice :

  • 2

    Vanzarea prin telefon a diverselor produse si servicii . Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor. Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care le are cu firmele partenere,etc. Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei preda formularele de comanda si reclamatii catre Project Manager foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,Access, etc. utilizeaza fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet. se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firma. urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi transmite managerului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si prestator (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc) semnaleaza managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei. Responsabilitatile postului : executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfasurarea fiecarei campanii in parte este direct raspunzator de corectitudinea informatiilor, primite de la clienti sau potentiali clienti, introduse in baza de date raspunde in fata sefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfasurata raspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neindeplinirea sau indeplinirea defectoasa a sarcinilor ce-i revin raspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate emite zilnic numarul necesar de apeluri, minim 60 contacte/clienti apelati, respecta zilnic numarul minutelor pe care trebuie sa il vorbeasca cu clientii la telefon, minim 2 minute respecta regulile de protectia muncii si de PSI respecta ROI al S.C. Intercom Serv S.R.L. Programul de lucru : Programul de lucru este de 8 ore/zi/40 ore/saptamana. Cerintele pentru exercitare : Cerinte medicale : integritate anatomofunctionala a membrelor superioare acuitate vizuala normala acuitate auditiva normala vorbire normala Cerinte psihice :

  • Angajam broker imobiliar cu experienta, firma de 15 ani pe piata. Avantaje:birou zona centrala(Unirii - Alba Iulia), telefon mobil, laptop. Promovare generoasa IMO-BILIARE,.ro si Sto-ria OL-X Comision negociabil din vanzari! Decont transport.

  • Rotis Lux caută reprezentant/ă vanzari prin telefon: -prezinta si promoveaza telefonic produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; prospecteaza piata in vederea identificarii de noi clienti; -mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; -întocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, potentialii clienti; -realizează planul zilnic de vanzari; -urmareste încasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; -transmite managerului direct informațiile cu privire la sesizările si/sau reclamațiile de orice natură privind relația dintre firmă și client. Pachet salarial atractiv Pentru informatii suplimentare :

  • 4

    Firma din Germania cauta urgent persoane de incredere, cu simt de raspundere, care au disponibilitate de a lucra  la domiciliu pentru un magazin online. Ce putem oferi: Program flexibil Posibilitate de a lucra de acasă part time/ full time Posibilitate de avansare. Bonus din vânzări Se cere : Persoana optimista,pozitiva Seriozitate si implicare Responsabilitate, răbdare. Se lucrează în echipa și se avansează rapid în cariera. Compania noastra este una  de succes pe piata internationala si functioneaza in 29 de tari si este singura din lume care poate oferi un venit lunar minim, garantat, timp de un an de zile ,și o mașină de serviciu, marca germana, dacă ai nevoie. Dacă și tu esti interesat de aceasta oportunitate, cere detalii și le vei primi în cel mai scurt timp pe emailul succesultaufinanciar.1 @ gmail.com

  • Profilul candidatului: - Orientare catre client; - Bune abilitati de comunicare ; - O buna gestionare a timpului; - Abilitatea de a sintetiza informatia; - Empatia si buna intelegere Beneficii: - Comision garantat; - Premii si bonusuri in functie de performante; - Traininguri de specialitate; - Program flexibil. Compania ne recompenseaza in fiecare an, oferindu-ne o vacanta de neuitat, destinatii noi si aventuri captivante Experienta noastra: Este una  de succes pe piata internationala si functioneaza in 29 de tari si este singura din lume care poate oferi un venit lunar minim, garantat, timp de un an de zile ,și o mașină de serviciu, marca germana, dacă ai nevoie .  Pentru mai multe detalii Contactați-ne pe emailul succesultaufinanciar.1 @ gmail.com

  • 4

    Candidatul ideal - are permis de conducere categ. B - are experienta in vanzari si este pasionat de acest domeniu - cunosinte de operare PC - detine abilitati excelente de comunicare si relationare - este serios, responsabil, ambitios si persuasiv - personalitate placuta, careia ii place sa interactioneze cu oamenii si sa se afle in jurul lor - are o attitudine proactiva si este orientat catre clienti Responsabilitati si mediu de lucru Consilierea se ofera pe teren (in cadrul birourilor companiilor in care lucreaza clientii). - Vizite la client impruna cu optometristul - Consilierea clientului in alegerea produselor potrivite - Introducerea comenzilor in sistem - Prospectarea pietei - gasirea de noi oportunitati Oferta - Oferta salariala fixa + comision din vanzari - Prime trimestriale de merit si anuale + prime de sarbatori - Reduceri pentru membrii familiei la produsele oferite de companie - Masina + telefon de serviciu - Program L-V 09.00 - 17.30

  • 5

    Reprezentanta Service Camioane si Remorci Bucuresti, autorizata RAR, angajam Mecanic Camioane cu experienta si Asistent Mecanic Auto. Beneficii: - venituri atractive incepand cu 3500 RON ; - conditii foarte bune de lucru; - locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. - scule speciale de lucru si echipamente, softuri specializate. Asteptam CV-ul prin mesaj in platforma, detali la telefon.

  • 7

    Suntem în căutare de vorbitori de limbă Germană și limbă Engleză la un nivel mediu pentru proiectul AIRBNB Customer experience specialist. - Program Luni-Duminică, 5 zile lucratoare cu 2 libere - Interval orar de lucru: 10:00 - 00:00 - Ture de 8:30 cu 1 ora pauză inclusă în program - Training de specialitate de 5 săptămâni - Se oferă pachet de beneficii - Salariul (se va discuta în cadrul interviului) Punct de lucru București Va rog trimiteti cv-ul dumneavoastra printr-un mesaj in privat!

  • 2

    Suntem în căutare de vorbitori de limbă Germană și limbă Engleză la un nivel mediu pentru proiectul AIRBNB Customer experience specialist. - Program Luni-Duminică, 5 zile lucratoare cu 2 libere - Interval orar de lucru: 10:00 - 00:00 - Ture de 8:30 cu 1 ora pauză inclusă în program - Training de specialitate de 5 săptămâni - Se oferă pachet de beneficii - Salariul (se va discuta în cadrul interviului) Punct de lucru București Va rog trimiteti cv-ul dumneavoastra printr-un mesaj in privat!

  • Salveaza cautarea