Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 3

    Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/tranzactie plus 3% din comisionul agentiei 2. Agenti primesc 50% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1000 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupa amiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0767.626.066 . DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 2

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • Valabil în România .

  • 2

    HPA recruteaza pentru clientul sau, firmă romano-austriaca de tehnica industriala din Arad, un Inginer mecanic junior. RESPONSABILITATI: • Vânzarea de produse si echipamente hidraulice (pompe), • Identificarea potențialilor clienți pe domeniul de activitate specificat, • Oferirea de consultanta tehnică clienților in alegerea produsului dorit, • Prezentarea si discutarea soluției tehnice specifice; • Ofertarea tehnica si comerciala a cererilor din partea clienților; • Urmărirea cererilor pana la finalizarea acestora • Urmărirea derulării contractelor si a încasărilor de la clienți; • Realizarea de deplasări si vizite la clienți • Întreține relația cu clienții din portofoliu si urmărește creșterea numărului acestora; • Monitorizarea pieței; • Participarea la târguri si expoziții in domeniu; CERINTE: • Studii superioare tehnice, de preferinta în domeniul MAŞINI şi SISTEME HIDRAULICE • Se considera avantaj experiența in domeniul instalațiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; • Capacitate tehnica de asimilare a produselor, • Disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunoștințe noi într-un domeniu dinamic; • Dinamic, motivat, implicat, cu bune abilitați de comunicare si negociere; • Capacitate de lucru in echipa, inițiativa, seriozitate; • Cunoștințe operare PC (Word, Excel); • Cunoștințe limba engleză și/sau germană avansat; • Permis de conducere cat B; • Disponibilitatea la deplasări în țara și străinătate; BENEFICII: • Pachet salarial fix; • Bonus din vanzari; • Tichete de masa; • Al 13lea salariu; • Bonus de sarbatori; • Asigurare de viata; • Posibilitatea de a avansa in cadrul firmei; • Masina de servici. Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la 0722 325 231 – Oana Prisecaru

  • 6

    Agent vanzari transport international de marfa! Relatii la telefon 0722239479!

  • 6

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1

    Candidatul ideal - Felnac: Vino să fii Coordonatorul providențial! Pentru că ești dinamic, pentru că ai vânzările în sânge, pentru că știi să mobilizezi o echipă nu doar să facă performanță, ci să se și bucure de beneficiile ei! De ce să vii tu la noi? Pentru că suntem angajatori de top cu acte în regulă! Pentru că am înțeles că performanța costă și trebuie prețuită! Și de aceea, investim permanent în dezvoltarea oamenilor noștri! Vino sa ne cunosti, să vezi cu ochii tăi ce înseamnă să lucrezi pentru unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România! Echipa Provident caută un COORDONATOR AL ECHIPEI DE VÂNZĂRI! Ce căutăm: Persoana dinamica care apreciaza flexibilitatea activitatii de teren; Experienta in vanzari directe; Atitudine proactiva si orientare spre rezultate; Capacitate de analiza, planificare si evaluare; Capacitate de mobilizare si motivare a echipei; Absolvent liceu cu diploma de bacalaureat; Experienta in coordonarea unei echipe – reprezinta avantaj. Descrierea jobului. Ce vei face: Vei susţine integrarea agenţilor de vânzări noi din zona alocată; Vei colabora cu reprezentanții din teren și îi vei ajuta să îşi îndeplinească obiectivele de performanță; Vei contribui la dezvoltarea abilităților reprezentanților de vânzări din zona alocată cu scopul îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților; Vei oferi suport tehnic pentru toate aplicațiile utilizate pentru desfășurarea activităților agenților; Vei stabili acțiuni pentru echipă cu scopul îmbunătățirii performanței; Vei susțiine atingerea obiectivelor echipei prin activități de vizitare a clienților restanțieri din cadrul echipei; Vei gestiona activitățile administrative la nivelul zonei alocate; Vei efecuta vizite la clienți și verificări cu privire la plățile contractelor de credit efectuate de aceștia; Vei promova și vinde produsele financiare atât clienților actuali, cât și clienților potențiali și vei gestiona colectarea ratelor aferente creditelor contractate de către clienți, conform prevederilor contractelor de credit și instrucțiunilor Angajatorului. Ce punem la bătaie: Salariu fix + Bonus; Tichete de masa; Abonament servicii medicale & asigurare; Decont transport; Cursuri dezvoltare personala si profesionala; Plan de cariera. Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia.

  • 1

    Anunt disponibil în Lipova. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • 4

    Firma de mezeluri angajeaza backup Salariu 2500+ bonuri Masina de serviciu la domiciliu Necesita experinta in domeniu vanzarilor/distribuitei pe judetul Arad Mai multe detali la numarul de telefon 0747655994

  • 1

    Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Cautam colegi noi pentru echipele de consultanti de vanzari pe teren Telekom! Te vrem alaturi de noi, daca: - Iti place sa socializezi; - Esti perseverent si ambitios; - Te deranjeaza sa iti petreci timpul inchis intr-un birou; - Nu iti place sa te trezesti devreme Ce vei avea tu de făcut Să ai o atitudine pozitivă și zâmbetul la purtător atunci când: - Abordezi clienții; - Îi convingi să cumpere serviciile de telecomunicații ale companiei Telekom; - Închei contractul. - Simplu, dinamic și distractiv! Câștigul tău: - Salariu construit din 3 părți: salariu fix + comisioane + bonusuri; - Asigurare medicală – servicii medicale furnizate de rețeaua privată de sănătate Regina Maria; - Multiple posibilități de avansare prin performanță într-o companie multinațională; - Training-uri de specialitate recunoscute la nivel internațional; - Tabletă, cartelă SIM, acces la orice informație legată de ofertele în curs. *Contractul de munca se incheie prin partenerul Telekom - ProSolutions Agency.

  • Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • 1

    DescriereDescriere ServiciiDestine Broker de Asigurare-Reasigurare isi mareste echipa.Vrei sa faci si tu parte din ea? Iata conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti. -Minim 18 ani. -Studii finalizate medii/superioare. -Sa iti doresti sa inveti lucruri noi. -Sa fii o persoana perseverenta si dinamica. Ce va oferim noi? -Va punem la dispozitie cea mai buna si complexa platforma de emitere din Romania. -Cursuri gratuite de invatare. -Comisoane considerabile din vanzari. -Posibilitatea de a lucra de acasa sau de la locul de munca actual. -Posibilitatea de avansare. -Acces la toate ofertele oferite de firmele partenere. -Se poate lucra de oriunde din tara. Experienta in domeniu nu este necesara. Contact-0741 382 203 Valabil pentru tot teritoriul Romaniei! !!!ATENTIE!!! Obtinerea codului RAF este gratuita pana la data de 01.07.2020.

  • Vînd 1 bucată scrofita , bună pentru prasila! 800 ron

  • 2

    Muncește de acasa. Postezi anunțuri și poze, comisionul poate depăși 2500 de lei. Rog seriozitate!!!

  • Vorbești limba franceză și limba engleză la un nivel cel puțin mediu? Iți propunem un job de suport clienți pentru o companie canadiană! Nu locuiești în București însă vrei să vii să faci parte din echipă? Iți oferim suplimentar următorul pachet de beneficii: - decontarea unui bilet de avion/ tren (rambursat la primul salariu, în valoare de până la 150 euro net) - CAZARE GRATUITĂ la hotel pentru prima lună - bonus lunar de 120 EUR net pentru întreaga durată a contractului Pentru a afla mai multe detalii, accesează link-ul de mai jos: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/koodo-mobile-customer-support-with-french-english/1280962

  • 1

    Absolvent de invatamant mediu sau superior (studii finalizate); Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Spirit organizatoric; Abilitati de comunicare si negociere, analiza si planificare; Atitudine proactiva, orientare spre nevoile si dorintele clientilor; Persoana optimista, dinamica, energica, dornica sa invete lucruri noi,capabila sa gaseasca solutii, motivata in a-si atinge obiectivele cunostinte limba engleza(avantaj) permis stivuitor(avantaj) abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj) Activitati : - vizitarea clientilor, prezentarea de produse si servicii; - crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - derularea de proiecte pentru clientii existenti; - identificarea de noi clienti (baza de date clienti actuali si potentiali clienti); - planificarea activitatii de vanzare; - participarea la activitatiile desfasurate in magazin(preluare marfa,facturare,comenzi marfa,inventar)

  • 1

    Absolvent de invatamant mediu Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Permis stivuitor(avantaj) Abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj)

  • 3

    Angajam agent vanzari inghetata Nestle Candidatul ideal: - Abilitati de comunicare, negociere si planificare - Orientat catre rezultate, cu atitudine pozitiva - Carnet de conducere categoria B - Spirit de echipa,integritate si incredere - Experienta in vanzari constituie un avantaj Descrierea jobului: - Asigura realizarea obiectivelor (distributie, volum si incasari) pentru zona alocata - Urmareste consolidarea distributiei in zona alocata - Marirea portofoliului de clienti - Identifica oportunitati pentru amplasarea de lazi frigorifice la clienti si monitorizeaza lazile existente; - Asigura incadrarea in termen a soldurilor; - Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura clientilor sai cele mai bune servicii pentru vanzari. Se ofera: -Pachet salarial atractiv + bonusuri - Training specific - Mediu de lucru placut si dinamic - Telefon si tableta de serviciu Programul de lucru L-V, 8 ore Pentru mai multe detalii sunati la nr. de tel: 0722.566.422, 0724.081.102 sau trimiteti CV-urile la adresa:

  • Salveaza cautarea