Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Dambovita

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam farmacie, drogherie și plafar pentru parteneriat win win.

  • Anunt disponibil în Crevedia. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Descriere Anunt disponibil în Slobozia Moara si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Esti fata si nu ai un job Eu iti pot oferi un job avantajos si cu cazare daca este nevoie Mesaje in privat

  • CASAIMOB Targoviste cauta colaboratori - AGENTI IMOBILIARI - program de lucru flexibil, castig in functie de implicare si realizari; - experienta in domeniu constituie un avantaj. OFERIM: - comision din vanzari, in functie de realizari; CERINTE OBLIGATORII: - persoana dinamica, perseverenta, organizata; - persoana cu simtul umorului si comunicativa; - abilitati de comunicare si de munca in echipa; - persoana activa, pozitiva, orientata spre rezultat; - cunostinte avansate operare PC; - aspect profesional ingrijit; - disponibilitate de deplasare in teren. DESCRIEREA JOBULUI: - prospectarea pietei imobiliare; - reprezentarea si consilierea clientilor in procesul de vanzare/cumparare sau inchiriere; - preluarea, evaluarea si promovarea ofertelor imobiliare in publicatii si site-uri; - verificarea actelor de proprietate, informare cu privire la legislatie, taxe etc; - informare cu privire la credite bancare; - vizionarea ofertelor imobiliare; - sprijin in elaborarea unor strategii potrivite de ofertare si negociere; - asistarea clientilor pana la incheierea tranzactiilor imobiliare; - ajutor in obtinerea cadastrului, a certificatului de performanta energetica si a oricaror alte documente necesare unei tranzactii imobiliare; - administrare imobile.

  • Cautam colegi energici pentru magazinul nostru din TARGOVISTE! Ce trebuie sa ai: -abilitati de comunicare -atitudine pozitiva -spirit de echipa -energie si carisma Ce iti oferim noi: -salariu fix+comision din vanzari+bonusuri de performanta -aceeasi atitudine pozitiva pe care o ai si tu -training uri de specialitate -posibilitate de promovare. Suna-ma la 0753 029 762 pentru mai multe detalii!

  • Descrierea jobului • Cunoasterea, promovarea si comercializarea serviciilor companiei (SERVICII CURIERAT) • Prospectarea, identificarea si analiza pietei potentiale si a pietei tinta • Intocmire si redactare a documentelor necesare desfasurarii activitatii de vanzare (oferta comerciala, fisa client) • Desfasurarea activitatii de vanzare (discutii preliminare, prezentarea ofertei comerciale si a conditiilor contractuale • Implementarea de tactici si strategii de vanzare • Monitorizarea pietei si a competitiei, prezentand tentintele acestora managementului • Dezvoltarea portofoliului de clienti • Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti • Monitorizeaza evolutia portofoliului de clienti • Realizarea si prezentarea rapoartelor specific de activitate • Respectarea standardelor companiei Candidatul ideal: • Minim studii medii finalizate • Permis de conducere cat. B – minim 2 an experienta • Cunostinte utilizare PC (pachet Office) • Foarte bune calitati de organizare, negociere si putere de convingere • Abilitati de comunicare eficienta, diplomatie, responsabilitate si orientare catre client • Persoana dinamica, motivata si serioasa • Atentie la detalii si orientarea catre obtinerea de rezultate • Capabilitate de a identifica problemele si de a propune solutii alternative • Spirit organizatoric si capacitate de automotivare • Experienta in vanzari este de un avantaj, dar nu obligatoriu – punem accent pe dorinta ta de dezvoltare profesionala Beneficii: - organizarea timpului după bunul plac - comision fix din vânzări - nu există target de atins Cei interesati pot trimite CV-ul pe adresa de email: Vor fi luate in considerare doar aplicatiile trimise la adresa de email mentionata, NU cele telefonice.

  • Salveaza cautarea