Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna VIP langa poza ta de profil
Mesaje nelimitate zilnic
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Tulcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 13

    Lucrează de acasă! Tu iti gestionezi timpul, tu iti creezi venitul! Noi suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! Poti lucra din confortul casei tale, activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Noi iti punem la dispoziție un program de pregătire profesională care te costa doar 100 de lei după care susții un examen la cel mai mic preț de pe piața 250 de lei pentru a te autoriza(obții un cod raf=atestarea intermediarilor în asigurări și un certificat de absolvire în asigurări și reasigurări) Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici formularul de mai jos iar eu voi reveni cu un telefon in cel mai scurt timp! https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • 8

    DescriereDescriere Locuri de munca -Candidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o aten ie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezisten a la sarcini repetitive i stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare. Descrierea companiei Suntem parte din rețeaua internațională de magazine de tip discount din Rusia care opereaza sub marca Svetofor , prezenta în Rusia, Kazahstan, Belarus si China. In țările din UE suntem cunoscuti prin supermarketurile sub denumirea MERE", iar in Romania suntem prezenti in 6 locatii importante.

  • 9

    Vino în echipa noastră unde nu exista o limita la cât poți câștiga, salariul tău depinde de tine! Ne dorim sa întregim echipa departamentului de vanzari Nextgen. De ce oameni avem nevoie? ambițioși și dornici de afirmare prin performanta dinamici sociabili, cu atitudine pozitiva și orientare către client Postul presupune : - Asimilarea informațiilor legate de avantajele și beneficiile serviciilor companiei - Vânzarea serviciilor de internet, televiziune și telefonie fixa - Munca de teren - Îmbunătățirea continua a procesului de vânzare și relaționare cu clientul Ce beneficii ai? 1) Salariu fix și comision 2) Posibilitatea de avansare 3) Training 4) Lucru în echipa și oportunitatea dezvoltării spiritului competitiv Te așteptam să ne contactezi la numărul de telefon

  • 1

    Suntem in cautarea unui/ei coleg/e care sa isi doreasca sa inceapa o activitate noua, plina de noi provocari si care isi propune sa se dezvolte pe plan profesional...cariera in vanzari nu iti da voie sa te plictisesti asa ca vei gasi mereu aspecte care sa te scoata din rutina, care sa iti testeze abilitatile si tehnicile de negociere... Iti vom oferi training de specialitate si de asemenea iti vom pune la dispozitie instrumentele necesare pentru a deveni un om de vanzari performant... Te asteptam in echipa Nextgen si iti garantam ca vei avea ce invata pentru mai tarziu

  • 3

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 2

    De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Condiții: mimim 10 clase absovite studii superioare reprezinta un avantaj Responsabilități: gestioneaza portofoliul de clienti din zona arondata completeaza cereri de credit mentine legatura cu clientii in vederea achitarii ratelor Valabil pentru Tulcea

  • 3

    Dorim să ne mărim echipa de operatori de automate de cafea Daily și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Asigură diagnosticarea, repararea, alimentarea și întreținerea automatelor de bauturi calde. - Igienizarea automatelor și buna funcționare a acestora. - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. CERINTE: - Studii medii și/sau superioare absolvent in cadrul Liceului/Universității. - Simț tehnic dezvoltat. - Cuno tin e tehnice de bază. - Cunoștințe de limba engleză; - Permis categoria B. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) - Salariu motivant; - Bonusuri în funcție de performanță; - Scolarizare de specialitate în țară și in străinatate; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - Asigurarea unei mașini de serviciu si telefon. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit -Relatii la telefon

  • 3

    Vrei sa devii independent financiar și tu sa stabilești care este suma de bani ce îți oferă satisfacție și împlinire începând cu 10 ore săptămânal? Posibilitate de lucru care nu necesită experiență și se poate lucra de acasă! Fără program fix, fără șef și fără riscuri! Prezentarea nu te costă nimic! Indiferent de orasul in care locuiesti, activitatea se poate desfășura foarte bine, de la distanță, cu ajutorul unui PC. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și ești remunerat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine pe baza unui sistem de carieră meritocratic transparent! Cerințe: Absolvent studii liceale(diploma de 12 clase minim) . Cunoștințe minime de utilizare PC. Cod RAF (se poate obține și în cadrul companiei noastre dacă nu dețineți) Dacă îți surâde ideea de a deveni consultant în compania noastră te invit să aplici mai jos iar noi te vom contacta cât de repede posibil! https://forms.gle/HcVpQftZRqiiMGWZ9

  • Ne mărim echipa! Nu este un loc de muncă cu program si salariu fix, este o activitate independentă! Indiferent de orasul in care locuiesti, activitatea se poate desfășura foarte bine, de la distanță, cu ajutorul unui PC. Dacă te consideri o persoană perseverentă, atentă la detalii, cu aptitudini orientate spre vanzarea directă , atunci te aștept în echipa noastră . Taxa de inscriere pentru programul de pregătire profesională inițială desfășurat online pe platforma de e-learning, costă 100 ron. Taxa pentru examinarea finală susținut online pe platforma Institutului de Studii Financiare (ISF) pentru obținerea certificatului de calificare profesională și a codului RAF costă 250 ron. Cursul și examinarea finală pentru acreditare sunt ambele desfășurate online. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și ești comisionat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine pe baza unui sistem de carieră meritocratic transparent! Cerințe: Absolvent studii liceale(diploma de 12 clase minim) . Cunoștințe minime de utilizare PC. Beneficii: - Remunerație pe baza de comision din polițele și serviciile intermediate. - Program flexibil, nu se cere target minim. - Posibilitatea de a invata cât mai multe despre domeniul brokerajului in asigurări și activitățile conexe pe care le desfășurăm (intermedieri de credite, pachete turistice si tranzacții imobiliare ) , de la oameni cu experienta. Ne ocupăm activ de dezvoltarea colaboratorilor. - Vei face parte dintr-o societate de brokeraj cu o reputație foarte bună pe piața de asigurări și beneficiezi de încrederea asociată cu numele nostru. -Ai la dispoziție un coordonator care este mai mult decât pregătit să te ghideze spre intermedierea cu succes a serviciilor și produselor din portofoliul companiei. -Pregatire profesionala continuă.

  • Generali Romania isi mareste echipa dinTulcea.Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la un interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa; -relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali!

  • 3

    Specificatii: Numele companiei: LR Health & Beauty Tip job: part time Descriere Locuri de munca LR Health & Beauty este o companie, producator de TOP germana , multinationala cu un concept unic in sanatate si frumusete , care are piata de desfacere in 30 de tari si o vechime de 35 de ani . Suntem recunoscuti la nivel mondial pentru conceptul anti-imbatranire dar si solutii reale pentru sanatate ! Oferim ! Conditii sigure si legale de munca ,parteneriat Traning de specialitate si lidership gratuit Platforma de lucru on-line si off- line Bonusuri de performanta + venit garantat ( cash) de la prima treapta de cariera ! Autorurism nou de la prima treapta de cariera Munca in echipa si sustinere prin implicarea liderilor in dezvoltarea partenerului ! Cerinte ! Varsta minima 18 ani < ( fara limita de varsta ) Seriozitate si perseverenta in dezvoltare personala ca lider Motivat sa invete corect si implicare 100% Interviurile se tin atat on-line cat si off-line Suntem o echipa foarte mare in Romania care in 2020 a inregistrat o crestere de 74% in primul trimestru ! Daca noi am reusit,oricine poate, fiindca nemtii sunt foarte seriosi iar noi suntem platiti nemteste in Romani Oferim oportunitatea oricui este dispus sa invete , sa munceasca in echipa ca sa isi asigure independenta financiara pe viitor ! Daca esti o persoana deschisa sa incerce lucruri noi, acorda-ti o sansa, ce ai de pierdut?

  • 5

    Sc Ciciric Birotica Construct Srl, angajeaza Agent Vanzari pentru judetul Tulcea , salariu fix+bonus din vanzari, masina si telefon de serviciu, program de luni pana vineri. Agentul Vanzari/distributie va avea urmatoarele indatoriri principale: - Vanz r a de produse de papetarie si birotica; - Analiza si prospectarea permanenta a pietei, pentru identificarea de noi clienti; - Identificarea nevoilor clientilor si oferirea celor mai potrivite solutii; - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu; Asteptam CV-urile la adresa de e-mail din descriere sau la telefon

  • Caut de munca .in orasul Tulcea la magazin .in depozit .la aranjat marfa .manipulant .pentru mai mult detalii la numar de telefon

  • Salveaza cautarea