Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • DescriereDescriere Locuri de munca -Candidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o aten ie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezisten a la sarcini repetitive i stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare. Descrierea companiei Suntem parte din rețeaua internațională de magazine de tip discount din Rusia care opereaza sub marca Svetofor , prezenta în Rusia, Kazahstan, Belarus si China. In țările din UE suntem cunoscuti prin supermarketurile sub denumirea MERE", iar in Romania suntem prezenti in 6 locatii importante.

  • 3

    Suntem în căutare de vorbitori de limbă Germană și limbă Engleză la un nivel mediu pentru proiectul AIRBNB Customer experience specialist. - Program Luni-Duminică, 5 zile lucratoare cu 2 libere - Interval orar de lucru: 10:00 - 00:00 - Ture de 8:30 cu 1 ora pauză inclusă în program - Training de specialitate de 5 săptămâni - Se oferă pachet de beneficii - Salariul (se va discuta în cadrul interviului) Punct de lucru București Va rog trimiteti cv-ul dumneavoastra printr-un mesaj in privat!

  • 7

    RETIM ECOLOGIC SERVICE SA- angajeaza: Agent contractare Arad-persoane juridice - contract pe perioada determinata cu posibilitatea de prelungire. Responsabilitati principale: Indentificarea si contractarea tuturor generatorilor de deseuri, persoane juridice (door todoor); Prezentarea regulilor de colectare selectiva a deseurilor si de desfasurare a serviciului; Realizarea planului de contractatre clienti in zona alocata; Intocmirea rapoartelor zilnice cu privire la activitatea de contractare. Cerinte: Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta avantaj); Permis de conducere categoria B+masina personala-obligatoriu; Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. aprox. 95% din timpul lucrat) Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare catre rezultat; Domiciliul stabil in Arad sau localitati limitrofe. Beneficii: salariu fix + tichete de masa + comision + comodat masina training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii reputabile, avand activitate regionala

  • 2

    Buna ziua, Ma numesc Katona Bety, sunt manager agenti la Groupama Asigurari Arad, si sunt in cautarea de noi colegi ca si colaboratori part time, fara contract de munca, ( cu contract de colaborare) cu posibilitatea de a emite toate tipurile de asigurari din portofoliul Groupama Asigurari. In primele 12 luni, pe langa comisionul aferent fiecarui tip de asigurare, se acorda un Bonus lunar foarte atractiv ,conditionat de atingerea unui obiectiv minim lunar. Mai multe detalii va pot oferi la telefon sau pe adresa de e-mail Conditie obligatorie minim 12 clase. Va multumesc

  • Cautam pentru colaborare agent imobiliar cu experienta, atat pentru imobilele din portofoliul nostru cat si pentru identificarea unor noi imobile . Oferim procent intre 50%-80%( in functie de aport) din intermedierile perfectate. Oferim suport pe toata perioada colaborarii.

  • 1

    Dobândește un venit prin bonusurile acumulate printr-o activitate intelectuală și de echipă. Contactează-mă!

  • Vrei să devii, printr-o activitate intelectuală și în timp, independent/ă financiar? Te-ai săturat de programul tău anevoios sau greu? Contactează-mă și povestește-mi despre tine. Caut parteneri serioși și de încredere. Activitatea pentru care fac anunțul se poate face din orice oraș sau țară.

  • Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • . Cauti un loc de munca? Detii o companie ? Vrei un venit suplimentar? Vrei sa lucrezi intr-o companie cu posibilitati de avansare si castiguri mari? AICI LE GASESTI PE TOATE! -Destine Broker intermediaza tote categoriile de asigurari( RCA,CASCO,LOCUINTE,VIATA,SANATATE) Cu toate companiile de asigurari. -Credite bancare si nebancare. -Intermediere de pachete turistice intern si extern. -Intermedieri Imobiliare -Leasing pentru persoane fizice și juridice. -VEI AVEA LA DISPOZITIE -cea mai avansata platforma online ( pentru emitetre si invatare) -parteneri -informatii Know How -sistem de comisionare foarte atractiv -seminarii si cursuri gratuite -program flexibil part time sau full-time -posibilitatea de a avansa in cariera -traininguri de dezvoltare profesionala si personala -reteta afacerii. - Puteti lucra de acasa , Dumneavoastra va organizati programul si tot dvs. hotarati cat de mult castigati si cat de mult vreti sa va dezvoltati in acest domeniu. -Candidatul ideal; - minim liceu - cunostinte minime calculator. - Recrutam oameni din orice judet sau localitate unde exista o piata de asigurari si a potentialelor servicii intermediate de companie. Te invit să aplici pe https://forms.gle/hW4i3zDqFB6P558C9 pentru a stabili următori pași.

  • 1

    AGENT ASIGURARE Pentru Agentia ARAD bety.katona@groupama. ro sau nr. ( Katona Bety) DESCRIEREA POSTULUI - Coordonarea activitatii de vanzare a politelor de asigurare; - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Promovarea produselor de asigurare GROUPAMA pe piata locala; - Mentinerea relatiei cu clientii acordandu-le asistenta si consultanta; - Prospectarea continua a pietei locale si identificarea de noi clienti; - Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare : asigurari de viata si de grupRCA, CASCO, locuinte, sanatate, RC, asiguari agricole, etc CERINTE PROFESIONALE - Studii superioare/medii;( minim 12 clase) - Permis de conducere categoria B constituie avantaj - Cunostinte bune Microsoft office; - Abilitati in comunicare si prezentare; - Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj; - Existenta unui portofoliu propriu constituie un avantaj. COMPETENTE GROUPAMA - Orientare catre client; - Integritate si incredere; - Perseverenta; - Orientarea catre rezultate; - Negociere; - Capacitatea de a stabilii relatii interpersonale. BENEFICII - In primele 12 luni un bonus suport usor de realizat si un sistem de comisionare bazat pe performanta extrem de motivant; - Companie dinamica si un mediu de lucru modern; - Posibilitati de dezvoltare in vanzari; - Traininguri de specialitate. CV-urile se trimit prin e-mail la: bety.katona@groupama. ro sau informatii suplimentare la nr.

  • 16

    ESTI PASIONAT DE IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fii agent imobiliar #trancandtranc: - Vii la lucru cand vrei si stai cat vrei. - Cand esti stresat, poti sa citesti cartile din biblioteca business, te poti juca in timp ce stai in scaunele relax umplute cu polistiren, poti sa asculti muzica, sa stai la o poveste cu colegii sau clientii, sa faci karaoke sau sa bei o cafea la mesele inalte de bar. - Odata pe luna ne intalnim la un curs de dezvoltare profesionala pe subiecte votate de intreaga echipa. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovative le rasplatim prin recunoasterea meritelor in mediul online, postand o poza pe "wall of fame" cu agentul saptamanii, al lunii si al anului, cu premii, concedii platite si sampanie. - Atunci cand vedem ca nu iti iese treaba, sarim sa te ajutam, mergem impreuna pe teren, iti aratam cum am face noi si apoi te lasam pe tine sa exersezi, pana iti iese. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine. - Iti faci multe relatii. - Poti lucra full time sau part time. Pentru a afla cateva lucruri despre tine si despre realizarile tale din campul muncii, trimite-ne CV-ul tau.

  • 6

    Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal 1. Să fie organizat și ordonat 2. Să fie punctual 3. Să fie atent la detalii 4. Să îi placă să lucreze cu persoanele 5. Să fie dispusă să învețe continuu. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește. 6. Studiile universitare nu sunt obligatorii, însă este important să ai cunoștințe temeinice în domeniul vânzărilor. 7. Să știe să zâmbească. Contează atitudinea și cei 7 ani de acasă. Descrierea jobului Ce face persoana potrivită: 1. Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți al firmei 2. Prezintă, promovează și vinde produsele companiei 3. Urmărește realizarea planului de vânzări 4. Participă la negocieri, , monitorizează derularea și finalizarea acestora 5. Organizează și ia parte la întâlnirile cu clienții 6. Pregătește documentele necesare întâlnirilor cu clienții 7. Pregătește rapoartele și procesele verbale după întâlniri 8. Redactează documentele comerciale 9. Menține relația cu furnizorii/clienții 10. Îndeplinește sarcinile zilnice respectând proceduri și standarde Ce oferim: 1. Salariu fix + bonusuri în funcție de performanță 2. Birou și materiale de birotică care să îi fie de ajutor la organizarea muncii 3. Posibilitatea de dezvoltare și promovare în cadrul echipei 4. Seriozitate 5. efi buni i în elegători 6. Cadouri și surprize 7. Cărți de vizită, după angajare

  • Iti doresti un venit suplimentar peste valoarea pietei pe langă locul de muncă actual? Dacă răspunsul tău este pozitiv te asteptăm în echipa noastră! De asemenea, dacă esti o persoană dinamică, îti doresti să începi o carieră în domeniul vânzărilor, cu un program flexibil atunci asteptăm să te cunoastem cu drag! Activitatea ta principală va consta în: Promovarea serviciilor Orange de internet fix si TV Orange prin fibră pe teren, în orașul tău; Incheierea contractelor cu persoane fizice; Ce îti oferim? Comision motivant peste valoarea pie ei; Oportunitatea de a-ti dezvolta o carieră sigură în vânzări si de a creste profesional alături de noi; Un mentor care să te ghideze în prima perioadă a activitătii; Program part-time cu un orar flexibil; Posibilitatea de a mai colabora pe alte proiecte.

  • Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Lipova si localitatile invecinate. Necesita masina personala.

  • 5

    Cautam persoane ambitioase,perseverente, dispuse sa devina consultanti financiari,persoane disponibile care doresc sa lucreze in domeniul financiar cu sau fara experienta. Contractul este de colaborare,parteneriat.

  • Angajam personal pentru magazin in Pancota, judet Arad. Angajatul va activa intr-un magazin agricol, acordand asistenta clientilor si furnizand toate informatiile solicitate legate de produsele si serviciile oferite. De asemenea, se va ocupa de comenzi si gestionarea stocului. Se cere experienta in vanzarea pieselor agricole. Oferim salariu atractiv! Persoanele interesate pot apela nr. de telefon

  • 31

    caut colaboratori part-time sau full time ,servicii financiare nu necesita neapărat experienta,atitudinea conteaza program flexibil birou,teren sau de acasa pentru persoanele cu experienta exista varianta de a avea propria echipă detalii pe mesaj sau mail Detalii: -servicii de consultanță financiară,intermediere credite bancare pentru persoane fizice și companii mic; -dezvoltare personala -colaborarea este în baza unui PFA sau SRL -colaborarea simpla in baza. grilei de compensare ,comisioane atractive Nota: Ne adresăm in special persoanelor care locuiesc în județele TIMIS,ARAD și CARAS SEVERIN

  • 8

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Ineu si Pancota. Necesita masina.

  • 2

    TH TRUCKS SRL recruteaza pentru echipa din Arad pentru rolul de Reprezentant vanzari camioane, cu raportare directa catre Director Dealer. TH TRUCKS va ofera oportunitatea unui mediu motivant, dinamic prin proiectele de dezvoltare si prin echipa sa de profesionisti, fiind in cautarea unui candidat interesat de o provocare profesionala. Candidatului i se va oferi oportunitatea de a contribui la dezvoltarea si la imbunatatirea continua a proceselor din companie. Responsabilitati: Identifica si gestioneaza nevoile clientilor din zona alocata Promoveaza produsele si serviciile companiei Intocmeste si prezinta oferte, negociaza si incheie contracte comerciale Identifica noi clienti urmarind cresterea cotei de piata si gestioneaza portofoliul de clienti existent Configureaza vehiculul in conformitate cu cerintele clientului Cerinte: Studii superioare, prezinta avantaj profilul tehnic Minimum 3 ani experienta in vanzari auto, de preferinta camioane Excelente abilitati de relationare, comunicare si negociere Persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate Posesor carnet de conducere categoria B, prezinta avantaj categoria C Beneficii: Pachet salarial atractiv Sistem de bonusare Masina de serviciu Training permanent Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes TH Trucks detine o serie de centre de activitate in intreaga tara, venind in intampinarea clientilor cu servicii integrate prin cele cinci divizii de business: vanzari vehicule noi, vanzari vehicule SH, service camioane, vanzari piese camioane, vanzari anvelope noi si productie anvelope resapate Bandag.

  • 7

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Salveaza cautarea