Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Alba Alba-iulia

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societatea noastra , din sediul in Alba Iulia ,cu o vechime de 22 ani in domeniu , angajaza cusatoare textile . Conditii decente de munca , salariu atractiv . Contract pe durata nedeterminata , 8 ore/zi , 2 pauze , prime cu ocazia diferitelor sarbatori .pt. relatii , va punem la dispozitie tel. 0744707710 sau 0745612366 , intre orele 09.00- 18.30

  • Nou! Companie belgiană angajează Montator garduri! Se lucrează în echipă pentru montare garduri din lemn sau sârmă. Cerințe: Experiență în domeniu Limba Engleză - nivel conversațional Permis de conducere categoria B (reprezintă avantaj) Se oferă: Contract de muncă în Belgia – Beneficii conform legislației belgiene (holiday money, child benefit, annual bonus, etc) Plata salariului la săptămână Transport intern Cazare CV la georgiana.craciun@all-eu-recruitment.com Detalii la 0758 112 429 (luni - vineri, 9.00 - 17.00)

  • Atributii : - transporta marfa in conditii de siguranta pe traseul convenit impreuna cu seful direct, si o livreaza conform facturilor si avizelor de insotire a marfii; - pastreaza legatura telefonic cu agentul de vanzari, care raspunde de zona respectiva, privind livrarile de marfa, comenzi sau ridicarea unor documente de la clienti; - incaseaza facturile cu plata cash, cu chitanta, ridica documentele de plata (BO sau CEC) de la clienti; - asigura suport la incarcarea si transportul de marfa la clienti conform planificarilor zilnice; - transporta marfa de la depozit la clienti /furnizor depozit; - asigura integritatea marfurilor transportate si raspunde de acestea pana la livrare; - ajuta la efectuarea transferurilor intre gestiuni; - reprezinta imaginea societatii in relatia cu clientii acesteia; - intretine autovehiculul din dotare si semnaleaza orice neregula / defectiune; - asigura zilnic verificarea starii tehnice a autovehiculului pe care il conduce; - respecta regulile de utilizare a autovehicului si legislatia auto in vigoare - completeaza zilnic documentele legate de folosirea autovehiculului; - urmareste programul de revizii si termenele documentelor insotitoare ale masinii si anunta seful direct cu privire la expirarea lor sau probleme mecanice ce necesita o revizie tehnica; Abilitati - foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; - orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni); - cu initiativa si capacitate de analiza, atentie concentrata si distributiva, spirit de observatie; - persoana organizata, agreabila, perseverenta, punctuala, rezistenta la sters; - personalitate energica, amabila, gandire pozitiva eficienta cu initiativa; - persoana flexibila, usor adaptabila in situatii noi; Cerinte - experienta in transportul de marfuri, fara evenimente rutiere, fara cazier; - studii medii finalizate (liceu sau scoala profesionala) - experienta in domeniul distributiei de marfuri constituie avantaj; - permis de conducere minim categoria B cu vechime de minim 2 ani; - tinuta si conduita impecabile; Beneficii -  pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta (incepand de la 350 euro) - masina de serviciu si telefon mobil in interes de serviciu; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Abilitati - foarte bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare, lucru in echipa - orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni) - cu initiativa si capacitate de analiza - bine organizat si perseverent - atentie concentrata si distributiva - persoana punctuala, agreabila - spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta, initiativa - mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultate Cerinte - studii medii/superioare (studii tehnice reprezinta un avantaj) - posesor permis conducere categoria B - experienta in vanzari lubrifianti/materiale electrice reprezinta un avantaj - operare suita MS Office ( Excel, Word,Outlook, etc.) Atributii - administreaza si dezvolta portofoliul de clienti - prospecteaza piata si identifica oportunitatile de dezvoltare a companiei - preia comenzile de la clienti si se ocupa de onorarea lor - consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului - respecta politica comerciala a companiei referitoare la limita de credit, modalitate de plata, discount-uri si pachete de servicii pentru fiecare client - incaseaza contravaloarea produselor vandute si depune monetarul la casieria companiei, recupereaza creditele din piata - urmareste atingerea target-ului de vanzari alocat dupa criteriul teritorial - se implica activ in activitatile de promotie desfasurate in cadrul companiei - respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor Beneficii - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta (incepand de la 500 euro) - masina de serviciu si telefon mobil full time in interes de serviciu - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes. - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Responsabilităţi - gestionarea magaziei de materii prime, materiale, semifabricate şi produse finite; - efectuează recepţia cantitativă şi calitativă a mărfurilor - răspunde de gestionarea întregului stoc - coordonează activitatea în depozit - verifică orice ieşire/livrare de marfă în raport cu documentele de livrare - emite/completează toate documentele de însoţire/mişcare a mărfurilor în gestiuni Cerinţe - experienţă anterioară de minim 2-3 ani în gestiune şi activitate în depozit - cunotinţe în domeniul gestiunii computerizate, operare suita MS Office (excel,word,outlook,etc.) - minim studii medii, avantaj cele economice - bun organizator, ordonat, capabil să lucreze sub presiune - operează în stoc mişcările de marfă - păstrează documentele justificative legate de stocuri - efectuează lunar inventarul stocului de marfă - participă activ la operaţiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din magazia firmei - raportează superiorului ierarhic orice neconcordanţă între stocul fizic şi cel scriptic - oferă informaţii despre stocuri departamentelor firmei - respectă legislaţia de gestiune a stocurilor - efectuează operaţiuni de intrare în stoc a mărfii - efectuează recepţia fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei - verifică documentele la introducerea NIR-ului şi semnalează eventualele neconcordanţe - înregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor - emite facturi fiscale, avize de expediţie pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condiţiile prevăzute de lege - urmăreşte ca marfa introdusă în stocul central să aibă ambalajul nedeteriorat şi să fie sigilată - urmăreşte completarea de către clienţi a documentelor fiscale conform legislaţiei - listează documentele fiscale ce însoţesc marfa şi le transmite clientului - predă marfa către client conform documentelor emise - ambalează şi securizează marfa în vederea livrării - întocmeşte necesarul de materiale folosite pentru expediţia mărfii - depoziteaza si eticheteaza materiale aprovizionate - elibereaza materiale in baza bonului de consum / avize de insotire a marfii; - identifica produsele si verifica corespondenta acestora atât cu documentele insotitoare (avize de insotire sau facturi fiscale) cat si cu comenzile sau contractele in baza cărora au fost livrate, atât din punct de vedere al caracteristicilor cat si al ambalajului - la primirea marfii verifica cantitativ produsele, si compara rezultatele cu datele înscrise in documentele insotitoare,de asemenea verifica, daca este cazul, existenta manualului de utilizare si intretinere - opereaza in sistemul ERP al companiei Beneficii - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta (incepand de la 450 euro) - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Abilitati - foarte bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare, lucru in echipa - orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni) - cu initiativa si capacitate de analiza - bine organizat si perseverent - atentie concentrata si distributiva - persoana punctuala, agreabila - spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta, initiativa - mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultate Cerinte - studii medii/superioare (studii tehnice reprezinta un avantaj) - posesor permis conducere categoria B - experienta in vanzari lubrifianti/materiale electrice reprezinta un avantaj - operare suita MS Office ( Excel, Word,Outlook, etc.) Atributii - administreaza si dezvolta portofoliul de clienti - prospecteaza piata si identifica oportunitatile de dezvoltare a companiei - preia comenzile de la clienti si se ocupa de onorarea lor - consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului - respecta politica comerciala a companiei referitoare la limita de credit, modalitate de plata, discount-uri si pachete de servicii pentru fiecare client - incaseaza contravaloarea produselor vandute si depune monetarul la casieria companiei, recupereaza creditele din piata - urmareste atingerea target-ului de vanzari alocat dupa criteriul teritorial - se implica activ in activitatile de promotie desfasurate in cadrul companiei - respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor Beneficii - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta (incepand de la 500 euro) - masina de serviciu si telefon mobil full time in interes de serviciu - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes. - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Firma de transport marfa angajez sofer pentru curse interne. Masini: IVECO DAILY 3,5 TONE. ROG SERIOZITATE. INFORMATII LA TEL. 0748811558

  • FIRMA DE TRANSPORT ANGAJAEZ SOFERI MASINI: IVECO DAILY 3,5 TONE NECESAR: PERMIS CATEG. B TRANSPORT MARFA IN TARA INFORMATII LA TEL. 0748811558 ROG SERIOZITATE!!

  • Companie de renume din Belgia din domeniul constructiilor civile angajeaza Instalatori si Ajutor de Instalatori. Responsabilitati: • Sunteți responsabil de instalarea, repararea și întreținerea instalațiilor sanitare, a robinetelor, cazanelor de gaz • Puteți asambla și pune în funcțiune aparatura sanitară • Modificați și așezați conductele pentru distribuția apei și gazului • Instalați sisteme de încălzire • Participați în totalitate la proiectele, incluzând următoarele tehnici: instalații sanitare, sisteme de încălzire și ventilație Se ofera: Contract de muncă înregistrat în Belgia Cazare (utilitățile incluse, internet gratuit ) Transport intern Plata salariului la săptămână Asigurare de sănătate Bonus la final de an, calculat 8,33% din salariul brut anual Concediu de odihnă, primă de concediu calculată 15,38% din salariul brut anual Alocație pentru copii în Belgia Detalii la numarul +40 788 606 651 (de luni pana vineri, intervalul orar 9:00 - 17:00) email: bianca.burducea@all-eu-recruitment.com

  • Firma de constructii din Norvegia angajeaza muncitori calificati si necalificati pentru constructii civile si industriale: CERINTE: - experienta profesionala relevanta pentru postul solicitat; - seriozitate si motivatie pentru munca in strainatate. OFERTA DE MUNCA si BENEFICII: - oferta salariala motivanta, in functie de pozitie; - contract de munca semnat si declarat in Norvegia; - asigurare medicala, alocatie pentru copii, al 13lea salariu, concediu de odihna platit; - suport si consiliere in limba romana pe toata perioada angajarii; - cazare oferita de angajator, conditii foarte bune; - decontare pentru transport, in cazul in care utilizati masina personala.; Pentru detalii sunati de L-S intre orele 9-20 la nr. de tel. 0731461671.

  • Se cauta ingrijitoare, infirmiere si asistente (cunoscatoare a limbii germane), pentru lucru in Austria, in domeniul ingrijirii persoanelor varstnice la domiciliu. - Se lucreaza in ciclu de 28 de zile, adica o luna lucrata cu o luna pauza. - Se lucreaza cu Gewerbe. - Asigurarile (SVA) sunt platite de agentie pe toata perioada contractului (atat in luna lucrata, cat si in luna de pauza). - Nu se percepe comision lunar. -salariu 1200 Euro NET - transport platit de catre firma CERINTE OBLIGATORII !!! - Varsta maxima 60 de ani - Experienta in domeniu (minim 3 luni) - Cunoasterea limbii germane la nivel conversational - B1 ATENTIE ! Cerintele obligatorii si conditiile de lucru sunt impuse de catre agentia partenera din Austria. Urmariti in fiecare zi noile locuri de munca disponibile. Accesati pentru detalii : sau sunati la 0745/364.857, 077/332.9052,0787/892.578, 0773/328.421 sau 0761/604.829, intre orele 10.00 – 17.00, de luni pana vineri. Transportul se efectueaza de la adresa la adresa

  • Angajam spalatori vase pentru hoteluri in Munchen. Se cauta persoane muncitoare si responsabile. Se ofera: Salariu atractiv 1400 E net /Luna Cazare gratuita 3 mese gratuite/zi lucratoare Training la locul de munca Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati la numarul de telefon afisat de luni-vineri,intre orele 9-17

  • Firma de transport angajam soferi cu permis categ C, pentru transport marfa in tara cu autoutilitara 6,5 to. Rugam seriozitate. Tel

  • FIRMA DE TRANSPORT MARFURI IN TARA, ANGAJEZ SOFERI PERMIS B MASINI IVECO 3,50 tone 0720724085, 0748811558 rog seriozitate

  • Se cauta personal femei, barbati, cuplu, pt a pleca in Anglia- Leeds pe data de 3 mai locuri limitate , in productie.( marochinarie) Salariu incepand de la 1700 lire cu posibilitatea de a lucra ore suplimentare . Cazare gratuita si transportul de la locul de munca si inapoi/ 8 ore zi/ 5 zile pe saptamana . Contract pe perioada nedeterminata. Ptr mai multe detalii contactati-ne la nr de telefonintre orele 9-17 de luni pana vineri.

  • Intra in echipa Salad Box daca vrei, bineinteles. Ne-ar placea sa fii: • Responsabil; • Motivat sa lucrezi in echipa; • Orientat spre relationarea cu clientii; • Inclinat catre dezvoltare personala si profesionala; • Cu experienta in domeniu (dar nu obligatoriu). Odata intrat in echipa, Salad Box iti ofera: • Program flexibil (full time sau part time); • Pachet salarial motivant; • Tichete de masa; • Bonusuri in functie de vechime si performante; • Mediu de lucru profesionist; • Oportunitati de avansare si siguranta pe termen lung

  • Căutăm pentru un angajator din Germania la fabrica Napolitane din Munchen: Vei beneficia de: • un salariu de 1.500 EUR net; • cazare si o masa pe zi este gratuita asigurată de firma angajatoare; • contract de muncă încheiat direct cu angajatorul german pentru o perioadă nedeterminată • ajutor și consultanță în vederea deschiderii unui cont bancar în Germania și a îndeplinirii altor formalități la instituțiile germane; • posibilitate de a primi un avans după 40 de ore lucrate; • dreptul la concediu: minim 21 zile/an; • dreptul la pensie și alocație ''Kindergeld'' 194 euro lunar/copil sau student până la 26 ani; • îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; • asigurări (medicală, în caz de accident), flotant; • dezvoltare și avansare pe plan profesional; • loc de muncă stabil și sigur la angajator serios și verificat; Cerinte Cerințele postului: • seriozitate și punctualitate din partea candidaților.

  • Executam la comanda din sticla securizata, paravane dus, cabine dus, balustrade interiaore si exterioare, sticla termorezistenta vopsita si printata pentru bucatarie

  • caut de munca orice..ofer seriozitate,nu consum alcol

  • Acum Oferta De Munca Acasa. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze la domiciliu. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email alexis1065@gmail.com

  • Salveaza cautarea