Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • Absolvent de invatamant mediu sau superior (studii finalizate); Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Spirit organizatoric; Abilitati de comunicare si negociere, analiza si planificare; Atitudine proactiva, orientare spre nevoile si dorintele clientilor; Persoana optimista, dinamica, energica, dornica sa invete lucruri noi,capabila sa gaseasca solutii, motivata in a-si atinge obiectivele cunostinte limba engleza(avantaj) permis stivuitor(avantaj) abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj) Activitati : - vizitarea clientilor, prezentarea de produse si servicii; - crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - derularea de proiecte pentru clientii existenti; - identificarea de noi clienti (baza de date clienti actuali si potentiali clienti); - planificarea activitatii de vanzare; - participarea la activitatiile desfasurate in magazin(preluare marfa,facturare,comenzi marfa,inventar)

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Vrei un loc de munca in cadrul căruia te poți dezvolta atât pe plan personal cât și profesional? Noi te putem ajuta cu asta! Angajam agenți de vanzari D2D, disponibili la delegații. Salariu fix plus comision motivant din vanzari, salariul tău depinde doar de tine! Pentru mai multe detalii nu ezita sa mă contactezi. La numărul de telefon: 0770057061

  • We are looking for team members interested in relocating to Bucharest for a great professional opportunity. As a Customer Support Agent for Airbnb you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. We offer: The salary package according to our position: - Monthly gross salary: 5299 RON (approximately 3100 RON net) - Meal tickets: 15 RON/ ticket, a meal ticket at each worked day The relocation package for candidates relocating from outside Bucharest will include: • PLANE /TRAIN TICKET cost refundable (reimbursed at your first salary, in the amount of 150 euro net)! • FREE ACCOMODATION for the first month, support in finding an apartment and MONTHLY accommodation allowance (120 EUR net/ month starting from the second month) for the entire contract duration Are you looking for a great career and a place to shine? Join our team! To apply click on the following link: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/relocation-to-bucharest-french-english-speakers-wanted/1275135

  • Cautam FOREVER BUSINESS OWNER ! Pornind din propria ta casa, poti sa-ti construiesti o afacere ce-ti va asigura timp liber si bani pentru a face lucrurile ce le-ai dorit dintotdeauna. Recrutam colaboratori pentru dezvoltarea unei retele de distributie nationala si internationala, cu produse naturale pentru ingrijire si intretinere, suplimente nutritive pe baza de aloe vera,un stil de viata sanatos! Cerinte : - Persoane cu spirit antreprenorial, dornice sa- si creeze o cariera in domeniul NetworkMarketing, sau pur si simplu pentru majorarea veniturilor lunare. Pentru alte detalii lasa nr de telefon si adresa de email!

  • Angajam agent vanzari inghetata Nestle Candidatul ideal: - Abilitati de comunicare, negociere si planificare - Orientat catre rezultate, cu atitudine pozitiva - Carnet de conducere categoria B - Spirit de echipa,integritate si incredere - Experienta in vanzari constituie un avantaj Descrierea jobului: - Asigura realizarea obiectivelor (distributie, volum si incasari) pentru zona alocata - Urmareste consolidarea distributiei in zona alocata - Marirea portofoliului de clienti - Identifica oportunitati pentru amplasarea de lazi frigorifice la clienti si monitorizeaza lazile existente; - Asigura incadrarea in termen a soldurilor; - Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura clientilor sai cele mai bune servicii pentru vanzari. Se ofera: -Pachet salarial atractiv + bonusuri - Training specific - Mediu de lucru placut si dinamic - Telefon si tableta de serviciu Programul de lucru L-V, 8 ore Pentru mai multe detalii sunati la nr. de tel: 0722.566.422, 0724.081.102 sau trimiteti CV-urile la adresa:

  • Jobville Group recruteaza pentru clientul sau din Arad, reprezentant vanzari. Cerinte si responsabilitati: • Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; • Raspunde de intocmirea documentelor de livrare, incasari si plati; • Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; • Experienta in vanzari (constituie un avantaj); • Limba italiana si limba engleza la nivel mediu spre avansat; • Cunostinte PC; Beneficii : • Salariu atractiv; • Comision din vanzari (in functie de incasari); Program de lucru: • Luni-Vineri – 4 ore/zi; • Sambata- in cazuri exceptionale.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Daca sunteti interesat/a va asteptam sa ne sunati zilnic intre orele 10:00-20:00 la 0734642772!

  • Aștept noi colegi la șantier Locul de munca este cu contract Angajam necalificați și Calificați. placări cu polistiren interioare exterioare Se oferă cazare 2 mese pe zi Transport la 2 săptămâni pana la domiciliu Suna repede (0790) 390 558

  • Aștept noi colegi la șantier Locul de munca este cu contract Angajam necalificați și Calificați. placări cu polistiren interioare exterioare Se oferă cazare 2 mese pe zi Transport la 2 săptămâni pana la domiciliu Suna repede (0790) 390 558

  • Aștept noi colegi la șantier Locul de munca este cu contract Angajam necalificați și Calificați. placări cu polistiren interioare exterioare Se oferă cazare 2 mese pe zi Transport la 2 săptămâni pana la domiciliu (0790) 390 558

  • Aștept noi colegi la șantier Locul de munca este cu contract Angajam necalificați și Calificați. placări cu polistiren interioare exterioare Se oferă cazare 2 mese pe zi Transport la 2 săptămâni pana la domiciliu (0790) 390 558

  • Cautam oameni hotarati,dornici sa învețe si motivați sa facă bani Activitate de teren( D2D) ,vanzarea directa a serviciilor de internet si tv Orange+ telefonie mobila Experiența nu este necesară Câstiguri fără plafon salarial,in funcție de vanzari Cei interesați sunați la nr 0757508051

  • Absolvent de invatamant mediu Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Spirit organizatoric; Persoana optimista, dinamica, energica, dornica sa invete lucruri noi,capabila sa gaseasca solutii, motivata in a-si atinge obiectivele cunostinte limba engleza(avantaj) permis stivuitor(avantaj) abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj) Activitati : - vizitarea clientilor, prezentarea de produse si servicii; - crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - derularea de proiecte pentru clientii existenti; - identificarea de noi clienti (baza de date clienti actuali si potentiali clienti); - planificarea activitatii de vanzare; - participarea la activitatiile desfasurate in magazin(preluare marfa,facturare,comenzi marfa,inventar)

  • Se inchiriaza microbuze de marfa si microbuze de persoane 8+1, se ofera salarizare avantajoasa Cerinte : Carnet categoria B Limba straina engleza,germana ,nivel de conversatie Cunostinte minime in domeniul auto Cunostinte de utilizare a calculatorului

  • Angajam agenti-consultanti vanzari. Partener E.ON OFERIM PACHET SALARIAL MOTIVANT (3000-5000 RON) Cerinte: -Studii medii finalizate (minim); -Experianta acumulata intr-un job de comunicare/relatii publice/vanzari, reprezinta un avantaj; -Iti place sa interactionezi cu oamenii, ai abilitati bune de comunicare; -Esti energic, pozitiv, ai putere si dorinta de munca; -Esti perseverent, negociezi cu succes; -Esti organizat, responsabil si orientat spre rezultate; Descrierea job-ului: -Interactionezi in mod direct pentru a promova si incheia contracte de furnizare gaze naturale si energie electrica; -Ai munca de teren 90% din timpul de munca; -Respecti un targhet de vanzari zilnic/lunar; -Raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierarhici; Ce oferim: -Salar fix+comision+bonusuri de performanta; -contract de munca 8h/zi pe perioada nedeterminata; -program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale; -loc de munca placut, stabil si sigur; -Training; -posibilitati reale de promovare ca leader de echipa celor care demonstreaza rezultate si abilitati necesare; -Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu nou, de viitor si foarte bine platit;

  • Anunt disponibil în Chisineu Cris. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Salveaza cautarea