Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 9

    VISEZI LA O CARIERA IN IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fi agent imobiliar #trancandtranc: - Poti lucra de unde vrei, de la birou, de acasa sau chiar de pe terasa. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine, castigul este, asa cum ai mai auzit probabil, nelimitat. - Iti faci multe relatii. - Pe langa cursurile clasice in imobiliare pe care le vei parcurge, noi iti vom oferi si coaching si te vom ghida pana iti vei atinge potentialul maxim. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovatoare sunt rasplatite pe masura. - Ai ocazia sa lucrezi in singura Agentie Imobiliara VR din Arad, unde clientii pot vedea proprietatile din portofoliu cu ochelari VR. Pentru a te integra in echipa noastra trebuie sa sti despre noi ca: - Suntem muncitori si ne place sa ne dezvoltam, in continuu. - Ne implicam in dezvoltarea colegilor nostri de fiecare data cand avem un sfat valoros de oferit si de fiecare data cand avem ocazia. - Nu ne place sa fim deranjati atunci cand dam telefoane. - Suntem proactivi si ne place sa cautam solutii, iar daca nu stim ceva, intrebam, dar in nici un caz nu ne plac scuzele. - Suntem oameni responsabili si daca ne stabilim un plan de comun acord, il indeplinim. - Oricat ne-ar fi de greu si oricate refuzuri am primi, nu renuntam, suntem niste razboinici! - Atmosfera la locul de munca este extrem de importanta pentru noi. Venim la birou pentru ca ne place sa ne distram, sa socializam, sa invatam si sa muncim, iar cand nu avem chef de birou muncim de unde vrem. - Ne mandrim cu faptul ca suntem agenti imobiliari Tranc & Tranc si ne face placere sa ne laudam tuturor cu asta, de fiecare data cand intram intr-o discutie cu cineva. Te poti angaja part-time sau full-time. Remuneratia se obtine pe baza de comision, din tranzactiile efectuate, nu se ofera salariu fix. Pentru a incepe activitatea de agent imobiliar la Tranc & Tranc trebuie sa deti o firma (PFA, II, SRL). Daca nu ai deja o firma, te putem ajuta noi sa o obti (PFA-ul si II-ul se deschid cu costuri 0) Daca si tu te regasesti in cele de mai sus, trimite-ne CV-ul pe whatsapp la

  • 1

    MAGAZIN ONLINE VANZARI JANTE SI ANVELOPE NOI Candidatul ideal -Studii medii sau superioare - Cunostinte de baza in domeniul IT - Cunostiinte contabilitate primara (constituie avantaj) - Excelente abilitati de comunicare si negociere - Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor - Atitudine deschisa, optimism, orientare spre client - Energie si pasiune pentru vanzari, placerea de a interactiona cu clientii - Capacitate de lucru in echipa Descrierea jobului: Consilier vanzari Jante si Anvelope in magazinul din Arad si in magazinul online. - Preluarea comenzilor online , contactarea clientilor pentru confirmarea comenzilor online ,facturarea comenzilor si creeare de AWB pentru expediere prin curierat. - Ofertare de jante si anvelope in functie de autoturismul clientului - Consiliere telefonica clienti - Contabilitate primara - promovarea si vanzarea produselor si serviciilor din portofoliu - identificare corecta a nevoilor clientului si oferirea solutiilor tehnice optime - intocmirea tuturor documentelor in cadrul procesului de vanzare -SERIOZITATE , DORINTA DE A CONTINUA PE TERMEN LUNG. Salariu motivant Program lucru: Luni-Vineri 08:30 -17:30

  • 20

    Profilul candidatului: - Persoana inregistrata sau care se poate inregistra in somaj. -Absolvent 2021 sau persoane peste 45 de ani. - Studii medii sau superioare. - Integritate morala - Cunostinte minime de operare pe calculator - Dorinta de promovare Caracteristici activitate: -Activitate fara target. -Fara program fix. -Posibilitate de activitate la birou/birou si domiciliu/numai la domiciliu. -Salariu motivant in functie de eficienta si implicare. - Conditii de munca intr-un mediu civilizat si prietenos Prefer sau apel telefonic la numarul

  • 19

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 2

    Jobville recrutează agent vânzări pentru o companie din Arad. Cerințe: -Disponibilitatea de a lucra în echipă; -Abilități foarte bune de comunicare; -Experiența în vânzări și cunoașterea pieței locale reprezintă avantaj; -Permis de conducere categ. B; Responsabilități principale: -Reprezentarea companiei în relația cu clienții; -Întreținerea și dezvoltarea relațiilor comerciale cu clienții existenți; -Indentificarea și abordarea de noi clienți; -Structurarea și prezentarea ofertelor de produse fiecarui client, preluarea, inițierea și urmărirea livrărilor comenzilor; -Negocierea condițiilor comerciale și urmărirea implementării acestora; -Urmărirea în permanență a competiției și exploatarea oportunităților comerciale din teren; Beneficii: -Pachet salarial atractiv compus din salar fix + bonusuri; -Tichete de masă; -Mașină + telefon de serviciu + laptop;

  • 33

    caut colaboratori part-time sau full time ,servicii financiare nu necesita neapărat experienta,atitudinea conteaza program flexibil birou,teren sau de acasa pentru persoanele cu experienta exista varianta de a avea propria echipă detalii pe mesaj sau mail Detalii: -servicii de consultanță financiară,intermediere credite bancare pentru persoane fizice și companii mic; -dezvoltare personala -colaborarea este în baza unui PFA sau SRL -colaborarea simpla in baza. grilei de compensare ,comisioane atractive Nota: Ne adresăm in special persoanelor care locuiesc în județele TIMIS,ARAD și CARAS SEVERIN

  • 3

    Recrutăm Agent de vânzări de teren pentru o firmă de import și distribuție produse metalurgice, cu o experiență de peste optsprezece ani în domeniu și care își are sediul oficial în București. Descrierea jobului: Menținerea legăturii cu clienții existenți Preluarea comezilor de livrare și transmiterea acestora către șeful de depozit Comunicarea datelor de livrare către clienți Dezvoltarea zonei de interes alocată, prin creșterea numărului de clienți și de contracte semnate Încasarea facturilor Rezolvarea reclamațiilor legate de produs sau livrare Candidatul ideal: Experiență în vânzări Permis de conducere categoria B Cunoștințe de PC (Office, Mail, Internet) Abilități excelente de relaționare și vânzare Disponibilitate pentru munca de teren pentru atragerea și menținerea clienților Se oferă: Salariu motivant Mașină de serviciu Telefon și laptop

  • Firma specializata in fabricarea burghielor pentru gauri adanci in metale, din jud. Arad, angajeaza agent vanzari cu studii tehnice si experienta in domeniu, cunoscator a limbii germane sau engleze. Limba maghiara constituie avantaj. Se acorda tichete de masa. Asiguram plata navetei.

  • Căutăm să recrutăm un Operator vânzări prin telefon pentru clientul nostru din domeniul comunicării corporative, cu sediul principal în Italia, și cu punct de lucru în Arad. Descrierea Job-ului: Contactează anumite companii (alese de către client) și promovarea clientului către acestea Menține relațiile de colaborare cu clienții, pentru societăți străine cu prezență pe internet Oferă clienților asistență tehnică sau la vânzare prin e-mail Candidatul Ideal: Studii medii Cunoștințe de limba germană (nivel avansat) Cunoștințe operare PC: Excel, Word Spirit de echipă și adaptabilitate la schimbare Se oferă: Salariu motivant Tichete de masă Oportunitatea de dezvoltare profesională Un mediu de lucru plăcut

  • Descrierea jobului: Cautam 2 colegi entuziasti pentru postul de Casier si Consultant vanzari in magazin. Experienta pe un post similar este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii, scule si unelte, iti vor fi de un real folos. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Ne asteptam sa ai minim studii medii finalizate, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti. Cunoștințe solide operare PC. Descriere job: -v i vea grija sa faci aprovizionarea corecta si eficienta a rafturilor din magazin. -vei ajuta la depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfii. -te asiguri ca toate produsele sunt scanate si cantitatile sunt corecte -incasezi contravaloarea marfii si sa emiti documentele fiscale aferente -intocmesti zilnic documente de casa, monetarul si fisa de documente. -Vei d servi cli ntii intr-un mod amabil si r pid. Beneficii: Tichete de masa electronice, de valoare maxima (20 lei). Salar atractiv. Program in ture: 2 cu 2 zile (zilele de sambata si duminica sunt platite 200%) -orarul magazinului este luni-vineri 8-20, sambata 8-17, duminica 9-16. Va rog sa atasati CV-ul prin mesaj privat. VA ROG SA NU SUNATI DUPA ORA 17!

  • Vrei sa castigi bani activand intr-un domeniu atractiv, care ramane in permanenta de viitor, intr-o companie de top pe piata de asigurari din Romania? Te asteptam sa te alaturi echipei Destine Broker de Asigurare! Responsabilitati: - Experienta in vanzari constituie un avantaj; - Abilitati de comunicare si negociere, aptitudini de vanzare, atitudine proactiva si orientare spre client, seriozitate. - Promovarea serviciilor companiei; - Realizarea unui portofoliu de clienti diversificat de persoane fizice si juridice; - Administrarea permanenta a portofoliului de clienti. Cerinte: - Persoana care doreste obtinerea unor venituri suplimentare sau sa puna bazele unei afaceri proprii si de viitor; - Studii medii/ superioare; - Cunostinte operare PC; Beneficii Oferite: - Comisioane atractive pentru toate tipurile de polite de asigurare, de la toti asiguratorii; - Acces gratuit la cea mai performanta platforma de emitere online a politelor de asigurare de pe piata romaneasca; - Posibilitatea de a-ti crea propria echipa; - Suport din partea managementului companiei pentru solutionarea rapida si corecta a dosarelor de dauna ; - Sprijin permanent in dezvoltarea afacerii; - Program de lucru flexibil.

  • 5

    Agent de vanzari in teren Îți place să lucrezi cu oamenii, să le cunoști poveștile și să le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este in echipa Provident dacă: Vrei un loc de muncă stabil si un venit suplimentar Ești o persoană căreia îi place activitatea de teren Ești o persoană ambi ioasă și apreciezi programul exibil Ai studii medii nalizate Ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clien i prin vizite la domiciliul acestora Vei oferi suport clien ilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare, adaptată nevoilor lor Ce vei câștiga: 1000-2000 lei net (salariu x plus bonus de performan ă) Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Decont de transport și telefon de serviciu Acces la programe de pregătire și dezvoltare Experien a ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii no tri Acționăm cu responsabilitate, respect si transparență Suntem ANGAJATOR DE TOP, recunoscut local și internațional Te-am convins? Află mai multe despre noi pe www.provident.ro *este necesar sa aveti permis auto si masina personala (evident, noi decontant combustibilul)

  • 3

    Professional angajează consultanți vânzări. - ești o persoană dinamică; - vorbești mult; - ești energic; - ai putere de convingere; - ești un bun negociator; Dacă te regăsești și tu in toată aceasta descriere, înseamnă ca ai un talent nativ și trebuie să fi un om de vânzări! Dacă nu te mulțumești să lucrezi doar pe un salariu fix și esti motivat financiar cu ajutorul comisioanelor și bonusurilor de volum, înseamnă că avem un loc potrivit pentru tine! Înainte sa tragi orice concluzie, trebuie să știi că activitatea noastră este: 40% munca de birou; 60% munca de teren (vânzare directă); 100% muncă în echipă !!! Serviciile promovate sunt pentru Orange. Programul este de Luni pana Vineri de la ora 12:00 la ora 20:00 Noi promitem să îți oferim următoarele: -acces gratut la cursuri de IT/Telecom -dezvoltare abilități vânzare consultativă -acces la pachet salarial format din salariu fix + comisioane + bonus performanță + bonus echipă și bonus vechime -premii și concursuri locale/naționale Dacă sună bine anunțul ai 2 variante: 1. Ne suni la numarul de telefon: . Trimiti CV la adresa de e-mail: Asteptam cu nerabdare sa ne cunoastem mai bine în cadrul unei discuții!

  • 1

    Angajăm manager cu experiență pentru un magazin îmbrăcăminte de brand Internațional, în punctul zero al orașului Arad Suntem interesați să : - fiți implicat/ă în zona de vânzări și să ne faceți mândri de rezultatele d-voastră. - fiți implicat/ă în partea de contractare de clienți astfel încât să creștem reciproc - fiți cu experiență în management, social media și marketing - știti să comunicati eficient și asertiv. Oferim venit substanțial pentru rezultate pe măsură. Locatia fiind în Arad, pentru cei care sunt acceptați pentru aceste poziții de management, care se relocheaza se oferă o remunerație pentru închirierea unei locuințe. Va rugam sa ne trimiteti un cv si/sau recomandare. Pentru mai multe detalii, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon .

  • 1

    Cautam consultant vanzari in Altex Timisoara Greenfield sau in Altex Arad Greenfield. Venit 2800. Se deconteaza si transport

  • 6

    [ ] Cautam agenti de vânzări și parteneri! Cautam colaboratori pentru vanzarea si promovarea produselor de energie electrica si gaze naturale oferite de partenerul nostru.Deoarece ne dorim ca ofertele si serviciile noastre să ajungă la un număr cât mai mare de clienți, ne bazăm pe o rețea de parteneri de încredere. Partenerii nostri beneficiază permanent de îndrumarea si susținerea noastră în vederea adresării clienților cu oferte si servicii de calitate. [ ] Câstigi mai mult pentru tine Asocierea afacerii tale cu noi înseamnă un venit în plus pe care te poți baza. [ ] Domeniul de activitate Activitatea desfășurată de către noi reprezinta contractarea clienților, pe cale directa ( D2D&B2B), în vederea de a le oferi cele mai bune servicii de furnizare a electricității, încurajând în același timp mediul înconjurător prin furnizarea de energie verde . [ ] Colaborare Dacă îți dorești să devii antreprenor sau ești interesat de domeniul vânzărilor ai ajuns unde trebuie ! Îți propunem o colaborare în care oferim suport continu și ascensiune din toate punctele de vedere . Responsabilități: prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice negocierea și incheierea de contracte prospectarea pietei si identificarea de noi clienti preponderent activitate de teren - D2D. Cerinte: experienta anterioara in vanzari abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune; diplomatie, proactivitate si orientare catre client; foarte bune abilitati de comunicare. Oferim: contract de munca /contract de colaborare ; comision avantajos pentru semnarea fiecarui contract suport pe intreaga colaborare [ ] Alătura-te echipei noastre! Dacă ești interesat si dorești sa afli mai multe informații , te rugam sa ne contactezi la numărul de telefon .Mulțumim!

  • 1

    DESCRIEREA POSTULUI - Coordonarea activitatii de vanzare a politelor de asigurare; - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Promovarea produselor de asigurare pe piata locala; - Mentinerea relatiei cu clientii acordandu-le asistenta si consultanta; - Prospectarea continua a pietei locale si identificarea de noi clienti; - Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare RCA, CASCO, locuinte, sanatate; CERINTE PROFESIONALE - Studii medii; - Cunostinte foarte buna Microsoft office; - Abilitati in comunicare si prezentare; - Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj; - Existenta unui portofoliu propriu constituie un avantaj. COMPETENTE - Orientare catre client; - Integritate si incredere; - Perseverenta; - Orientarea catre rezultate; - Negociere; - Capacitatea de a stabilii relatii interpersonale. BENEFICII -Bonus lunar in primele 12 luni ( foarte usor de realizat si un sistem de comisionare bazat pe performanta extrem de motivant; - Companie dinamica si un mediu de lucru modern; - Posibilitati de dezvoltare in vanzari; - Traininguri de specialitate. CV-urile se trimit prin e-mail la: sau la tel.

  • Reprezentant vanzari servicii hoteliere (cazare si evenimente) - Hotel Continental Forum ARAD 4* Candidatul ideal: Abilitati de comunicare, negociere si vanzare foarte bune, Bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor, Initiativa, creativitate, orientare catre rezultate si perseverenta, Tinuta profesionala, prezenta agreabila, dinamism. Descrierea postului: Prospecteaza piata si atrage clienti noi interesati de serviciile companiei, Gestioneaza relatiile cu partenerii (contactare, ofertare, negociere), Contribuie la maximizarea veniturilor companiei, Mentine relatia cu clientii si le ofera permanent asistenta in organizarea de evenimente. Contribuie la conceperea ofertelor speciale pentru evenimente organizate si servicii de cazare, Solutioneaza reclamatiile cu suportul celorlalte departamente companie, Participa activ la actiunile de promovare a serviciilor companiei, Cerinte: Absolvent de studii superioare Foarte bune abilitati de operare PC; Experienta in industria turismului - reprezinta avantaj, Limba engleza - nivel avansat, Oferta: Salariu fix negociabil in functie de experienta relevanta in domeniu si in acord cu grila de salarizare a companiei. Tichete de masa. Bonusuri periodice in functie de performantele individuale si ale hotelului. Posibilitate de dezvoltare profesionala si training, calificare profesionala. Activitati sociale in cadrul companiei

  • Dacă îți plac vânzările, unul dintre cele mai bine plătite job-uri din lume, atunci aici este locul tău! Aplică acum! https://bit.ly/3N2owxk La Euro Jobs suntem în căutare de agenți de vânzări pentru toate județele din țară. Constituie un avantaj dacă deții abilități de comunicare și negociere, care să ne ajute să ne mărim portofoliul de clienți. Dacă vei deveni colegul nostru, vei beneficia de: -program de muncă full time -contract de muncă -concedii conform legislației -laptop, telefon de muncă -salariu fix + bonusuri din vânzări -training gratuit specific domeniului de formare profesională. Aplică acum accesând pe site-ul nostru sau: https://bit.ly/3N2owxk

  • 8

    DESCRIEREA POSTULUI - Coordonarea activitatii de vanzare a politelor de asigurare; - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Promovarea produselor de asigurare pe piata locala; - Mentinerea relatiei cu clientii acordandu-le asistenta si consultanta; - Prospectarea continua a pietei locale si identificarea de noi clienti; - Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare RCA, CASCO, locuinte, sanatate; CERINTE PROFESIONALE - Studii medii; - Cunostinte foarte buna Microsoft office; - Abilitati in comunicare si prezentare; - Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj; - Existenta unui portofoliu propriu constituie un avantaj. COMPETENTE - Orientare catre client; - Integritate si incredere; - Perseverenta; - Orientarea catre rezultate; - Negociere; - Capacitatea de a stabilii relatii interpersonale. BENEFICII -Bonus lunar in primele 12 uni ( foarte usor de realizat si un sistem de comisionare bazat pe performanta extrem de motivant; - Companie dinamica si un mediu de lucru modern; - Posibilitati de dezvoltare in vanzari; - Traininguri de specialitate. CV-urile se trimit prin e-mail la: sau la tel. Katona Bety

  • Salveaza cautarea