Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Iasi

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    DEPARTAMENTE inchirieri, vanzari apartamente vechi, vanzari apartamente noi, vanzari case si vile, vanzari terenuri, vanzari inchirieri birouri si spatii comerciale, proiecte rezidentiale. Responsabilități principale: Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate; Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite; Menține o relație permanentă cu clienții; Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client; Candidatul ideal: Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat; Capacitate de comunicare foarte buna; Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare. Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor. Etică profesională Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale. Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent. Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic. Tinuta ofiice obligatorie; PERMIS AUTO

  • 4

    Solutii pentru dezvoltarea ta profesionala Beneficiezi de intreaga noastra experienta si de efortul nostru sustinut in a-ti oferi detalii si informatii concise care sa te ajute sa te dezvolti, sa devii un consilier imobiliar respectat, castigand astfel multa valoare profesionala in noua ta meserie. Instrumente iscusite de marketing, investitii in publicitate si pregatirea consultantilor nostri, construirea unui important sistem de parteneriate reprezinta elemente ale strategiei de crestere, iar aceasta dezvoltare are drept motor satisfactia clientului. Tendintele pietii pot fi stapanite doar aderand la o strategie de lucru mereu flexibila. Dinamica investitiei profesionalismului ce se reflecta in relatia cu clientii si partenerii va fi mereu proportionala cu rezultatele culese la final de sezon. Constientizam si ne adaptam. Doua concepte ce desemneaza poate cele mai importante trasaturi ale echipei NEW CONCEPT. Un secret care mereu sustine rezultatele pozitive este centralizarea noastra pe ceea ce este mai important, anume omul. Fie ca vorbim de confortul clientului, fie ca ne preocupam constant de evolutia fiecarui membru al echipei noastre, focusul companiei este constient si permanent pe dezvoltarea relatiilor inter-umane si promovarea respectului si profesionalismului. Consilier Imobiliar Candidatul nostru ideal trebuie sa fie dornic in a cunoaste, sa se respecte pe sine si pe ceilalti, cu atitudine, responsabilitate, si sa doreasca sa devina profesionist in domeniul imobiliar. DEPARTAMENTE inchirieri, vanzari apartamente vechi, vanzari apartamente noi, vanzari case si vile, vanzari terenuri, vanzari inchirieri birouri si spatii comerciale Responsabilități principale: Identifică clienții potențiali și stabilește întâlniri cu aceștia, prezintă oferte personalizate; Determină nevoile și potențialul financiar al clienților pentru a propune soluțiile potrivite; Menține o relație permanentă cu clienții; Se ocupă de semnarea contractului de vânzare/inchiriere și monitorizarea predării locuintei către client; Candidatul ideal: Experiența anterioară nu este obligatorie, dar este de preferat; Capacitate de comunicare foarte buna; Abilități excelente de organizare, negociere, planificare, de motivare și relaționare. Gândire critică, rezolvare complexă a problemelor și capacitate de luare a deciziilor. Etică profesională Capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale. Abilitatea de a lucra atât în echipă, precum și independent. Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic. Tinuta ofiice obligatorie; PERMIS AUTO

  • 6

    Ești o persoană interesată de perspectiva unei dezvoltări profesionale responsabile în domeniul imobiliar? Știi că performanța se creează progresiv, cu multă seriozitate, motivație și asumare? Îți cultivi cu ambiție spiritul antreprenorial și respecți un cod moral de conduită? Comunici ușor, esti o persoană dinamică și punctuală? Te aștept sa lucram alături într un cabinet imobiliar. Descrierea jobului Munca de agent imobiliar presupune excelente abilități de comunicare și de organizare în vederea stabilirii intâlnirilor cu proprietarii diverselor imobile sau cu potențialii clienți. Responsabilitățile principale constau în preluarea, listarea și promovarea imobilelor luate în portofoliu, reprezentarea părților în tranzacțiile imobiliare sau intermedierea raportului între proprietar și client, precum și managementul complet al ofertelor. Dacă îți dorești o carieră alături de specialiști în imobiliare, ai carnet de conducere categoria B (de preferat) și ești pregătit/-ă să te perfecționezi pe termen lung, fie că ești debutant/-ă, fie că ai o experiență relevantă, contactează-ne pentru o discuție! Beneficii: Colaborare pe bază de contract și comision din tranzacțiile realizate. Număr Telekom și promovare. Mașina de servici pentru deplasare în interes de servici, laptop. Garantez succesul dacă ești o persoana integră, competentă și energică.Ma puteți contacta la numărul de telefon: sau trimiteți CV la

  • 1

    Societatea Eurobook angajeaza Agent distributie carte. Candidatul Ideal: - studii medii sau superioare; - permis categoria B (autoturism si autoutilitara); - experienta in vanzari pe domeniu constituie avantaj; - disponibilitate pentru deplasari la nivel national, cu cazari in unitati de profil; - cunostinte de operare PC nivel mediu (Word, Excel); - persoana dinamica, ambitioasa, organizata si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere, orientata spre rezultate. Descrierea jobului - promovarea si distributia gamei de produse i servicii ale editurii: informatii despre produse, preturi, oferte si oferte speciale, studii de piata; - preluarea comenzilor de la clienti si procesarea acestora, de la lansare pana la livrare, intocmirea de rapoarte periodice . - actualizarea bazei de date cu informatii legate de clienti, facturi si comenzi; - gestiune permanenta a marfii pe perioada deplasarilor. - gestionarea, mentinerea, si dezvoltarea canalelor de distributie si a portofoliului de clienti - incasarea contravalorilor facturilor emise în baza comenzilor Beneficii: - masina de serviciu; - telefon; laptop si echipamente conexe. - salariu fix, plus comision din vanzari, prime de sarbatori; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - buget alocat pentru cazare si diurna de deplasare; - pentru realizarea obiectivelor anuale propuse se pot acorda si alte beneficii. Oportunitatea de a relationa cu oamenii frumosi al acestui domeniu si de a cunoaste locurile frumoase ale tarii.. Descrierea companiei Eurobook este o companie mica care are in componenta Editura Eurobook, si Editura Eurobookids, destinata celor mici. Eurobook este o societate infiintata in anul 2008 in Iasi, avand ca obiect de activitate, crearea cartilor si jocurilor pentru copii si distribuirea lor. Editura are o prezenta la nivel national prin in marile lanturi de magzine, librarii si retele diverse. Detali pe eurobookids.ro. Daca sunteti interesati de post, va rugam sa ne trimiteti CV-urile dumneavoastra la adresa de mail a societatii. Stimate candidat, Prin faptul ca ne trimiteti CV-ul dvs. confirmati faptul ca sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale prezente in acest document, sa fie prelucrate de catre SC Eurobook SRL cu scopul de a va selecta ca si candidat pentru jobul prezentat de acest site. Ne asumam raspunderea privind protectia datelor dumneavoatra personale si ne obligam sa nu transmitem aceste date unei terte parti fara acordul dvs. Multumim pentru acordul si interesul dumneavoastra.

  • 1

    Esti pasionat/ă de ținutele office și te regăsești în ele ? Optează pentru o carieră în domeniul imobiliar. Ne mărim echipa! Agenția Evo Imobiliare este compusă dintr-o echipă tânără, dinamică, și ne mândrim cu faptul că participăm activ și zilnic în lumea imobiliară. Se spune că este cea mai bine platită meserie, dar posibilitatea de a câștiga venituri considerabile este direct proporționale cu determinarea și munca depusă. Program flexibil în care poți jongla între activități personale și cele profesionale. Iți place să fii o persoană diplomată, sociabilă, organizată, pozitivă și orientată spre rezultat.. Căutăm colegi cu sau fară experiență, care să performeze în cadrul echipei noastre pe următoarele segmente: Vânzări apartamanete Vânzări case / vile Vânzări spații comerciale / birouri / producție Închirieri spații comerciale / birouri / producție Închirieri apartamente / case Dacă.. Ai bune abilită i de rela ionare. Ai bune abilități de comunicare atât verbal. cât și scris în limba română. Ai carnet de conducere cat.B ( mașina personală constituie un avantaj ) Ai disponibilitatea de a lucra atât la birou, cât i pe teren. Esti în căutarea unei cariere pe termen lung și de succes... Aplică acum și hai să ne cunoaștem la o cafea! Suport de marketing Prin site-urile personale. www.evo-imobiliare.ro, www.3camere.ro, www.2camere.ro, www.1camera.ro, www.apartamentiasi.ro, www.casedevanzareiasi.ro, www.agentieimobiliaraiasi.ro Prin Google Ads, Facebook Ads, Prin pagini personale de Facebook www.facebook.com/EvoImobiliareIasi/, www.facebook.com/ImobiliareIasiAnunturi, cât și grupuri. Prin multiple site-uri de specialitate. Info / CV Pe adresa de e-mail Ne puteți trimite CV-ul și pe WhatsApp

  • 3

    Daca iti doresti un venit suplimentar si ai disponibilitate minim o ora pe zi, te invit sa te alaturi companiei noastre! Suntem Destine Holding, o companie de Brokeraj ce se ocupa cu intermedierea serviciilor s i a produselor i n domeniu financiar s i nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigura ri generale (rca, casco, locuint e, malpraxis, etc....), asigura ri de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde i n lume,bilete de avion, asigura ri travel, etc....). -tranzact ii imobiliare pe i ntreg teritoriul Roma niei. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toata activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit i n care tu i nvet i, te autorizezi, practici s i te dezvolt i fiind flexibil s i la dispozit ia ta! Poti lucra din confortul casei tale, activitatea este flexibila , nu ai program fix s i nici targhet, in plus ai o gama variata de produse pe care le poti promova! Poti aplica in formularul de mai jos si eu voi reveni cu un telefon in cel mai scurt timp, sau pur si simplu poti sa imi lasi un mesaj la aceasta postare, iar eu te voi contacta! https://forms.gle/XQVveV5bGpm1qRLw7

  • Vand cavou la cimitirul sf treime

  • Accepti provocari , experiente si recompense pe masura efortului depus ? Vrei sa te dezvolti , sa te slefuiesti profesional (daca ai ceva experienta profesionala ) sau sa te perfectionezi in arta comunicarii si vanzarilor ?! Atunci acesta este momentul sa vii alaturi de noi si sa-ti construiesti propria afacere si cariera profesionala ... Compania care te sustine in acest demers este un brand international , de prestigiu si traditie care te ajuta clipa de clipa si iti va oferi posibilitatea dezvoltarii in cadrul organizatiei atat pe plan orizontal cat si vertical ... Ne dorim sa cunoastem oameni ambitiosi , empatici si cu studii finalizate (min. bacalaureat) . Nu poti sa stii ce pierzi daca nu incerci ... asa ca mai multe detalii oferim la interviu ! Daca este incitanta provocarea , astept sa-mi postezi un CV si apoi sa programam o discutie !

  • 13

    Candidatul ideal Candidatul ideal? Tu, dacă... ... faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: reprezentant de vânzări pe teren! Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca de teren; - ești dornic de afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări. Descrierea jobului Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor Orange prin Fibra la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? Avantaje pentru tine: - un pachet salarial motivant, compus din salariu fix + comision din vânzări. - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. Pentru mai multe detalii despre acest job vă rog să trimiteți CV-ul la adresa de e-mail sau sunați la numărul de telefon . P.S. Te rugam sa aplici doar daca esti disponibil pentru vanzare din usa in usa!

  • 17

    Partener Orange angajează agenți vânzări pentru județul Iasi. Se oferă salariu fix, comision din vânzări si masina de serviciu. Ce trebuie să faci : Sa vinzi și sa promovezi serviciile Orange prin Fibra Optica. Pentru mai multe detalii despre acest loc de munca,va rog sa trimiteți CV-ul la adresa de e-mail sau sunați la numărul de telefon

  • Cautam agenti de vânzări/parteneri Numele companiei Blue Generation Tip job full time/part time Cautam colaboratori pentru vanzarea si promovarea de produse oferite de Companie. Deoarece ne dorim ca ofertele si serviciile noastre să ajungă la un număr cât mai mare de clienți, ne bazăm pe o rețea de parteneri de încredere. Partenerii nostri beneficiază permanent de îndrumarea si susținerea noastră în vederea adresării clienților cu oferte si servicii de calitate. Câstigi mai mult pentru tine. Asocierea cu noi înseamnă un venit în plus pe care va puteti baza. Domeniul de activitate Activitatea desfășurată de către noi reprezinta contactarea clienților, pe cale directa. în vederea de a le oferi cele mai bune servicii si produse. Colaborare Dacă îți dorești să devii antreprenor sau ești interesat de domeniul vânzărilor ai ajuns unde trebuie ! Îți propunem o colaborare în care oferim suport continu și ascensiune din toate punctele de vedere. Responsabilități: Prezentarea , promovarea si vanzarea serviciilor si produselor companiei catre persoane. Prospectarea pietei si identificarea de noi clienti Activitate de teren Cerinte: Experienta anterioara in vanzari Abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune; Diplomatie, proactivitate si orientare catre client; Foarte bune abilitati de comunicare. Oferim: Comision avantajos pentru fiecare persoana adusa in companie sau vanzare facuta! Suport pe intreaga colaborare Vouchere Cadou Produse Cursuri de formare Bonusuri de performanta Program Auto Excursii Propria afacere icu franciza Alătura-te echipei noastre! Dacă ești interesat si dorești sa afli mai multe informații , te rugam sa ne contactezi la numărul de telefon . Mulțumim!

  • Te vrem in echipa noastra! Vei avea ocazia de a lucra intr-o echipa profesionista, de a te dezvolta personal si profesional in mod continuu. Daca esti o persoana ambitioasa, serioasa, cu reale abilitati de comunicare si orientata spre solutii, esti ceea ce cautam. Candidatul ideal: Excelente abilitati de comunicare si exprimare; Experienta in vanzari si in domeniul opticii medicale reprezinta un avantaj Dorinta de invatare, perfectionare constanta; Responsabilitate, seriozitate Consultatii optometrice - determinare dioptrii (pentru postul de Optometrist); Consilierea si vanzarea ramelor si lentilelor de ochelari; Instruirea pacientilor cu privire la utilizarea tehnicilor de corecție cu lentile aeriene; Intretinerea echipamentelor si a dispozitivelor din dotare; Promovarea imaginii unitatii; Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail sau ne poti suna!!! e mail [email protected] yahoo. com

  • 2

    Locuri de munca in Germania la parcuri de distractie pentru barbati . Se ofera salar de la 1400 Euro plus cazarea si masa asigurate de angajator. Pentru mai multe detali sunati la sau  WhatsApp

  • 5

    Suntem în căutare de noi colegi pentru echipa de vânzări FideliaCasa. Ești candidatul ideal dacă: - Ai spirit antreprenorial; - Îți place să comunici și să lucrezi cu oamenii; - Încrederea în sine este unul dintre punctele tale forte; - Îți dorești ca obiectivele tale să fie atinse; - Te adaptezi ușor la munca în echipă; - Îți dorești câștiguri pe măsura rezultatelor tale; - Deții permis de conducere - categoria B. Dacă vrei să faci un pas în viață și te regăsești în toate cele de mai sus, te așteptăm în echipa noastră! Beneficii: - Comision crescător în funcție de performanțele financiare; - Training de specialitate; - Suport permanent din partea echipei (HR, marketing, juridic, creditare); - Posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniul imobiliar; - Șansa de a lucra cu o echipă de profesioniști; - Premii lunare și anuale în funcție de performanțe.

  • 3

    Angajam personal pentru activitate de call center promovare si vanzare de servicii, in limba romana pentru sediul din Botosani. Program de lucru de Luni pana Vineri, full time, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu fix plus tichete de masa plus bonusuri pentru performanta. Se ofera training gratuit de o luna pentru cei fara experienta in domeniu. Se cer cunostinte medii de calculator, abilitati excelente de comunicare in limba romana, abilitatea de a acumula informatii din scurt timp, atitudine pozitiva.

  • 28

    Angajam pe perioada nedeterminata personal pentru activitate de Call Center- Relatii Clienti in limba romana si activitate de Back Office pentru un important partener din Romania. Se lucreaza in sediul din orasul Iasi, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente si motivate care isi doresc stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Se ofera initial pachet salarial baza, compus din salariu fix in valoare de 2550 brut, plus tichete de masa in valoare de 20 de Ron/zi lucratoare (cca 400 Ron/luna) plus bonusuri de performanta, premii. De asemenea se ofera si formare initiala si continua, curs de pregatire teoretica si practica de 20 de zile lucratoare cu cei mai buni traineri! Cerinte: - cunostinte medii de calculator; - experienta anterioara in domeniul Call Center sau in activitati similare constituie un avantaj; - abilitati excelente de comunicare in limba romana vocabular bogat, comunicare eficienta; - abilitatea de a acumula informatii din scurt timp; - atitudine pozitiva in comunicarea cu clientii la telefon; - abilitati de lucru in echipa si de buna relationare cu colegii si clientii; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare. Descrierea jobului Activitatea operatorilor presupune preluarea de apeluri si acordarea de asistenta clientilor si oferirea de informatii relevante si corecte si promovarea de servicii si produse. Beneficii: - training in sediu cu durata de 20 de zile platit si formare continua la locul de munca; - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru de preferat full time; - posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - pachet salarial baza, compus din salariu fix in valoare de 2550 brut, plus tichete de masa in valoare de 20 de Ron/zi (cca 400 Ron/luna) plus bonusuri de performanta si alte premii. - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • 3

    Detalii la telefon. Rugam si oferim seriozitate maxima! Aceasta activitate consta in promovare de produse si se face de acasa din fata laptopului sau la telefon. Cautam colaboratori interesati !

  • 72

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! CE CAUTAM: Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactive. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime Liceul finalizat. Descrierea jobului Consilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Procesarea livrarilor de marfa conform standardelor companiei si aranjarea produselor in magazin, conform standardelor. Beneficii: Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan profesional (100% dintre pozitiile regionale sunt acoperite intern); Oportunitati de participare in proiecte interne; Salariu competitiv; Tichete de masa; Reduceri in cadrul magazinelor companiei

  • Salveaza cautarea