Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 38

    colaborare part-time sau full time

    caut colaboratori part-time sau full time pentru dezvoltarea unei forte de vanzari servicii nu necesita neapărat experienta,atitudinea conteaza program flexibil birou,teren sau de acasa pentru persoanele cu experienta exista varianta de a avea propria echipă detalii pe mesaj sau mail Detalii: -servicii de consultanță financiară,intermediere credite bancare pentru persoane fizice și companii mic;servicii de conciecing, vanzari produse -dezvoltare personala si independenta financiara -colaborarea este în baza unui PFA sau SRL -colaborarea simpla in baza. grilei de compensare ,(comisioane) Nota: Ne adresăm in special persoanelor cu un minim de experienta ,toatervarstele ,din toate județele

  • Consultant vanzari in magazin

    Descrierea jobului: Cautam 2 colegi entuziasti pentru postul de Casier si Consultant vanzari in magazin. Experienta pe un post similar este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii, scule si unelte, iti vor fi de un real folos. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Ne asteptam sa ai minim studii medii finalizate, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti. Cunoștințe solide operare PC. Descriere job: -v i vea grija sa faci aprovizionarea corecta si eficienta a rafturilor din magazin. -vei ajuta la depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfii. -te asiguri ca toate produsele sunt scanate si cantitatile sunt corecte -incasezi contravaloarea marfii si sa emiti documentele fiscale aferente -intocmesti zilnic documente de casa, monetarul si fisa de documente. -Vei d servi cli ntii intr-un mod amabil si r pid. Beneficii: Tichete de masa electronice, de valoare maxima (20 lei). Salar atractiv. Program in ture: 2 cu 2 zile (zilele de sambata si duminica sunt platite 200%) -orarul magazinului este luni-vineri 8-20, sambata 8-17, duminica 9-16. Va rog sa atasati CV-ul prin mesaj privat. VA ROG SA NU SUNATI DUPA ORA 17!

  • 2

    Account Manager

    https://fb.watch/ebUKHbzKIR/ Arad Dacă îți plac vânzările, unul dintre cele mai bine plătite job-uri din lume, atunci aici este locul tău! Aplică acum! https://bit.ly/3N2owxk La Euro Jobs suntem în căutare de agenți de vânzări pentru toate județele din țară. Constituie un avantaj dacă deții abilități de comunicare și negociere, care să ne ajute să ne mărim portofoliul de clienți. Dacă vei deveni colegul nostru, vei beneficia de: -program de muncă full time -contract de muncă -concedii conform legislației -laptop, telefon de muncă -salariu fix + bonusuri din vânzări -training gratuit specific domeniului de formare profesională. Aplică acum accesând pe site-ul nostru sau: https://bit.ly/3N2owxk

  • 2

    DRIM DANIEL DISTRIBUTIE FMCG, angajaza agent de vanzari pentru zona Arad si Bihor

    DRIM DANIEL DISTRIBUTIE FMCG, angajaza agent de vanzari pentru zona Arad si Oradea. Activitatea principala este preluarea comenzilor, implementarea planurilor promotionale, mercantizarea produselor si incasarea soldurilor din statiile de carburant MOL, Rompetrol, Socar si Gazprom. Printre cele mai importanta produse pe care le distribuim sunt cele din gama : Pepsi, Star, Ursus, Mogyi, Wrigley......etc. Cautam o persoana cu: Studii medii/superioare/etc; Experien a pe o pozi ie similară Capacitate de organizare i planificare a activită ilor curente; Fluen ă verbală; Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică; Loialitate i confiden ialitate; Pachetul salarial il vom discuta in cadrul interviului Pachet salarial este unul atractiv; Mediu de lucru plăcut i profesionist; Candida ii interesa i pot trimite până la data de 08/02/2023 un Curriculum vitae la următoarea adresă de e-mail Numai candida ii selecta i vor fi invita i la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu ace tia.

  • 1

    Colaboratori poze la santiere

    IBC Focus cauta colaboratori! Iti place sa te plimbi cu bicicleta, trotineta electrica sau chiar pe jos? Faci deja munca de teren si iti doresti un venit suplimentar? Castiga plimbandu-te prin oras si fotografiind santierele in lucru! Te platim ca sa ne ajuti la realizarea unui proiect de fotografiere a santierelor in lucru din zona ta. Plata se face saptamanal si oferim 5lei/santier. Daca ai un aparat foto sau un telefon bun cu care poti fotografia santierele in lucru din orasul tau inseamna ca merita sa completezi formularul de mai jos iar noi te vom contacta. https://docs.google.com/forms/d/1drhY1nYMStLpeDbXzZQm6x5h6GzGrCuosXv6U2IdOu8/edit

  • 11

    Broker in asigurari

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj/telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes.

  • 1

    Consultant imobiliar

    NOLMAN Home.Co cauta consultant imobiliar - Arad Ce iti oferim? Mediu placut si confortabil de munca, Locatie ultracentrala, Posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil si venituri nelimitate, Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal : - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii, - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență, - responsabilitate personală, - fire optimista, Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste! Informatii suplimentare : #consultantimobiliar #Arad #realestate #case #apartamente #terenuri #birouri #spatiicomerciale

  • 1

    Referent vănzări - arad

    Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu. Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua. Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita. RESPONSABILIȚĂȚI: - Consilierea clientilor - Monitorizarea activitatii de vanzări - Contactarea potentialilor clienti si trimiterea de prospecte catre acestia pe mail, urmarirea evolutiei fiecarui client contactat - Intretinerea relatiei comerciale cu noii clienti, dar si cu cei existenti - Intocmirea si respectarea formularisticii, metodologiei si procedurii de vanzare la nivel de companie - Efectuarea calculatiilor - Pastrarea legaturii si informarea clientului in legatura cu stadiile realizarii produselor sau serviciilor comandate si problemele aparute - Urmarirea derularii diverselor proiecte - Intocmirea, organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor, pe clienti, în dosare comerciale Beneficii - Conditii atragatoare de salarizare si in functie de experienta, varianta de inceput este formata din: - Mediu de lucru profesionist, in cadrul unei companii dinamice - Posibilitati de dezvoltare continua a carierei si de pregatire profesionala - Relatii de colaborare pe termen lung - Ajutor permanent in atingerea obiectivelor

  • 1

    Angajam optometrist/vanzator

    Ne mărim echipa!!! Căutăm colegi noi pentru poziția de consilier vânzare și optometrist în optica noastră! Cerințe: Persoană responsabilă, cu abilități de comunicare. Amabilitatea, atitudine pozitivă și munca în echipă sunt obligatorii. Cunoștințe operare PC nivel mediu. Experiența în domeniu constituie un avantaj! (pentru mai multe detalii, contactați-ne in scris)

  • 2

    Nicomi West angajează

    Te invitam sa faci parte din echipa noastră! Cautam reprezentant(ă) pt showroom Arad Nicomi Reprezentant Vânzări pe teren Montatori tâmplărie pvc Cerinte reprezentant showroom - Experienta in vanzari constituie avantaj - Permis conducere cat.B - Abilitati de comunicare. - Abilitati de vanzari - Capacitate de organizare/ planificare. - Cunostinte operare pc, internet, office, etc; -Persoană serioasa, ambitioasa, deschisa la muncă în echipă. Cerințe Reprezentant Vânzări pe teren: - Experienta in vanzari constituie avantaj - Permis conducere cat.B - Abilitati de comunicare. - Abilitati de vanzari - Capacitate de organizare/ planificare. - Cunostinte operare pc, internet, office, etc; -Persoană serioasa, ambitioasa, deschisa la muncă în echipă. Cerinte Montatori: -Carnet categoria B -Experienta constituie avantaj -Persoană serioasa, ambitioasa, deschisa la muncă în echipă. Ce ne dorim? - DEDICARE - PUNCTUALITATE - DORINȚA DE A EVOLUA Oferta: - Loc de munca stabil. - Pachet salarial motivant (salariu motivant +bonus vanzari) - Masina serviciu +telefon - Sansa de a lucra intr-o companie aflata in plina ascensiune

  • Sales agent Arad

    Căutăm să recrutăm Sales agent pentru o firma din România ce furnizează produse și servicii destinate uzului casnic, de business și industrial, fiind promotor pentru sustenabilitatea energetică. Descrierea job-ului: Studiază piața pentru înțelegerea nevoilor clienților Pregătește și lansează pe piață noi produse Vinde soluții pentru eficiența energetică (panouri fotovoltaice) Vinde echipamente și soluții pentru energie solară B2C si B2B Urmărește procesul de vânzare până la finalizarea acestuia Pregătește oferte pentru clienți și negociază contracte Candidatul ideal: Buna înțelegere a pieței de energie electrică și regenerabilă Spontaneitate și viziune în vânzare Înțelegere și interes pentru tehnologie fotovoltaică Adaptabilitate la situații neprevăzute Capacitatea de organizare și prioritizare Obișnuința de a lucra independent, fără monitorizare permanentă Permis de conducere categoria B Experientă în utilizarea Microsoft Office Disponibilitate pentru deplasare ocazională în țară Minim 1an experiență dovedită într-o poziție similară Cunoștințe generale în privința energiei electrice Experiență în utilizarea Google Drive și Cloud Vorbitor fluent de limba engleză Persoană autodidactă Abilități de comunicare și relaționare Se oferă: Salariul fix negociabil + comision din vânzări Posibilitate de creștere profesională, formare profesională și avansare în funcție Expunerea într-un mediu de lucru la un nivel înalt profesional Mașină de serviciu, diurnă și cazare în cazul deplasărilor Cursuri de formare profesională la cerere, asigurate de angajator

  • 7

    Loc de muncă disponibil, în domeniul vânzărilor

    Angajăm o personă care iubește să comunice. Căutăm pe cineva care să vândă prin intermediul apelurilor, a site-urilor și prin social-media, atăt obiecte, cât și servicii Salariu atractiv + bonusuri

  • 20

    Disponibil online

    Agenti imobiliari independenti Arad - Timisoara si imprejurimi

    Tu cate ore pe zi muncesti ca sa castigi lunar 1000 euro? Lucreaza Agent imobiliar independent - un proiect stabil pe termen lung la RoaImobiliare. Ce înseamnă Independent? Înseamnă să lucrezi pe cont propriu (ca și când ai lucra la o agenție imobiliară) și să te bucuri de tot comisionul tranzacțiilor pe care le realizezi. Da, 100% comisionul este al tău. Înseamnă să lucrezi mai mult de acasă, să nu mai consumi timp și bani pe transport până la birou. Înseamnă să ai mai mult timp pentru ceea ce tu consideri că este important.Înseamnă mai puțin stress și mai multă sănătate. Indiferent dacă acum ai sau nu de lucru, poți începe să îți pregătești drumul pentru a deveni independent. Noi te ajutăm cu toată experiența noastră, cu software online de ultima generație, cu publicitate imobiliară și suport tehnic non-stop. Da, NON-STOP vom fi online, la dispoziția ta. Pentru detalii viziteaza site-ul roaimobiliare punct ro la sectiunea Lucreaza cu noi sau trimite CV cu fotografie si Scrisoare de intentie la roawdb @ gmail.com . Nu tratam aplicatiile superficiale! Și tu poți deveni agent imobiliar independent (autonom)!

  • 7

    Agent imobiliar de succes la Tranc & Tranc - Imobiliare VR

    HAI SĂ NE CUNOAȘTEM DACĂ: Ești o persoană muncitoare și serioasă Ești organizat sau ești dispus să lucrezi organizat Iți place să îți creezi relații profesionale de durată Ești perseverent și nu renunți până nu obți ceea ce îți dorești Ai capabilități solide de automotivare Ești deschis sau îți place să te dezvolți continuu îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic, atât la birou, cât și pe teren Ești orientat către îndeplinirea și chiar depășirea obiectivelor Dezvoltarea, succesul și independența financiară sunt obiectivele tale RESPONSABILITĂȚILE TALE: Program de lucru fix, de 4 sau 8 ore / zi Prospectarea pieței imobiliare Dezvoltarea și actualizarea constantă a portofoliului de proprieățti și clienți Crearea, menținerea și dezvoltarea relației cu clienții Organizarea și programarea întâlnirilor cu proprietarii și clienții Vizionarea proprietăților împreună cu clienții Identificarea, facilitarea, tratarea obiecțiilor și soluționarea situațiilor întalnite în relația cu toate părțile implicate în procesul de intermediere. BENEFICIILE TALE: Venituri direct proporționale cu rezultatele obținute (nu se oferă salariu și nici venit fix) Ești antreprenor (pentru a începe o colaborare cu Tranc & Tranc trebuie să deți un PFA, II sau SRL. Dacă nu te descurci, te vom ajuta noi să îl deschizi) Ca agent imobiliar Tranc & Tranc vei oferi clienților servicii inovative de promovare a proprietăților în lumea virtuala la 360 grade, cu ochelari VR. Vei oferi servicii complete în domeniul imobiliar. (Îi vom ajuta pe clienți și proprietari să își rezolve actele la institutiile statului, îi vom ajuta să își scoată credit, să își facă rlv-ul, vom programa la notar, vom face certificat energetic, scoatem CF-uri, le vom căuta proprietati, le vom pune la dispoziție designeri, constructori etc) Bonusuri de performanță Birou primitor și mediu plăcut de lucru în zona ultracentrală a Aradului. Posibilitatea de dezvoltare a unui portofoliu propriu de proprietăți și clienți Traininguri de dezvoltare personală și profesională GRATUITE Toți agenții Tranc & Tranc sunt ajutați GRATUIT să devină agenți imobiliari de succes prin sesiuni avansate de Coaching & Mentoring. Posibilitatea de avansare în carieră și formarea propriei echipe Costurile cu prelucrare a pozelor, a clipurilor video, conceperea și postarea anunțurilor este suportată de Agenția Tranc & Tranc. Evenimente și Team building-uri Dacă te regăsești în cele de mai sus, trimite-ne CV-ul, aici pe Publi24 sau pe Whatsapp

  • 25

    Agent Despagubiri

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Cautam Consultant Imobiliar

    NOLMAN Home.Co cauta consultant imobiliar - Arad Ce iti oferim? Mediu placut si confortabil de munca, Locatie ultracentrala, Posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil si venituri nelimitate, Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal : - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii, - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență, - responsabilitate personală, - fire optimista, Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste! Informatii suplimentare :

  • 1

    Agent Imobiliar - Arad

    Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!

  • 1

    Consultant imobiliar

    NOLMAN Home.Co cauta consultant imobiliar - Arad Ce iti oferim? Mediu placut si confortabil de munca, Locatie ultracentrala, Posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil si venituri nelimitate, Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal : - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii, - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență, - responsabilitate personală, - fire optimista, - aspect ingrijit, Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste! Informatii suplimentare : #consultantimobiliar #Arad #realestate #case #apartamente #terenuri #birouri #spatiicomerciale

  • 3

    Reprezentant de vanzari Lipova

    Agent de vanzari in teren Îți place să lucrezi cu oamenii, să le cunoști poveștile și să le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este in echipa Provident dacă: Vrei un loc de muncă stabil si un venit suplimentar Ești o persoană căreia îi place activitatea de teren Ești o persoană ambi ioasă și apreciezi programul exibil Ai studii medii nalizate Ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clien i prin vizite la domiciliul acestora Vei oferi suport clien ilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare, adaptată nevoilor lor Ce vei câștiga: 1000-2000 lei net (salariu x plus bonus de performantă) Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Decont de transport și telefon de serviciu Acces la programe de pregătire și dezvoltare Experien a ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii no tri Acționăm cu responsabilitate, respect i transparență Suntem ANGAJATOR DE TOP, recunoscut local și internațional Te-am convins? Află mai multe despre noi pe www.provident.ro *este necesar sa aveti permis si masina personala

  • 6

    COLABORARE fara carte de munca Agent asigurari life full time/part time

    Societate de asigurari cunoscuta, cauta colaboratori fara carte de munca pentru postul de Agent Vanzari Asigurari de Viață. Ai abilitati de comunicare, esti perseverent/a? Ai cunoștințe in utilizarea pachetului Microsoft office? Ai experienta in vanzarea asigurarilor ?? Cu atat mai bine. Oferim 2.000 lei primele 6 luni si 1.500lei urmatoarele 6 luni, la indeplinirea planului, plus comisionul aferent. Trimite un CV sau suna la , pentru a stabili un interviu.

  • Salveaza cautarea