Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Disponibil din: 2020-03-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Reprezentant vanzari - limba romana- Proiect Vodafone

    Prietenii spun despre tine că ai abilitatea de a negocia și de a convinge oamenii să cumpere un anumit produs? Acum ai ocazia de a-ți pune în valoare abilitățile în rolul de Consultant Vanzari Call Center Vodafone- limba romana-proiect Vodafone Optima Solutions Services caută următorul profil de candidat: Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time in intervalul 09:00-17:30 cu pauza de 1h i (se lucreaza de la birou minim 10 zile) , suntem la 5 minute de metroul Pipera) Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam! :)

  • 5

    Asistent vanzari Bucuresti

    Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe:

  • Recrutare Agent resurse umane Agent de vanzari

    Compania noastră este în căutarea unui nou membru pentru poziția de Agent HR Agent de Vânzări. Experiența nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj. Dacă ești o persoană empatică, sociabilă și descurcăreață, te așteptăm în echipa noastră! Ce oferim: Training complet Program de lucru: de luni până vineri, între orele 10:00 și 19:00 Salariu: variaza în funcție de experiență (începe de la 3500-4100 RON plus comision) Creștere salarială încă din prima lună Comisionare reală, adecvată, fără obiective nerealizabile Oportunități rapide de avansare în carieră Condiții de lucru excelente Candidatul ideal: Cunoașterea unei sau mai multor limbi străine (engleză, spaniolă, rusă) Persoană pozitivă și deschisă la noi provocări Dorință de autodepășire Punctualitate Capacitatea de gestionare a situațiilor neprevăzute Cerințe: Punctualitate Nivel bun de engleză Atitudine pozitivă Seriozitate Locul de muncă: Biroul nostru se află în sector 6, Calea Plevnei, în apropierea Gării de Nord, București. Dacă ești interesat, te rugăm să trimiți CV-ul tău pe WhatsApp la numărul . Te așteptăm în echipa noastră!

  • agentie imobliara angajeaza

    -manager -agenti imobiliari cu experienta

  • 2

    AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu

    AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;

  • 5

    Angajam brokeri imobiliari cu sau fara experienta.

    Ti-ai dori sa ai un venit mult peste salariul mediu? Acum ai ocazia!! Tocmai am scos la concurs mai multe posturi de agent/broker imobiliar! Salarizarea este pe baza de comision.

  • 8

    Agent vanzari consumabile diamantate zona Bucuresti si Ilfov

    Permis de conducere cat.B Experiența nu este necesară dar constituie un avantaj Atitudine pozitiva, spirit de inițiativa, abilitați în relații cu clientul; Seriozitate Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;; Salariul: parte fixa si bonusuri din vânzări; contact site https://diapro.ro/

  • 3

    Inginer vanzari

    Companie prezenta pe piata romaneasca din 2001 cauta sa angajeze inginer vanzari echipamente industriale, petrol, gaze, AMC; Cerinte ce constituie un avantaj la selectia candidatilor: experienta similara, buna cunoastere a limbii engleze, permis de conducere, bune abilitati de comunicare cu potentialii clienti. Asteptam cv-uri pe adresa:

  • 3

    Angajez VANZATOR accesorii gsm

    Angajez VANZATOR CU EXPERIENTA IN DOMENIUL GSM,PT INSULELE MAGAZINELE FAN GSM din RETEAUA NOASTRA. FAN GSM este una din cele mai cunoscute firme de accesorii gsm din Romania. SALARIU +BONUS SIGUR din vanzari, toti banii pe cartea de munca. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul din anunt.

  • Contakt- Angajam Consultant Vanzari accesorii GSM - Bucuresti (Sec.2-Sec.3)

    Candidatul Ideal: Vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica in domeniul vanzarilor GSM? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzari? Ai cunostiinte generale de IT? Vrei sa evoluezi profesional intr-o companie romaneasca care este in continua dezvoltare? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus, asteptam cu nerabdare cv-ul tau! Ce vei face in echipa noastra? Promovarea activa a produselor firmei din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila; Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii conform asteptarii acestora; Inregistrarea vanzarilor pe casa de marcat, in programul IT intern al companiei si POS bancar. Cerinte: Studii liceale finalizate si diploma de bacalaureat; Este necesara o experienta minima de 3 luni in domeniul vanzarilor; Experienta in vanzarea de accesorii GSM constituie un avantaj. Ce oferim? Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si un mediu de lucru placut si dinamic; Program de lucru flexibil, full-time impartit in ture; Pachet salarial atractiv; Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari; Contract de munca pe perioada nedeterminata;

  • 4

    Angajări Consultanți ICREDIT

    ICREDIT, angajează consultanți cu salariu atractiv între 2000 lei și 6000 lei lunar.

  • 8

    Broker imobiliar - venituri avantajoase

    aca esti pasionat de vanzari sau consideri ca domeniul imobiliar te atrage, te asteptam in echipa noastra! Suntem deja o echipa cool impartita in divizie de vanzari si divizie de constructie, in cautare de colegi noi pentru pozitia de Broker (vanzari) imobiliar cu sau fara experianta! Sediul companiei nostre este in zona Unirii - P-ta Alba Iulia, iar zonele de care ne ocupam sunt centrale sau semicentrale! Oferim: Mediul de lucru este placut, iar intreaga echipa se implica in sprijinul noilor colegi; Pregatire in vanzari, negocieri, marketing si prospectare de piata;

  • 7

    consultant imobiliar

    EskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.

  • 7

    Operatori ofertare-proiectare tamplarie PVC

    Producator tamplarie pvc si aluminiu angajează operator proiectare/ofertare Locație: București, sector 2 Program: L-V: 9-18 ( 1 ora pauza masa ) Oferim: -condiții optime de munca -formare profesională -pachet salarial atractiv ( salariu fix peste medie + comision ) Cerințe: -experiență in domeniul tamplariei pvc sau aluminiu -pachet office nivel mediu -cunoștințe ale programelor de ofertare specifice ( ex:Winarhi, Fenestra, etc ) Nu acceptăm candidați pentru job remote. Cunoașterea unei limbi străine constituie avantaj

  • 8

    Angajam agenta turism

    Dorința de a face cariera in turism , abilitați folosire program PC, sisteme de rezervare zboruri și hoteluri, persoana calma, abilitați comunicare, engleză

  • 4

    consultant imobiliar

    DescriereEskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.

  • 17

    Operator Call Center

    Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala modul de lucru la birou spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.

  • 13

    Agent Imobiliar - Land Estate

    Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea