Anunțuri
Locuri de munca Arges Pitesti Disponibil din: 2021-06-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: - cunostinte tehnice minime in domeniu; - disponibilitate pentru a lucra pe 3 schimburi; - seriozitate. Beneficii: - 3800 RON salariul brut + 500 RON brut bonus prezenta; - tichete de masa in valoare de 40 ron pentru fiecare zi lucrata; - prime de sarbatori; - bonus vechime in companie; - spor pentru orele de noapte si pentru orele suplimentare; - transport asigurat gratuit din: Mioveni, Topoloveni, Pitesti. Detalii suplimentare la numarul de telefon: 0729800726.
-
Promovat
Suntem in cautare de Stivuitoristi pentru unul dintre clientii nostri, companie din Industria Auto. Beneficii: - Salariu 4600 brut + tichete de masa, masa calda; - Program pe 3 schimburi; - Prime: Paste, Craciun, vacanta. -Transport asigurat din Pitesti, Mioveni, Topoloveni, Schitu Golesti, Balilesti. Cerinte: - Autorizatie ISCIR-Stivuitorist-valabila. - Experienta in domeniu reprezinta avantaj; - Persoane dornice de munca. Detalii suplimentare la numarul de telefon: 0729800726.
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Societate comerciala din com. Babana , județ Argeș, angajează buldoexcavatorist cu experiență, pentru lucrări în zona.
-
Lucrator comercial in Pitesti, perioada nedeterminata. Venit salarial 2500. Decontam si ab transport
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe
-
Caut doamna cu experiență în îngrijirea bătrânilor pentru îngrijire bătrână 2 săptămâni pe luna, ca intern. Este nevoie de pregătire masa, supraveghere și administrare tratament. Detalii la telefon .
-
Magazin alimentar angajează vânzător vitrina asistata și casier. Program lucru: Schimbul 1 -06:30-15:00 Schimbul 2 -14:00-22:30 Se oferă : - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Nu avem limita de vârstă - Prime de Paste și de Crăciun -Salariu 3300 lei brut - Tichete de masa 25 lei zi
-
Angajez sofer categoria B pentru autoutilitara de 3,5 tone Masinile sunt prevazute culift si liza Cursele sunt in judetul Arges Experienta manipularii liftului si lizei constitue un avantaj
-
DescriereVânzătoare preparatoare de ceaiuri BubbleTea -program full time -locația este centrală intr un ambient tânăr și placut -vârsta minima este de 18 ani -salar 2700-3000 lei -bonuri masa Cerințe: seriozitate punctualitate lucru in echipa amabilitate răbdare atenție la detalii abilitați bune de comunicare Asteptam cv-urile pe whatsapp la numărul de telefon
-
-
Caut bona pentru un copil de 9 ani an Pitești program de lucru de la 7 la 18 se cere seriozitate Nr de contact
-
Echipaj format ambii cu experienta cautam job pe tur-retur acte valabile,fara UK CH și tarile nordice
-
controlor calitate in sectie productie piese injectate. cunostinte calculator, desen tehnic, folosire instrumente de masurat. locatie in pitesti, program de 8 ore pe schimburi. salarizare si conditii de lucru corespunzatoare si motivante.
-
Angajam curieri !! https: livratori.com Venituri generoase peste medie si plata saptamanala! Beneficii: Activarea contului imediat Plata per comanda + Km Comision minim Contract de munca pe 2h 4h sau 8h Se poate lucrat atat full-time cat si part-time Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual Bonusuri in functie de performante Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra Instruire pentru folosirea aplicatiei Suport tehnic 24 7 Discount la carburant Ce iti trebuie pentru a fi curier: Dorinta de a face bani Un mijloc de transport personal sau inchiriat (masina, scuter, bicicleta) Telefon cu sistem de operare Android iOS Personalitate dinamica Capacitatea de adaptare la munca in echipa De asemenea cautam parteneri locali cu SRL PFA Ii Aplica acum!! *Hai în echipa și ridica Ghiozdanul APLICA ACUM https: livratori.com
-
Lpp Fashion, unul dintre liderii pieței în industria modei, caută modele feminine pentru ședințe foto dedicate magazinelor noastre online. Dacă ai între 14 și 40 de ani și îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și creativ, te așteptăm să te alături echipei noastre Detalii job: Poziție: Model pentru ședințe foto video Companie: Lpp Fashion Domeniu: Modă Cerințe: Femei cu vârsta între 14 și 40 de ani Apariție plăcută și fotogenică Atitudine profesională și deschisă Experiența anterioară în modelling este un plus, dar nu obligatorie Responsabilități: Participarea la ședințe foto pentru prezentarea colecțiilor de haine Colaborarea cu echipa de styling și fotografi pentru a obține cele mai bune cadre Purtarea și prezentarea hainelor într-un mod atractiv și profesional Beneficii: Plată atractivă per ședință foto: între 200 și 400 de euro Posibilitatea de a lucra cu o echipă profesionistă și creativă Oportunitatea de a colabora pe termen lung în funcție de performanță Cum să aplici: Dacă ești interesată și îndeplinești cerințele de mai sus, te rugăm să trimiți un e-mail la [email de contact] cu subiectul "Aplicare Model Lpp Fashion", care să includă: CV-ul tău Câteva fotografii recente (portret și întreg corp) Detalii de contact Despre Lpp Fashion: Lpp Fashion este o companie de top în industria modei, cunoscută pentru colecțiile sale inovative și de înaltă calitate. Ne străduim să aducem cele mai noi tendințe în fața clienților noștri prin intermediul magazinelor noastre online și offline. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm!
-
Promovat
Postul include în principal: - încărcarea și descărcarea expeditțiilor din mașinile curierilor - verificarea integrității si numărului expedițiilor (coletelor) ce urmează a fi incărcate/descărcate - scanarea tuturor expedițiilor pe care le incarcă sau descarcă cu cititorul mobil - respectarea standardelor de calitate și procedurilor de curierat - menținerea unei strânse legături cu clienții si colegii Programul de lucru este de luni până vineri și 2 sâmbete. Cerințe: - rezistență la muncă fizică presupusă de manipularea mărfii din depozit, descărcare/incărcare - cunoștințe de încarcare, manevrare si descărcare a mărfii in condiții de siguranță - spirit de observație dezvoltat - corectitudine și seriozitate - dinamică in modul de muncă, inițiativă - abilități bune de comunicare - mentalitate de lucru în echipă Experiența reprezintă un avantaj. Oferim: - pachet salarial atractiv cu bonuri de masă și telemedicină incluse - contract de muncă pe perioadă nedeterminată dupa perioada legală de probă Detalii si inscriere la tel 729 001684
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza Operatori autopompa de beton pentru santierul din Merisani ( langa Pitesti ) Cerinte: - experienta de lucru pe autopompa - atestat transport marfa - cartela tahograf Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat mai jos.
-
Cerințe: certificat/diploma de calificare constituie avantaj; studii medii; persoana serioasa, muncitoare si dinamica, aptitudini de lucru in echipa, punctualitate; experienta de min 6 luni pe o pozitie similara constituie avantaj. Condiții: contract de munca plata orelor suplimentare bonuri de masa (20 lei/zi) Salariul este in functie de experienta. Pentru mai multe informatii referitoare la conditiile oferite, contacteaza-ne de luni-vineri intre orele 9.00-14.00 sau la sediul firmei din Str. Smeurei, nr. 1, Pitesti, jud. Arges Responsabilități: Vei oferi suport tehnic IT angajaților; Vei investiga, rezolva și răspunde la incidentele primite telefonic sau prin e-mail; Vei monitoriza zilnic sistemele interne și vei contribui proactiv la rezolvarea eventualelor erori; Vei menține, actualiza și extinde baza de date cu cunoștințe IT; Vei identifica și escala incidentele majore;
-
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;