Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Tulcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Partener Orange Communications SA ,angajeaza reprezentant vanzari pentru magazinul din Tulcea, str Mahmudiei, nr 17. Conditii: absolvent studii medii cu diploma de bacalaureat (studiile superioare reprezinta un avantaj), experienta in vanzari minim 6luni, abilitati comunicare, sociabil, orientat pe rezultate. Responsabilitati: Interactiunea cu clientii intelegerea nevoilor acestora cunoasterea produselor si serviciilor si prezentarea acestora consilierea clientilor pentru a-si indeplini nevoile si a alege produsele potrivite mentinerea unei atitudini pozitive si prietenoase identificarea si atragerea de noi clienti intocmirea documentelor/contractelor de vanzare incasare facturi pastrarea unei imagini bune a companiei, ca ambasador direct al brandului CV-urile pot fi depuse la magazin Orange Communications SA Tulcea, str Mahmudiei, nr 17 sau pe mail la adresa ;

  • 8

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/HcVpQftZRqiiMGWZ9 și îți bine ai venit in echipa.

  • 5

    Generali Romania isi mareste echipa dinTulcea.Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la un interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa; -relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali!

  • 4

    Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, leptop/PC pentru desfasurarea activitatii. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Pentru mai multe detalii :

  • 1

    Căutăm consultant financiar in asigurari si pensii pentru echipa din Constanța. Comunici ușor și îți place să cunoști oameni noi? Noi te ajută să transformi asta într-o carieră. Vei avea libertatea să-ți stabilești programul după cum îți e mai bine și să fii recompensat/ă pe măsura eforturilor tale. Ce asteptam de la tine? - comunici usor si iti face placere sa cunosti oameni noi - stii ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - vrei sa castigi pe masura efortului tau - stii ca, in vanzari, cheia succesului este sa pui clientul pe primul plan Ce vei face la noi? - identifici potentiali clienti - le evaluezi nevoile financiare si gasesti cele mai bune solutii pentru ei - promovezi serviciile si produsele financiare NN - iti informezi permanent clientii despre toate noutatile financiare care i-ar putea interesa - dezvolti permanent relatia cu clientii tai CV-ul tău trimite-l la adresa de e-mail:

  • 6

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 2

    Ce cautam la tine? - Sociabilitate - Abilitati de negociere - Abilitatea de a se exprima clar, precis și argumentat Abilitatea de a rezolva eventuale situatii conflictuale Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? - Sa oferi suport clientilor care prezinta intarzieri de plata a ratelor, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele cumulate; - Sa colectezi, administrezi și predai corespondența purtată cu clienții care au intarzieri la plata; - Sa participi la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale impotriva clienților care au intarzieri; - Sa oferi consultanta cu privire la calitatea relatiei de gestionare a clienților care au intarzieri; Cerințe minime in ocuparea postului: - Detinerea unui PFA - Studii medii - Experienta intr-un post similar (prezinta avantaj) Descrierea companiei Easy Asset Management este o companie multinațională ce face parte din grupul de firme Management Financial Group (MFG) și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. În România suntem prezenți de 8 ani sub brand-ul iCredit, compania deținând un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro. Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activăm atât în sediul central din București cât și în cele 120 de sucursale din țară. Ne definesc entuziasmul, dinamismul, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi

  • DescriereDescriere Locuri de munca -Candidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o aten ie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezisten a la sarcini repetitive i stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare.

  • Cautam agent de vanzari prin telefon, cu experienta in domeniul vanzarilor, pentru servicii de publicitate imobiliara in internet pe site-ul roaimobiliare. ro . RoaImobiliare este portal exclusiv de publicitate imobiliara avand la baza o solutie CRMimobiliare pentru agentii imobiliare si agenti independenti. Pentru a lucra trebuie sa fii posesor de telefon si dupa posibilitati tableta / laptop / PC. Se lucreaza de acasa. Castigurile sunt pe baza de comision din incasari. Daca esti interesat, trimite scrisoare de intentie si CV la roawdb @ gmail.com . Atentie ! Respectati cerintele.

  • Responsabilitati: Consilierea clientilor si vanzarea produselor din showroom si din cataloagele de produse dedicate amenajarilor interioare . Sa fie bine pregatit(a) profesional, sa cunoasca fisele tehnice ale fiecarui produs pentru a putea oferi informatii la orice nelamurire a clientului; Realizarea ofertelor pentru clientii din magazin; Incheie contracte de vanzare/cumparare; Emite bonuri / facturi ; Mentine contacte post-vanzare cu clientii si administreaza portofoliul de clienti. Cerinte: Cunostinte despre piata materialelor de finisaje in constructii (constitue un avantaj) Cunostinte de MS Office: Word, Excel, Outlook; Bune abilitati de comunicare si negociere; Implicare puternica in activitate si initiativa; Persoană de încredere, organizată, disciplinată si ordonată; Responsabilitate maxima si atentie sporita Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix+comision din vanzari Mediu de lucru profesionist. Training specializat . contact:

  • Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare , atat online cat si offline si esti dornic sa oferi consultata personalizata clientilor sau daca esti in cautarea unui job care sa iti aduca venituri suplimentare, hai sa ne cunoastem. Scrie-ne la adresa de mail:

  • caut persoane interesate de un job part-time online in cadrul vanzarilor . tot ce trebuie sa faca este sa vanda produsele recomandate si sa preia comenzi. detalii pe whatsapp telegram sau viber la nr ,text colaborare . castig in functie de implicare .

  • Caut persoane interesate de un job online in cadrul vanzarilor . Detalii pe whatsapp telegram sau viber la nr . Doar mesaje .

  • Salveaza cautarea