Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Sector-5

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate ce ofera servicii de cea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi in departamentul de vanzari direct la client. Candidatul ideal - are peste 25 de ani - are permis de conducere categ. B - are experienta in vanzari si este pasionat de acest domeniu - cunosinte de operare PC - detine abilitati excelente de comunicare si relationare - este serios, responsabil, ambitios si persuasiv - personalitate placuta, careia ii place sa interactioneze cu oamenii si sa se afle in jurul lor - are o attitudine proactiva si este orientat catre clienti Responsabilitati si mediu de lucru Consilierea se ofera pe teren (in cadrul birourilor companiilor in care lucreaza clientii). - Vizite la client impruna cu optometristul - Consilierea clientului in alegerea produselor potrivite - Introducerea comenzilor in sistem - Prospectarea pietei - gasirea de noi oportunitati Oferta - Oferta salariala fixa + comision din vanzari - Prime trimestriale de merit si anuale + prime de sarbatori - Reduceri pentru membrii familiei la produsele oferite de companie - Masina + telefon de serviciu - Program L-V 09.00 - 17.30

  • Despre companie Societate ce ofera servicii de ea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi in departamentul de vanzari direct la client. Candidatul ideal - are peste 25 de ani - are permis de conducere categ. B - are experienta in vanzari si este pasionat de acest domeniu - cunosinte de operare PC - detine abilitati excelente de comunicare si relationare - este serios, responsabil, ambitios si persuasiv - personalitate placuta, careia ii place sa interactioneze cu oamenii si sa se afle in jurul lor - are o attitudine proactiva si este orientat catre clienti Responsabilitati si mediu de lucru Consilierea se ofera pe teren (in cadrul birourilor companiilor in care lucreaza clientii). - Vizite la client impruna cu optometristul - Consilierea clientului in alegerea produselor potrivite - Introducerea comenzilor in sistem - Prospectarea pietei - gasirea de noi oportunitati Oferta - Oferta salariala fixa + comision din vanzari - Prime trimestriale de merit si anuale + prime de sarbatori - Reduceri pentru membrii familiei la produsele oferite de companie - Masina + telefon de serviciu - Program L-V 09.00 - 17.30

  • Responsabilitati: - Manifesta grija de client si pastreaza in permanentarelatia cu clientii firmei; - Prezinta tuturor clientilor vizitati intregul portofoliul de produse pus la dispozitie de catre companie, informeaza despre noile produse /servicii/promotii aparute, preturile si discount-urile, procedurile de colaborare; - Identifica, contacteaza si fidelizeaza potentialii clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor; - Elaboreaza ofertele si le prezinta in fata clientilor si a potentialilor clienti; - Vanzarea produselor firmei precum si incasarea platilor de la clienti la termenele stabilite. - Promoveaza imaginea si brandurile firmei numai prin adoptarea unei atitudini profesionale care sa reflecte valorile si cultura companiei; Cerinte: - Studii medii sau superioare; - Experienta minim 1 an pe un post de in domeniul vanzarilor; - Dorinta de stabilitate la o firma serioasa cu branduri consacrate; - Preocupat/a de performanta; sa dezvolte activitatea firmei; - Pasionat/a de domeniu beauty (reprezinta avantaj); - Capacitate de relationare interumana; - Posesor/oare de permis conducere categoria B - disponibilitate la munca de teren si office. Se ofera: salariu fix, comision din vanzari, tichete de masa, masina Locatia: claidrea Green Gate, sector 5

  • Angajeaza in conditii avantajoase client service

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • APTITUDINI ȘI EXPERIENȚĂ Minim 3 ani experiență în vânzări Engleză – cel puțin nivel mediu – scris, vorbit, înțelegere Orientare spre client, bune abilități de comunicare Bune abilități operare PC și pachetul MS Office Reprezintă avantaj: Cunoștințe sisteme facturare/ managementul stocurilor / ERP RESPONSABILITĂȚI Preluare comenzi Comunicarea cu partenerii și clienții firmei Recomandarea soluțiilor optime pentru nevoile clienților Redactarea și trimiterea de oferte, promoții, informații suplimentare, etc. Monitorizarea comenzilor până la livrare și încasare BENEFICII Salariu fix Bonusuri în funcție de performanță Loc de muncă serios și stabil Mediu dinamic și colectiv vesel Materiale și cursuri care te ajută să te dezvolți Teambuilding-uri periodice și alte surprize plăcute DESCRIEREA COMPANIEI Importator și Distribuitor de materiale și echipamente pentru industria de producție publicitară, prezent în piață de peste 25 de ani. Oferim peste 4.000 de produse și reprezentăm în România peste 35 de branduri de materiale, echipamente și consumabile, din întreaga lume.

  • Se cauta cunoscatori de limba engleza/franceza/germana/italiana/spaniola/rusa. 500 euro bonus de angajare. Descriere job: Suport tehnic pe VOCE (telefonic) sau CHAT (scris). Pachet salarial: Intre 2400-4000 lei (in functie de limba). Bonus de performanta: 70-170 euro. Bonuri in valoare de15 lei/zi lucrata. OVERTIME DISPONIBIL!!! Transport in comun decontat de pana la maxim 120 lei/luna. Card clinica privata. Program: Se lucreaza 5 zile pe saptamana (Liberele sunt alese in fiecare saptamana), salariul difera in functie de tura. Se lucreaza PART-TIME sau FULL TIME. Nu se lucreaza de acasa. Astept CV-urile voastre pentru a putea fi contactati.

  • Magazin haine online, cautam colega pt preluare comenzi telefonic Efectuare AWB + confirmare comenzi Salariu atractiv, bonusuri Detalii la interviu Post disponibil in București sector 5 Program 8 h , Luni-Vineri

  • Descrierea jobului: Vinde bijuterii in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Identifica cerintele clientilor intr-un mod amabil si prompt; Consiliaza clientul privind masuri, modele, asortiment de produse; Informarea clientului privind caracteristicile produsului achizitionat; Cunoaste caracteristicile tehnice si comerciale ale produselor; Atenție la detalii, corectitudine și responsabilitate; Experiența într-un post similar constituie un avantaj. Beneficii: Pachet salarial atractiv, negociabil dupa primele 3 luni; Training gratuit, mediu de lucru placut; Lucrul într-o companie de renume, la standarde de calitate dovedite; Posibilitatea de a dezvolta o carieră solidă în domeniu, în cadrul unei echipe tinere și puternice; Va rugam aplicati cu CV insotit de o fotografie recenta a dumneavoastra. (potlogmonicaARONDgmail.com) Persoana de contact Monica Potlog ZERO SAPTE SASE SAPTE DOI DOI ZERO SAPTE OPT PATRU Descrierea companiei AEVUM, un brand de bijuterii cu renume in Dubai, dar nou adus in Romania, care doreste sa ofere versatilitate, stil si eleganta. Cerinte Candidat/a - sa fie sociabila, amabila, corecta , responsabila; - prezenta placuta; - cu dorinta de a se dezvolta; - sa detina cunostinte operare PC - cunostinte de limba engleza, nivel mediu/avansat; - experienta in relatia cu clientii; - flexibilitate, spirit de echipă, dorința de a ajuta.

  • Mirano, angajeaza vanzatoare! Ce ne dorim de la tine: o colaborare de lunga durata; persoana serioasa, drăguță, amabila, discreta; Promovarea produselor companiei (detalii design, functionalitate, materiale utilizate); Receptie marfa, aranjarea produselor in magazin; Ce îți oferim: Pachet salarial atractiv (salariu fix + comisioane) Mediu de lucru placut, intr-un colectiv tanar, dinamic, intreprinzator. Oferta (bonusuri, beneficii) Pentru detalii , va rog sa ma contactati la: 0754 051 002

  • Daca te-ai saturat de joburi plictisitoare, care nu te pun deloc in valoare si iti doresti sa cresti profesional, te asteptam in echipa VISION OPTICA! Cerinte: - Foarte bune abilitati de comunicare si convingere; - Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti; - Capacitate de invatare rapida si adaptare; - Experienta in vanzari poate constitui un avantaj Responsabilitati: - Vanzarea/promovarea produselor companiei: ochelari de vedere, ochelari de soare, lentile de contact, accesorii si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de noastre; - Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului; - Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare. Beneficii: - Pachet salarial atractiv si motivant (salariu fix + bonusuri + tichete de masă); - Alte beneficii (premii, reduceri de angajat la achizitionarea produselor din magazine, etc); - Oportunitati de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes unde ai sanse sa inveti si sa te dezvolti constant; - Traininguri de specialitate; - Seriozitate si apreciere, loc de munca stabil si placut. Jobul este ceea ce iti doresti? Atunci, vrem sa te cunoastem! Trimite-ne mesaj scris aici sau pe mail cu o scurta prezentare, alaturi de CV-ul tau atasat. Multumim!

  • Candidatul ideal Iti doresti o cariera promitatoare intr-o companie multinationala de succes? Esti cu un pas mai aproape daca: - Comunici excelent si ai putere de convingere; - Esti organizat, ambitios, perseverent si de incredere; - Vrei sa inveti lucruri noi intr-o maniera accesibila; - Iti place munca de teren; - Esti motivat de castigurile suplimentare. Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea serviciilor UPC Romania la domiciliul potentialilor clienti; - Respectarea procedurilor UPC Romania cu privire la organizarea activitatii de teren, rapoarte si programul zilnic. Oferim: - Cele mai mari comisioane din piata de telecom; - Mediu de lucru placut; - O cariera in departamentul de Vanzari Rezidentiale; - Posibilitati de dezvoltare profesionala si promovare

  • Trenkwalder is recruiting enthusiastic advanced English Speakers for a US mobile phone company, through one of the biggest multinational outsourcing company from Bucharest. Salary package: starting from 2100 RON Net+ Meal tickets, monthly bonuses, one public transport decont and medical subscription. Job description - flexibility to work on pm shifts in 8-hour shifts including Sundays and holidays; - support our customers as the first point of contact; - provide solutions to their technical/billing issues; - be the voice of our customers internally. Requirements - understand the concepts of browsing, search engines, and other web/mobile based applications; - experience in using Windows, Android and iOS device (required); - strong written and verbal communication skills (required) - proficiency in English (required). You cand apply using the button below or send your CVs at:

  • Dorim sa ne extindem echipa de vanzari online si cautam personal cu experienta in operarea platformei eMAG marketplace. Candidatii trebuie sa stie sa foloseasca un program de facturare si sa aiba experienta in procesarea comenzilor online. Dupa procesarea comenzilor acestea trebuie ambalate si expediate. Programul de lucru: luni - vineri, 9.30-18.00 (cu pauza de 30 de minute inclusa in program). Locul de munca se afla in zona Panduri - Cotroceni. Repere: Academia Militara, Digi 24, Carrefour Market Razoare. Mijloace de transport in comun cu statii in apropiere: 1, 8, 10, 11, 25, 47, 122, 126, 136, 137, 138, 168, 226, 268, 368, 385, 668, 696, Cea mai apropiata statie de metrou este Eroilor. Pentru programarea la interviu, va rugam frumos sa ne trimiteti CV-ul dvs. Trimiterea CV-ului se poate face direct din platforma Publi24

  • Grupul de firme SC King-Nord Est Imobiliare Srl isi mareste echipa incepand 15.08.2019, daca vrei sa faci parte dintr-o companie dinamica si in plina expansiune. Angajam agenti imobiliari cu sau fara experienta, pot fii si studenti. CERINȚE: - Bune abilități de relaționare cu diverse categorii de persoane; - Foarte bune abilități de comunicare în limba româna; - Bune abilități de negociere; - Ținută și aspect profesional îngrijit; - Experiența pe piața imobiliară reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; RESPONSABILITĂȚI GENERALE: - Promovarea serviciilor companiei; - Crearea, susținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții; - Preluarea detaliată a informațiilor despre proprietăți de vânzare sau închiriere; - Consilierea și reprezentarea proprietarilor în procesul de vânzare sau închiriere (dacă este nevoie, se oferă suport - parte juridică); - Consultanță imobiliară, asistență și negociere în cadrul tranzacțiilor imobiliare (dacă este nevoie, se oferă suport - parte juridică); DESPRE COMPANIE: - Companie cu experiență în domeniul imobiliar din 2016; - Puncte de lucru în București: - Piata Romana - Oferim condiții avantajoase și o pregătire cât mai bună agenților companiei; - Mediu de lucru plăcut, echipă tânără și motivată; POSTURI DISPONIBILE: - Agent/Broker imobiliar - departament vânzari; - Agent/Broker imobiliar - departament închirieri; Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să te bucuri de un job interesant, contactează-ne pentru programarea interviului la: 0757.784.434

  • PROMOVAREA SI VANZAREA PRODUSELOR COMPANIEI EXPERINTA IN DOMENIUL VANZARILOR MINIM 3 ANI PERMIS DE CONDUCERE CAT B MUNCA DE TEREN 90% RESPONSABILITATI: -să folosească timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu. · să realizeze documentaţia de ofertare a produselor si serviciilor , cataloage, pliante, , liste de preţuri. · să identifice, contacteze clienţi noi, cărora le prezintă produsele si serviciile firmei• · să prezinte noile produse si servicii ale firmei, clienţilor vechi• · să realizeze targetul lunar de noi clienţi, prezentări,vanzări, Incasări · să culeagă informaţii despre clienţi din diverse surse , pagini aurii, registrul comerţului, ministerul finanţelor, analiza directă etc. · să menţină si să extindă portofoliul de clienţi prin noi vanzări · să menţină relaţia cu actualii clienţi · să actualizeze permanent baza de date · să răspundă de respectarea termenelor de plată · să întocmească rapoarte privind activitatea desfăsurată in vanzări, încasări etc. · să redacteze oferte si să încheie contracte

  • Angajam vânzătoare pt mini market în sectorul 5,strada vicina. Program L-V 8 ore în doua schimburi și doua weekend libere. Salariu 1800_2100 lei Tel. 0765818028

  • Salveaza cautarea