Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna VIP langa poza ta de profil
Mesaje nelimitate zilnic
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Buna ziua, Ma numesc Katona Bety, sunt manager agenti la Groupama Asigurari Arad, si sunt in cautarea de noi colegi ca si colaboratori part time, fara contract de munca, ( cu contract de colaborare) cu posibilitatea de a emite toate tipurile de asigurari din portofoliul Groupama Asigurari. In primele 12 luni, pe langa comisionul aferent fiecarui tip de asigurare, se acorda un Bonus lunar foarte atractiv ,conditionat de atingerea unui obiectiv minim lunar. Mai multe detalii va pot oferi la telefon sau pe adresa de e-mail Conditie obligatorie minim 12 clase. Va multumesc

  • 7

    AGENT VANZARI DOOR TO DOOR ( salar net 2400 RON/LUNA ) Candidatul ideal Pentru a avea rezultate in vanzari este obligatoriu sa ai atitudine pozitiva si sa tinzi catre succes! Esti candidatul potrivit daca: - Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - Ai abilitati de a solutiona rapid situatiile dificile; - Esti dornic de afirmare si de a invata lucruri noi; - Spirit de echipa; - Privesti proiectele ca pe o provocare si o oportunitate de dezvoltare; - Ai cel putin studii medii; - Experienta minima in vanzari directe (fara a fi obligatorie). Acest job poate fi o provocare si o oportunitate de dezvoltare! Descrierea jobului - promovarea si vanzarea produselor companiei (ENERGIE si GAZ) catre clienti prin vanzare door to door; - colecteaza documentele necesare si incheie contracte cu persoanele fizice; - raportarea zilnica a rezultatelor catre coordonatorul de echipa; - acoperirea in permanenta si eficient a zonei alocate, conform programului de rute zilnice; Se ofera: - contract de munca - salariu fix (2400 RON NET ) + comision din vanzari - training - posibilitate de promovare - loc de munca placut intr-un colectiv tanar

  • 3

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • 9

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Caut fete inactivi, inscrisi la firme de mlm. Astept mesaje in privat.

  • 5

    Cautam persoane ambitioase,perseverente, dispuse sa devina consultanti financiari,persoane disponibile care doresc sa lucreze in domeniul financiar cu sau fara experienta. Contractul este de colaborare,parteneriat.

  • 7

    Ai intre 25-40 de ani? Cauti un venit suplimentar? Consultant financiar este raspunsul. Program flexibil, echipa faina(colectiv tanar), mediu motivant propice dezvoltarii personale si cresterii financiare. Experienta in vanzari si studiile superioare reprezinta un avantaj. Cauta-ma pentru detalii.

  • Vrei să devii, printr-o activitate intelectuală și în timp, independent/ă financiar? Te-ai săturat de programul tău anevoios sau greu? Contactează-mă și povestește-mi despre tine. Caut parteneri serioși și de încredere. Activitatea pentru care fac anunțul se poate face din orice oraș sau țară.

  • Tazz By EMAG cauta colaboratori de distribuție mâncare și cumpărături din supermarket    Tariful este 3 RON ridicare comanda + 1,5 RON*nr km + 2 RON livrare comanda, tariful pe nr de km variaza in functie de restaurant si vreme, este minmi 1,5 ron*nr. km Necesar - firma PFA/SRL Smartphone IOS sau ANDROID 15%COMISION Plata se face bilunar (interval 1-15 / 16-31) Se poate livra cu : - Bicicleta ( normala sau electrica ) - Trotineta ( normala sau electrica ) - Scuter - Motocicleta - Autoturism Recomandam ca vehicul autoturism/moto/scuter pentru a avea prioritate la alegerea programului dorit. NU EZITA SA NE CONTACTEZI!!

  • 19

    ESTI PASIONAT DE IMOBILIARE SI TI-AI DORI SA CASTIGI BANI DIN ASTA, VISEZI LA O CARIERA IN IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fi agent imobiliar #trancandtranc: - Poti lucra de unde vrei, de la birou, de acasa sau chiar de pe terasa. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine, castigul este, asa cum ai mai auzit probabil, nelimitat. - Iti faci multe relatii. - Cursurile de dezvoltare profesionala sunt alese tot de tine in functie de nevoile pe care le ai. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovatoare sunt rasplatite pe masura. - Atunci cand vedem ca nu iti iese treaba, sarim sa te ajutam, mergem impreuna pe teren, iti aratam cum am face noi si apoi te lasam pe tine sa exersezi, pana iti iese. Pentru a te integra in echipa noastra trebuie sa sti despre noi ca: - Suntem muncitori si ne place sa ne dezvoltam, in continuu. - Ne implicam in dezvoltarea colegilor nostri de fiecare data cand avem un sfat valoros de oferit si de fiecare data cand avem ocazia. - Nu ne place sa fim deranjati atunci cand dam telefoane. - Suntem proactivi si ne place sa cautam solutii, iar daca nu stim ceva, intrebam, dar in nici un caz nu ne plac scuzele. - Suntem oameni responsabili si daca ne stabilim un plan de comun acord, il indeplinim. - Oricat ne-ar fi de greu si oricate refuzuri am primi, nu renuntam, suntem niste razboinici! - Atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Venim la birou pentru ca ne place sa ne distram, sa socializam, sa invatam si sa muncim, iar cand nu avem chef de birou muncim de unde vrem. - Ne mandrim cu faptul ca suntem agenti imobiliari Tranc & Tranc si ne face placere sa ne laudam tuturor cu asta, de fiecare data cand intram intr-o discutie cu cineva. Te poti angaja part-time sau full-time. Remuneratia se obtine pe baza de comision, din tranzactiile efectuate, nu se ofera salariu fix. Pentru a incepe activitatea de agent imobiliar la Tranc & Tranc trebuie sa deti o firma (PFA, II, SRL). Daca nu ai deja o firma, te putem ajuta noi sa o obti. Daca si tu te regasesti in cele de mai sus, trimite-ne CV-ul tau la adresa

  • Candidatul ideal Sa fii pasionat de beauty; Persoana comunicativa, empatica; Orientare catre rezultate. Descrierea jobului Sa promovezi cu placere si mandrie imaginea brandului, sa fii un adevarat ambasador al marcii; Sa interactionezi direct cu clientii si sa ii consiliezi in alegerea variantei optime (sfaturi, recomandari, prezentarea produselor brandului si evidentierea anumitor avantaje in functie de cerintele clientului); Este foarte important sa cunosti amanuntit informatiile despre produse, pentru a le putea promova si vinde; Sa atragi noi clienti; Sa lucrezi cu marfa, asta inseama gestionarea lunara a stocului de produse; Sa intocmesti acte contabile zilnic. Astept CV-ul la adresa

  • 7

    Dorim să ne mărim echipa de operatori de automate de cafea Daily și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Asigură diagnosticarea, repararea, alimentarea și întreținerea automatelor de bauturi calde. - Igienizarea automatelor și buna funcționare a acestora. - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. CERINTE: - Studii medii și/sau superioare absolvent in cadrul Liceului/Universității. - Simț tehnic dezvoltat. - Cuno tin e tehnice de bază. - Cunoștințe de limba engleză; - Permis categoria B. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) - Salariu motivant; - Bonusuri în funcție de performanță; - Scolarizare de specialitate în țară și in străinatate; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - Asigurarea unei mașini de serviciu si telefon. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit -Relatii la telefon

  • 5

    Angajez fată ,pentru vânzarea florilor Piața Mihai Viteazul detalii la nr 0740950327!!

  • 2

    angajez vânzătoare flori in Piața Mihai Viteazul Arad (sector flori ) - SE LUCREAZĂ IN WEEKEND -8 ore pe zi -2400 lei BRUT !!! -1 zi liberă pe săptămâna la alegere de luni pana joi !! - detaliile sunt clare , pentru INFO nu deranjați dacă nu vă interesează postul !

  • - MAGAZIN ONLINE VANZARI JANTE SI ANVELOPE NOI Candidatul ideal: -Studii medii sau superioare - Cunostinte de baza in domeniul IT - Cunostiinte contabilitate primara - Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) - Excelente abilitati de comunicare si negociere - Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor - Atitudine deschisa, optimism, orientare spre client - Energie si pasiune pentru vanzari, placerea de a interactiona cu clientii - Capacitate de lucru in echipa - Permis categoria B Descrierea jobului: Consilier vanzari Jante si Anvelope in magazinul din Arad si in magazinul online. - Preluarea comenzilor online , contactarea clientilor pentru confirmarea comenzilor online , facturarea comenzilor si creare de AWB pentru expediere prin curierat. - Ofertare de jante si anvelope in functie de autoturismul clientului - Consiliere telefonica clienti - Contabilitate primara - Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor din portofoliu - Identificare corecta nevoilor clientului si oferirea solutiilor tehnice optime - Atingerea obiectivelor prestabilite - Intocmirea tuturor documentelor in cadrul procesului de vanzare -SERIOZITATE , DORINTA DE A CONTINUA PE TERMEN LUNG. Salariu motivant + BONUS din vanzarile lunare. Program lucru: Luni-Vineri 08.30 - 17.30

  • 2

    TH TRUCKS SRL recruteaza pentru echipa din Arad pentru rolul de Reprezentant vanzari camioane, cu raportare directa catre Director Dealer. TH TRUCKS va ofera oportunitatea unui mediu motivant, dinamic prin proiectele de dezvoltare si prin echipa sa de profesionisti, fiind in cautarea unui candidat interesat de o provocare profesionala. Candidatului i se va oferi oportunitatea de a contribui la dezvoltarea si la imbunatatirea continua a proceselor din companie. Responsabilitati: Identifica si gestioneaza nevoile clientilor din zona alocata Promoveaza produsele si serviciile companiei Intocmeste si prezinta oferte, negociaza si incheie contracte comerciale Identifica noi clienti urmarind cresterea cotei de piata si gestioneaza portofoliul de clienti existent Configureaza vehiculul in conformitate cu cerintele clientului Cerinte: Studii superioare, prezinta avantaj profilul tehnic Minimum 3 ani experienta in vanzari auto, de preferinta camioane Excelente abilitati de relationare, comunicare si negociere Persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate Posesor carnet de conducere categoria B, prezinta avantaj categoria C Beneficii: Pachet salarial atractiv Sistem de bonusare Masina de serviciu Training permanent Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes TH Trucks detine o serie de centre de activitate in intreaga tara, venind in intampinarea clientilor cu servicii integrate prin cele cinci divizii de business: vanzari vehicule noi, vanzari vehicule SH, service camioane, vanzari piese camioane, vanzari anvelope noi si productie anvelope resapate Bandag.

  • 6

    SC AQUA THERM SRL cu punct de lucru Arad , angazeaza agent de vanzari,posesor carnet de sofer,disponibil pentru deplasari, abilitatri de comunicare cu clientii. Informatii la telefon

  • 3

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Lipova si localitatile invecinate. Necesita masina personala.

  • 2

    Dobândește un venit prin bonusurile acumulate printr-o activitate intelectuală și de echipă. Contactează-mă!

  • 1

    Descrierea jobului: Cautam 2 colegi entuziasti pentru postul de Casier si Consultant vanzari in magazin. Experienta pe un post similar este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii, scule si unelte, iti vor fi de un real folos. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Ne asteptam sa ai minim studii medii finalizate, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti. Cunoștințe solide operare PC. Descriere job: -v i vea grija sa faci aprovizionarea corecta si eficienta a rafturilor din magazin. -vei ajuta la depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfii. -te asiguri ca toate produsele sunt scanate si cantitatile sunt corecte -incasezi contravaloarea marfii si sa emiti documentele fiscale aferente -intocmesti zilnic documente de casa, monetarul si fisa de documente. -Vei d servi cli ntii intr-un mod amabil si r pid. Beneficii: Tichete de masa electronice, de valoare maxima (20 lei). Salar atractiv. Program in ture: 2 cu 2 zile (zilele de sambata si duminica sunt platite 200%) -orarul magazinului este luni-vineri 8-20, sambata 8-17, duminica 9-16. Va rog sa atasati CV-ul prin mesaj privat. VA ROG SA NU SUNATI DUPA ORA 17!

  • Salveaza cautarea