Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Vrancea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 13

    Lucrează de acasă! Tu iti gestionezi timpul, tu iti creezi venitul! Noi suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! Poti lucra din confortul casei tale, activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Noi iti punem la dispoziție un program de pregătire profesională care te costa doar 100 de lei după care susții un examen la cel mai mic preț de pe piața 250 de lei pentru a te autoriza(obții un cod raf=atestarea intermediarilor în asigurări și un certificat de absolvire în asigurări și reasigurări) Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici formularul de mai jos iar eu voi reveni cu un telefon in cel mai scurt timp! https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • 3

    SC angajeaza o persoana cu experienta in domeniul constructiilor. Sediul in Focsani. Se vand produse dar mai ales servicii de termo-hidro-izolatii cu spuma poliuretanica. Cerinte: O foarte buna cunoastere din punct de vedere tehnic si comercial a domeniilor materialelor de constructii Un profesionist ca agent vanzari, cu foarte bune cunostinte tehnice, entuziast, activ şi persuasiv Studii tehnice (constructii, instalatii,) reprezinta avantaj Permis categoria B Responsabilitati: Contacteaza potentiali clienti, stabileste intalniri,prezinta si negociaza oferta de produse si servicii in functie de nevoile clientului Analizeaza lucrarea la fata locului impreuna cu clientul, masoara, evalueaza Cauta in permanenta clienti noi Prospecteaza permanent piata de constructii, urmareste concurenta, stie sa faca comparatii Beneficii: Se perfectioneaza in mod continuu atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzari. Pachet salarial avantajos si bonusuri din vanzari care se stabilesc la interviu Masina si telefon de serviciu

  • Specialist în asistență pentru clienți Căutați un loc de muncă interesant într-o companie internațională? Ești ambițios și ai vrea să faci parte dintr-un nou proiect? Dacă răspunsul dvs. este DA la întrebările de mai sus, vă căutăm !!! Suntem un magazin de bijuterii online (jewelry-eshop.com/, bijuterii-eshop.ro/) cu prezență în peste 10 țări din Europa. Compania noastră este în continuă expansiune și căutăm un nou coleg pentru funcția de specialist în asistență pentru clienți Sarcinile tale în acest rol ar fi: -serviciu clienti: ajutor la comanda marfurilor; comunicare prin telefon, livechat și e-mail, ajutor pentru soluționarea revendicărilor etc .; -traduceri: descrieri de produse din engleză / slovacă în română, documente, traducere de contracte etc .; -comunicarea cu curierii, băncile sau alte instituții, după cum solicită supraveghetorul; -cooperare cu departamentul de marketing, postări FB, postări Instagram etc. Pentru a face parte din echipa noastră tu: - trebuie să lucrezi pe cont propriu și să ai propriul computer și acces la internet; - vorbești română ca limbă maternă (scrisă și vorbită la un nivel perfect). De asemenea, vorbiți engleza SAU slovacă la un nivel avansat; - comunicare zilnică cu colegii de la sediul central din Slovacia; - utilizați în mod liber Word, Excel, internet, Facebook, Instagram; - trebuie să fie disponibil la locul de muncă cu normă întreagă, orele de lucru 8: 30-17: 00, de luni până vineri. Dacă cele de mai sus sună ca o provocare pe care ați dori să o acceptați, vă rugăm să trimiteți CV-ul în limba engleză (sau slovacă) la e-mail la: translate(around)jewelry-eshop.com, cu subiectul "HOME OFFICE ROMANIA". Nu ezitați să puneți și întrebări! Salariu lunar - 600 EUR

  • Căutăm candidați talentați pentru reprezentant de vânzări pe piața italiană, care să se alăture echipei noastre. Dacă vă place să comunicați și urmăriți oportunități de afaceri, vă rugăm să aplicați! Reprezentantul de vânzări ideal va avea următoarele: Nivelul avansat de limbă italiană + engleză este un avantaj; Abilități puternice de cercetare online; Abilități de comunicare și consolidare a relațiilor; Foarte organizat și capabil să demonstreze un management excelent al timpului; Auto-motivat și orientat către țintă cu o atitudine proactivă; Descrierea postului: Iată câteva dintre activitățile zilnice: - identificați clienții potențiali în conformitate cu politica companiei - promovează serviciile și imaginea companiei - înregistrarea vânzărilor și urmărirea comenzilor până la livrare - rezolvarea situatiilor conflictuale - desfășoară acțiuni de loialitate pentru clienții existenți și urmărește buna dezvoltare a relației cu aceștia Dacă sunteți curioși să aflați mai multe detalii, vă încurajăm să aplicați acum. Ce vă putem oferi: Formare continuă, sprijin și îndrumare; Comunicare zilnică în limba engleză; Salariu atractiv

  • Depozitul Analina angajeaza ASISTENT VANZARI. Cerinte: Usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale; Capacitate si disponibilitate de asimilare rapida a informatiilor noi; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si rezolvare rapida a problemelor de vanzare; Orientat in aceeasi masura si catre client si catre rezultat; Perseverenta si incredere in sine; Integritate profesionala; Responsabilitati: Asigura vanzarea produselor si serviciilor oferite de catre companie; Cunoaste si ofera informatii despre caracteristicile tehnice si modul de folosire ale produselor; Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta in alegerea produselor in acord acestea; Servirea clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa. Candidatii interesati ne pot contacta la numerele de telefon , sau pot aduce un CV la sediul nostru din Adjud Str. Onesti nr. 1.

  • 7

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 10

    Angajam o persoana care sa se ocupe de vanzari prin telefon, minim studii medii. Ce apreciem: Experienta • Abilitățile de comunicare și atenție la detalii; • Disponibilitatea de învățare continuă, atitudinea pozitivă și proactivă; • Empatia și orientarea către solutii și rezultate. • Iti poti adapta discursul telefonic cu usurinta si poti empatiza cu clientii. • Poti sa identifici si sa evaluezi rapid si usor dorintele clientilor. • abilitati de vanzare si negociere; • abilitate de a asculta; • persoana ambitioasa, organizata, perseverenta, amabila, cu spirit de echipa, flexibila; • Ai experienta in Suport vanzari -Vanzari call center ( constituie avantaj). Cerinte specifice postului : • abordează telefonic clienți; identifică și evaluează nivelul de interes al acestora față de produsele companiei • informează corect și complet clienții și potențialii clienți, despre produse și servicii; • manifestă preocupare continuă pentru atragerea de noi clienţi. • vinde prin telefon produsele companiei către clienți finali; • respectă modul de comunicare şi abordare a clienţilor, stabilit în companie; • gestionează eficient feebackul din partea clienților şi soluționează operativ nevoile sesizate de către aceștia; • Comunică deschis, transparent și reprezinta onest imaginea companiei in relațiile cu clientii. • abilitati de vanzare si negociere; • abilitate de a asculta • persoana ambitioasa, organizata, perseverenta, amabila, cu spirit de echipa, flexibila; - abilitati de lucru pe calculator Ce vei gasi la noi: • Posibilitatea dezvoltarii profesionale in cadrul companiei; • Mediu de lucru competitiv. • salariu adaptat responsabilităților postului și performanțelor obținute;

  • 1

    SC angajeaza o persoana cu experienta in domeniul constructiilor. Sediul in Focsani. Se vand produse dar mai ales servicii de termo-hidro-izolatii cu spuma poliuretanica. Cerinte: O foarte buna cunoastere din punct de vedere tehnic si comercial a domeniilor materialelor de constructii Un profesionist ca agent vanzari, cu foarte bune cunostinte tehnice, entuziast, activ şi persuasiv Studii tehnice (constructii, instalatii,) reprezinta avantaj Permis categoria B Responsabilitati: Contacteaza potentiali clienti, stabileste intalniri,prezinta si negociaza oferta de produse si servicii in functie de nevoile clientului Analizeaza lucrarea la fata locului impreuna cu clientul, masoara, evalueaza Cauta in permanenta clienti noi Prospecteaza permanent piata de constructii, urmareste concurenta, stie sa faca comparatii Beneficii: Se perfectioneaza in mod continuu atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzari. Pachet salarial avantajos si bonusuri din vanzari care se stabilesc la interviu Masina si telefon de serviciu

  • 2

    Esti atras de munca in teren si de un program flexibil? Vino sa fii reprezentant de vanzari in echipa Provident!

  • Am 20 de ani Diploma Bacalaureat Permis cat B de peste un an Mașina personală Am lucrat 3 luni la paco Nr tel

  • Angajam consilier in vanzari pentru magazinul din Marasesti, judetul Vrancea, salariu este motivant cu posibilitatea de marire progresiva

  • Ma numesc Raul Doresc angajare, dețin categoria B Absolvent de școală profesionala profil bucătar Am mai lucrat la KFC (bucatar), Altex (consultat vânzări) și în construcții Ma adaptez repede, dornic sa învăț, sociabil Preferințe angajare : șofer / șofer curierat (doresc sa capăt cât mai multa experienta în acest domeniu)

  • Salveaza cautarea