Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Tulcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Deschis in Romania din octombrie 2019! Cautam urgent persoane, in toate orasele, care doresc sa lucreze independent! Fii printre primii parteneri Prouve in orasul tau! Contacteaza-ma ACUM pentru a te recomanda companiei Prouve! Când lucrați cu Prouvé puteți face un lucru simplu pentru a începe să câștigați - recomandați. Cu siguranță, ați recomandat prietenilor dvs. un restaurant frumos, un mecanic priceput sau un doctor. Despre aceasta este vorba în multi‑level marketing (MLM) – recomandarea de produse și servicii verificate. Contacteaza-ma ACUM pentru a te recomanda companiei Prouve! Cum funcţionează: Întrebați-vă prietenii și clienții anteriori dacă ar dori să devină Parteneri Prouvé și să facă cumpărături pe cont propriu. Dacă o vor face, îi veţi ajuta să devină Parteneri, iar dvs. veţi deveni Mentor. Începeţi astfel să vă construiţi propria Structură. Fiecare produs din catalog valorează un anumit număr de puncte. Ori de câte ori achiziționaţi produse Prouvé, Contul dvs. de Partener va fi creditat cu un număr corespunzător de puncte (puteţi verifica punctajul pe site-ul Prouvé, după autentificare). Atunci când Partenerii din Structura dvs. cumpără produse, atât dvs. cât și aceștia câștigați puncte. În fiecare lună calendaristică, punctele câștigate pentru produsele pe care dvs. și Partenerii din Structura dvs. le-ați cumpărat se acumulează în Clasamentul dumneavoastră. Pentru un anumit Nivel în Clasamentul Prouvé și pentru Rulajul dvs. și al Structurii dvs. în fiecare lună calendaristică, puteţi obține un Comision.

  • Recrutam persoane pentru lucru independent, posibilitatea de a crea si manegeria o proprie retea de consum, construind o afacere prospera unde toata lumea are avantaje si beneficii impreuna cu compania Prouve. Suna persoana de contact pentru completarea formularului de inscriere si informatii suplimentare de incepere a activitatii! Contact: 0728070795 /

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • ANGAJAM AGENT(A) VANZARI Esti tanar(a), absolvent(a) de liceu sau facultate? Iti doresti un JOB motivant remunerat prin salariu fix + comision ? Vino in echipa DOBROGEA IMOBILIARE ! 0786.372.903 Candidatul ideal - studii medii (superioare prezinta avantaj); - abilitati de comunicare, negociere si relationare; 
- disponibilitate munca de teren (Tulcea);
 - cunoasterea limbii Engleze la nivel mediu; - cunostinte operare PC, MS Office si utilizarea internetului. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: 
- gestionarea bazei de date cuprinzand oferta de inchiriere / vanzare; 
- prospectarea pietei imobiliare pentru indentificarea cererilor pe piata; 
- prospectarea pietei imobiliare pentru cunoasterea si actualizarea in permanenta a preturilor; 
- elaborarea si prezentarea ofertelor de vanzare; 
- analiza si organizarea cererilor; 
- administrarea portofoliului de clienti. BENEFICII: 
- conditii de lucru la standarde occidentale; 
- echipa tanara de lucru; 
- posibilitatea dezvoltarii unei cariere in domeniu si a avansarii in cadrul firmei; 
- pachet salarial motivant (salariu fix + comision in functie de performante). Descrierea companiei Agentia DOBROGEA IMOBILIARE si-a inceput activitatea in Bucuresti in anul 2012, atunci cand criza imobiliara isi pusese amprenta. Suntem o echipa de agenti imobiliari cu o vasta experienta in domeniu, dornici sa se distinga prin calitatea serviciilor oferite. 0786.372.903

  • Salveaza cautarea