Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Disponibil din: 2021-07-15

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Afacere Metabond

    Porniti afacere Metabond Reprezentant autorizat METABOND Bucuresți România, vă transmit oferta de a vă inscrie in rețea , cu posibilitățile pe care vi le pot oferi in vederea achiziționării acestor produse SUPER performante, colaborarea cu rețeaua se poate face foarte simplu și anume : Deci caut colaboratori (oameni motivati) in toata tara pentru a dezvolta reteaua de distributie METABOND la nivel national. Produsele Metabond sunt de super calitate cu certificate recunoastere internationale si nationale. Deveniți Partener Metabond Contractul de Partener ferm, se face prin achitarea taxei de înscriere în valoare de 170 RON și achiziționarea de produse Metabond la alegere din lista actuală de produse în valoare minimă de 150 de puncte, la preț de partener. ( Ex: Metabond Spirit are 167 de puncte, preț achiziție 164 lei/flacon 250 ml, preț reomandat vânzare 213 lei ) Taxa de partener se platește o singura dată. Din acel moment poți deveni Partener la Metabond. Practic achiziționezi produse cu - 30% si le vei valorifica cu prețul de listă. Documentele necesare contractului de înscriere ca partener : -carte identitate, foto whatsapp; -adresa validă , dacă este alta decat cea din C.I.; -număr de telefon de contact; -recomandarea unui partener vechi Metabond la înscrierea inițială în vederea siguranței și facilităților de procedură. Avantajele de a fi partener Metabond: - Retea gata formata de clienti SERIOSI (va pot ajuta in acest sens) - Cumparare cu reduceri de pret de 30%+la fiecare comanda puncte = bani - Comisioane lunare atractive atat in bani cat si/sau produse (castig/luna 200-1000 euro , functie de numarul clientilor arondati se poate depasi chiar) - Pornire o afacere fara nevoie de capital, depozit, angajati, spatiu comercial, pricepere, timp de lucru fix Asistenta tehnica GRATUITA. Studii de specialitate deci ,NU EZITATI SA MA CONTACTATI pentru orice nelamurire. Mai multe detalii, prin telefon sau e-mail. Predare personală în Bucuresti.Mai multe detalii la telefon Ofer garantie ! Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specifica i în sec iunea mesaj al comenzii.

  • 2

    Consultant Vanzari - Contakt SunPlaza! -Salariu Motivant+Bonusuri

    Contakt te vrea in Echipă! Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Alătură-te echipei noastre dinamice și prietenoasă în magazinul nostru modern. Oferim un pachet salarial competitiv, bonusuri atractive și oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii: Salariu motivant + comision din vânzări Traininguri de produs și dezvoltare personală Mediu de lucru modern și echipamente de ultimă generație Aplică acum și devino parte a aventurii noastre în lumea tehnologiei mobile!

  • 1

    Consultant vanzari

    Optică medicala mobila sector 4 , angajăm consultant vânzări, cu sau fara experienta . Necesita permis categoria B .

  • 1

    Consultant vanzari

    Optica medicala mobila , angajam consultant vanzari cu sau fara experienta . Obligatoriu permis categoria B . Detalii la urmatorul numar de telefon , de luni pana vineri , intre orele 10.

  • Specialist vânzări producție alimentara

    Job description: Specialist Vânzări dedicat și entuziast pentru vânzarea produselor alimentare, cu accent pe fructe și legume deshidratate. Dacă aveți o pasiune pentru industria alimentară, abilități excelente de comunicare și experiență în vânzări, aceasta oportunitatea perfectă pentru a dezvolta o cariera într-un domeniu plin de potențial. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a promova și a vinde gama noastră de produse alimentare, repectiv fructe și legume deshidratate. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și identificarea oportunităților de vânzare încrucișată și de upselling. Consultarea clienților cu privire la produsele noastre, oferind informații despre caracteristicile, avantajele și modul de utilizare a acestora. Participarea la târguri și evenimente de specialitate pentru a promova produsele noastre și a identifica noi oportunități de afaceri. Monitorizarea tendințelor din piață și a comportamentului concurenței pentru a adapta strategiile de vânzare și a maximiza vânzările. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria alimentară sau într-un domeniu similar. Experienta in negocierea contractelor cu buyerii din lanturile mari de magazine Baza de date a potentialilor clienti din domeniul IKA, TT, horeca, distribuitori nationati sau internationali. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări stabilite. Capacitatea de a lucra independent, dar și în echipă. Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările din industrie și la cerințele clienților. Carnet de conducere cat B Oferta noastră: Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și motivată într-un mediu de lucru stimulant. Dezvoltarea profesională și oportunități de avansare în cadrul companiei. Pachet salarial competitiv și beneficii atrăgătoare. Dacă sunteți pasionat de industria alimentară și sunteți pregătit să vă asumați un rol de lider în promovarea și vânzarea produselor noastre de fructe și legume deshidratate, vă invităm să aplicați pentru acest rol entuziasmant. Trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email

  • 4

    Angajam Operatori CallCenter in sectorul 1, Bucuresti (zona Baneasa)

    Angajam Operatori CallCenter in sectorul 1, Bucuresti (zona Baneasa) - full time. Cautam persoane comunicative si ambitioase. Acceptam si pensionari. Program de lucru: Luni-Vineri. Pachet salarial foarte bun: contract de munca, salariu de baza si comision consistent din vanzari, bonus de performanta, oportunitati de avansare in functie de rezultate. Detalii telefonic si la interviu. Asteptam apelul dumneavoastra cu interes. Zona Sector 1 - Baneasa

  • 1

    Angajez 5 persoane care doresc sa lucreze online de acasa

    Ești în căutarea unei modalități flexibile de a-ți câștiga venitul? Avem o oportunitate perfectă pentru tine! Suntem în căutarea a 5 persoane motivate care doresc să lucreze de acasă într-un mediu confortabil și să-și gestioneze propriul program de lucru. Ce presupune acest loc de muncă? Adunarea de persoane pe un site web prin intermediul rețelelor sociale, forumurilor și altor platforme online. Completarea unei oferte simple disponibile pe site. Obiectivul este de a aduce 1000 de persoane pe site și de a completa oferta pentru fiecare. Ce oferim: Remunerare competitivă: 400 Euro lunar pentru atingerea obiectivului de 1000 de persoane aduse pe site și completarea ofertei. Flexibilitate: Lucrezi de acasă și îți gestionezi propriul program de lucru. Plată lunară prin PayPal: Primești venitul în contul tău PayPal la sfârșitul fiecărei luni. Cerințe: Motivație și perseverență în atingerea obiectivelor stabilite. Abilități bune de comunicare și persuasiune. Acces la internet și dispozitiv pentru a lucra de acasă. Experiență în marketing online sau în domenii similare reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă ești o persoană entuziastă, independentă și dornică să-și construiască propriul venit, te încurajăm să aplici pentru acest loc de muncă. Alătură-te echipei noastre și începe să câștigi bani din confortul propriei case!

  • 1

    funerare Green Eden

    angajez agent vânzări ,secretariat și personal curățenie

  • Angajam Manager de echipă, București S4, zona Tineretului

    Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail

  • Agent vânzări produse chimice : freelancer

    Compania italiană TITOLCHIMICA (producător de reactivi si substanțe chimice de laborator) caută agent consultant vânzări (colaborare pe termen lung în regim freelancer) Cerințe: Candidatul trebuie să fie rezident în România Să fie deja (sau să intenționeze să devină) freelancer De preferat să aibă o bună cunoaștere a produselor chimice sau, alternativ, să aibă o educație tehnică comercială pentru a-i permite să învețe rapid Mașină proprie Agentul trebuie să aibă un portofoliu de clienți deja existent sau contacte puternice cu companii active în domeniul: - echipamentelor și instrumentației pentru controlul calității pentru analize chimice; - instrumentației pentru laboratoare care au drept clienți companii din domeniul chimic, alimentar, sectoare biologice; - agenți care activează în domeniul galvanizării (placării electrolitice) si accesoriilor instrumentelor pentru fabricile de ochelari care au operațiuni de galvanizare in-house. Alternativ, agentul se poate ocupa în prezent cu vânzarea de echipamente pentru sectorul alimentar sau viti-vinicol, sau să vândă soluții produse laboratoarelor din sectorul spitalicesc și laboratoarelor de anatomie patologică. Sunt acceptați și agenții care au în portofoliu mai multe firme și care vând produsele unor companii neconcurente Abilități necesare: Vorbitor nativ de limba română și totodată bun cunoscător de limba engleză (scris și vorbit) Abilități de conducere auto: permis de conducere și mașină proprie Experiență in utilizarea de software CRM Gândire bazată pe date Curiozitate, flexibilitate, înclinație către colaborare, capacitatea de a crea relații de încredere atât în interiorul, cât și în exteriorul firmei Compania oferă: Bază de date clienți Pregătire tehnică continuă Asistență tehnică pentru vânzări Rambursarea inițială a cheltuielilor pe o perioadă de probă de 6 luni (termenii exacți urmând să fie conveniți de comun acord) Comision din vânzări: 5-10% (în funcție de tipul de produs) Despre TITOLCHIMICA: Compania produce reactivi si substanțe chimice de laborator din anul 1981. Titolchimica oferă: - o gamă completă de produse de laborator (acizi și baze în diverse concentrații, soluții titrate, săruri, solvenți, coloranți pentru microscopie, soluții standard, reactivi pentru diverse tehnici analitice etc.) - o gamă largă de reactivi produși conform specificațiilor clientului, după metode specializate și sau standarde internaționale, sau după formulări personalizate cu respectarea cerințelor de confidențialitate - produse, amestecuri și soluții personalizate pentru diverse aplicații, producții-pilot, fabrici etc., asigurând aceeași calitate ca cea a produselor de gamă largă. O prezentare mai detaliată a firmei și produselor este disponibilă la cerere. Trimiteți CV-ul: Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV la adresa de email: banica [ at ] lotse.org

  • Agent (freelancer) pentru vânzări produse chimice firma italiana

    Compania italiană TITOLCHIMICA (producător de reactivi si substanțe chimice de laborator) caută agent consultant vânzări (colaborare pe termen lung în regim freelancer) Cerințe: Candidatul trebuie să fie rezident în România. Să fie deja (sau să intenționeze să devină) freelancer De preferat să aibă o bună cunoaștere a produselor chimice sau, alternativ, să aibă o educație tehnică comercială pentru a-i permite să învețe rapid. Mașină proprie Agentul trebuie să aibă un portofoliu de clienți deja existent sau contacte puternice cu companii active în domeniul: - echipamentelor și instrumentației pentru controlul calității pentru analize chimice, - instrumentației pentru laboratoare care au drept clienți companii din domeniul chimic, alimentar, sectoare biologice; - agenți care activează în domeniul galvanizării (placării electrolitice) si accesoriilor instrumentelor pentru fabricile de ochelari care au operațiuni de galvanizare in-house. Alternativ, agentul se poate ocupa în prezent cu vânzarea de echipamente pentru sectorul alimentar sau viti-vinicol, sau să vândă soluții produse laboratoarelor din sectorul spitalicesc și laboratoarelor de anatomie patologică. Sunt acceptați și agenții care au în portofoliu mai multe firme și care vând produsele unor companii neconcurente Abilități necesare: Vorbitor nativ de limba română și totodată bun cunoscător de limba engleză (scris și vorbit) Abilități de conducere auto: permis de conducere și mașină proprie Experiență in utilizarea de software CRM Gândire bazată pe date Curiozitate, flexibilitate, înclinație către colaborare, capacitatea de a crea relații de încredere atât în interiorul, cât și în exteriorul firmei Compania oferă: Bază de date clienți Pregătire tehnică continuă Asistență tehnică pentru vânzări Rambursarea inițială a cheltuielilor pe o perioadă de probă de 6 luni (termenii exacți urmând să fie conveniți de comun acord) Comision din vânzări: 5-10% (în funcție de tipul de produs) Despre TITOLCHIMICA: Compania produce reactivi si substanțe chimice de laborator din anul 1981. Titolchimica oferă o gamă completă de produse de laborator (acizi și baze în diverse concentrații, soluții titrate, săruri, solvenți, coloranți pentru microscopie, soluții standard, reactivi pentru diverse tehnici analitice etc. (la care se adaugă o gamă largă de reactivi produși conform specificațiilor clientului, după metode specializate și sau standarde internaționale, sau după formulări personalizate cu respectarea cerințelor de confidențialitate). Compania este, de asemenea, capabilă să pregătească produse, amestecuri și soluții personalizate pentru diverse aplicații, producții-pilot, fabrici etc., asigurând aceeași calitate ca cea a produselor de gamă largă. O prezentare mai detaliată a firmei și produselor este disponibilă la cerere. Trimiteți CV-ul: Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email

  • 12

    Agenti Call Center comunicare - Munca de Acasa - Plata se face Zilnic

    Cautam agenti de comunicare care sa raspunda la telefon si sa discute cu persoane interesate de serviciile noastre de Marketing. Este nevoie de persoane care au rabdare, empatie si sunt prietenoase in discutiile clientii. Daca esti la facultate sau ai job ne putem adapta in functie de programul tau. Plata se face seara prin Transfer bancar sau Revolut.

  • Angajam Consilier Vanzari

    Candidatul Ideal Cunoștințe despre costume bărbătești: Abilitatea de a identifica și recomanda costume potrivite pentru diferite tipuri de corp, ocazii și stiluri personale. Abilități de comunicare excelente: Capacitatea de a construi relații cu clienții, de a le asculta nevoile și de a le oferi o experiență de cumpărături plăcută. Atitudine pozitivă și orientată spre client: Entuziasm pentru a ajuta clienții să găsească costumul perfect și pentru a le depăși așteptările. Prezență profesională: Aspect impecabil și ținută vestimentară conformă cu stilul magazinului. Capacitatea de a lucra în echipă: Abilitatea de a colabora eficient cu colegii pentru a atinge obiectivele comune ale magazinului. Organizare și gestionarea timpului: Abilitatea de a gestiona eficient programul de lucru și de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea și primirea clienților cu o atitudine prietenoasă și profesională. Ascultarea nevoilor și preferințelor clienților pentru a le recomanda costumele potrivite. Prezentarea costumelor și a accesoriilor disponibile, evidențiind caracteristicile și beneficiile fiecărui produs. Efectuarea tranzacțiilor de vânzare și procesarea plăților. Oferirea de sfaturi de îngrijire și întreținere a costumelor. Menținerea ordinii și curățeniei în zona de vânzare. Respectarea politicilor și procedurilor magazinului. Contribuirea la crearea unei atmosfere plăcute și primitoare pentru clienți. Beneficii: Salariu de baza + bonusuri lunare în funcție de atingerea țintelor de vânzări. Mediu de lucru plăcut și dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă. Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional în domeniul modei masculine.

  • Centrul de carte straina SITKA angajeaza agent vanzari

    - Permis de conducere - categoria B(obligatoriu) - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Proactivitate sporită; - Abilități foarte bune de organizare și planificare a activității; - Studii medii superioare finalizate; - Rezistenta la efort fizic. Descrierea companiei : CENTRUL DE CARTE STRAINA SITKA s-a infiintat la sfarsitul anului 1999 ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare de publicatii pentru invatarea limbilor straine de larga circulatie. In momentul infiintarii noastre doar unele dintre marile edituri britanice erau prezente pe piata si niciuna din Franta sau Germania,de exemplu. Ne-am propus, deci, sa oferim publicului din Romania cele mai noi materiale educationale produse de renumite edituri specializate in domeniul invatarii limbilor straine. Colaboram cu cele mai prestigioase edituri din lume. Ne-am implicat intens in promovarea publicatiilor editurilor pe care le reprezentam organizand seminarii si workshop-uri,prezentare de carte, expozitii cu vanzare, participand activ la conferintele, consfatuirile, cercurile pedagogice, reuniunile profesorilor de limbi straine. Am fost prezenti la toate targurile de carte organizate in Bucuresti sau in alte orase ale tarii, targuri precum Bookfest, sau Gaudeamus. Prezenta noastra a fost deosebit de apreciata de vizitatori. Nu in ultimul rand,am invitat delegati pedagogici si teacher trainers internationali ai editurilor ai caror parteneri suntem organizand conferinte in diverse orase ale tarii si in Bucuresti. In expozitia permanenta de la sediul nostru central din Piata Romana profesorii, elevii, publicul in general a fost intampinat cu caldura oferindu-i-se consultanta de specialitate. De aici realizam distributia catre toate punctele tarii, primind comenzi prin e-mail, posta, telefon, on-line, expedierea facandu-se cu rapiditate.In cazul in care stocul nu este suficient sau nu este disponibil ne straduim sa aducem cartile in cel mai scurt timp posibil. Reprezentatii si consultantii nostri din tara au stat si stau la dispozitia tuturor celor interesati de publicatiile pe care le oferim. Ne straduim permanent sa mentinem la standarde inalte activitatea noastra.

  • 1

    Icredit

    Manager Echipa - ICredit Romania Candidatul ideal: Proactiv și focusat pe rezultat; Abilități de operare PC Abilități profesioniste de comunicare și negociere; Descrierea jobului: Recrutarea, coordonarea și controlul activ al echipei; Îndeplinirea obiectivelor propuse; Menținerea relațiilor cu clienții; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, cu posibilităti reale de avansare într-o companie multinațională; Contract de munca pe perioada nedeterminată; Programe de training și dezvoltare personală; Salariu fix + bonusuri de performanță; Zile de concediu de odihnă suplimentare; Asigurare de viata privată; Servicii medicale private; Zona de lucru -Sector 5 Bucuresti Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la nr.

  • 2

    oportunitate lucru cu brand-uri de top

    Fii chiar tu furnizor de prima mana cu produse de calitate de la brand-uri de exceptie. Detalii pe Whatsapp sau Telegram la numarul . Trimite o captura a anuntului si vei primii detalii instant.

  • Persoane cu Carisma - Actrite pentru reclame in publicitate Plata seara

    Buna ziua! Cautam actrite pentru a face reclame in special in domeniul IT pentru prezentarea serviciilor de : - Editare video - Produse Digitale - Carti - Cursuri Etc Ceea ce trebuie sa faca un actor este sa se filmeze in timp ce prezinta produsele si serviciile noastre. E necesar sa zambesti, sa ai carisma si sa transmiti un vibe prietenos. Se poate lucra si part time daca aveti un job sau facultate.

  • Asistent achizitii

    Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.

  • 1

    oferta job online afiliere. produse de sanatate

    oferta job online afiliere. produse de sanatate Usa

  • 2

    Oferta job online part Time shop

    Oferta job online part Time shop

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea