Anunturi
Agenti - consultanti vanzari NeamtCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 20 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
1
Ce iti oferim ? Posibilitate de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru dinamic; Traininguri si formare profesionala; Zile de concediu de odihna suplimentare; Posibilitati de Cadouri aniversare. Ce cautam la tine? Sa fii sociabil; Sa fii un bun negociator; Sa ai abilitatea de a te exprima clar, precis și argumentat; Sa ai abilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica. Ce urmeaza sa faci? Vei oferi suport clientilor cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele cumulate; Vei colecta, administra si preda corespondenta purtata cu clientii care au intarzieri la plata ratelor; Vei participa la planificarea, elaborarea si realizarea actiunilor legale specifice activitatii de colectare; Oferi consultanta cu privire la calitatea procedurilor de gestionare a clientilor. Cerințe minime in ocuparea postului: Studii medii Experienta intr-un post similar (reprezinta avantaj) Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre! Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti.
-
Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala Descriere Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
Ne mărim Echipa Asociatie Umanitara Copiii Nimănui Selectează personal atât feminin cât și bărbătesc pentru activitate de teren Colectare de Fonduri pt Copiii cu Dizabilități
-
6
Suntem Asociația Umanitară Tisa Punctul de lucru Piatra Neamț. Ne marim Echipa!Daca iti place munca de TEREN și socializarea te asteptam in Echipa Noastră!Împreună vom reuși!
-
5
Ne marim echipa!Asociatie Umanitară are nevoie de delegați voluntari (casieri) munca TEREN (fonduri)
Suntem un Ong ce ne ocupam cu colectarea de fonduri pentru persoane cu Dizabilitati.se lucreaza munca de TEREN!Împreună vom reuși!
-
5
Conceptul MoneyGold se bazează pe oferirea de servicii la standarde inalte, sigure, transparente și de încredere. În cele peste 85 de locații, MoneyGold vă oferă rapid și sigur, servicii financiare nebancare, vânzare bijuterii aur si obiecte electro. În prezent, echipa Money Gold este formata din peste 260 de profesioniști, care activeaza în domenii precum: Vânzări, Achiziții, HR, IT, Marketing, Financiar - Contabilitate, Logistica, Dezvoltare. Vă așteptăm în oricare dintre agențiile MoneyGold! Descoperă locațiile MoneyGold! MoneyGold De cuvânt de la bun început! Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii&electro, Exchange siTransfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții: - Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj - Cunoștințe operare PC și contabilitate primară; - Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă; - Capacitate deosebită d relaționare și comunicare; - Orientare către cliennți; - Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora; - Capacitate d ascultare activă și d convingere; - Bune abilități de vanzare; - Atenție la detalii și seriozitate; Ești amabil, ai un spirit d echipă dezvoltat, atitudine pozitivă, ești responsabil și o persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor. Descrierea jobului - Desfasurarea activităților de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si transfer rapid de bani clienților; - Consilierea clienților prin realizarea de recomandări individualizate; - Derularea activităților de administrare gestionare a magazinului (verificare, evaluare si recepție obiecte bijuterii din aur, inventariere, intocmirea, prelungirea si lichidarea de contracte de amanet etc.); - Efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă inventar etc.); - Menținerea relațiilor cu clienții, rezolvarea plangerilor și a nemulțumirilor Beneficii: -Un mediu de lucru dinamic, o echipă super inteligentă și un rol care cu siguranță nu va deveni -niciodată o rutină; -Pachet de beneficii competitiv, în funcție de calificări și nivel de carieră; -Reducere angajat conform politicii interne; -Asigurare medicală privată Signal Iduna; -Pensie privată Raiffeisen; -Discount Samsung 7% si Lensa 15% -Acces gratuit la Biblioteca internă; -Cursuri și training-uri; -De asemenea, veți avea oportunități excelente de dezvoltare a carierei în cadrul companiei.
-
VapeBox.ro este un magazin specializat în comercializarea de țigări electronice și accesorii și dorim să ne deschidem o noua insulă curând in Roman Value Center. Căutăm un Asistent Vânzări dornic să învețe si să se alăture echipei noastre. Responsabilități: - Consilierea clienților și identificarea nevoilor lor - Vânzarea de produse: tigări electronice, lichide și accesorii - Operarea vânzărilor în casa de marcat cu ajutorul unui soft ușor de înteles - Menținerea unei experiențe excelente pentru clienți în magazin - Păstrarea magazinului curat și organizat Cerințe: - Experiența anterioară în vânzări sau servicii pentru clienți reprezintă un avantaj, dar nu este necesară - Abilitatea de a comunica clar și concis - Atenția la detalii și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic - Pasiune pentru tigările electronice reprezintă un avantaj Oferim: - Pachet salarial competitiv: 2500 lei de baza + bonus din vanzari - Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul companiei - Mediu de lucru prietenos și profesionist Dacă sunteți o persoană tânară, sociabilă, dornică să învețe și să se dezvolte și sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră la numărul din anunț. Vă mulțumim pentru interesul acordat.
-
3
Dacă îți dorești un venit suplimentar prin intermediul unui job part time în care sa îți respecți propriul program,te aștept în echipa mea. Cautam consultant de credit pentru zona Piatra Neamt ,Dumbrava Rosie,Savinesti,Roznov,Bicaz care sa răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și sa le ofere suport și seriozitate! Companie multinațională recrutează in vederea angajării Functionar adiministrativ Piatra Neamt Responsabilitati: -procesarea operatiunilor cu numerar -oferirea informatiilor necesare clientilor -gestionarea numerarului si a documentelor Cerinte: -Studii medii -Orientare către client -Atitudine pozitiva și proactiva Se ofera: -Salariu fix -Tichete de masa -Asigurare de viata Detalii la nr de tel:
-
3
IFN,unul dintre jucatorii de top de pe piata financiara non-bancara din Romania ne marim echipa ,si cautam colegi/colege pentru postul de Agenti vanzari(consultanti credite) pentru zona,Tg Neamt Beneficii: - Participarea gratuita la training in vanzari - Lucru intr-o echipa tanara si dinamica - Oportunitati reale de avansare - Posibilitate colaborarea PFA - Salariul fix + bonusuri atractive si constante Iti asteptam candidatura prin mesaj privat.
-
4
Angajăm responsabil magazin. Nu ai nevoie de experiență. Te invățăm noi tot. Tu trebuie sa ai doar chef de muncă si nevoie de bani. Detaliile despre acest post se discută la telefon. Necesar permisul de conducere.
-
1
Program magazin: luni - vineri 9 - 18 sâmbătă 9 - 13 Beneficiile pot depăsi 5.000 lei Tichete de masa Mediu de lucru plăcut Mașină de serviciu Să știi să vinzi, să fii pasionat de domeniul vânzărilor Să ai cunoștințe de design interior sau dorința de a te forma în acest domeniu Să fii implicat și responsabil Să ai permis de conducere categoria B Consilierea clienților pentru alegerea și vânzarea de perdele, draperii, accesorii si mobilier Deplasarea pe teren pentru a le oferi clienților serviciul de consiliere la domiciliu: efectuarea măsurătilor și alegerea țesăturilor Realizarea de masurători și oferte de pret Gestiunea magazinului: stocuri, marfă, documente aferente. Bld. Roman Mușat, bl. 20, intersecția cu spitalul vechi, fosta cofetărie Victoria Vezi locatia aici: https://goo.gl/maps/2AURzaqF2x5hawVF7
-
1
Beneficiile pot depăsi 5.000 lei Mediu de lucru plăcut Să știi să vinzi, să fii pasionat de domeniul vânzărilor Să ai dorința de a te forma în design interior Să fii implicat și responsabil Să ai permis de conducere categoria B
-
2
Descriere Candidatul ideal: - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa; - abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii); - capacitate de relationare si lucru in echipa; - orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei; - adaptabilitate, eficienta si initiativa; - capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii; - cunostinte de operare PC; EXPERIENTA IN DOMENIU NU ESTE NECESARA DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ. Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii; - realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor TELEKOM; - gestiunea stocurilor ; - intocmirea situatiilor periodice de vanzari; - pachet salarial constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari; - dezvoltarea unei cariere solide in vanzari.
-
6
Andaco Ambient dorește să-și mărească echipa de vanzari . Dacă ești pregătit sa faci o schimbare si ai experienta in acest domeniu, așteptăm cv ul tău .
-
Atribuții și responsabilități principale: Ce vei face la Bardi Auto: Vei consilia tehnic clienții companiei (persoane fizice și juridice); Vei identifica piesele auto în programe specializate în vederea ofertării clientului; Vei oferi cele mai bune soluții clientului, în acord cu nevoia acestuia; Vei fi responsabil de creșterea gradului de satisfacție a clienților; Vei îndeplini anumite sarcini administrative; Cerințele esențiale ocupării cu succes a postului: Ce așteptăm de la tine: Ești pasionat de domeniul auto? Îți dorești să-ți dezvolți abilitățile de vânzări? Devino un membru al echipei noastre dacă te regăsești în următoarele: Ai experiență profesională dobândită în comercializarea de piese auto; Ai cunoștințe tehnice/mecanice în domeniul auto; Ești amabil și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Ai permis de conducere categoria B ; Știi să lucrezi pe calculator; Reprezintă avantaj dacă eși familiarizat cu programele de identificare piese auto; De ce să lucrezi la noi: Îți oferim un mediu de lucru primitor și colegi mereu gata să te ajute; Un pachet salarial atractiv și peste medie, salariul este oferit mereu la timp; Climatul de lucru este unul pozitiv, bazat pe respect; Îți oferim șanse reale de dezvoltare a carierei și de avansare; Oferim discount special pentru angajații companiei la achiziția de piese auto;
-
5
Ada Master Grup SRL, firma ce activează în domeniul construcțiilor, respectiv sisteme de învelitori și termosisteme, angajează agent vanzări, zona Roman. Cerințe: -experiență minim 2 ani într-un post similar; -permis auto cat B; -adaptabilitate și seriozitate; -persoană dinamică, activă, cu abilități dezvoltate de comunicare și negociere. Pentru detalii suplimentare sunați la nr. de telefon:
-
KRM PROD - CENTRUL DE ACOPERIȘURI ȘI GARDURI METALICE angajează agent de vanzări pentru zona Piatra Neamț Vă asteptăm in echipa noastră, dacă: - Sunteți o persoană corectă si responsabilă; - Sunteți o persoană care invață repede și respectă reguli; - Sunteți dispus sa va deplasați la domiciliile clienților pentru a prezenta gama de produse KRM PROD, a realiza masurători la acoperișuri si mai ales pentru a vinde produsele noastre; - Aveți cunoștințe despre vânzari, dar în primul rând puteți comunica cu oamenii in general; - Aveți minime cunoștințe despre materiale de construcții.
-
1
Hai in echipa noastra! Angajam un/o coleg/a pentru postul de Agent de Vanzari in Roman pentru firma distributie produse alimentare si bauturi. Portofoliul de produse este food & beverage dar si produse non-food. Pentru a aplica este necesar sa trimiteti CV-ul prin mesaj privat sau sa sunati la nr . Cerinte obligatorii: - Experienta in vanzari - Permis categoria B si experienta de condus minim 2 ani - Domiciliul in localitate sau imprejurimi - Persoana comunicativa si dornica sa obtina rezultate excelente Obiectivele postului: Realizarea targetului de vanzari prin vanzarea directa de produse in zona respectiva, stabilit in conformitate cu politica de vanzari a firmei Identificarea de noi clienti Cresterea cotei de piata a produselor/serviciilor Descrierea sarcinilor: Realizeaza planul zilnic de vanzari. Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti. Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza. Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora. Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre sefii ierarhici si catre departamentele din firma cu care colaboreaza. Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de clientii cu care vine in contact. Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul zonei sale. Acorda consultanta si feedback clientilor in legatura cu produsele vandute. Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clientii. Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces. Oferim: autovehicul tableta pentru comenzi salariu fix + bonusuri mediu de lucru placut intr-o echipa dinamica Te asteptam la interviu!
-
Cautam coleg. Agent de vanzari : Cerinte candidat : - Cunostinte de baza tehnice - Bune abilitati de comunicare si organizare - Capacitate de sinteza, analiza si asimilare rapida - Cunostinte avansate de utilizare MS Office - Spirit analitic, atent la detalii, capabil sa lucreze in echipa - Cunostinte de limba engleza (scris si conversational) - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului : - Identifica noi clienti si stabileste relatii comerciale cu acestia; - Dezvolta relatiile cu clientii; - Negociaza si incheie contracte cu clientii; - Viziteaza regulat clientii, identifica nevoile acestora si ofera solutiile potrivite; - Monitorizeaza actiunile firmelor concurente active in zona; - Implementeaza strategii de vanzari pe termen scurt si mediu; - Asigura realizarea obiectivelor de vanzari lunare, trimestriale si anuale. - Mentine relatia dintre clienti si celelalte departamente ale societatii. - Intocmeste rapoarte de activitate. 2M ARTEDIEM - Locatie Piatra Neamt, Nordului,11, NEAMT Pentru detalii, transmiterea CV: [email protected] /
-
8
1.Fii propriul tau sef 2.Alege un partener de incredere ( Allianz Tiriac este un brand de TOP, de peste 25 de ani pe piata romaneasca, cu peste 60 de reprezentante in toata tara) 3. Allianz Tiriac ofera permanent o gama variata de cursuri pentru dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor in domeniul asigurarilor. 4. Agentii de TOP au cariere de peste 5 ani in companie. 5. Pachetul de beneficii oferit este unul atractiv si motivant. 6. Peste 3000 de agenti au ales Allianz Tiriac ALEGE SI TU!!!! Nu vei fi dezamagit!
- Salveaza cautarea