Anunțuri
Locuri de munca Bihor Nivel de studii: Absolvent-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul pe tara 4500 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Pentru contact, ne gasiti in Baia Mare pe strada Bazaltului Nr 17 ( langa Aramis ) sau puteti trimite cv-ul la adresa:
-
Alatura-te echipei noastre dinamice ca si consultant vanzari si exploreaza o cariera plina de oportunitati si recompense. Cautam persoane pasionate, orientate catre rezultate si dornice sa construiasca relatii durabile cu clientii. BENEFICII: Comisioane si bonusuri atractive Traning specializat si suport continuu pentru dezvoltarea ta profesionala si personala Portofoliu de produse divesificat si adaptat cerintelor pietei Oportunitati de avansare rapida in cariera Program de munca flexibil CERINTE: Abilitati de comunicare si negociere Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Atitudine proactiva orientata spre client si nevoile lui Daca esti gata sa iti construesti propria cariera intr-o companie multinationala si sa ai un impact pozitiv in vietile oamenilor trimite-ne un CV sau trimite mesaj in privat pentru mai multe informatii. Alatura-te echipei noastre si incepe sa iti construiesti un viitor financiar sigur, atat pentru tine cat si pentruclientii tai!
-
Descrierea postului: - Consilierea proactivă a clienților - Comunicare telefonica cu clientii din baza de date interna - Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea; - Achizitia de noi clienti - Furnizarea de informații și rezolvarea întrebărilor prin telefon - Introducerea, gestionarea, actualizarea si arhivarea inregistrarilor in CRM - sistem informatic intern - Asistență pentru clienți - Participarea la proiecte Căutăm colegi ambițioși și comunicativi care să se alăture echipei noastre pentru a avea grijă de încredințarea clienților prin telefon. Scopul nostru este să avem grijă de clienți la un nivel superior. Remunerația dumneavoastră va consta într-un salariu garantat și, în plus, recompense pentru fiecare conversație telefonică finalizată cu succes, fără plafon financiar. Cât de mult câștigi depinde de tine. Avem un curs de formare pentru tine unde te vom învăța tot ce trebuie să știi. Beneficii : -dupa training, posibilitatea de a lucra de acasa -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Acces la programe de formare si dezvoltare. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Cerințe ale angajaților: -Studii medii superioare -Aptitudini lingvistice : Engleză Mediu (scris și vorbit) -Experienta relevanta in vanzari -Abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate -Dactilografiat - Intermediar -Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Personalitate și aptitudini: -Experienta in vanzarea serviciilor constituie un mare avantaj, de preferat intr-un rol outbound. -Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa. -comportament comunicativ si placut -competență în dactilografiere -rezistenta la stres -responsabilitate și consecvență -flexibilitate Informații despre procedura de selecție Posturi libere- 1 . În procesul de selecție avem în vedere: -voce și vorbire cultivate, -comportament placut, -bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Durata angajării - 1 an, cu posibilitate de prelungire Scurte caracteristici ale companiei: TAX JOBS LEGAL RO S.R.L. (TJ-LEGAL) este o companie care oferă consultanță și servicii clienților români, slovaci, cehi, polonezi, și ucraineni care lucrează în străinătate. Misiunea noastră este să asistăm clienții cu rambursări de taxe și alte beneficii din străinătate (Olanda, Germania, Austria și Slovacia), procesarea declarațiilor fiscale pentru persoane fizice și rapoarte pentru entități comerciale. Oferim muncă în regiunea Slovaciei de Est și în regiuni selectate din Polonia și România cu acoperire paneuropeană, precum și stabilitate, pregătire și dezvoltare personală a angajaților noștri. Ne ajutăm clienții în cea mai mare măsură posibilă și de aceea, pe lângă extinderea portofoliului nostru de servicii, căutăm colegi excepționali care sunt dispuși să-și folosească abilitățile și abordarea orientată către client pentru a ne ajuta să ne îndeplinim misiunea - pentru a ajuta clientii sa rezolve probleme profesional si rapid cu respectarea nevoilor si viziunii lor - sa devina lider european in domeniul consultantei fiscale si economice bazate pe profesionalism, calitate, stabilitate si inovatie.
-
!! JOB OPPORTUNITY !! #OfertaAngajare Compania NEXIA MEDICAL recrutează medici pentru Franța, având următoarele specialități: STOMATOLOGIE, OFTALMOLOGIE, MEDICINĂ GENERALĂ, MEDICINĂ DE FAMILIE şi DERMATOLOGIE. Posturile imediat ocupabile sunt localizate în cabinete și clinici de elită, cu clientela selectă, din zona metropolitană Paris. Cerințe: - posturile se adresează medicilor specialiști cu sau fără experiență; - nivel minim B1 de limba franceză (nivel conversațional mediu); - studii finalizate în domeniul medical (specialitate), diplomă obținută într-un stat U.E. SEE Confederația Elvețiană. Oferim: - contract Individual de Muncă pe perioadă nedeterminată; - suport logistic pentru găsirea locuinței; - suport privind înscrierea în Colegiul Medicilor din Franța; - suport privind cursurile de perfecționare in limba franceză. Vă potriviți pentru această poziție dacă sunteți: - sociabil, cu bune abilități de comunicare; - empatic, atent la necesitățile și exigentele pacienților; - deschis să evoluați și să vă dezvoltați într-un climat modern, cu tehnologie de ultimă generație.
-
Descriere postului Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri; Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor; Recunoasterea si analizarea documentelor primite. Cerinte Cunostinte limba italiana - nivel mediu; Cunostinte utilizare PC; Atentie la detalii. Oferta noastra - salariu de incadrare in functie de performanta - bonus anual de performanta - bonus pentru transport - tichete de masa in functie de vechime - training tehnic intern - program full time (L-V) - posibilitatea de a lucra hidrid.