Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Dambovita

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Daca ai telefon, tableta sau laptop si vrei sa muncesti de acasă, eu te pot ajuta poti face intr-o ora suma de 100 $ in functie de timpul pe care vrei sa-l petreci pe dispozitiv. Mai jos voi atașez linkul saitului. Foarte simplu copiază linkul și dăi căutare pe google, creeazati un cont și vino in echipa noastră. Mult succes
 https://behmoney.club/9140188414286/,

  • Daca ai telefon, tableta sau laptop si vrei sa muncesti de acasă, eu te pot ajuta poti face intr-o ora suma de 100 $ in functie de timpul pe care vrei sa-l petreci pe dispozitiv. Mai jos voi atașez linkul saitului. Foarte simplu copiază linkul și dăi căutare pe google, creeazati un cont și vino in echipa noastră. Mult succes
 https://behmoney.club/9140188414286/,

  • Bilden angajeaza Vanzator magazin bricolaj! Oferim: Pachet salarial si program de lucru atractiv, bonusuri motivante, bonuri de masa, discount de angajat la produsele distribuite de BILDEN, dezvoltare profesionala si oportunitati de promovare. Cerinte: Studii medii, amabilitate in relatia cu clientii, punctualitate si dorinta de a lucra in echipa. Pentru detalii suplimentare, va rugam sa sunati la numarul de telefon: 0730 563 545 sau va asteptam la adresa: Soseaua Bucuresti-Targoviste, nr. 688A, localitate Crevedia, (langa Buftea, Ilfov).

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Compania Next Gen angajează agenți d2d în orașul Târgoviște!! Daca esti în căutarea unui loc de munca,unde îmbinăm utilul cu plăcutul te poți alătură echipei Next gen!! cautam agenți vânzări pe teren, ce promovează ofertele companiei! Jobul este unul part-time, dar cu posibilități de avansare rapida.

  • Candidatul ideal SC Optimall SRL cauta un nou coleg in departamentul de rame ! Daca doriti sa faceti parte dintr-o echipa tanara, care are nevoie de dvs. in departamentul de vanzari, asteptam CV-ul dvs. Candidatul ideal pentru noi are experienta in distributia ramelor de vedere sau a lentilelor de contact si a lentilelor aeriene, este o persoana sociabila, ce nu se sperie de provocari, ci gaseste o motivatie in acestea! Descrierea jobului Descrierea jobului • Promovarea si vanzarea produselor • Cunoasterea produselor din punct de vedere tehnic si al aplicatiilor; • Monitorizarea segmentului de piata; • Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii. • Atitudine independenta si pozitiva, seriozitate • Cunoasterea pachetului MS Office, Mozilla . (disponibil la calatorii in interes de serviciu ) Oferim : • maşină de serviciu, telefon; • salar fix , comision din vanzari; bonusari ; oportunitate de a cumpara masina de serviciu dupa perioada de leasing. • traininguri şi oportunităţi de dezvoltare personala si profesionala; • fidelitate şi stabilitate pentru a lucra într-o companie de succes. Descrierea companiei Suntem distribuitori de articole din domeniul opticii SC Optimall Optic SRL s-a infiintat in anul 2008, avand ca obiect principal de activitate comercializarea produselor din domeniul opticii: lentile, rame, accesorii si echipamente de atelier. Brandurile din portofoliul firmei sunt Stepper's , Reebok, Spirit , Elle, ESPRIT, StarLITE ,

  • Cautam farmacie, drogherie și plafar pentru parteneriat win win.

  • Descriere Locuri de munca Echipa Destine Broker de Asigurare - cauta parteneri. #Doresti sa ai propria ta afacere? #Vrei sa fii propriul tau sef? #Vrei sa iti organizezi singur timpul? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasa, part-time sau full time. Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. Te invit sa aplici https://forms.gle/HAkCEXV9J3y6kfzV8 Mult succes!

  • Salut! FRIENDLY GREEN ENERGY (partener ENEL România) caută să angajeze cât mai mulți oameni pentru postul de "Agent de vânzări". - Se lucrează de luni până vineri, programul este de 8 ore pe zi plus ce mai faci pe drum, o oră sau două. - Salariul este unul foarte bun, în funcție de implicarea fiecărui agent, nu există o limită de bani, dacă muncești mult poți să iei și 6.000 de lei. - Colectivul este unul foarte tânăr, ai cu cine face glume, cu cine să te distrezi. În fiecare weekend se organizează activități extra (fotbal, poker, seară de film s.a.m.d). - Se oferă contract de muncă, bonusuri și multe altele. **VĂ AȘTEPT CU MARE DRAG, MĂ PUTEȚI CONTACTA PENTRU ORICE INFORMAȚIE SUPLIMENTARĂ, LA ORICE ORĂ DIN ZI SAU DIN NOAPTE.

  • #ANGAJĂM!!! Fă-ți calculele, vezi de câți bani ai nevoie și hai să-ți spunem cum să-i faci! #TelekomRomânia* departamentul de vânzări directe D2D iși caută noi colegi, dacă: -ești dornic de afirmare; -ești deschis la informație; -ești dispus să fii responsabil de propriile câștiguri; -te consideri sociabil și comunicativ; -îți place să dormi până la 11; -vrei să-ți dezvolți o carieră-n vânzări??? DA, ai ghicit: noi suntem soluția! Îți promitem în schimb: -un pachet salarial motivant compus din salariu fix+comision vânzări+bonusuri de performanță; -oportunități reale de avansare în cadrul companiei; -abonament mobil; -tabletă; -asigurare medicală în rețeaua Regina Maria; -program flexibil Sună la numarul 0730485765, sau depune-ți CV'ul la adresa *Angajarea se face prin partenerul oficial ProSolutions Agency

  • Buna ziua, dorim sa facem publica compana ENEL. Astazi s-au dat drumu la angajari pentru toata lumea. Cerinte minimum 10 clase , atitudine pozitiva, stare de spirit buna, de preferat pana in 25 de ani daca nu si mai mare , placerea de a vorbi cu persoane din toata tara , si in ultimul rand foarte responsabil. Program de lucru flexibil de luni pana vineri incepand cu ora 9 30 dimineata lunea de la ora 12 in mare parte munca pe fircare zi este de 4 ore. Oferim salariu atractiv incepand de la 1900 lei si se poate ajunge si la 50000 lei in fuctie de orele de munca bonusurile si performantele tale. VA ASTEPTAM IN NUMAR CAT MAI MARE!!

  • Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca: • Detii abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare si iti place lucru in echipa si munca in teren • Esti organizat, ambitios, perseverent; • Ai spirit de observatie si initiativa, esti dinamic, esti o persoana eficienta; • Vrei sa inveti lucruri noi intr-o maniera accesibila; • Esti motivat de castigurile suplimentare; Cerinte: • Studii medii/ superioare; • Experienta in vanzari directe credite, asigurari sau telecom constituie un avantaj; • Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj; • Cunostinte de operare PC (Microsoft Office); Descrierea jobului • Identifici noi oportunitati de vanzare si atragi clienti noi prin vanzarea de servicii; • Acorzi consiliere si sprijin clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei; • Gestionarea portofoliului de clienti existenti al companiei; • Prezinti produsele de creditare; • Te implici direct in campaniile de marketing desfasurate: prezentari, birouri de informare; • Raportezi corect, complet si la timp activitatile desfasurate superiorului direct; Beneficii: • Un venit compus din salariu fix plus comisioane in functie de volumul vanzarilor • Training si programe de dezvoltare continua • Plan de cariera motivant

  • Cerințe: Experiență in domeniu Abilitati excelente de comunicare si de orientare către client, dar și către solutii pentru a oferi servicii de calitate; Responsabilitate si seriozitate; Oferim : Salariu fix Bonusuri pentru performanța individuală. Cursuri si traininguri de dezvoltare profesională. Credem că dacă meriți mai mult, ar trebui să primești mai mult! Dorim oameni harnici, maturi, dornici de muncă și de dezvoltare profesională. Pentru informatii suplimentare, vă rugăm să ne contactati telefonic la 0726267775 sau 0786541710 . Prin e mail la

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • Salveaza cautarea