Anunturi
Agenti - consultanti vanzari IasiCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 71 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
3
Recrutam Specialist Suport Clien i i Managementul Reclama iilor pentru unul din clientii nostri, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa, DELGAZ GRID. Ce vei face? Vei reprezenta interfața companiei in relatia cu furnizorii si clientii pentru gestionarea reclama iilor/sesizărilor/solicitărilor referitoare la serviciul de distribu ie a energiei; Vei identifica solutii si vei transmite raspunsuri la reclamatiile primite in termenul procedural/legal; Vei mentine o buna relatie de colaborare cu departamentele din companie, care furnizeaza informatii/solutii, pe baza cărora vei formula răspuns către Furnizori/Clienți; Vei participa la întâlniri/medieri cu furnizorii pentru identificarea masurilor si solutiilor de rezolvare a reclama iilor/sesizărilor/solicitărilor adresate de clienți; Vei valida situa iile de plată a compensa iilor către clien i, pentru situa iile în care nu s-au respectat termenele reglementate de răspuns la reclama iile/sesizările/solicitarile adresate; Vei asigura men inerea standardelor de calitate ale serviciilor furnizate clien ilor existen i i poten iali; Ce am vrea noi să ai: Studii superioare, preferabil in domeniul electrotehnic/energetic; Experienta în domeniul tehnic si/sau relatii cu clientii minim 3 ani; Cunostinte de MS Office, SAP ISU; Bune abilitati de comunicare, de solutionare a problemelor si spirit de echipa ; Ce î i oferim noi: Pachet salarial atractiv ; Îți oferim decont de transport dacă locuiești prea departe de sediu ; Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi ; Ai weekend-ul doar pentru tine si familia ta, iti respectam programul si echilibrul intre viata profesionala si viata privata ; Tichete de masă in format electronic de 20 lei/zi lucrata; Asigurare medicală privată pentru ca ne dorim sa lucrezi în siguranță și sănătos ; Iti place sa explorezi locatii noi sau, pur si simplu vrei sa te relaxezi? Foarte bine! Tu alege locatia si noi iti oferim o primă de vacanță! Te-am facut curios? Trimite-ne CV-ul tau la adresa si un consultant te va suna pentru a-ti oferi mai multe detalii.
-
Promovat
4
Tipografia Crescento Print IASI - producator de ambalaje de unica folosinta din carton - angajeaza reprezentant de vanzari Daca faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: Reprezentant de vânzări! Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă ai: - bune abilitati de comunicare, orientare catre solutii si rezolvarea problemelor; - cunostinte tehnice de baza pentru prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre (pahare, farfurii si cutii din carton pentru domeniul HORECA si nu numai); - cunostinte bune de operare in MS Office; - studii superioare finalizate; - cunostinte de limba engleza (nivel mediu spre avansat); - atitudine pozitiva; - permis de conducere categoria B; Beneficii acordate: - pachet salarial motivant; - masina de serviciu; - telefon mobil; - laptop. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati la: - nr. de telefon: - adresa de email: - sau la sediul nostru actual din Iasi, Sos.Bucium nr.120
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
3
Dorim să ne mărim echipa de operatori de automate de cafea Daily și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Asigură diagnosticarea, repararea, alimentarea și întreținerea automatelor de bauturi calde. - Igienizarea automatelor și buna funcționare a acestora. - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. CERINTE: - Studii medii și/sau superioare absolvent in cadrul Liceului/Universității. - Simț tehnic dezvoltat. - Cuno tin e tehnice de bază. - Cunoștințe de limba engleză; - Permis categoria B, experienta minim 1 an. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii): - Salariu motivant; - Bonusuri în funcție de performanță; - Scolarizare de specialitate în țară și in străinatate; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - Asigurarea unei mașini de serviciu si telefon. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit -Relatii la telefon
-
Sociateatea TALISMAN STONE (vanzari piatra naaturala) angajeaza agenti de vanzari in Iasi. Trimite CV-ul tau la adresa de mail sau pe whatsapp Cere detalii!
-
14
Societatea Eurobook angajeaza Agent distributie carte. Candidatul Ideal: - studii medii sau superioare; - permis categoria B (autoturism si autoutilitara); - experienta in vanzari pe domeniu constituie avantaj; - disponibilitate pentru deplasari la nivel national, cu cazari in unitati de profil; - cunostinte de operare PC nivel mediu (Word, Excel); - persoana dinamica, ambitioasa, organizata si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere, orientata spre rezultate. Descrierea jobului - promovarea si distributia gamei de produse i servicii ale editurii: informatii despre produse, preturi, oferte si oferte speciale, studii de piata; - preluarea comenzilor de la clienti si procesarea acestora, de la lansare pana la livrare, intocmirea de rapoarte periodice . - actualizarea bazei de date cu informatii legate de clienti, facturi si comenzi; - gestiune permanenta a marfii pe perioada deplasarilor. - gestionarea, mentinerea, si dezvoltarea canalelor de distributie si a portofoliului de clienti - incasarea contravalorilor facturilor emise în baza comenzilor Beneficii: - masina de serviciu; - telefon; laptop si echipamente conexe. - salariu fix, plus comision din vanzari, prime de sarbatori; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - buget alocat pentru cazare si diurna de deplasare; - pentru realizarea obiectivelor anuale propuse se pot acorda si alte beneficii. Oportunitatea de a relationa cu oamenii frumosi al acestui domeniu si de a cunoaste locurile frumoase ale tarii.. Descrierea companiei Eurobook este o companie mica care are in componenta Editura Eurobook, si Editura Eurobookids, destinata celor mici. Eurobook este o societate infiintata in anul 2008 in Iasi, avand ca obiect de activitate, crearea cartilor si jocurilor pentru copii si distribuirea lor. Editura are o prezenta la nivel national prin in marile lanturi de magzine, librarii si retele diverse. Detali pe eurobookids.ro. Daca sunteti interesati de post, va rugam sa ne trimiteti CV-urile dumneavoastra la adresa de mail a societatii. Stimate candidat, Prin faptul ca ne trimiteti CV-ul dvs. confirmati faptul ca sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale prezente in acest document, sa fie prelucrate de catre SC Eurobook SRL cu scopul de a va selecta ca si candidat pentru jobul prezentat de acest site. Ne asumam raspunderea privind protectia datelor dumneavoatra personale si ne obligam sa nu transmitem aceste date unei terte parti fara acordul dvs. Multumim pentru acordul si interesul dumneavoastra.
-
5
Vrei o schimbare pe plan profesional sau doar o activitate din care sa ai un ? Hai in echipa noastră! Poți lucra de acasă, de la birou sau chiar de la facultate, în timpul pauzelor dintre cursuri. Cu toții avem colegi/prieteni/cunoștințe care au nevoie de asigurare. De ce sa nu le faci chiar tu și să câștigi și bani?! ! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a invata lucruri noi astept CV-ul tau la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare raspund la mesaje. (WhatsApp, messenger)
-
1
START! "JOACA"in echipa DESTINE BROKER! DIN ORICE ORAS AL TARI. Alatura-te uneia dintre cele mai puternice echipe din domeniul ASIGURARILOR la nivel national si iti oferim posibilitatea obtinerii unei cariere stabile si de succes. Poate sa fie singurul sau al doilea job pentru dumneavoastra dar, cu siguranta ,va fi o sursa de venit extra. Cerinte minime : diploma de bacalaureat,cunostinte utilizare calculator,perseverent,bune abilitati de comunicare,initiativa. Pentru mai multe detalii despre inscriere si modalitatile de colaborare, mesaj sau la telefon : RADEANU ANA
-
4
Cautam noi membri pentru echipa noastra! Suntem în căutarea unei persoane pline de viata, care să devină parte din echipa in domeniul intermedierii asigurarilor. Un post ce oferă mediu de lucru modern și dinamic, salariu motivant, beneficii extrasalariale, programe de pregătire și dezvoltare profesională! Poti alege sa lucrezi de acasa sau la birou, part-time sau full time, daca sa o faci ca si PERSOANA FIZICA sau PERSOANA JURIDICA . Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. VEI AVEA LA DISPOZITIE: parteneri cu experienta relevanta gama larga de produsele intermediate informatii. Know How cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) Comision atractiv in functie de performanta seminarii si cursuri gratuite program flexibil: part-time sau full-time posibilitatea de lucru in orice localitate din tara posibilitatea de a avansa in cariera si de a crea una! posibilitatea de a dezvolta o echipa training-uri de dezvoltare profesionala si personala, materiale, platforma online. Daca suna bine si simti ca te regasesti in aceasta descriere atunci lasa un mesaj si iti vom furniza toate detaliile! Iti stam la dispozitie pentru orice intrebare! #asigurari #recrutare #angajare
-
Promovat
4
Tipografia Crescento Print IASI - producator de ambalaje de unica folosinta din carton - angajeaza reprezentant de vanzari Daca faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: Reprezentant de vânzări! Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă ai: - bune abilitati de comunicare, orientare catre solutii si rezolvarea problemelor; - cunostinte tehnice de baza pentru prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre (pahare, farfurii si cutii din carton pentru domeniul HORECA si nu numai); - cunostinte bune de operare in MS Office; - studii superioare finalizate; - cunostinte de limba engleza (nivel mediu spre avansat); - atitudine pozitiva; - permis de conducere categoria B; Beneficii acordate: - pachet salarial motivant; - masina de serviciu; - telefon mobil; - laptop. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati la: - nr. de telefon: - adresa de email: - sau la sediul nostru actual din Iasi, Sos.Bucium nr.120
- 3
-
2
Ti-ar placea sa vinzi/inchiriezi? Ti-ar placea sa lucrezi cu oamenii? Ti-ai dori un job dinamic plin de provocari si detii permis de conducere? Valorile tale principale sunt respectul si onestitatea? Atunci hai sa ne cunoastem! Te vei bucura de un mediu placut, vei fi sustinut inca de la inceput cu toate informatiile necesare pentru a iti putea desfasura activitatea in conditii cat mai bune si intr-un mod cat mai profesionist! Daca te regasesti in cele descrise mai sus, te astept cu drag la o discutie! Cu stima, Irina
-
Responsabilități principale: Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate; Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite; Menține o relație permanentă cu clienții; Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client; Candidatul ideal: Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat; Capacitate de comunicare foarte buna; Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare. Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor. Etică profesională Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale. Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent. Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic. Tinuta ofiice obligatorie; PERMIS AUTO
-
82
#ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:
-
11
Vrei o cariera în asigurări? #TOTUL ONLINE din confortul casei tale. Orice Asigurare la orice Asigurător fără sa va deplasați!!!! Pentru oferte trimiteți documentele necesare la nr .Informatii la același nr, mesaj sau whatzap.
-
2
Angajam personal pentru activitate de Call Center- Relatii Clienti in limba romana pentru un important partener din Romania. Se lucreaza in sediul din orasul Iasi. Cautam persoane ambitioase, perseverente si motivate care isi doresc stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Se ofera si formare initiala si continua, curs de pregatire teoretica si practica de 20 de zile lucratoare cu cei mai buni traineri! Cerinte: - cunostinte medii de calculator; - abilitati excelente de comunicare in limba romana; - abilitatea de a acumula informatii din scurt timp; - abilitati de lucru in echipa si de buna relationare cu colegii si clientii; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare. Descrierea jobului Activitatea operatorilor presupune preluarea de apeluri si acordarea de asistenta clientilor si oferirea de informatii relevante si corecte si promovarea de servicii si produse. Beneficii: - training in sediu cu durata de 20 de zile platit de companie si formare continua la locul de munca; - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera; - contract de munca pe perioada nedeterminata, stabilitate; - pachet salarial cu bonuri de masa in valoare de 20 ron, plus bonusuri de performanta si alte premii. - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
2
Angajăm agenți de vânzări pentru comercializarea produselor de patiserie/cofetărie în județul Iași. Dacă ești o persoană responsabilă, cu abilități de comunicare și negociere, deții un permis de conducere categoria B, trimite-ne CV-ul tău.
-
Societate comercială, angajam reprezentant de vânzări, persoană serioasă, cu abilități tehnice și de comunicare. Responsabilități: - promovarea produselor companiei, telefonic cât și prin vizite la clienți; - realizarea de oferte pentru clienti; - mentinerea în permanență a legaturii cu clientii existenți pentru fidelizarea acestora. Cerințe: - absolvent de facultate; - experiență în vânzări; -abilități tehnice; - permis de conducere categoria B cu minim un an experiență în condus; - bune abilitați de comunicare și negociere; - bune cunostinte de operare pe calculator (MS Office si Internet); - limba engleză, cel puțin nivel mediu; - persoana activă și cu inițiativă; - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate; Bonusuri: - salariu fix + comision din vânzări corelat cu realizările. Descrierea companiei: Firmă specializată în importul și comercializarea de echipamente pentru industrie.
-
3
Cautam în regim de colaborare ,agenți de vânzări (D2D, B2B) in domeniul energiei și gazelor NATURALE, CENTRALE TERMICE, AER Condiționat etc . Daca ești o persoana motivata, sociabila și cu o experienta minima în vânzări atunci te așteptăm în echipa noastă. OFERIM SUPORT TEHNIC ȘI MATERIALELE NECESARE PENTRU DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII VENITURI PESTE MEDIA PIEȚEI.
-
1
Ești o persoană interesată de perspectiva unei dezvoltări profesionale responsabile în domeniul imobiliar? Știi că performanța se creează progresiv, cu multă seriozitate, motivație și asumare? Îți cultivi cu ambiție spiritul antreprenorial și respecți un cod moral de conduită? Comunici ușor, esti o persoană dinamică și punctuală? Te aștept sa lucram alături într un cabinet imobiliar. Descrierea jobului Munca de agent imobiliar presupune excelente abilități de comunicare și de organizare în vederea stabilirii intâlnirilor cu proprietarii diverselor imobile sau cu potențialii clienți. Responsabilitățile principale constau în preluarea, listarea și promovarea imobilelor luate în portofoliu, reprezentarea părților în tranzacțiile imobiliare sau intermedierea raportului între proprietar și client, precum și managementul complet al ofertelor. Dacă îți dorești o carieră alături de specialiști în imobiliare, ai carnet de conducere categoria B (de preferat) și ești pregătit/-ă să te perfecționezi pe termen lung, fie că ești debutant/-ă, fie că ai o experiență relevantă, contactează-ne pentru o discuție! Beneficii: Colaborare pe bază de contract și comision din tranzacțiile realizate. Număr Telekom și promovare. Mașina de servici pentru deplasare în interes de servici, laptop. Garantez succesul dacă ești o persoana integră, competentă și energică.Ma puteți contacta la numărul de telefon: sau trimiteți CV la
-
Agentia Select Imobiliare, lider pe piata serviciilor imobiliare din Iasi, angajeaza agenti imobiliari. Cautam persoane ambitioase, comunicative si orientate spre rezultate, care sa se alature echipei noastre si sa ne ajute sa oferim cele mai bune servicii clientilor nostri. Responsabilitati: - Consilierea si asistarea clientilor in procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere de proprietati - Identificarea si prezentarea de noi oportunitati de afaceri si potentiali clienti - Intocmirea documentatiei necesare pentru tranzactii imobiliare - Mentinerea unei relatii bune cu clientii existenti si potentiali Cerinte: - Experienta in domeniul imobiliar este un avantaj, dar nu este obligatorie - Abilitati excelente de comunicare si negociere - Atitudine pozitiva si orientare spre rezultate - Permis de conducere si disponibilitate pentru deplasari Oferim: - Comisioane generoase - Training si suport constant in dezvoltarea carierei - Oportunitati de dezvoltare profesionala si evolutie in cariera - Laptop, telefon si birou Daca esti pasionat de domeniul imobiliar si esti in cautarea unei oportunitati de cariera, te invitam sa ne trimiti CV-ul tau sau sa ne contactezi la numarul de telefon afisat. Te asteptam sa te alaturi echipei Select Imobiliare!
-
Daca iti doresti sa te dezvolti in domeniul asigurarilor, la DESTINE HOLDING, gasesti oportunitatile de care ai nevoie! Te invit la o prezentare GRATUITA si vei afla in 30 de minute daca este pentru tine! Prezentarea are loc online, miercuri 11 ian 2023, ora 18.30. Cere acum link-ul de conectare pe zoom prin mesaj: Claudiu Balaban - Consultant Asigurari
-
4
Cautam agenti - consultanti de credite detinatori de PFA, sau care pot fi indrumati pentru obtinerea unui PFA. Nu este nevoie de experienta. Pregatirea in domeniu se va efectua la locul de munca. Program part-time la discretia consultantului. Detalii la sediul companiei.
- Salveaza cautarea