Anunțuri
Locuri de munca Bihor Oradea Disponibil din: 15 septembrie-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC PASTUR S.R.L., firma de transport din Oradea, este in căutarea unui dispecer expeditor talentat si dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Asteptam CV-urile la adresa de mail: sau telefonic la Cerințe: Experiența in domeniu , constituie un avantaj Cunoașterea unei limbi de circulație internaționala nivel mediu (engleza); Cunoștințe de operare PC, Excel, Word. etc; Abilitate de lucru in echipa; Abilitați foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activităților. Cunostinte in utilizarea burselor de transport ( 1,2,3 Cargo, Timocom, etc) Descrierea jobului: Responsabilități: Coordonează activitatea flotei alocate; Identifica soluțiile optime de transport, negociază termenii transportului; Sa optimizeze costurile legate de transport.; Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducătorii auto si supravegherea desfășurării curselor; Customer suport - oferă alternative clientului si statusuri referitoare la transport; Negociază preturile cu transportatorii clienții; Oferă consultanta transportatorilor clienților oferindu-le soluții optime; Beneficii: Mediu de lucru dinamic si interactiv; Echipa tânără , mediu de lucru plăcut; Instrumente de lucru moderne. Transportul se deconteaza Salariu motivand si progresiv in functie de capacitatile tale, perspicatitatea si perseverenta de care vei da dovada Sustinem oameni cu potential care inteleg ca interesul acordat job-ului il va propulsa din punct Posibilitate de avansare
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cautam un electromecanic calificat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre- domeniu de activitate al fabricii este productia de prefabricate din beton. Responsabilități: Diagnoza și remedierea defecțiunilor la echipamentele electrice și mecanice; Întreținerea preventivă a mașinilor și utilajelor; Instalarea și întreținerea sistemelor electrice; Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura funcționarea eficientă a echipamentelor; Cerințe: Calificare în domeniul electromecanic sau electrician Experiență minimă de 3 ani pe un post similar Cunoștințe solide în diagnosticarea și repararea echipamentelor electrice și mecanice Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net; Tichete de masa 700 lei; Tichete de vacanta 3000 lei an; Prime de sarbatori; Bonus anual - al 13lea salariu; Contract de munca - perioada nedeterminata;
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
Angajez personal in domeniul constructiilor,pardoselilor betonate si pavaje,preferabil cu domiciliu in Oradea.
-
Caut baiat muncitor pentru amenajari interioare info la nr
-
Angajez șofer de taxi sub cupola Fulger, cu experienta, atestat și analize medicale făcute. Ofer și aștept seriozitate. Pt detalii răspund doar telefonic.
-
Te asteptam in echipa noastra Glovo!! Utilizarea aplicației Glovo Courier îți oferă libertatea de a fi responsabil de propriile decizii. Îți poți stabili programul și să livrezi când îți convine. Fie că este vorba de o oră pe zi, doar în weekend sau 6 zile pe săptămână; tu decizi. Comenzi NON-STOP Spre deosebire de alte platforme de livrări, Glovo îți oferă comenzi în absolut toate intervalele orare. Fiind liderul pe piață, la Glovo vor fi comenzi în orice loc și la orice oră, așadar vei livra fără pauze. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri de performanță (între 400 lei și 900 lei pe săptămână) De ce flota noastră? Bonusuri Recomandare : 100 RON persoana adusa in firma noastra. Bonusuri vreme rea. Plata salariului se face săptămânal DISCOUNT-uri la combustibil piese auto Contract de muncă în funcție de preferințele angajatului (taxele includ serviciul de resurse umane, asigurare medicală, vechime etc.) De ce ai nevoie pentru a incepe sa livrezi folosind Glovo? - Trebuie să ai cel puțin 18 ani, să deții un permis de muncă valabil și să ai un smartphone (iOS sau Android) pentru a începe să livrezi. - Pot fi necesare și alte permise sau asigurări obligatorii, în funcție de cum dorești să livrezi, cu mașina, cu scuterul, cu bicicleta sau pe jos. Pentru angajare va rugam sa ne contactati pe telefonic la numarul
-
Angajez șofer pentru comunitate pe duba de 3,5 T cu sau fără experienta. Va rog sa apelați la numărul de telefon . Mulțumesc.
-
-
Conditii: - absolvirea invatamantului minim obligatoriu - citirea si interpretarea unui desen tehnic - disponibilitatea la program prelungit (cu plata), cand situatia o cere - dorinta de a munci responsabil - capacitati de comunicare - permis de conducere categoria B constituie avantaj - salar motivant !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te asteptam in echipa noastra !
-
9 euro la ora si cazare PERMIS DE CONDUCERE OBLIGATORIUTELitaliaitalia tel
-
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:
-
-
-
Firma autorizata ARR, angajeaza soferi colaboratori Uber-Bolt cu masina proprie. Optional avem masini disponibile de închiriat , Renaul Clio- Zoe electrica. Comisioane avantajoase! Pt mai multe detalii va rog sa ne contactati
-
Cautam un coleg care sa ocupe postul de mecanic auto, pentru a ne completa echipa. Candidatul ideal - Studii medii în domeniul tehnic auto; - Experiența minim 1 an în activitatea de mecanica (reparatii , diagnoza) - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Permis auto; - Persoana responsabilă, dinamică, cu atitudine pozitivă și capacitate de a se adapta și a acumula informa ii noi în permanen ă; - Efectuarea repara iilor auto conform standardelor; Va oferim: - Mediu de lucru la standarde ridicate; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto; - Participarea la programe de formare interne și externe; - Salarizare în func ie de rezultate; - Loc de muncă într-o companie dinamică.
-
Angajez barmana la un bar în zona iosia veche. E un bar de cartier, fără păcănele, doar cu clienții casei. Se lucrează o săptămână lunga, una scurtă.mai multe detali, la tel
-
Esti o persoana organizata si sociabila? Te asteptam la numerele de telefon sau pentru a discuta despre aceasta oferta de munca nemaipomenita. Suntem o firma de recrutarecare cauta noi colegi pentru un depozit de colete din germania. Postul consta in etichetarea ambalarea sau organizarea coletelor in depozit. Salarul este foarte atractiv cu posibilitatea de ore suplimntare la cerere Ce trebuie dumneavoastra sa faceti? Doar sa sunati la numerele de telefon afisate si noi va ajutam cu detalii si informatii suplimentare . Cazarea, mancarea, sau bani de mancare sunt asigurate de angajator. Angajatorul se mai ocupa si de organizarea transportului. Contractul se face pe 2,3, sau 6 luni de ziledirect cu angajatorul , cu posibilitate de prelungire la angajator.sunati la numerele afisate mai sus si va ajutam pentru acest post de munca POSTURILE SUNT LIMITATE, ACCEPTAM FEMEI,BARBATI,CUPLURI SAU CHIAR GRUPURI DE MINIM 3 PERSOANE CALIFICATI SAU NECALIFICATI.
-
Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Agenție cu sediul în Austria caută personal la îngrijirea personelelor vârstnice. Salariu este de la 73 EUR pe zi plina la 90. Limba germană la nivel mediu. Transportul este din Oradea. Telefon sau
-
Firma straina angajeaza pt. biroul din Oradea operatoare call-center suport clienti munca de birou pe calculator Cerințe: Persoana serioasa, responsabila si organizata Voce placuta Studii medii cu diploma de absolvire BAC sau studii superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză maghiara eventual slovaca ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut in centrul orasului Oradea Experiența anterioara la un call-center este un avantaj Atribuții: - Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial, masini-unelte) - Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei - Program de lucru: luni-vineri 8:00-16:30 - Pachetul salarial este compus din salar fix 2.500 RON + bonus in functie de realizari. CV-urile cu poza se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.