Anunțuri
Locuri de munca Bacau Bacau Disponibil din: 2020-11-29 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez tanar pentru service auto, pentru calificare vulcanizator sau mecanic auto. Salariu in mana incepand cu 3000 lei. Pentru cei care au anumite competente sau pregatire in domeniu oferim salariu pe masura, conform lucrarilor pe care le poate executa.
-
Promovat
Căutăm colegi pentru următoarele posturi: Lăcătuși confecții metalice; Fierar; Dulgher; Zidar; Cerințe: Persoană responsabilă și de încredere; Bune abilități de comunicare si relaționare; Seriozitate, corectitudine și responsabilitate; Capacitate de a lucra în condiții deoesbite. Ce veți găsi la noi: Pachet salarial motivant (in funcție de experiență); Cazare, diurnă, transport; Mediu de lucru dinamic; Echipă dinamică și proiecte importante; Oportunități de avansare. Pentru mai multe detalii, sunați la numărul afișat.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Bacău, Str. Milcov nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Te căutăm pe tine! Daaaa, pe tine! Angajăm montator automatizări și confecții metalice (porti, garduri, etc.) salariu atractiv sâmbetele se plătesc separat masă asigurată chef de muncă și chef să înveți dorință să faci parte dintr-o echipă FAN și să creezi alături de noi beneficii salariale atractive (știm cum e să..nu trăiești cu minimul pe economie, deci îți oferim mai mult de atât) te lăsăm să pleci și-n concediu la mare, doar să ne zici din timp ca să ne organizăm Haai, dă-ne un mesaj și hai la o cafea să stăm de vorbă! Mulțumim!
-
-
camin de batrani angajeaza femeie de serviciu 8h zi asteptam cv-urile dvs. varsta maxima 45 ani
-
Caut sofer cu atestat taxi pe Dacie Logan MCV, fabricație 2019, motor 09, dotata cu GPL din fabrica.
-
Caut ucenic pentru a mă ajuta in realizarea proiectelor de amenajari și decorațiuni interioare. Este de preferat cu ceva experiență în manevrarea uneltelor cu care se lucrează. O experiență mai mare in domeniu înseamnă un venit mai bun.
-
Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne, post de lucru la banda în abator. NU PERCEPEM COMISION DE ANGAJARE AJUTAM CU TRANSPORTUL POSIBILITATE DE AVANSARE INVATAREA UNEI MESERII Drumul din România pana în Germania este 160 euro achitat la plecare, sau 190 euro daca este suportat de către firma și vi se va retrage din primul salariu. Plecările sunt săptămânale din următoarele orase: Sibiu- Brasov-Deva-Timisoara-Arad. BENEFICII: - Salariu între 1600-2000 euro, bani rămași după retinerea cazării și a utilităților. - Invatarea unei meserii sibposibilitate de avansare - Cazarea în camere de 2 persoane cuplu - Contract de munca - Asigurare medicala - Spor de noapte 25% neimpozitabil - Duminica și zilele de sărbători legale plătite cu spor de 25% - Alocații copii minori - Concediu plătit 24 zile pe an - Al 13-lea salariu - Prima de Crăciun - Instruire și formare profesionala - Echipament de lucru gratuit DESCRIEREA POSTULUI: - Post la banda, prelucrarea produselor din carne - Programul de lucru este de 6 zile pe săptămână, 8 ore cu posibilitatea efectuării de ore suplimentare. Orele suplimentare sunt contorizate si sunt platite. - Se lucrează în doua ture, de zi și de noapte CERINTE: 1. Varsta 18-55 ani 2. Cazier judiciar curat 3. Apți de munca Firma se ocupa de toate actele și formalitățile necesare pentru angajare: - Cont bancar - Asigurare de sănătate - Anmeldung - Indrumare pentru obtinera alocatiei pentru copiii minori aflati sub intretinere. MODALITATE DE PLATA: Plata salariului se efectuează în cont bancar deschis în Euro pe data de 10 a fiecărei luni. Salariul este de 12,41 brut pe ora efectiv lucrata. Fabrica este in orasul Rheda-Wiedenbrück, in partea de N-V a Germaniei. Avem plecări săptămânale din BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD Pentru informații suplimentare sunați la nr de telefon de Luni pana Sâmbătă Orele 9:00-19:00
-
Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne, post de lucru la banda în abator. NU PERCEPEM COMISION DE ANGAJARE AJUTAM CU TRANSPORTUL POSIBILITATE DE AVANSARE INVATAREA UNEI MESERII Drumul din România pana în Germania este 160 euro achitat la plecare, sau 190 euro daca este suportat de către firma și vi se va retrage din primul salariu. Plecările sunt săptămânale din următoarele orase: Sibiu- Brasov-Deva-Timisoara-Arad. BENEFICII: - Salariu între 1600-2000 euro, bani rămași după retinerea cazării și a utilităților. - Invatarea unei meserii sibposibilitate de avansare - Cazarea în camere de 2 persoane cuplu - Contract de munca - Asigurare medicala - Spor de noapte 25% neimpozitabil - Duminica și zilele de sărbători legale plătite cu spor de 25% - Alocații copii minori - Concediu plătit 24 zile pe an - Al 13-lea salariu - Prima de Crăciun - Instruire și formare profesionala - Echipament de lucru gratuit DESCRIEREA POSTULUI: - Post la banda, prelucrarea produselor din carne - Programul de lucru este de 6 zile pe săptămână, 8 ore cu posibilitatea efectuării de ore suplimentare. Orele suplimentare sunt contorizate si sunt platite. - Se lucrează în doua ture, de zi și de noapte CERINTE: 1. Varsta 18-55 ani 2. Cazier judiciar curat 3. Apți de munca Firma se ocupa de toate actele și formalitățile necesare pentru angajare: - Cont bancar - Asigurare de sănătate - Anmeldung - Indrumare pentru obtinera alocatiei pentru copiii minori aflati sub intretinere. MODALITATE DE PLATA: Plata salariului se efectuează în cont bancar deschis în Euro pe data de 10 a fiecărei luni. Salariul este de 12,41 brut pe ora efectiv lucrata. Fabrica este in orasul Rheda-Wiedenbrück, in partea de N-V a Germaniei. Avem plecări săptămânale din BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD Pentru informații suplimentare sunați la nr de telefon de Luni pana Sâmbătă Orele 9:00-19:00
-
* Postat 08 mai 2024 Șoferi Profesioniști și începători 3355euro pe lună 3 055 - 3 355 Bacau Nedeterminat Full time Nivelul de studii: Necalificat Nivelul de experienta: Entry-level (< 2ani) Mobilitatea postului: Necesita deplasari Program de munca: Program flexibil Deschis pt studenti Permis de Conducere: A, B, C, D Numarul de posturi disponibile: 20 CUI CIF: 47842374 DESCRIERE SC ACL GLOBAL SPEDITION SRL cu sediul în județul Bacău suntem în căutare de șoferi profesioniști și incepatori pentru comunitate! Cursele sunt: Germania-Olanda-Belgia- Franța-Marea Britanie Doar la prelată,semiremorci noi,camioane noi DAF,VOLVO și SCANIA. Cerințe: - Permis C+E. - Card tahograf. - Atestat marfa. -Pașaport valabil. Beneficii: - indemnizație net 85eur la zi -Salariul pe Romania 3300lei brut -Bonusuri de performanță -Salariul net lunar 3055-3355euro diurna plus salariu pe Ro - Asigurare de sănătate. -Aviz medical decontat de noi -Masina mica pentru cumpărături - Curse doar pe timp de zi. -Dispecerat în limba romana - Asistenta service 24 7 in limba romana. - Programul de munca se stabilește de comun acord - Contract pe România. - Echipament de lucru. -Internet gratuit -Pauzele de weekend pot fi făcute la una dintre bazele noastre din NL,DE sau UK (fiind dotate cu dușuri și bucătărie) -Parcări plătite Snapuri Transportul este asigurat de noi din România către Olanda la bază principala. Va așteptăm cu drag în echipa noastră. Detalii suplimentare: * Luni-Vineri * 09:00am-17:00pm # #
-
-
Avem peste 50 de spalatori in peste 30 de locatii in Anglia . Garatam 5 zile pe saptamana indiferent ca spalatorile merg sau nu merg, cu plata saptamanala pe fiecare duminica Oferim chirie contra cost( ti se va deduce din salariu treptat) Nu se opreste depozit lucram pe respect si seriozitate!! Oferim transport din Romania in Anglia din următoarele orașe . Iași , Bacău , Peatra Neamț , Cluj , Oradea
-
Personal pentru azil bătrâni germania angajam. Detalii suplimentare la tel sau vapo
-
Se angajează personal, meseriasi cu experienta în amenajați interioare și exterioare.
-
gresie, faianta, parchet, placări polistiren și vata bazaltica, rigips, glet, var, mai multe detalii la nr de tel
-
Căutăm un agent de paza pentru a se alătura echipei noastra. Fabrica se afla in Magura Bacau Salariu 3000 net Responsabilități: Verificarea persoanelor și vehiculelor care intră și ies din incinta fabricii. Menținerea unui mediu sigur prin aplicarea procedurilor de securitate. Reacționarea rapidă la situații de urgență sau incidente și raportarea acestora către supervisorul direct. Colaborarea cu personalul fabricii și alte departamente pentru a asigura respectarea normelor de securitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau al agenției de pază reprezintă un avantaj. Atestat valabil de agent de securitate. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Atent la detalii și capacitatea de a reacționa rapid în situații de urgență. Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, include ture de noapte și sărbători legale. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la securitatea fabricii noastre,vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.30 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Oportunitate de Angajare: Montatori de Case de Lemn Locatie Nicolae Balcescu Bacau (decontam transportul) Suntem în căutarea unor montatori de case de lemn dornici să se alăture echipei noastre din cadrul companiei specializată în construcții de case de lemn. Dacă aveți experiență în domeniul construcțiilor și sunteți pasionați de lucrul cu lemnul, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Asamblarea și montarea structurilor de lemn conform planurilor și specificațiilor Utilizarea instrumentelor și echipamentelor adecvate pentru a efectua lucrările în mod eficient și în conformitate cu standardele de siguranță Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele în termenii stabiliți Respectarea procedurilor de lucru și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în construcții, în special în montarea structurilor de lemn (experiența în construcții de case de lemn este un avantaj) Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a citi și interpreta planuri și desene tehnice Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în continuă dezvoltare Salarizare competitivă, în funcție de experiență Decontam transportul pana la sediul firmei Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari case modulare back-office,orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor Consilierea clientilor in alegerea potrivita Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vânzărilor Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe operare pe calculator (Microsoft Office ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv plus bonus din vanzari Program de lucru Luni-Vineri 8 -17 (pauza de masa inclusa) Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei
-
Compania noastră este în căutarea unui inspector resurse umane pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană organizată, si doriti sa profesati in domeniul resurselor umane va asteptam in echipa noastra. Candidatul Ideal Studii medii sau superioare finalizate cu diploma; Cunostinte legislatia muncii,curs Inspector Resurse Umane; Reprezinta avantaj Revisal, Saga. Cunostiinte Microsoft Office Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare; Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiză şi sinteză. Principale responsabilitati: Evidente pontaj, certificate medicale, concedii, etc; Diverse inregistrari prelucrari raportari ; Intocmire adeverinte diverse, note de lichidare angajati; Intocmire transmitere REVISAL; Administrare personal si documentatie conexa; Alte activitati specifice domeniului resurselor umane. Beneficii Pachet salarial motivant Program de lucru 8-16,vinerea 8-14 Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră.
-
Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.