Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2021-10-05

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Magazin fashion angajeza

    Magazin fashion din gama brandurilor de lux angajeza Asistenta Vanzari. Cautam domne domnisoare pasionate de moda si cu dorinta de munca si invatare pentru magazin imbracaminte de lux situat in Mall Baneasa. CERINTE : Minima experienta in domeniu fashion sau retail , abordare client, prezentare produse, vanzare , aspect fizic placut, ingrijit. Program de lucru in 2 ture BENEFICII : Salariu 3000-3500 lei + 1% din vanzarile personale , bonus de fidelitate. CV si alte detalii

  • Angajam Consilier Vanzari

    Candidatul Ideal Angajăm consilier de vanzari "cu" sau "fara" experienta - Trimite CV la Studii liceale sau universitare. Limba engleza - conversational Descrierea jobului OFERIM: Mediu de lucru elegant, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă, în Centrul Vechi - București, Ocazia de a intra în contact cu persoane pasionate de artă și de frumos. Echipă primitoare, disponibilă și implicată în armonizare timpului petrecut la locul de muncă! RESPONSABILITATI: Ofera consultanta clientilor cu privire la lucrarile din galerie despre care învată de la colegii mai vechi în domeniu. Se ocupa de vanzarea propriu-zisa a produselor (prezentarea lucrarilor, ambalare, incasare); Detalii despre companie si produse puteti afla accesand pagina noastra web: sau pe facebook Art Georgies București

  • 5

    Reprezentant vanzari (tehnic), punct de lucru BUCURESTI, sect 1, sos. Chitilei

    Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)

  • angajam Optometrist full-time

    Se cauta Optometrist full-time pentru București, sector 5: Cerințele postului: - Experienta în efectuarea consultațiilor - Abilitati de vanzare -Competente in lucrul cu programe de gestiune simple Responsabilitățile postului: - Efectuarea de consultatii optometrice. - Consilierea clienților in alegerea tipului de lentile și a ramei - Alte responsabilități specifice postului. Beneficii: - Salariu fix + sistem de bonusare, decont transport

  • Agent turism

    -Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare -Specializarea turism reprezinta un avantaj -Experienta minim 1 ani in agentie de turism -Limba engleza nivel avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare si planificare -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzarti si alte beneficii RELATII: sales&galaxytours.ro

  • 2

    AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu

    AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;

  • Angajam Consultant Vanzari accesorii GSM - Bucuresti (Sec.2-Sec.3)

    Candidatul Ideal: Vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica in domeniul vanzarilor GSM? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzari? Ai cunostiinte generale de IT? Vrei sa evoluezi profesional intr-o companie romaneasca care este in continua dezvoltare? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus, asteptam cu nerabdare cv-ul tau! Ce vei face in echipa noastra? Promovarea activa a produselor firmei din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila; Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii conform asteptarii acestora; Inregistrarea vanzarilor pe casa de marcat, in programul IT intern al companiei si POS bancar. Cerinte: Studii liceale finalizate si diploma de bacalaureat; Este necesara o experienta minima de 3 luni in domeniul vanzarilor; Experienta in vanzarea de accesorii GSM constituie un avantaj. Ce oferim? Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si un mediu de lucru placut si dinamic; Program de lucru flexibil, full-time impartit in ture; Pachet salarial atractiv; Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari; Contract de munca pe perioada nedeterminata;

  • 1

    Colaborare in vanzari B2B

    Aceasta este o colaborare pe baza de comision peste media pietei. Numarul de colaborari disponibile este limitat. Vei avea succes daca ai - Experiență în vânzări consultative B2B de servicii, sisteme, software - Capacitatea de a înțelege, învăța și gestiona noțiunile de bază - Responsabilitate - Atitudine pro-activă - Excelente abilități de comunicare - Dorință de dezvoltare - [Opțional] Cunoștințe de limba engleză Descriere Sunteți pasionat de vânzări? Vă doriți suport pentru dezvoltarea ca reprezentant de vânzări? Vă doriți să deveniți un bun negociator, mai abil și mai recunoscut? Oferim viitorilor colaboratori suport pentru a învață cum să gestioneze timpul eficient și cum să abordeze orice provocare în mod constructiv, astfel încât să poată să își atingă scopurile. Cu susținerea echipei, viitorul colaborator trebuie să se implice activ în oferirea de informații potențialilor clienți cu scopul dezvoltării relațiilor de business cu aceștia. Vei ajuta lumea sa se bucure de instrumente digitale, consultanță, training, servicii software personalizate Suna acum si ocupa-ti pozitia meritata!

  • 4

    Căutam broker asigurari

    Recrutam, in baza unui contract de colaborare, persoane din toata tara dornice sa faca parte din echipa noastra si sa isi construiasca o cariera in domeniul financiar. Alatura-te echipei noastre si ai sansa sa lucrezi intr-un mediu profesionist, transparent si flexibil! Cum dorim să fie viitorii noștri colegi? Dispuși sa invete lucruri noi Sa stie sa lucreze online Sa detina minim diploma de 12 clase in vederea certificarii Experienta in domenii similare constituie un avantaj Descriere job: DESTINE BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE este o companie specializata in consultanta si intermedierea de servicii in Asigurari Programul este flexibil, activitatea se bazeaza pe comision iar veniturile cresc constant odata cu implicarea ta in planul de cariera Avantaje financiare (comisioane atractive, bonusuri), veniturile cresc cu cat implicarea este mai mare (nu exista salariu fix) Suport si consiliere profesionista in dezvoltarea propriei afaceri Suport logistic si operational (platforma vanzari) Oportunitatea de a-ti gestiona singur vanzarile/incasarile, de a-ti forma o echipa competitiva in domeniu Daca esti interesat, suna la sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta! https://forms.gle/z9EojS387p1MG4Yb8

  • Angajam Manger de Echipa

    Candidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B (avantaj) Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.

  • Angajam operator call center si gestionare magazin online:3000 lei NET + BONUSURI+decontam transport

    Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa gestioneze magazinul nostru online, sa lucreze ca operator call-center. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Locatia se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30 Cautam pe cineva care sa: - Gestioneze comenzile de pe site si cele telefonice - Gestioneze si sa posteze pe retelele sociale Candidatul trebuie sa aiba: - Experienta cu platformele wordpress sau shopify - Experienta anterioara in domeniul vanzarilor - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Abilitati de vanzare, negociere si relationare - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv: 3000 lei NET + BONUSURI.. Decontam transportul - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!

  • 13

    Asistenta Manager - Secretara

    Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri

  • 49

    Secretara 6800 lei

    Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri

  • Colaboratori în Asigurări

    Cauți o sursa de venit EXTRA? Alătură-te echipei Destine Broker și devino și tu agent de asigurări! De Ce? #iti dezvolți propria ta afacere care funcționează și în timp de criza #iti punem la dispoziție tot ce e necesar ca să ai succes #veniturille sunt în funcție de implicare(Nu Este cu Salariu Fix) #nu ai program fix și nici target #poti lucra de acasa #nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajuta CONSTITUIE un avantaj dacă ai un spațiu comercial (magazin, birou, atelier, service, etc.) ai experienta în vânzări asigurări. Pentru mai multe informații la telefon.

  • Caut munca cu limba italiana

    Caut un loc de muncă în care să pot fi util cu limbile italiană (nativă) și engleză (B1). Pot lucra din call center, ca consultant de vanzari si sa organizez site-uri web si campanii de generare de lead-uri. Sunt disponibil să vă evaluez oportunitățile de angajare și remunerația oferită.

  • 3

    Consultant Vânzări - Contracte, cu sau fără experiență 2500 -3000 lei

    Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.

  • 1

    Angajez consilier vanzari magazin moto

    Suntem în căutarea coechipierilor de încredere pentru a completa echipa din Bucuresti : Maestrii ai pieselor de schimb care să le găsească pe toate, de la cele esențiale la cele wow, asta nu știam că există! si magicieni al serviciului clienți, capabil să transforme orice problemă într-o experiență pozitivă. : receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de magazin, consilierea clientilor etc. Abilitatea de a face farse prietenoase cu clienții (păstrăm atmosfera de vacanță în orice zi lucrătoare). Pasiune intensă pentru motociclete si disponibilitate de a invata. Permis conducere categorie B, cunostinte minime PC, cazier curat, corectitudine si punctualitate Program luni-vineri 10:00-18:30 : Contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3000 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Echipă prietenoasă și plină de energie suntem mai mult decât colegi, suntem o familie. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Job ideal pentru un motociclist! : Trimite-ne CV-ul tău catre sau pe Whatsapp la numarul din anunt. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!

  • 3

    Agenti Imobiliari

    Companie Imobiliara recruteaza consilieri imobiliari cu sau fara experienta pentru sediul din Drumul Taberei. Daca esti o persoana dinamica, ai o atitudine pozitiva, abilitati excelente de comunicare si negociere, dar si disponibilitate pentru munca de teren inseamna ca esti candidatul ideal si te asteptam in echipa noastra!

  • 2

    Oportunitate de Angajare: Specialist Cold Hot Calling - Lucru de Acasă

    Suntem în căutarea unui Specialist Cold Hot Calling dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la [Pestmaster România ]. Acest rol este esențial pentru expansiunea portofoliului nostru de clienți și necesită o abordare strategică și personalizată a potențialilor clienți. Dacă ești motivat, ai experiență în domeniu și îți place să lucrezi într-un mediu flexibil, te invităm să faci parte din echipa noastră! **Responsabilități**: - Inițierea apelurilor telefonice către potențiali clienți (cold calling) și gestionarea apelurilor de follow-up (hot calling). - Identificarea și înțelegerea nevoilor clienților pentru a oferi soluții personalizate. - Menținerea unui nivel înalt de profesionalism și reprezentarea pozitivă a brandului societății. - Atinerea obiectivelor stabilite de echipă în ceea ce privește numărul de contracte semnate. **Cerințe**: - Experiență demonstrată în cold hot calling sau într-un rol similar în vânzări. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Capacitatea de a lucra independent și în echipă. - Orientare către atingerea rezultatelor și capacitate de adaptare rapidă. - Acces la un spațiu de lucru liniștit și la echipamentul necesar pentru a lucra de acasă. **Beneficii**: - Plată competitivă pe bază de comision pentru fiecare contract semnat. - Flexibilitatea de a lucra de acasă, cu program adaptabil. - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și în creștere. - Suport continuu pentru dezvoltarea profesională Pentru a aplica, trimite CV-ul tău și o scurtă prezentare despre experiența ta relevantă la ! Așteptăm cu entuziasm să te cunoaștem

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea