Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Bihor Oradea-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de distribuție Oradea , angajează agent vânzări . Suntem in cautatrea unui agent pentru zona de Beius si Salonta . La firma noastra trebuie sa se vina in fiecare dimineata . Descrierea postului : Agentul trebuie sa meargă la clienții existenți pentru a prelua comenzi . Acesta trebuie sa își promoveze produsele aflate la promoție. Sunt produse alimentare si nealimentare. Se pune la dispozitie masina de serviciu . Salariul este unul motivant in functie de vanzari . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne lăsați un CV cu numarul de telefon si va v-om contacta în cel mai scurt timp .
-
Descrierea postului: - Consilierea proactivă a clienților - Comunicare telefonica cu clientii din baza de date interna - Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea; - Achizitia de noi clienti - Furnizarea de informații și rezolvarea întrebărilor prin telefon - Introducerea, gestionarea, actualizarea si arhivarea inregistrarilor in CRM - sistem informatic intern - Asistență pentru clienți - Participarea la proiecte Căutăm colegi ambițioși și comunicativi care să se alăture echipei noastre pentru a avea grijă de încredințarea clienților prin telefon. Scopul nostru este să avem grijă de clienți la un nivel superior. Remunerația dumneavoastră va consta într-un salariu garantat și, în plus, recompense pentru fiecare conversație telefonică finalizată cu succes, fără plafon financiar. Cât de mult câștigi depinde de tine. Avem un curs de formare pentru tine unde te vom învăța tot ce trebuie să știi. Beneficii : -dupa training, posibilitatea de a lucra de acasa -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Acces la programe de formare si dezvoltare. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Cerințe ale angajaților: -Studii medii superioare -Aptitudini lingvistice : Engleză Mediu (scris și vorbit) -Experienta relevanta in vanzari -Abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate -Dactilografiat - Intermediar -Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Personalitate și aptitudini: -Experienta in vanzarea serviciilor constituie un mare avantaj, de preferat intr-un rol outbound. -Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa. -comportament comunicativ si placut -competență în dactilografiere -rezistenta la stres -responsabilitate și consecvență -flexibilitate Informații despre procedura de selecție Posturi libere- 1 . În procesul de selecție avem în vedere: -voce și vorbire cultivate, -comportament placut, -bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Durata angajării - 1 an, cu posibilitate de prelungire Scurte caracteristici ale companiei: TAX JOBS LEGAL RO S.R.L. (TJ-LEGAL) este o companie care oferă consultanță și servicii clienților români, slovaci, cehi, polonezi, și ucraineni care lucrează în străinătate. Misiunea noastră este să asistăm clienții cu rambursări de taxe și alte beneficii din străinătate (Olanda, Germania, Austria și Slovacia), procesarea declarațiilor fiscale pentru persoane fizice și rapoarte pentru entități comerciale. Oferim muncă în regiunea Slovaciei de Est și în regiuni selectate din Polonia și România cu acoperire paneuropeană, precum și stabilitate, pregătire și dezvoltare personală a angajaților noștri. Ne ajutăm clienții în cea mai mare măsură posibilă și de aceea, pe lângă extinderea portofoliului nostru de servicii, căutăm colegi excepționali care sunt dispuși să-și folosească abilitățile și abordarea orientată către client pentru a ne ajuta să ne îndeplinim misiunea - pentru a ajuta clientii sa rezolve probleme profesional si rapid cu respectarea nevoilor si viziunii lor - sa devina lider european in domeniul consultantei fiscale si economice bazate pe profesionalism, calitate, stabilitate si inovatie.
-
Vrei un venit suplimentar și ești bun la vânzări? Ai weekendurile libere și vrei sa faci bani? Hai sa discutam! Căutăm colaborator (Pfa,Srl) pentru vânzări uși in Era Park Oradea, pe durata weekendurilor. Dacă ești interesat, contactează-ne la ...
-
Pentru completarea echipei de vanzari suntem in cautarea unui coleg (M F) ce va ocupa pozitia de AGENT VANZARI pentru zona Oradea. Operațiunile se vor desfășura in cadrul biroului de la sediul nostru din Nojorid. Dacă ai putere de convingere, esti o persoana motivata, o fire pozitiva, sociabila, ambitioasa si dornica sa crești in cadrul unei companii de succes si esti in cautarea unui loc de munca stabil, atunci esti candidatul perfect pentru noi si te invitam sa ni te alaturi. Ce vei avea de facut: - Vei mentine si vei cauta sa dezvolti portofoliul de clienți - Vei vinde zilnic produsele companiei prin intermediul telefonului Cerintele necesare: - Sa ai experienta minima in vanzari - Sa ai minim 12 clase absolvite - Cunoașterea limbii Engleze cat si a altor limbi de circulație internațională constituie un avantaj - Sa ai abilitati de comunicare si negociere Ce iti oferim: - Salariu fix + bonus in functie de performante - Telefon de serviciu - Dezvoltarea unei cariere intr-o companie in expansiune - Stabilitatea pozitiei Persoanele interesate sunt rugate sa lase un CV pe mail la [email protected]
-
Descriere Are grijă de aspectul magazinului, receptionează mărfurile conform facturilor/avizelor si sesizează diferentele constatate. Încasează, verifică periodic stocurile din magazin si răspunde pentru buna lor gestionare. Aranjează produsele pe rafturi și etichetează cu preturi produsele din magazin. Pregăteste si împachetează produsele pentru clienti. Descrierea companie: Magazin in Lotus Retail Iosia Obiect de activitate: comert si distributie de papetărie, birotică, IT si articole de curătenie
-
Te vrem in echipa noastra cautam persoane tinere, dinamice dornice de a activa in universul vanzarilor obiectelor de colectie on-line cerinte: cunostinte PC + office Word limba engleza nivel intermediar capacitate de concentrare ridicata creativitate studii medii sau superioare ce oferim : posibilitate avansare salar re-negociat la fiecare 6 luni program flexibil pentru studenti munca intr-o echipa tanara in formare contract de munca perioada nedeterminata salariul afisat este net (de la 2000 la 5000) birou situat central in Oradea pare interesant ? trimite-ne un CV sau suna pentru o programare la interviu
-
Companie de Renta a Car cu Punctul de lucru in ORADEA, angajeaza 2 persoane pentru job-urile de : 1. Agent livrari : pentru acest job, ai nevoie de permis categoria B cu vechime de 4 ani si experienta in trafic intern si international, disponibilitate pentru deplasari, cunostinte de limba engleza si sa stii sa operezi pe PC in programele MicrosoftOffice. Acest job este adresat persoanelor de gen masculin! 2. Agent vanzari : pentru acest job, ai nevoie de permis categoria B cu vechime de 4 ani si experienta in trafic, cunostinte avansate de limba engleza (scris-vorbit), cunostinte de operare pe PC in programele MicrosoftOffice si disponibilitate pentru a invata softurile interne ale companiei, cunostinte minime de financiar si gestiune! Acest job se adreseaza persoanelor de gen feminin si masculin! Daca esti interesat sa faci parte dintr-o echipa tanara si esti disponibil sa muncesti in regim Rent a Car, trimite-ne CV-ul la adresa de mail : sau iti oferim informatii la telefon sau te asteptam la o discutie la Biroul nostru din ORADEA, Calea Aradului 85 B. P.S : M-am gandit ca in 2024 nu trebuie sa mentionez BENEFICII : salariu, telefon, laptop si bonusuri de performanta pentru ca toate acestea sunt chestiuni normale
-
ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.
-
angajam agent van sale firma de distribuție paste fainoase și condimente salarizare motivanta de preferat cu experienta
-
Candidatul Ideal Cunostinte operare PC (word, excel) Cunoașterea procesului de vânzare-cumpărare; Personalitate proactivă; Capacitatea de a iniţia şi susţine relaţii profesionale si sociale; Persoană creativă, dinamică, orientată către rezultat; Spirit de echipa; Bune abilitati de comunicare si organizare. Descrierea jobului Activitatile zilnice desfasurate: Întocmire oferte; Realizarea activităților administrative interne specifice departamentului de vanzari. IMSAURISA SRL produce și comercializeaza o gamă variată de produse, începând cu echipamente de joacă, mobilier urban, piste pentru skateboard și role, suprafețe de amortizare impact, tobogane si jocuri acvacvatice. Diverse confecții metalice și din lemn masiv.