Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Tulcea Tulcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Responsabilitati: Consilierea clientilor si vanzarea produselor din showroom si din cataloagele de produse dedicate amenajarilor interioare . Sa fie bine pregatit(a) profesional, sa cunoasca fisele tehnice ale fiecarui produs pentru a putea oferi informatii la orice nelamurire a clientului; Realizarea ofertelor pentru clientii din magazin; Incheie contracte de vanzare/cumparare; Emite bonuri / facturi ; Mentine contacte post-vanzare cu clientii si administreaza portofoliul de clienti. Cerinte: Cunostinte despre piata materialelor de finisaje in constructii (constitue un avantaj) Cunostinte de MS Office: Word, Excel, Outlook; Bune abilitati de comunicare si negociere; Implicare puternica in activitate si initiativa; Persoană de încredere, organizată, disciplinată si ordonată; Responsabilitate maxima si atentie sporita Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix+comision din vanzari Mediu de lucru profesionist. Training specializat . contact:

  • 7

    Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, leptop/PC pentru desfasurarea activitatii. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Pentru mai multe detalii :

  • 5

    Generali Romania isi mareste echipa dinTulcea.Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la un interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa; -relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali!

  • 7

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 10

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/HcVpQftZRqiiMGWZ9 și îți bine ai venit in echipa.

  • 20

    De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Condiții: mimim 10 clase absovite studii superioare reprezinta un avantaj Responsabilități: gestioneaza portofoliul de clienti din zona arondata completeaza cereri de credit mentine legatura cu clientii in vederea achitarii ratelor

  • 5

    Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident! Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducere Ce vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa ta Ce vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carieră Experien a ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii no tri Acționăm cu responsabilitate, respect i transparență Suntem ANGAJATOR DE TOP, recunoscut local și internațional Dacă te-am convins, vino să ne cunoști, să faci parte din echipa Provident! Află mai multe despre noi pe www.provident.ro

  • 3

    Partener Orange Communications SA ,angajeaza reprezentant vanzari pentru magazinul din Tulcea, str Mahmudiei, nr 17. Conditii: absolvent studii medii cu diploma de bacalaureat (studiile superioare reprezinta un avantaj), experienta in vanzari minim 6luni, abilitati comunicare, sociabil, orientat pe rezultate. Responsabilitati: Interactiunea cu clientii intelegerea nevoilor acestora cunoasterea produselor si serviciilor si prezentarea acestora consilierea clientilor pentru a-si indeplini nevoile si a alege produsele potrivite mentinerea unei atitudini pozitive si prietenoase identificarea si atragerea de noi clienti intocmirea documentelor/contractelor de vanzare incasare facturi pastrarea unei imagini bune a companiei, ca ambasador direct al brandului CV-urile pot fi depuse la magazin Orange Communications SA Tulcea, str Mahmudiei, nr 17 sau pe mail la adresa ;

  • Salveaza cautarea