Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Alba doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • Firma SC CRISTEUMAR SRL, cu domeniul de activitate în prelucrarea produselor din carne (porc/vită/pasăre) angajează agent de vânzări, de preferabil cu experiență oferind la schimb: mașină, salariul de bază comision pentru vânzările efectuate și alte beneficii materiale (carne/ o masă gratis după masa/ cadouri de Crăciun). Salariul este unul variabil fiind în funcție de performanța angajatului ( nu are limită maximă ). Căutăm o persoană deschisă la minte, cu abilități de comunicare și ascultare dezvoltate (extrovertit). Pe lângă asta este necesar să aibă carnet de conducere categoria B și să fie capabilă/capabilă să rezolve problemele care apar pe parcurs. Luăm în considerare în vederea selectării: capacitate de negociere, planificare, implementare, organizare, coordonarea strategiei de vânzări în vederea atingerii obiectivelor stabilite, crearea și întreținerea relațiilor interpersonale, vânzări și influențarea altor persoane. CV-urile pot sa fie atașate la pe adresa de mail: sau Puteți suna la numărul de telefon: , pentru a cere mai multe detalii legate de job.

  • agent asigurari cu sau fara diploma ISF Cei care nu au diploma ISF o pot obtine in urma sustinerii unui examen de autorizare impus de statul roman. Pret examen ISF - 350 ron. Studii minime. - diploma bacalaureat. fara salariu fix - doar comision in functie de incasari

  • 1

    Agent contractare (Alba Iulia si imprejurimi) - contract pe perioada determinata cu posibilitatea de prelungire POSIBILITATE DE CASTIG RAPID! Responsabilitati principale: Indentificarea si contractarea tuturor generatorilor de deseuri, persoane juridice, institutii publice (door to door); Prezentarea regulilor de colectare selectiva a deseurilor si de desfasurare a serviciului; Realizarea planului de contractatre clienti in zona alocata; Intocmirea rapoartelor zilnice cu privire la activitatea de contractare. Cerinte: Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta avantaj); Permis de conducere categoria B-reprezinta avantaj; Masina proprie-reprezinta avantaj; Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. aprox. 95% din timpul lucrat); Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare catre rezultat; Domiciliul stabil in Alba Iulia sau localitati limitrofe (20-25km). Beneficii: salariu fix + tichete de masa + comision training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii reputabile, avand activitate regionala

  • 15

    Tu Te-ai nascut ca sa castigi!!!dar pt a castiga tine minte ca dorinta de castig nu inseamna nimic fara dorinta de pregatire!!!! Zig Ziglar Stai acasa...esti deprimat, speriat cu incertitudini ...lipsa banilor sau nesiguranta sunt o pb ... poti schimba ceva. Te astept alaturi de echipa noastra Destine de asigurare reasigurare si iti oferim o solutie pb tale. Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! ASIGURARI DE ORICE FEL PENSII PRIVATE PILON 2 SI 3 CREDITE BANCARE AGENTIE DE TURISM AGENTIE IMOBILIARA - inchirieri, vanzari imobile Cerintele sunt minime -Absolvent de liceu cu sau FARA diploma de bacalaureat -Ambiție , seriozitate si dorinta de a invata Bonus Pana la data de 1 iulie 2020 taxa de 250 ron pt obtinerea codului RAF a fost anulata, examenul se poata absolvi online!! Nu mai pierde vremea, schimba ti viata, te asteptam in familia Destine!!!

  • Pro Casa cu o activitate de 21 ani pe piata imobiliara cauta colaborator/partener pentru activitate de intermedieri imobiliare, Se cauta persoane care doresc sa fie propriul lor sef, sa aiba venituri nelimitate in raport de munca prestata si sa nu fie conditionati de un program fix. Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : -sa aiba domiciliu in Alba Iulia -sa posede bune abilitati de comunicare -responsabilitate personala Se ofera comisioane atractive intre 50 %-75 % in functie de experienta si modelul de colaborare Se beneficiaza de training gratuit pe tot parcursul colaborarii. Pentru mai multe informatii sunati la numarul de telefon -Lucian Trif.

  • 1

    Candidatul ideal Căutăm oameni motivați, serioși și dornici de afirmare, dispuși să-și petreacă cea mai mare parte a timpului pe teren, în căutare de clienți. Abilitățile de manager și spiritul antreprenorial sunt necesare pentru succesul acestui business, pentru diversificarea și dezvoltarea noilor oportunități. Experien a de minim 1 an în domeniul vânzărilor sau domeniul Energetic/Telecom/IT etc constituie un avantaj, însă NU este obligatorie. Ne dorim să ai: - Diplomație, proactivitate și orientare către client; - Buna cunoaștere a tehnicilor de vânzare; - Foarte bune abilită i de comunicare, prezentare i ascultare activă; - Orientare către client; - Orientare către rezultate și soluții; - Abilități dezvoltate de negociere și persuasiune; - Disponibilitate de a călători; Descrierea jobului - Promovarea și vânzarea produselor companiei E.ON Energie România și a serviciilor de furnizare de energie electrică și gaz - Prospectarea pieței și identificarea oportunității de obținere și încheiere de contracte - Realizarea obiectivelor de vânzări lunare - Gestionarea și înregistrarea corectă a contractelor semnate - Identificarea de noi clienți - Reprezentarea cu integritate a brandului în toate rela iile cu clienții - Negocierea și încheierea de contracte Oferim: - Oportunități de dezvoltare atât pe plan profesional, cât și personal - Pachet salarial atractiv - Instructaj în domeniul vânzărilor - Pachet complex de instrumente de lucru - Oportunitatea de a lucra într-un mediu energic, alături de colegi cu istorie i experien e în industrii diverse. Descrierea companiei Blue Star Trading S.R.L este partener regional E.ON. Suntem o echipa tânără, prezentă la nivel național, iar colegii noștri sunt ambițioși, perseverenți, capabili să se automotiveze. Ei înțeleg că în vânzări câștigul este dependent de rezultate, iar rezultatele îți aduc satisfacția așteptată. E.ON Energie România este compania platformă care sus ine i coordonează activitatea companiilor opera ionale ale grupului E.ON în sectorul energetic din România. Obiectivul nostru este să asigurăm furnizarea de gaze naturale i de electricitate pentru consumatori. Ne concentrăm eforturile pentru a fi recunoscu i ca furnizori de solu ii eficiente, competitive i de încredere, care pot aduce mai mult confort pentru clien ii no tri. E.ON a intrat în România în anul 2005, când a preluat fostele societă i de stat din domeniul gazelor naturale i energiei electrice. Companiile din structura grupului E.ON desfă oară în prezent activită i în 20 de jude e situate în jumătatea de Nord a ării, având circa 3,1 milioane de clien i. În ultimii 11 ani, E.ON a investit în România peste 1,4 miliarde de euro.

  • Cautam CONSULTANT DE VANZARI pentru un magazin de telefonie din Blaj. Ce cautam: -persoana responsabila, comunicativa, cu spirit de echipa si de initiativa, implicata si atenta la nevoile celor din jur -sa aiba cunostinte de operare calculator -sa aiba bune abilitati de persuadare -sa cunoasca produsele din portofoliu -sa identifice corect nevoile clientilor si sa le propuna cele mai bune variante inspre vanzare Program + salariu: luni-vineri, 09-17, 2 sambete pe luna 09-13 salariu fix + bonusuri din vanzari.

  • 2

    Pro Casa cu o activitate de 21 ani pe piata imobiliara cauta colaborator/partener pentru activitate de intermedieri imobiliare, Se cauta persoane care doresc sa fie propriul lor sef, sa aiba venituri nelimitate in raport de munca prestata si sa nu fie conditionati de un program fix. Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : -sa aiba domiciliu in Alba Iulia -sa posede bune abilitati de comunicare -responsabilitate personala Se ofera comisioane atractive intre 50 %-75 % in functie de experienta si modelul de colaborare Se beneficiaza de training gratuit pe tot parcursul colaborarii. Pentru mai multe informatii sunati la numarul de telefon 0758070044 -Lucian Trif.

  • AGENT VANZARE D2D ABONAMENTE ENERGIE I GAZ Candidatul ideal are experiență în vânzări directe minim 2 luni (D2D, B2B, distribuție, telemarketing, telesales), este orientat în această direcție, are abilități de negociere, este dinamic, comunicativ, integru, prezentabil, timbru vocal plăcut, punctual, serios, optimist. Descrierea jobului -Încheie contractele și răspunde pentru corecta încheiere a contractelor și respectarea procedurilor de lucru; -Ține legătura, consiliază clienții din portofoliul lui; -Urmărește atragerea permanentă de noi clienți; -Urmărește realizarea targetului de vânzări lunar, trimestrial și anual stabilit; -Stabilește și dezvoltă o relație profesională cu clienții companiei; Ce î i oferim: -Posibilitatea de a lucra part time sau full time, în func ie de nevoile tale i de disponibilitatea ta; -Traininguri și cursuri specializate, încă din prima zi. -In funcție de capacitate, performanță și personalitatea ta, ai posibilitatea de avansare; -Comision motivant în func ie de rezultatele tale. Dacă: -Ai terminat liceul cerință minimă; -Vrei o carieră atractivă în vânzări; -Tratezi cu entuziasm provocările venite din partea clien ilor și ai dovedit asta într-o experien ă profesională anterioară; -Autocontrolul, stabilitatea emo ională i capacitatea de adaptare a comportamentului sunt atuurile tale; -Sunt binevenite și persoanele aflate la pensie și care doresc să își rotunjească veniturile și să desfășoare o activitate dinamică! Atunci vino să joci în echipa de profesioni ti Pixel Green Energy Door to Door! Trimite-ne CV-ul tău si te contactam.

  • 3

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 3

    Angajăm operator pariuri sportive. Pachet salarial atractiv. Detalii la nr. telefon Puteți depune CV la adresa de e-mail sau la magazinul Brands Outlet Alba Iulia pe B-dul Revolutiei, Nr 49 Vino la Fortuna România să lucrezi într-un colectiv tânăr, ambițios și plăcut, care să te ajute să te dezvolți profesional, să ai un job stabil și atractiv cu un program flexibil și unde să fii apreciat. Cerințe: - comunicare eficientă, cunoștințe operare calculator, abilitați calcul matematic, adaptabilitate, atitudine orientata către client; Beneficii: - training și instruire de specialitate; - oportunitatea unui loc de muncă stabil; - contract de muncă încheiat pe perioadă nedeterminată; - posibilități de avansare în carieră; Responsabilități: - acceptarea și validarea tichetelor de pariere; - informarea clienților cu privire la serviciile oferite; - încasarea și gestionarea numerarului pentru vânzarea serviciilor și produselor companiei; -crearea unui mediu optim pentru clienți; Cine suntem noi? Având 25 de ani de experiență pe piața jocurilor de noroc, Fortuna este unul dintre cei mai apreciați operatori, remarcându-se prin siguranța și încrederea oferită clienților.

  • 3

    Companie internationala, cauta persoane cu experienta in vanzari directe sau asigurari, open-mind, cu dorinta de a invata o profesie noua si de a-si construi o cariera de succes. Suntem lider european pe piata despagubirilor in urma accidentelor rutiere, activam intr-un domeniu aflat in plina ascensiune in Romania si recrutam persoane cu abilitati de lider, pentru a-i pregati pentru functia de directori zonali. Cerintele noastre pun accentul pe abilitatile si caracterul solicitantilor: persoane oneste, cu o buna reputatie in societate, amabile, pasionate de lucrul cu oamenii, cu bune calitati de comunicare si relationare, capabile de atentie si compasiune fata de persoanele ce au suferit un accident rutier. Se ofera suport si instruire pas cu pas, posibilitatea de a lucra flexibil in timpul liber, posibilitatea de a castiga venituri in crestere, incredibile, in raport cu munca, timpul si efortul depus, part-time, flexibil, deosebit de avantajos! Persoanele care, datorita unor activitati de voluntariat, sau din alte motive, au contact direct cu victime ale accidentelor rutiere, prezinta un mare avantaj, deoarece munca propriu-zisa, consta in a contacta aceste persoane, a-i consilia corespunzator in legatura cu drepturile care li se cuvin si a-i ajuta sa isi completeze dosarul de dauna. Mai multe detalii la telefon. Comisioane lunare intre 500 si 2500 Euro. Multumim! Succes!

  • Companie internationala, cauta persoane cu experienta in vanzari directe sau asigurari, open-mind, cu dorinta de a invata o profesie noua si de a-si construi o cariera de succes. Suntem lider european pe piata despagubirilor in urma accidentelor rutiere, activam intr-un domeniu aflat in plina ascensiune in Romania si recrutam persoane cu abilitati de lider, pentru a-i pregati pentru functia de directori zonali. Cerintele noastre pun accentul pe abilitatile si caracterul solicitantilor: persoane oneste, cu o buna reputatie in societate, amabile, pasionate de lucrul cu oamenii, cu bune calitati de comunicare si relationare, capabile de atentie si compasiune fata de persoanele ce au suferit un accident rutier. Se ofera suport si instruire pas cu pas, posibilitatea de a lucra flexibil in timpul liber, posibilitatea de a castiga venituri in crestere, incredibile, in raport cu munca, timpul si efortul depus, part-time, flexibil, deosebit de avantajos! Persoanele care, datorita unor activitati de voluntariat, sau din alte motive, au contact direct cu victime ale accidentelor rutiere, prezinta un mare avantaj, deoarece munca propriu-zisa, consta in a contacta aceste persoane, a-i consilia corespunzator in legatura cu drepturile care li se cuvin si a-i ajuta sa isi completeze dosarul de dauna. Mai multe detalii la telefon. Comisioane lunare intre 500 si 2500 Euro. Multumim! Succes!

  • Vrei sa lucrezi din confortul casei? Vino alături de noi și nu vei regreta

  • 3

    Companie internationala, cauta persoane cu experienta in vanzari directe sau asigurari, open-mind, cu dorinta de a invata o profesie noua si de a-si construi o cariera de succes. Suntem lider european pe piata despagubirilor in urma accidentelor rutiere, activam intr-un domeniu aflat in plina ascensiune in Romania si recrutam persoane cu abilitati de lider, pentru a-i pregati pentru functia de directori zonali. Cerintele noastre pun accentul pe abilitatile si caracterul solicitantilor: persoane oneste, cu o buna reputatie in societate, amabile, pasionate de lucrul cu oamenii, cu bune calitati de comunicare si relationare, capabile de atentie si compasiune fata de persoanele ce au suferit un accident rutier. Se ofera suport si instruire pas cu pas, posibilitatea de a lucra flexibil in timpul liber, posibilitatea de a castiga venituri in crestere, incredibile, in raport cu munca, timpul si efortul depus, part-time, flexibil, deosebit de avantajos! Persoanele care, datorita unor activitati de voluntariat, sau din alte motive, au contact direct cu victime ale accidentelor rutiere, prezinta un mare avantaj, deoarece munca propriu-zisa, consta in a contacta aceste persoane, a-i consilia corespunzator in legatura cu drepturile care li se cuvin si a-i ajuta sa isi completeze dosarul de dauna. Mai multe detalii la telefon. Comisioane lunare intre 500 si 2500 Euro. Multumim! Succes!

  • Salveaza cautarea