Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Absolvent de invatamant mediu Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Spirit organizatoric; Abilitati de comunicare si negociere, analiza si planificare; Atitudine proactiva, orientare spre nevoile si dorintele clientilor; Persoana optimista, dinamica, energica, dornica sa invete lucruri noi,capabila sa gaseasca solutii, motivata in a-si atinge obiectivele cunostinte limba engleza(avantaj) permis stivuitor(avantaj) abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj) Activitati : - vizitarea clientilor, prezentarea de produse si servicii; - crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - derularea de proiecte pentru clientii existenti; - identificarea de noi clienti (baza de date clienti actuali si potentiali clienti); - planificarea activitatii de vanzare; - participarea la activitatiile desfasurate in magazin(preluare marfa,facturare,comenzi marfa,inventar)

  • HPA recruteaza pentru clientul sau, firmă romano-austriaca de tehnica industriala din Arad, un Reprezentant vanzari - specialist Hidraulica RESPONSABILITATI: • Vânzarea de produse si echipamente hidraulice (pompe), • Identificarea potențialilor clienți pe domeniul de activitate specificat, • Oferirea de consultanta tehnică clienților in alegerea produsului dorit, • Prezentarea si discutarea soluției tehnice specifice; • Ofertarea tehnica si comerciala a cererilor din partea clienților; • Urmărirea cererilor pana la finalizarea acestora • Urmărirea derulării contractelor si a încasărilor de la clienți; • Realizarea de deplasări si vizite la clienți • Întreține relația cu clienții din portofoliu si urmărește creșterea numărului acestora; • Monitorizarea pieței; • Participarea la târguri si expoziții in domeniu; CERINTE: • Studii superioare tehnice, de preferinta în domeniul MAŞINI şi SISTEME HIDRAULICE • Se considera avantaj experiența in domeniul instalațiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; • Capacitate tehnica de asimilare a produselor, • Disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunoștințe noi într-un domeniu dinamic; • Dinamic, motivat, implicat, cu bune abilitați de comunicare si negociere; • Capacitate de lucru in echipa, inițiativa, seriozitate; • Cunoștințe operare PC (Word, Excel); • Cunoștințe limba engleză și/sau germană avansat; • Permis de conducere cat B; • Disponibilitatea la deplasări în țara și străinătate; BENEFICII: • Pachet salarial fix; • Bonus din vanzari; • Tichete de masa; • Al 13lea salariu; • Bonus de sarbatori; • Asigurare de viata; • Posibilitatea de a avansa in cadrul firmei; • Masina de servici. Detalii la nr. de tel: 0735 220 056 Eunika Kiss

  • Cautam FOREVER BUSINESS OWNER ! Pornind din propria ta casa, poti sa-ti construiesti o afacere ce-ti va asigura timp liber si bani pentru a face lucrurile ce le-ai dorit dintotdeauna. Recrutam colaboratori pentru dezvoltarea unei retele de distributie nationala si internationala, cu produse naturale pentru ingrijire si intretinere, suplimente nutritive pe baza de aloe vera,un stil de viata sanatos! Cerinte : - Persoane cu spirit antreprenorial, dornice sa- si creeze o cariera in domeniul NetworkMarketing, sau pur si simplu pentru majorarea veniturilor lunare. Pentru alte detalii lasa nr de telefon si adresa de email!

  • Dacă îți dorești să începi propria afacere ca asistent în brokeraj,și nu ști cum,sună la 0747011813

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Firma de distributie din municipiul Arad angajeaza agent vanzari. Cerinte: experienta vanzari, permis cat. B, studii- minim liceu. Se ofera: autoturism, telefon si bonus din vanzari. Informatii la tel. o744 648879

  • Cautam colaboratori Agenti comerciali. Pentru vânzarea unui produs nou funcțional 100%. Ați fost deja prezentat în restaurante, pizzerii, hoteluri, bistros, saloane de înghețată, magazine self-service, parohii, coafor, esteticieni, tatuatori, solarii sau activități similare? Te căutăm! 20% imediat la vânzare. Diferite bonusuri in functie de implicarea dumneavoastra. Te așteptăm la târgul din Arad pe 18/19/20 octombrie. Sau trimiteți-ne CV-ul dvs. Grăbiți-vă, cei care încep mai întâi sunt la jumătatea drumului! Zonele libere din toată România.

  • Ai fost intr- o afacere de network marketing, dar nu ai avut rezultatele la care te aşteptai? Suntem in cautarea si formarea unor noi tipuri de lideri,chiar dintre cei care au esuat,in vederea indrumarii unei echipe la nivel national pentru o companie poloneza care tocmai va patrunde in Romania in aceasta toamna. Visezi la o afacere în network marketing, dar te descurajează părerile celorlalţi care spun că e doar o altă vrăjeală? Căuti cu disperare un venit suplimentar? N-ai avut succes pentru ca n-ai întâlnit o persoană care să te inspire şi care să îţi devină apoi mentor? N-ai avut mentalitatea potrivită şi pregătită pentru a vedea şi a înţelege oportunitatea unui astfel de business? Sau poate n-ai întâlnit compania potrivită; Stii cand vei reusi intr-o afacere de network marketing? -Când vei fi atât de decis să îţi schimbi viaţa în bine, încât vei înţelege că network marketingul este modalitatea care necesită cele mai puţine resurse, care are cele mai mici riscuri şi care îţi oferă toate posibilităţile de a avea succes rapid; Când vei dori să ai un impact în această lume prin care să poţi ajuta alţi oameni şi vei realiza că network marketingul te poate ajuta să faci asta. Cand concentrarea ta nu va mai fi disperata pe introducerea pe banda a prospectilor in noua companie si incasarea bonusurilor lunare ci te vei concentra pe duplicarea : Îmbunătățirea calității relațiilor O mai bună înțelegere a nevoilor si perspectivelor Altruism Cresterea abilitatilor Respect O cunoaștere mai bună a companiei și a produselor pe care le vinde. Numai atunci te vei bucura de Rezultate cum n-ai mai avut. Nimeni nu vă poate garanta succesul! Totul depinde de: context oportunitate dezvoltarea ta personala de competența dvs. modul de abordare noroc de banii dvs., desigur Daca vrei sa experimentezi toate acestea la un alt nivel,atunci vino sa joci in alta Liga. Liga celor Campioni. Vrei detalii? Suna-ne la 0756295868

  • Asigurăm instruire și îndrumare competentă pentru a atinge un înalt grad de profesionalism.Anunțul este valabil pentru toată țara.

  • Asigurăm instruire şi îndrumare competentă pentru a atinge un înalt grad de profesionalism.

  • HPA recruteaza pentru clientul sau, firmă romano-austriaca de tehnica industriala din Arad, un Inginer mecanic junior. RESPONSABILITATI: • Vânzarea de produse si echipamente hidraulice (pompe), • Identificarea potențialilor clienți pe domeniul de activitate specificat, • Oferirea de consultanta tehnică clienților in alegerea produsului dorit, • Prezentarea si discutarea soluției tehnice specifice; • Ofertarea tehnica si comerciala a cererilor din partea clienților; • Urmărirea cererilor pana la finalizarea acestora • Urmărirea derulării contractelor si a încasărilor de la clienți; • Realizarea de deplasări si vizite la clienți • Întreține relația cu clienții din portofoliu si urmărește creșterea numărului acestora; • Monitorizarea pieței; • Participarea la târguri si expoziții in domeniu; CERINTE: • Studii superioare tehnice, de preferinta în domeniul MAŞINI şi SISTEME HIDRAULICE • Se considera avantaj experiența in domeniul instalațiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; • Capacitate tehnica de asimilare a produselor, • Disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunoștințe noi într-un domeniu dinamic; • Dinamic, motivat, implicat, cu bune abilitați de comunicare si negociere; • Capacitate de lucru in echipa, inițiativa, seriozitate; • Cunoștințe operare PC (Word, Excel); • Cunoștințe limba engleză și/sau germană avansat; • Permis de conducere cat B; • Disponibilitatea la deplasări în țara și străinătate; BENEFICII: • Pachet salarial fix; • Bonus din vanzari; • Tichete de masa; • Al 13lea salariu; • Bonus de sarbatori; • Asigurare de viata; • Posibilitatea de a avansa in cadrul firmei; • Masina de servici. Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la 0722 325 231 – Oana Prisecaru

  • Angajam agenti-consultanti vanzari. Partener E.ON OFERIM PACHET SALARIAL MOTIVANT (3000-7000 RON) Cerinte: -Studii medii finalizate (minim); -Experianta acumulata intr-un job de comunicare/relatii publice/vanzari, reprezinta un avantaj; -Iti place sa interactionezi cu oamenii, ai abilitati bune de comunicare; -Esti energic, pozitiv, ai putere si dorinta de munca; -Esti perseverent, negociezi cu succes; -Esti organizat, responsabil si orientat spre rezultate; Descrierea job-ului: -Interactionezi in mod direct pentru a promova si incheia contracte de furnizare gaze naturale si energie electrica; -Ai munca de teren 90% din timpul de munca; -Respecti un targhet de vanzari zilnic/lunar; -Raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierarhici; Ce oferim: -Salar fix+comision+bonusuri de performanta; -contract de munca 8h/zi pe perioada nedeterminata; -program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale; -loc de munca placut, stabil si sigur; -Training; -posibilitati reale de promovare ca leader de echipa celor care demonstreaza rezultate si abilitati necesare; -Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu nou, de viitor si foarte bine platit;

  • Absolvent de invatamant mediu sau superior (studii finalizate); Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Spirit organizatoric; Abilitati de comunicare si negociere, analiza si planificare; Atitudine proactiva, orientare spre nevoile si dorintele clientilor; Persoana optimista, dinamica, energica, dornica sa invete lucruri noi,capabila sa gaseasca solutii, motivata in a-si atinge obiectivele cunostinte limba engleza(avantaj) permis stivuitor(avantaj) abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj) Activitati : - vizitarea clientilor, prezentarea de produse si servicii; - crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - derularea de proiecte pentru clientii existenti; - identificarea de noi clienti (baza de date clienti actuali si potentiali clienti); - planificarea activitatii de vanzare; - participarea la activitatiile desfasurate in magazin(preluare marfa,facturare,comenzi marfa,inventar)

  • Caut o fata petru un job bine platit, studii minime liceu, obligatoriu cunoscatoare de limbă sârbă și engleză

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Angajam persoana serioasa, constiincioasa, capabila sa invete lucruri noi si sa lucreze in echipa. Program de lucru de luni-vineri 8-18. Candidatii sa trimita e-mail la adresa

  • Ai nevoie de un venit in plus ? Haide in echipa noastră ca si consultant produse naturale ,bio si vegane, înscriere gratuită, reduceri pînă la 50% la consumul de produse , promotii la produse cu reducere de peste 60 % ,poti sa iti dezvolti si propria ta afacere, chiar nu ai nimic de pierdut ,totul e posibil si totul depinde de tine , de cat de mult te implici , cat de mult iti doresti , iti place ceea ce faci si cat timp investești in visul tau !Detalii la adresa de email

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Pentru orice detalii va stau la dispozitie.

  • Cautam colegi pentru dezvoltarea echipei, care să prezinte publicații educaționale in scoli si gradinite, Candidatul ideal: - bune abilitati de comunicare, convingere si negociere - permis de conducere cat. B -Responsabilitati : * Încasarea soldurilor. * Atingerea targetului de vânzări. * Dezvoltarea, fidelizarea si gestionarea in teren a portofoliului de clienți. * Identificare potențiali clienți noi. Beneficii : - salarizare motivanta conform performantelor realizate - program flexibil - posibilitati de instruire in domeniul vinzarilor PENTRU INFORMATII SUNATI LA +421918491539 sau lasati un mesaj pe site si va contactam

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • Salveaza cautarea