Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Tulcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 13

    Broker de asigurare

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj/telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes.

  • 6

    Consultant in asigurari Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A.

    Generali Romania isi mareste echipa dinTulcea.Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la un interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa; -relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali!

  • 2

    Consilier(a) in showroom materiale de constructii si amenajari . Tulcea

    Responsabilitati: Consilierea clientilor si vanzarea produselor din showroom si din cataloagele de produse dedicate amenajarilor interioare . Sa fie bine pregatit(a) profesional, sa cunoasca fisele tehnice ale fiecarui produs pentru a putea oferi informatii la orice nelamurire a clientului; Realizarea ofertelor pentru clientii din magazin; Incheie contracte de vanzare/cumparare; Emite bonuri / facturi ; Mentine contacte post-vanzare cu clientii si administreaza portofoliul de clienti. Cerinte: Cunostinte despre piata materialelor de finisaje in constructii (constitue un avantaj) Cunostinte de MS Office: Word, Excel, Outlook; Bune abilitati de comunicare si negociere; Implicare puternica in activitate si initiativa; Persoană de încredere, organizată, disciplinată si ordonată; Responsabilitate maxima si atentie sporita Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix+comision din vanzari Mediu de lucru profesionist. Training specializat . contact:

  • Angajam agenti achizitii vanzari

    1. sa cunoasca legislatia comerciala ( cunostinte aprofundate de vanzari si experienta in distributie ; 2. cunostinte de utilizare a calculatorului (pachet MS Office); 3. abilitati de comunicare si relationare interpersonala ; 4. foarte bun negociator; 5. gandire orientata pe gasirea de solutii si realizarea obiectivelor la timp;

  • 4

    Team leader /mamager echipa

    Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: @îți place munca sa ai activitate atat de teren dar si de birou ? @ești dornic d afirmare ? @ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi? @ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; te consideri sociabil și comunicativ? @îți doresti un program flexibil? @vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări precum sa si coordonarea unei echipe? Ce oferim? Un pachet salarial motivant, compus din: #salariu fix + comision din vânzări lunar inca din primele luni de activitate; #training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; #un mediu de lucru plăcut; #posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.

  • 1

    Consultant Vanzari

    Partener Orange Communications angajeaza consultant vanzari pentru Magazin OROC Tulcea. Experienta in vanzari minim un an. CV-urile se trimit pe adresa .

  • Specialist suport vanzari

    S.C. Lidas S.R.L., companie specializată în industria panificației și a produselor făinoase, amplasată în loc. Mineri, angajează Specialist suport vanzari Ne bucurăm să ne cunoaștem și să devii membru al echipei noastre dacă ai: - studii medii/superioare in domeniul vanzari, marketing, afaceri (constituie un avantaj); - experienta in vanzari (constituie un avantaj); - abilitati de lucru cu sisteme informatice; - gandire analitica, orientata spre identificarea de solutii si obtinerea de rezultate; - excelente abilități de lucru în echipă, motivaționale, interpersonale, de comunicare și de servicii pentru clienți; Printre responsabilitățile principale ale acestui rol se află următoarele: - dezvoltarea și monitorizarea indicatorilor de performanță pentru structura de vânzări, gestionarea instrumentelor de urmărire a vânzărilor și compilarea rapoartelor; - urmarirea si inregistrarea tendințelor necesare pentru dezvoltarea strategiei de vânzări; - crearea și procesarea comenzilor în timp util, procesarea cererilor pentru comenzi urgente și revizuirea comenzilor în așteptare și a cererilor clienților pentru a asigura satisfacția clienților; - gestionarea conturilor clienților, urmărirea clienților în scopuri administrative și furnizarea de asistență pentru depanare pentru comenzi. - introducerea in sistem a datelor pentru cifrele de vânzări, valorile și alte informații relevante și menținerea unui sistem de fișiere organizat și accesibil. Beneficii: -echipa si mediu de lucru profesioniste; -oportunitati de invatare si programe de training; -pachet salarial atractiv; -bonusuri in functie de performanta. Mediul nostru de lucru prietenos și integrativ susține dezvoltarea personală și profesională a membrilor echipei. Dacă simți că rolurile și responsabilitățile sunt potrivite pentru tine, chiar dacă ți se pare că nu îndeplinești câteva dintre cerințele de mai sus, dar dorești să te dezvolți, te invităm să ne cunoaștem. Noi îți oferim un mediu organizațional dinamic, care îți asigură cadrul pentru dezvoltarea personală continuă. Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail , contacteaza-ne telefonic la sau te invitam sa ne cunoastem la sediul nostru din loc. Mineri, jud. Tulcea.

  • Salveaza cautarea