Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • RE/MAX Romania incurajeaza colaborarea intr-un sistem antreprenorial. Consultantii nostri realizeaza cercetarea si prospectarea pietei imobiliare si ofera clientilor consiliere pe tot parcursul procesului de vanzare – cumparare sau inchiriere a proprietatilor. Lucram in regim exclusiv si ne bazam pe cele mai eficiente solutii de marketing. Puterea retelei noastre ne ajuta sa reducem costurile, sa facem schimb de informatii si sa incheiem mai facil tranzactiile. SUNT TUDOR RUS si astept telefonul tau : 0727.486.591 si CV

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Cautam in echipa noastra, consilier vanzari bijuterii,genul feminin, responsabila, punctuala foarte organizata pentru magazinul Mall Baneasa Bucuresti. Rugam seriozitate! Post disponibil doar persoanelor cu experienta foarte relevanta in domeniul vanzarilor bijuteriilor de lux. Salariu 2500 ron si bonus extrem de atractiv realizabil!!! Va rugam sa trimiteti cv - ul dumneavoastra insotit de poza actuala la adresa de email sau la numar telefon 0752303377.

  • Dezvoltator Imobiliar din 2005 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Acceptam si persoane fara experienta in domeniul imobiliar dar cu cat mai multe abilitati ! Oferim training GRATUIT ! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Se ofera BONUS la Performanta ! Astept cv-uri la adresa : Puteti suna la 0767 - 51 51 61 Mihai

  • Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru. Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Candidatul ideal Suntem în cautarea unei colege care sa ocupe postul de Consiliera vanzari bijuterii pentru magazinul nostru situat în zona Unirii. Ne dorim ca persoana care va ne întregi echipa sa fie energica, sa emane buna dispozitie si sa aiba placerea de a lucra cu oamenii. Abilitati de comunicare si relationare Capacitatea de a întelege nevoile clientilor, empatie, rabdare si amabilitate Atentie distributiva si atentie la detalii Cunostinte elementare de contabilitate primara: întocmirea unei facturi, chitante, dispoziții de plata, NIR etc. Cunostinte operare PC Pasiune pentru domeniul vanzarilor Experienta în domeniul vanzarii bijuteriilor constituie un avantaj Aspect fizic placut si tinuta îngrijita Minim studii medii (absolventa de liceu cu diploma de bacalaureat) Disponibilitate pentru asumarea unui angajament pe termen îndelungat Descrierea jobului Responsabilitati: Ofera clientilor consultanta si informatii referitoare la obiectele existente în portofoliu Promoveaza portofoliul de produse si imaginea companiei Receptioneaza marfa, întocmeste documentatia necesara, aranjeaza si expune produsele în conformitate cu politica de merchandising Proceseaza vanzarile într-o maniera profesionista prezantand clientilor produsele solicitate, precum si procedura aferenta achizitionarii acestora Raspunde prompt solicitarilor clientilor (e-mail și/sau telefonic) Beneficii: Mediu de lucru placut Salariu motivant Majorari salariale periodice Comisioane și bonusuri Tichete de masă, tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor Abonament medical la clinica privata Medlife Oferirea unui training pentru ocuparea postului Descrierea companiei Cu 9 ani de experienţă în vânzarea şi cumpararea metalelor, pietrelor preţioase, a ceasurilor de lux, precum şi a acordării de credite rapide de bani lichizi prin amanetare de bunuri, Casa Amanet Gold Services s-a extins rapid în ultimii ani pe piaţa aurului, argintului, diamantelor şi a împrumuturilor nebancare pe termen scurt, devenind una dintre cele mai prestigioase companii de credit financiar non-bancar din România. Ne-am început activitatea prin deschiderea primei noastre case de amanet în vara anului 2010, ajungând în prezent la un număr de 10 agenţii: 9 situate în Municipiul Bucureşti şi una în Alexandria, judeţul Teleorman. Din dorinţa de a facilita recircularea aurului şi a pietrelor preţioase şi de a da o nouă valoare frumosului, la sfarşitul anului 2014, am înfiinţat bijuteria A.G.S., care se integrează perfect misiunii şi valorilor A.G.S. destinate segmentului de lux al iubitorilor de bijuterii rafinate. Suntem dedicati oferirii de excelenţă în serviciile noastre şi ne adaptăm permanent exigenţei şi particularităţilor clienţilor noştri prin transparentă, rapiditate, siguranţă şi fidelitate. Valorile care stau la baza modelului nostru de afaceri sunt integritate, adaptabilitate, profesionalism şi leadership. www.casa-amanet.com

  • Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal - studii minim liceale absolvite - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii - cunostinte minime de operare PC - abilitati de negociere si perseverenta Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite - sa realizeze obiectivele de vanzari - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie romaneasca stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sfarsit de an, de Paste, de 8 Martie si tichete de masa de 15 lei/zi - preturi la pret de angajat pentru produsele firmei

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase din Bucuresti pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Sistemul de lucru este MultiLevel Marketing.Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru . Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Cautam casiera atat pt program full time cat si part time pentru o patiserie foarte renumită. Salariul este unul peste medie cu posibilități multiple de a creste considerabil . Cei interesați va rog nu ezitati sa sunați la nr 0761630744. Mulțumesc!

  • Cerinte: Minim studii medii, experienta de minim 3 luni pe un post similar; Cunostinte eficiente de utilizare a instrumentelor MS Office; Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-ridicat). Responsabilitati: Vanzarea produselor in magazinele alocate, promovarea produselor si serviciilor companiei; Oferirea de suport clientilor in alegerea produselor, verificarea si monitorizarea disponibilitatii produselor.

  • Angajam reprezentant vanzari, pentru biroul din Bucuresti. . -Holze, ferestre si usi din lemn stratificat

  • Activitatea desfasurata va consta in discutii telefonice cu persoanele fizice/ juridice care au datorii inregistrate in baza de date. Pentru a sti ce ai de facut, vei primi training la inceputul perioadei de integrare. Pachetul salarial este compus din salariul fix: 1700 lei net, caruia i se adauga abonament medical privat si abonament 7card + bonus de performanta ce poate fi accesat inca din luna 2. Incepand cu luna 3 vei primi salariul 1800, iar cu luna 6, 2100; Programul de lucru va fi in ture alternative, de luni pana vineri, 8:00-16:00 sau 12:00 – 20:00. Sambata este facultative, se lucreaza numai 5 ore si este renumerata dublu. Exista si posibilitatea de part-time; Perioada contractuala este pentru inceput de 6 luni, cu posibilitate de prelungire nedeterminata; Locatia: in apropierea metroului Tineretului.

  • Cautam o persoana iubitoare de pantofi care sa fie suportul de nadejde al clientilor in cautarea incaltamintei perfecte. Daca iti mai plac si cumparaturile, locatia fiind in cadrul unui mall din Bucuresti, atunci rolul de Store Adviser /Consultant vanzari este ceea ce trebuie pentru tine. Avem nevoie de persoane pentru locatiile (Bucuresti): Feeria/Baneasa/Plaza/Afi Cotroceni/Vitan/Mega Mall/ Lake Park/Promenada Care va fi activitatea ta: Vei cunoaste in detaliu caracteristicile produselor oferite clientilor; Vei asigura receptionarea produselor din punct de vedere cantitativ si calitativ; Vei mentine un mediu de lucru placut si ordonat in magazin; Te vei asigura ca toate produsele sunt expuse cat mai bine; Vei stabili si vei gasi solutii pentru cerintele clientilor. Ce trebuie sa ai la baza: Atitudine pozitiva; Abilitati de relationare si vanzare; Implicare si flexiblitate; Amabilitate și orientare catre client; Cunosterea limbii engleze la nivel conversational cat si a suitei Office la nivel mediu. Ce oferim: Program full time: lucru in doua ture Pachet salarial: salariu fix + bonuri de masă + bonus din vanzari + discount la produsele din magazin + concursuri săptămânale si trimestriale cu premii. Daca te consideri persoana potrivita pentru acest job, astept CV-ul tau sau un telefon.

  • Manager Showroom Decoratiuni Interioare Decebal - tapet, parchet stratificat si profile decorative. Reprezinta compania in relatia cu clientii si arhitectii si respecta politica de vanzari promovata de companie. Prezinta si promoveaza produsele companiei atat clientului final cat si arhitectilor. Acest post reprezinta o buna oportunitate de dezvoltare a carierei in aceasta perioada, cu posibilitatea de a promova in cadrul companiei. Salariu Minim Garantat 2000 RON

  • Candidatul ideal Suntem o echipa dinamica si in continua dezvoltare. Ne plac interactiunile cu oamenii si intotdeauna suntem in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele. Daca te regasesti in descriere, te asteptam sa te alaturi echipei noastre de agenti telesales: - Iti place sa te afirmi prin performantele personale; - Ambitia, inteligenta si abilitatile de comunicare sunt principalele tale puncte forte; - Iti doresti sa iti imbunatatesti competentele de vanzare si negociere. P.S. Daca ai deja experienta in domeniul vanzarilor, de abia asteptam sa facem schimb de cunostinte! Descrierea jobului Daca vei fi colegul nostru: - Vei beneficia de training de comunicare si vanzari; - Vei contacta clientii Orange si vei oferi informatii referitoare la produsele si serviciile companiei; - Vei vinde serviciile cele mai potrivite fiecarui client; - Te vei dezvolta profesional impreuna cu noi. Beneficii: Program flexibil de 8h/zi sau 6h/zi in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni pana Vineri; Comisioane nelimitate, in functie de vanzarile generate; Acces la training-uri sustinute de specialisti si formare continua; Concursuri lunare cu premii substantiale; Posibilitate de promovare in cadrul companiei Abonament medical la Regina Maria; Posibilitatea de a citi cat mai multe carti din biblioteca Bookster; Training-uri de start-up si training-uri de dezvoltare profesionala; Colegi simpatici (450 in total), concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa; Punct de lucru la 5 minute de metrou; Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei.

  • Unitate acreditata pentru comercializare si service AMEF cauta sa isi mareasca echipa (studii medii, activitate de birou si deplasari la clienti). Oferim contract de munca, salariu si prime pe masura performantelor, bonuri de masa, abonamente metrou si Stb, program flexibil. Daca esti o persoana serioasa si cauti un job stabil si de lunga durata, dispusa sa invete si sa lucreze in echipa, asteptam CV-ul tau pe adresa noastra de mail: amicservcomsrl@gmail.com.

  • Cautam sa recrutam personal in vederea intermederii de asigurari. Daca esti student, angajat sau liber profesionist si cauti o afacere facultativa care sa iti genereze niste venituri in plus, iti oferim urmatoarele: comision din intermedierea serviciilor puse la dipozitie si o activitate relaxanta, fara a fi influentat de un target lunar sau fara a fi nevoit sa te deplasezi de la locul de domiciliu. Trebuie sa detii minim diploma de BAC pentru autorizare. Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor, iar noi va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliu si de organizare a activitatilor. Linii de business: -Asigurari(generale, obligatorii, facultative, de viata) -Credite (intermediate la bancile si ifn-urile partenere) -Turism(orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata) -Reincarcari electronice -Piese auto -Intermedieri imobiliare -Leasing imobiliar(singurul si unicul produs existent in tara

  • Salveaza cautarea