Anunțuri
Locuri de munca Arges Pitesti Disponibil din: 2021-12-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Recrutăm operatori în producție pentru unul dintre clienții noștri, lider pe piața Auto. Căutam candidați: - dornici de muncă; - cu disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi; Oferim: - Pachet salarial net începând de la 2700 lei lună(tichete incluse) - Tichete de masă de 40 lei zi incluse - Contract pe perioadă nedeterminată - Prime de performanță, prime de sărbători și de vacanță; Transport asigurat din: Pitesti, Tatarasti, Cornatel, Movileni, Icoana, Babana Stoborasti, Floru, Botesti , Caldararu, Draganu, Slatina, Topoloveni, Boteni Mioveni, Galesu, Berevoesti, Curtea de Arges, Stefan cel Mare, Chitani Campulung, Domnesti si din ale locatii. Telefon de contact: 0729800726
-
Promovat
Angajez 2 soferi comunitate Tir.B,C,E.ATESTAT MARFA(CPC),CARD TAHOGRAF.Peroada de lucru minim 6 saptamini cu 2 saptamini acasa,8 3, sau 3luni(cu 1luna acasa).Transport decontat de firma.Camionele sunt E 6,Salariu 2900 +bonus.
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Postul include în principal: - încărcarea și descărcarea expeditțiilor din mașinile curierilor - verificarea integrității si numărului expedițiilor (coletelor) ce urmează a fi incărcate/descărcate - scanarea tuturor expedițiilor pe care le incarcă sau descarcă cu cititorul mobil - respectarea standardelor de calitate și procedurilor de curierat - menținerea unei strânse legături cu clienții si colegii Programul de lucru este de luni până vineri și 2 sâmbete. Cerințe: - rezistență la muncă fizică presupusă de manipularea mărfii din depozit, descărcare/incărcare - cunoștințe de încarcare, manevrare si descărcare a mărfii in condiții de siguranță - spirit de observație dezvoltat - corectitudine și seriozitate - dinamică in modul de muncă, inițiativă - abilități bune de comunicare - mentalitate de lucru în echipă Experiența reprezintă un avantaj. Oferim: - pachet salarial atractiv cu bonuri de masă și telemedicină incluse - contract de muncă pe perioadă nedeterminată dupa perioada legală de probă Detalii si inscriere la tel 729 001684
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Principale responsabilitati: - primire distribuire marfa in reteaua existenta de furnizori clienti; - respecta cu strictete procedurile de lucru ale companiei; - direct responsabil de distribuirea livrarea comenzilor catre clienti; Cerinte: - permis conducere cat. B; Cei interesati pot depune C.V. la adresa de mail , sau pot suna la numarul de contact afisat mai jos. Numar de contact:
-
Promovat
Angajez 2 soferi comunitate Tir.B,C,E.ATESTAT MARFA(CPC),CARD TAHOGRAF.Peroada de lucru minim 6 saptamini cu 2 saptamini acasa,8 3, sau 3luni(cu 1luna acasa).Transport decontat de firma.Camionele sunt E 6,Salariu 2900 +bonus.
-
- Cerinte; Permis de conducere cat. C+E; Atestat profesional pentru transport marfa generala; Card digital pentru tahograf; Aviz medical si psihologic; Fisa de aptitudini (medicina muncii); Cazier judiciar _ Experienta in conducerea camioanelor de mare tonaj (40tone), minim 1 an _ Se lucreaza pe MAN E5(automat) la prelată. _ Se pleaca si se vine cu camionul acasa _ COMUNITATE minim 4 saptamani cu 1 saptamana acasa _ Sa locuiască in Pitesti + - 100 km _ Se ofera salariu+diurna, fara intarzieri.
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru magazinul Xpress din Auchan Bradu. Cv-urile se pot depune in incinta magazinului sau la adresa de e-mail:
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru magazin Xpress Auchan Bradu. Detaliile la cerere. Cv-urile se pot depune in incinta magazinului sau pe adresa de mail
-
Angajez șofer TIR pentru comunitate min 1 an experiență Se tranzitează doar ES-IT-ES,ES-FR-ES. Salarizare: 3000EUR Perioada 6 2 sau 8 3 Se face schimb de remorci Plata diurnei se face pe 5 și 20 ale lunii. Nu se oprește garanție. Nu se intrerupe contractul de munca pe perioada odihnei de 2-4 saptamani. Se asigura transport catre Spania si inapoi catre casa. Telefon+GPS actualizat Se respecta programul de lucru. Acte necesare pentru angajare: -Permis BCE -Atestat transport marfa -Card tahograf -Fisa medicala+aviz psihologic(se deconteaza) Camioane disponibile 2(doua) DAF E6
-
SC cu sediul in Pitesti angajeaza sofer prelata pentru comunitate. Doar curse ES-IT-ES sau ES-FR-ES. Perioada de lucru 6-8 saptamani cu 2 libere. Nu se vine cu camionul acasa(se aduce camionul doar pentru ITP sau reparatii majore). Se asigura transport catre garaj casa cu avionul sau autocar(in functie de preferinte). Camioane E6 dotate corespunzator. Se respecta timpii de conducere! Salarizare 3000 euro luna care se plateste pe data de 5 si 20 ale lunii. Contractul de munca nu se intrerupe! pe perioada sederii in RO.
-
Angajez mecanic auto pt intretinerea masinilor noastre, Camioane Man, Renault 3.5 t. Locatia noastra este in apropiere de Pitesti,cerem seriozitate, pregatire in domeniu, referinte de la ultimul loc de munca. Program full time or part time,pentru mai multe detalii sunati la .
-
Angajez montatori tamplarie PVC si muncitori necalificati pentru sectie productie tamplarie PVC din Bascov.
-
Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic) - Abilitati foarte bune de comunicare - Ablitati de analiza si organizare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Asigura interfata magazinului cu clientii; -Consiliaza clientii in vederea alegerii produselor potrivite in functie de necesitatile acestora; -Isi ofera solicitudinea pentru orice cerinta a clientului care tine de contextul comercial (informatii, incasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de functionare la sculele cumparate, completare certificate de garantie, etc) Oferta (bonusuri, beneficii): -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru profesionist; -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus. Descrierea companiei MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experienţa de peste 20 de ani a companiei la dispoziţia tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea de spaţii de locuit, depozitare, clădiri de birouri şi unităţi de producţie. Ofertele de produse şi servicii de suport sunt prezentate într-un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Candidatul Ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - reprezinta un avantaj; - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Candidatul Ideal - studii medii; - experienta in domeniu este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs; - ne intereseaza sa fii o persoana organizata, atenta la detalii, sa iti faca placere sa lucrezi in echipa si sa ai abilitati in manipularea unui scanner; - vrem sa fii o persoana organizata si responsabila; - atestatul de stivuitorist constituie avantaj; Descrierea jobului Responsabilitati: - Receptionezi marfa primita in depozit (cu ajutorul sistemului WMS); - Verifici marfa din punct de vedere calitativ, cantitativ si a documentelor de insotire; - Verifici corectitudinea elementelor inscrise pe documentele primite; - Esti responsabil de documentele de insotire a marfii si te asiguri ca acestea ajung pe raione; - Semnalezi orice neconcordanta calitativa si cantitativa a marfii receptionate; Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati . Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Program Luni-Vineri: 8 12 h zi. Slarizare in functie de competentele profesionale, (3000 - 4000 lei). Contract de munca pe perioada determinata sau nedeterminata. Pentru ore lucrate in week-end se asigura plata suplimentara cu procent de 75%. Solicitam disponibilitate de lucru.
-
Angajăm Tehnician intervenții - mentenanță furtunuri hidraulice și prezentare servicii Ce ne dorim de la tine? Studii tehnice (Liceu, școală profesională, cursuri de formare etc.); Experiența în mentenanță generală; Permis de conducere categoria B + disponibilitate pentru deplasări; Comunicare eficientă și dornic de inițiativă. Ce îți oferim? Salariu atractiv în funcție de experiență; Mașina de servici; Asigurare medicală privată; Tichete de masă; Posibilități de dezvoltare profesională; Training de formare; Echipament de protecție. Dacă îți dorești să evoluezi alături de noi, haide să ne cunoaștem! Poți trimite CV-ul la adresa de e-mail: sau ne poți contacta telefonic la numărul
-
Angajez pizzer cu experienta Pentru salariu discutăm în funcție și de experienta pe care o aveți
-
Beneficii: -Salariu fix; -Tichete de masa 40 lei zi; -Prime Bonusuri -Transport asigurat Program de lucru: se lucreaza in 3 schimburi
-
Cerinte: Studii medii Disponibilitate la program pe 3 schimburi Experienta in industria auto sau mase plastice constituie avantaj Rezistenta la stres si lucru sub presiune Dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei Durata: Contract pe perioada determinata (cu posibilitate de prelungire) Beneficii: Salariul atractiv Tichete de masa in valoare de 30 lei zi Prime pentru Paste, Craciun, Vacanta: 40% din netul aferent salariului de incadrare Tichete cadou Paste: 300 lei, Craciun: 300 lei, 1 iunie: 200 lei Plata ore suplimentare: 200% Spor de noapte: 25% Transport GRATUIT in Pitesti Formare profesionala la locul de munca Zile de concediu de odihna conform vechimii in munca Card de sanatate Regina Maria Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de telefon sau direct cv-ul la adresa:
-
Descriere Angajăm la punctul de lucru din Argeș Mall: - Optometrist cu experienta - Optician cu experienta - Consilier vânzări - Operator call-center - Promoter (pliante) Candidatul ideal: Ne dorim să: - Ne convingi de bunele tale abilități de comunicare, negociere și ascultare activă - Îți doresti să înțelegi nevoile clientului și să îi oferi soluția potrivita - Fi o persoana responsabilă, rabdătoare, serioasă îi atentă la detalii - Ai dorința de perfecționare și dezvoltare în domeniul optometriei - Ai studii de optometrie (an terminal sau finalizate) optional - Experienta anterioară pe un post similar constituie avantaj *Orice abilități ai, ești bine-venit! Descrierea jobului: - Efectuarea de consultatii optometrice , determinare dioptrii opțional - Intocmirea rapoartelor - Recomandarea lentilelor de corectie protectie , in functie de nevoile clienților Beneficii oferite: - Mediu de lucru placut și elegant. - Stabilitate profesională și siguranță financiara pe termen lung. - Pachet salarial (fix + bonus din vânzări pe masura performanțelor) - Posibilitate de dezvoltare personală și profesională Descrierea companiei: Optica medicală în plină dezvoltare, ce dispune de aparatură și tehnică de investigatii moderne, gata să ofere servicii de calitate clienților. Echipă formată din profesioniști, tineri ambițioși și cu viziune. Vă rugăm, odată cu depunerea CV-ului, să vă exprimați salariul net minim dorit! Vă mulțumim! Pentru alte informații, vă rugăm contactați-ne între orele 11:00-17:00
-
Firma de transport din Spania angajeaza, cu contract, soferi categoria C, E + ADR. Se cere : - experienta in Uniunea Europeana; - disponibilitate 3 luni activitate cu 1 luna pauza. Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (engleza, spaniola) constituie avantaj. Salariul este de 3000 euro, plus bonusuri incluse in functie de activitatea prestata. Transmiteti un C.V. (ce va fi verificat de angajator) la numarul de whatsapp
-