Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 13

    SC AQUA THERM SRL cu punct de lucru Arad , angazeaza agent de vanzari,posesor carnet de sofer,disponibil pentru deplasari, abilitatri de comunicare cu clientii. Informatii la telefon

  • 1

    VISEZI LA O CARIERA IN IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fi agent imobiliar #trancandtranc: - Poti lucra de unde vrei, de la birou, de acasa sau chiar de pe terasa. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine, castigul este, asa cum ai mai auzit probabil, nelimitat. - Iti faci multe relatii. - Pe langa cursurile clasice in imobiliare pe care le vei parcurge, noi iti vom oferi si coaching si te vom ghida pana iti vei atinge potentialul maxim. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovatoare sunt rasplatite pe masura. - Ai ocazia sa lucrezi in singura Agentie Imobiliara VR din Arad, unde clientii pot vedea proprietatile din portofoliu cu ochelari VR. Pentru a te integra in echipa noastra trebuie sa sti despre noi ca: - Suntem muncitori si ne place sa ne dezvoltam, in continuu. - Ne implicam in dezvoltarea colegilor nostri de fiecare data cand avem un sfat valoros de oferit si de fiecare data cand avem ocazia. - Nu ne place sa fim deranjati atunci cand dam telefoane. - Suntem proactivi si ne place sa cautam solutii, iar daca nu stim ceva, intrebam, dar in nici un caz nu ne plac scuzele. - Suntem oameni responsabili si daca ne stabilim un plan de comun acord, il indeplinim. - Oricat ne-ar fi de greu si oricate refuzuri am primi, nu renuntam, suntem niste razboinici! - Atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Venim la birou pentru ca ne place sa ne distram, sa socializam, sa invatam si sa muncim, iar cand nu avem chef de birou muncim de unde vrem. - Ne mandrim cu faptul ca suntem agenti imobiliari Tranc & Tranc si ne face placere sa ne laudam tuturor cu asta, de fiecare data cand intram intr-o discutie cu cineva. Te poti angaja part-time sau full-time. Remuneratia se obtine pe baza de comision, din tranzactiile efectuate, nu se ofera salariu fix. Pentru a incepe activitatea de agent imobiliar la Tranc & Tranc trebuie sa deti o firma (PFA, II, SRL). Daca nu ai deja o firma, te putem ajuta noi sa o obti (PFA-ul si II-ul se deschid cu costuri 0) Daca si tu te regasesti in cele de mai sus, trimite-ne CV-ul pe whatsapp la

  • 2

    Vrei să devii consultant și să fii propriul șef? Sau să fii independent? Înscrie-te într-o companie internațională și cu renume mondial care produce uleiuri esențiale de cea mai înaltă calitate. Construiește o rețea de consumatori, iar tu vei primi un comision de la fiecare achiziție. Cu cât ai o rețea mai mare de consumatori, cu atât ai un venit mai mare. Ceea ce este plăcut este că odată ce îi înscri pe oameni ei comandă singuri produsele, iar tu primești un comision din comenzile lor, partea ta este doar să îi ajuți să devină membri. Nu rata această oportunitate, te poate ajuta să fii liber și prosper!

  • 1

    Angajam sofer livrator cat.B pentru depozit de medicamente Se ofera: Venituri: salariu 3800 lei + bonus 300 lei + tichete de masa 20 lei/zi lucratoare Program de lucru: 8,30h/zi de luni pana vineri (de la 6.00/7.00 la 14.30/15.00 ) Activitati principale: livrare comenzi (si incasare) catre clienti, mentinerea autoturismului curat. Masina: Dacia Logan MCV 2020 (se ofera acasa salariatului ) Se cere: Minima experienta de 1 an pentru condus Seriozitate, punctualitate, dorinta de avansare catre manager zonal. Daca va regasiti in cele enumertate mai sus, asteptam CV-ul dumneavoastra pe Whatsapp la numarul din anunt.

  • Caut reprezentanti, locurile sunt limitate, mai multe detalii in privat.

  • 2

    Daca ai aptitudini de VANZATOR si esti HOTARAT sa incepi sa lucrezi, ai parte de mentorat profesionist! Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr: !

  • Firma specializata in fabricarea burghielor pentru gauri adanci in metale, din jud. Arad, angajeaza agent vanzari cu studii tehnice si experienta in domeniu, cunoscator a limbii germane sau engleze. Limba maghiara constituie avantaj. Se acorda tichete de masa. Asiguram plata navetei.

  • 1

    Daca esti o persoana activa, vorbareata, si vrei sa faci un ban in plus ,te asteptam in echipa noastra. Cine suntem noi? Noi suntem producatori de parfumuri si cosmetice care dorim sa reintregim echipa de vanzari de la standurile noastre. Ce asteptari avem de la viitorul promoter MARCMAN: - pasiune pentru parfumuri; - abilitati de vanzator; - dorinta de a convinge cat mai multi clienti de calitatea produselor noastre Descrierea jobului Ce oferim viitorului promoter Marcman: - un loc de munca placut si elegant; - un salariu sigur dar si comision din numarul de clienti noi Asteptam cv-urile dvs la stand sau cereti informatii la nr sau ! Descrierea companiei Infiintata in 2002, firma Marcman produce si comercializeaza parfumuri concentrate si produse cosmetice avand la baza uleiuri esentiale importate din Franta avand in portofoliu peste 200 arome diferite si cosmetice pe baza acestor arome.

  • 1

    Responsabilitati: Prospectarea si dezvoltarea bazei de date de clienti prin contacte si intalniri, prin vanzari active in conformitate cu nevoile clientilor si cu strategia companiei; Oferteaza intreaga gama de produse in functie de nevoile clientului, precum si produse, servicii colaterale care pot fi necesare acestuia (accesorii, consumabile, etc); Cunoasterea si informarea clientilor privind configuratiile tehnice ale autovehiculelor precum si a ofertelor de finantare ale acestora; Efectueaza vizite la potentialii clienti; Evaluează clientii prospectati (activitatea in bilantul întreprinderii, parcul auto) Identifică partenerii cheie (factori de decizie, formatori de opinie, utilizatori); Realizează un plan de actiune pentru fiecare client (stabile te întâlniri, trimite e-mail-uri); Cerinte: Studii superioare (economiice, tehnice sau juridice)- prezinta avantaj Cunotine de operare a MS Office; Abilităti excelente de comunicare si convingere; Încredere în propriile for e, spirit de echipă, răbdare; Persoană serioasă, determinată, responsabilă si ambitioasă Cunostinte si experienta in domeniul vanzarilor Atitudine constructiva si orientare catre rezolvarea problemelor Permis auto categoria B Oferim angajatilor nostri: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu atractiv cu bonusuri de performanta Program de lucru de 8 ore / zi, Un mediu de lucru placut, o echipa omogena si implicata in activitate Posibilitati de formare si dezvoltare profesionala prin participarea la diverse cursuri de specializare Jobul implica deplasari pe teren Descrierea societatii: VERBIȚĂ TRUCK - reprezentanța Iveco, inaugurează în 2013 una dintre cele mai moderne unități la sediul din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr 282/2-3. Verbita Truck SRL este producator autorizat RAR si ofera toata gama de suprastructuri pentru toate marcile de vehicule comerciale. Datorita calitatii produselor noastre vom oferi clientilor nostrii o gama extinsa de servicii de productie si montaj suprastructuri specializate pentru diferite aplicatii. În această calitate, punem la dispoziția clienților toată gama de servicii de reprezentanță auto: vanzari autoutilitare garam IVECO, servicii post vanzare, reparatii autovehicule si vanzari piese de schimb si carosari auto. Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, asteptam cv-ul pe adresa de e-mail !

  • 2

    Dobândește un venit prin bonusurile acumulate printr-o activitate intelectuală și de echipă. Contactează-mă!

  • 12

    AGENT VANZARI DOOR TO DOOR ( salar net 2400 RON/LUNA ) Candidatul ideal Pentru a avea rezultate in vanzari este obligatoriu sa ai atitudine pozitiva si sa tinzi catre succes! Esti candidatul potrivit daca: - Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - Ai abilitati de a solutiona rapid situatiile dificile; - Esti dornic de afirmare si de a invata lucruri noi; - Spirit de echipa; - Privesti proiectele ca pe o provocare si o oportunitate de dezvoltare; - Ai cel putin studii medii; - Experienta minima in vanzari directe (fara a fi obligatorie). Acest job poate fi o provocare si o oportunitate de dezvoltare! Descrierea jobului - promovarea si vanzarea produselor companiei (ENERGIE si GAZ) catre clienti prin vanzare door to door; - colecteaza documentele necesare si incheie contracte cu persoanele fizice; - raportarea zilnica a rezultatelor catre coordonatorul de echipa; - acoperirea in permanenta si eficient a zonei alocate, conform programului de rute zilnice; Se ofera: - contract de munca - salariu fix (2400 RON NET ) + comision din vanzari - training - posibilitate de promovare - loc de munca placut intr-un colectiv tanar

  • Descrierea jobului: Cautam 2 colegi entuziasti pentru postul de Casier si Consultant vanzari in magazin. Experienta pe un post similar este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii, scule si unelte, iti vor fi de un real folos. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Ne asteptam sa ai minim studii medii finalizate, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti. Cunoștințe solide operare PC. Descriere job: -v i vea grija sa faci aprovizionarea corecta si eficienta a rafturilor din magazin. -vei ajuta la depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfii. -te asiguri ca toate produsele sunt scanate si cantitatile sunt corecte -incasezi contravaloarea marfii si sa emiti documentele fiscale aferente -intocmesti zilnic documente de casa, monetarul si fisa de documente. -Vei d servi cli ntii intr-un mod amabil si r pid. Beneficii: Tichete de masa electronice, de valoare maxima (20 lei). Salar atractiv. Program in ture: 2 cu 2 zile (zilele de sambata si duminica sunt platite 200%) -orarul magazinului este luni-vineri 8-20, sambata 8-17, duminica 9-16. Va rog sa atasati CV-ul prin mesaj privat. VA ROG SA NU SUNATI DUPA ORA 17!

  • 10

    Profilul candidatului: - Persoana inregistrata sau care se poate inregistra in somaj. -Absolvent 2021 sau persoane peste 45 de ani. - Studii medii sau superioare. - Integritate morala - Cunostinte minime de operare pe calculator - Dorinta de promovare Caracteristici activitate: -Activitate fara target. -Fara program fix. -Posibilitate de activitate la birou/birou si domiciliu/numai la domiciliu. -Salariu motivant in functie de eficienta si implicare. - Conditii de munca intr-un mediu civilizat si prietenos Prefer sau apel telefonic la numarul

  • 12

    Tu cauti un job care sa iti deschida noi orizonturi? Noi cautam o persoana deschisa spre progres si dezvoltare pe plan profesional. Iti doresti un venit peste medie? Esti sociabil? Ai bune abilitati de comunicare? Vin-o alaturi de noi in echipa Grawe Arad.

  • 32

    caut colaboratori part-time sau full time ,servicii financiare nu necesita neapărat experienta,atitudinea conteaza program flexibil birou,teren sau de acasa pentru persoanele cu experienta exista varianta de a avea propria echipă detalii pe mesaj sau mail Detalii: -servicii de consultanță financiară,intermediere credite bancare pentru persoane fizice și companii mic; -dezvoltare personala -colaborarea este în baza unui PFA sau SRL -colaborarea simpla in baza. grilei de compensare ,comisioane atractive Nota: Ne adresăm in special persoanelor care locuiesc în județele TIMIS,ARAD și CARAS SEVERIN

  • 1

    DESCRIEREA POSTULUI - Coordonarea activitatii de vanzare a politelor de asigurare; - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Promovarea produselor de asigurare pe piata locala; - Mentinerea relatiei cu clientii acordandu-le asistenta si consultanta; - Prospectarea continua a pietei locale si identificarea de noi clienti; - Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare RCA, CASCO, locuinte, sanatate; CERINTE PROFESIONALE - Studii medii; - Cunostinte foarte buna Microsoft office; - Abilitati in comunicare si prezentare; - Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj; - Existenta unui portofoliu propriu constituie un avantaj. COMPETENTE - Orientare catre client; - Integritate si incredere; - Perseverenta; - Orientarea catre rezultate; - Negociere; - Capacitatea de a stabilii relatii interpersonale. BENEFICII -Bonus lunar in primele 12 uni ( foarte usor de realizat si un sistem de comisionare bazat pe performanta extrem de motivant; - Companie dinamica si un mediu de lucru modern; - Posibilitati de dezvoltare in vanzari; - Traininguri de specialitate. CV-urile se trimit prin e-mail la: sau la tel. Katona Bety

  • Ne mărim echipa Căutăm colegi noi pentru poziția de consilier vânzare în optica noastră! Cerințe: Persoană responsabilă, cu abilități de comunicare Amabilitatea, atitudine pozitivă și munca în echipă sunt obligatorii Cunoștințe operare PC nivel mediu Experiența în domeniu constituie un avantaj!

  • Angajam agent vanari anvelope pe zona de vest, oferim salariu fix plus bonusuri din vanzari, masina de serviciu si telefon de serviciu. Necesita experienta in domeniul vanzarilor de anvelope. Pentru detalii si stabilirea unui interviu va rog sa ne contactati la telefon

  • 4

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Paulis si imprejurimi. Necesita masina

  • Salveaza cautarea