Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Brasov Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Candidatul ideal Ești o persoană dinamică, dornică d provocări și care nu acceptă NU ca răspuns? REMAX ORIZONT își mărește echipa! Căutăm persoane cu bune abilități d comunicare și negociere, cu spirit antreprenorial și dornice să se dezvolte continuu în procesul nostru d învățare. Descrierea jobului - Prosp ctar și cuno șter continuă pi ț i. - Asist r cli nților d - lungul într gului proc s d tranz cțion r imobili ră. - Promovar propri tății și găsir celui m i potrivit client. - Organiz re timpului și muncii, lucrul riguros cu un sistem d dministr re a bazei de cli nți (CRM) - Păstr rea legăturii și a relației cu portofoliul de clienți. - Dezvoltarea continuă prin educație atât cea oferită prin intermediul rețelei RE/MAX, cât și autoeducație, networking, lectură, seminarii, dar și prin experiența căpătată pe teren, cu suportul echipei noastre. - Vei încheia tranzacții și încasa comisioane consistente, proporționale cu munca depusă. Beneficiile pe care le ai în echipa noastră: - Posibilitatea de a câștiga venituri considerabile, mai mari decât un job cu salariu fix, direct proporționale cu determinarea și munca depusă. - Training-uri special create și perfecționate pentru dezvoltarea ta personală și profesională, livrate atât live, cât și în platforma online de e-learning, disponibilă în permanență pentru o educație constantă, oferite atât de traineri ai Academiei RE/MAX cât și de traineri internaționali. - O echipă mereu gata să ofere tot suportul, mentoratul, îndrumarea necesare, atât la începutul carierei, cât și pe tot parcursul ei. - Oportunitatea de a avea propriul tău business într-un mediu sigur, testat, plin de oportunități și instrumentele necesare ascensiunii tale. - Rețea veți face parte dintr-o rețea care lucrează împreună, local și internațional. - Posibilitatea de a participa la evenimentele organizate în cadrul rețelei, la nivel național, european și internațional. - Recunoașterea profesională cu cât devii mai recunoscut, apreciat și recomandat pentru munca pe care o depui, cu atât nivelul de câștiguri crește. - Suportul echipelor noastre de specialiști din diverse domenii. - Un mediu de lucru modern, plăcut, dinamic. - Lucrăm doar prin intermediul contractului de colaborare, iar remunerația constă în comisionul încasat în urma tranzacțiilor efectuate.

  • Cautam Inginer Proiectant Instalatii HVAC pentru o firma importanta din Brasov, cu vasta experienta in domeniu (peste 17 ani de activitate). Firma se ocupa atat cu montarea instalatiilor HVAC/antiincendiu/sanitare/termice si pluviale cat si cu producerea tubulaturii necesare pentru acestea. Cerinte: - experienta: minim 2 ani in posturi similare (domeniul instalatiilor) - seriozitate, implicare, stabilitate si responsabilitate Care sunt task-urile tale zilnice? Studierea, intelegerea si proiectarea de instalatii HVAC, termice si sanitare. Discutii tehnice cu clientii, furnizorii si colaboratorii. Gandirea si sustinerea de solutii tehnice optime pentru clienti. Operarea cu succes a programului AutoCAD. prietenie strânsă cu Microsoft Excel. Deplasarea pe santier. (carnet categoria B) Cunoașterea produselor, serviciilor, prețurilor și a competiției. Realizarea ofertelor. Ce vei invăța dacă nu știi deja: Programul de proiectare HVAC CamDuct (foarte similar cu AutoCAD) Programul de ofertare Devize360. Prezentarea companiei Stadtmeister Instal (stadtmeister.ro) este compania care se ocupa de instalatii HVAC, antiincendiu, termice, sanitare si pluviale. Misiunea principală a firmei este de a produce si monta cele mai bune sisteme HVAC din Europa. Prin perseverentă, inovație și transparență aducem valoare pieței naționale de ventilații. Astfel vă mărtusim cu mândrie că in 2003 am montat prima centrală termică, iar astăzi operăm in Brașov o fabrică cu o capacitate de producție de peste 10 000mp/lună de tubulatură metalică din tablă zincată, aluminiu și inox. În fiecare zi executăm cu pricepere și pasiune acel sistem puzzle văzut de tine agățat pe tavanul mall-urilor si supermarketurilor pe care le vizitezi atât de des. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt sau ne puteti trimite CV-ul Dvs pe adresa de email carieraatstadtmeister.ro

  • Ce ne dorim de la tine - candidatul ideal? - Experienta minima 2 ani in domenii tehnice (instalatii, constructii, industrial) - Experienta pe un post similar de Reprezentant vanzari constituie un avantaj Care sunt task-urile tale zilnice? - Organizarea vizitelor la clienti. - Mentine relatia cu clientii actuali. - Raspunde la emailuri si telefoane. - Identificarea si abordarea potentialilor clienti, crearea de noi relatii cu acestia. - O prietenie strânsă cu Microsoft Excel. - Maiestria produselor, serviciilor, prețurilor și a competiției. - Aleargarea sutelor de km incolo si incoace , atunci când este nevoie. - Crearea, actualizarea si dezvoltarea strategiilor de vanzari imbatabile. - Realizarea ofertelor atunci cand este necesar. - Intocmirea rapoartelor de vanzari cu cifre mari de care toata lumea se indragosteste. Prezentarea companiei Compania Stadtmeister Instal (stadtmeister.ro) se ocupa de instalatii HVAC, antiincendiu, termice, sanitare si pluviale. Misiunea principală a firmei este de a produce si monta cele mai bune sisteme HVAC din Europa. Prin perseverentă, inovație și transparență aducem valoare pieței naționale de ventilații. Astfel vă mărtusim cu mândrie că in 2003 am montat prima centrală termică, iar astăzi operăm in Brașov o fabrică cu o capacitate de producție de peste 10 000 mp/lună de tubulatură metalică din tablă zincată, aluminiu și inox. În fiecare zi executăm cu pricepere și pasiune acel sistem puzzle văzut de tine agățat pe tavanul mall-urilor si supermarketurilor pe care le vizitezi atât de des. Asteptam CV-urile Dvs pe adresa de email carieraatstadtmeister.ro iar pentru mai multe detalii si informatii ne puteti contacta la nr de telefon din anunt.

  • 1

    Cautam pentru service auto multi marca din Brasov Consilier clienti si Identificare Piese. Ce asteptari avem? - experienta minim 2 ani pe un post similar - cunoasterea platformelor furnizorllor de piese auto din Romania, precum si programul PartsLink - seriozitate, implicare, stabilitate si responsabilitate Descrierea jobului Care sunt task-urile tale zilnice? - Identificarea cu exactitate a pieselor auto in programe precum PartsLink. - Utilizarea cu exactitate a platformelor furnizorilor de piese auto din Romania. - Realizarea ofertelor de pret. Atractive! - Respectarea cu exactitate a fluxului de lucru programat de catre seful de service. - Mentine relatia cu furnizorii si partnerii actuali. - O prietenie strânsă cu Microsoft Excel. - Preluarea masinilor, consilierea clientilor despre reparatii si procesul de vanzare, atunci cand consilierul de reparatii este in concediu sau lipseste. Descrierea companiei Auto Vrom ( vrom.ro) - Compania activeaza in domeniul reparațiilor auto si comerț cu piese auto. Viziunea cea mai importanta a companiei este de a-i face pe toți cei care repară și întrețin mașina în service-ul nostru să se simtă în sigurantă și confort la volanul mașinii lor. Cu entuziasm și transparență, pricepere, instruire permanentă , inovație și respect dorim să aducem valoare în viața celor care ne aleg serviciile, oferind 110% in tot ceea ce facem. Obiectivul nostru principal este de a crea o cu totul alta experienta de service decat cea cu care soferii sunt obisnuiti. Avem visuri mărețe, dorind să devenim unul dintre cele mai îndrăgite service-uri auto din România. Suntem pe piața din România din anul 2013, timp în care ne-am dezvolat echipa și portofoliu de clienți într-un ritm constant. Astăzi ne mândrim cu un service multimarcă dotat cu 7 posturi de lucru, acoperind o gamă variată de produse si servicii. În tot acest timp am reparat peste 7500 de autoturisme, acestea făcând parte dintr-o multitudine de mărci. Asteptam CV-urile Dvs pe adresa de mail carieraatvrom.ro iar pentru mai multe detalii si informatii ne puteti contacta la nr de telefon din anunt.

  • Jobul poate fi atat part-time cat si full time Zona de acoperit: Brasov Ce iți oferim? Flexibilitate pentru rezultate. (ai rezultate, ai si timp liber) Masina. Salariu fix / comision din vanzari. Bonusuri de performantă pe baza unor indicatori KPI Acces la cursuri de dezvoltare profesională și personală. 2 sefi înțelegători. Atmosferă bună la locul de muncă. Cărți de vizită personalizate. Multe surprize placute la care nici nu te astepți. Care sunt task-urile tale zilnice? Identificarea clientilor cu flote de masini. Abordarea lor si stabilirea conditiilor de colaborare. Posibilitatea de a participa la licitatii de achizitii reparatii flote. (contracte cu statul) Semnarea unui contract de colaborare cu acestia. Vizite regulate la clientii cu contracte in derulare. Sprijinirea clientilor sub forma asemanatoare a unui manager de flota. Incasarea comisioanelor din vanzarile realizat. Prezentarea companiei Auto Vrom () este o firma de reparații auto si comerț cu piese auto. Viziunea cea mai importanta a companiei este de a-i face pe toți cei care repară și întrețin mașina în service-ul nostru să se simtă în sigurantă și confort la volanul mașinii lor. Cu entuziasm și transparență, pricepere, instruire permanentă , inovație și respect dorim să aducem valoare în viața celor care ne aleg serviciile, oferind 110% in tot ceea ce facem. Obiectivul nostru principal este de a crea o cu totul alta experienta de service decat cea cu care soferii sunt obisnuiti. Avem visuri mărețe, dorind să devenim unul dintre cele mai îndrăgite service-uri auto din România. Suntem pe piața din România din anul, timp în care ne-am dezvolat echipa și portofoliu de clienți într-un ritm constant. Astăzi ne mândrim cu un service multimarcă dotat cu 7 posturi de lucru, acoperind o gamă variată de produse si servicii. În tot acest timp am reparat peste 7500 de autoturisme, acestea făcând parte dintr-o multitudine de mărci. De ce oferim 110% în fiecare zi? Lucrăm transparent, prin incredere toata lumea are de câștigat. Pentru că ne place ceea ce facem și suntem dedicați fiecărei acțiuni pe care o întreprindem. Performanța este importantă pentru noi, mereu ne-am propus lucruri mărețe. Pentru FAMILIA Auto Vrom sunt importante următoarele: Sinceritatea, un principiu nelipsit din compania noastră. Unitatea, ajutor reciproc intre toți membrii echipei noastre. Creativitatea, lipsa barierelor în domeniul în care activăm. Dezvoltarea personală și profesională. Mereu invățăm și ținem pasul cu noile tehnologii. De ce suntem cei mai buni? Pentru că îți oferim servicii personalizate adaptate la nevoile tale, tratând problemele mai deosebite de care alte service-uri se feresc. Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon din anunt sau ne puteti trimite CV-ul Dvs la adresa de mail carieraatvrom.ro

  • Cost Controller: .- Absolvent studii superioare ( tehnic sau economic) - Capacitate d analiza si d sinteza - Atentie la detalii si capacitate d a rezolva problemele, spirit d initiativa - Cunostinte d operare Microsoft Dynamics AX (constituie avantaj) - Capabil sa respecte termene limita - Persoana dinamica, pro-activa, serioasa - Cunostinte d operare PC (Excel , Word , Internet ) - Abilitati d comunicare si lucru in echipa - Cunostinte de desen tehnic - Cunoasterea limbii engleze la nivel incepator/ mediu Team leader - Asamblare electrica: Absolvent studii superioare in domeniul electric/mecanic Experienta nu este obligatorie, dar prezinta avantaj Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu/avansat Abilitati de comunicare si lucru in echipa Persoana dinamica, pro-activa si serioasa Flexibilitate, mobilitate, munca in echipa, integritate Bune abilitati de relationare, comunicare si management al echipei Salar atractiv! Pe langa plata salar se ofera si alte bonusuri, se asigura transport si alte avantaje suplimentare lunare si anuale. Locatia : Parc industrial Prejmer, Jud Brasov Va asteptam cu mai multe detalii la nr de telefon

  • Esti foarte bun la ceea ce faci si vrei sa inveti si pe altii? Crezi ca te-ai descurca sa formezi noi valori? Te asteptam in familia Profesional Academy pentru postul de Lector electrician auto in Brasov . Suntem pe Calea Fagarasului nr 13 vizavi de gara din Bartolomeu Afla mai multe la nr. 0757603815 sau online pe: https://profesionalacademy.ro

  • Caut loc de munca pe o perioadă nedeterminată. Specific ca am 17 ani.

  • 1

    Candidatul ideal Cautam candidati pasionati d vanzari, motivati d satisfactia clientilor, profesionisti, care au in spate o colectie d experiente si cunostinte solide, implicati si perseverenti, dornici sa obtina performante. Cautam un coleg/o colega pozitiv/a, auto-motivat/a, energic/a si mai ales caruia/eia sa-i placa domeniul d vanzari, oamenii si sa gaseasca solutii.Condidatul ideal are:Studii superioare, finalizate cu diploma - licenta; Minim 3 ani experientă in vanzari; Excelente abilitati d comunicare, prezentare, negociere, planificare, organizare, monitorizare; Initiativa, atentie la detalii, capacitate d rezolvare a problemelor; Capacitate d planificare, alocare resurse, implementare, organizare si coordonare a strategiei d vanzari in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Cuno tin e d utilizare a calculatorului (MS Office, Excel nivel avansat); Permis d conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Coordone za si impl ment za strat gi d v nzari in zon le alocat ; Pl nific , monitorize za si coordon za indeplinir obiectivelor st bilite pentru vanzari; Stabileste obiectivele si planul de actiune pentru dezvoltarea portofoliului de clienti cat si pentru echilibrarea structurii acestuia in functie de strategia companiei; Elaboreaza analize, studii comparative de piata, in vederea propunerii de masuri si planuri de actiune pentru atingerea obiectivelor; Analizeaza lunar gradul de indeplinire a planului de vanzari si ia masuri pentru inlaturarea cauzelor oricaror nerealizari; Analizeaza fiecare proiect si intocmeste oferta comerciala urmarind indicatorii de profitabilitate; Abilitatea de a dezvolta și menține competențe și cunoștințe specifice serviciilor arhivistice; Capacitatea de a invata, intelege si cunoaste toată gama de servicii oferite de companie; Asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei care sa contribuie la atingerea obiectivelor si dezvolta mijloace de motivare personale, dar si a echipei din care face parte; Capacitatea de a lucra bine sub presiune, oferind rezultate pana la termenele propuse; Capacitatea de a lucra si comunica eficient atat intern cat si extern Capabil sa demonstreze în mod constant următoarele comportamente: orientat spre rezultate, determinat, pozitiv si increzător, deschis la coaching și dezvoltare de sine, motivatie de sine, energic, dinamic, tenace, rezistent, receptiv la tehnologie, organizat Oferta salariala atractiva. Mentionam ca doar candidatii considerati eligibili vor fi contactati. De asemenea, SDA S.R.L. va pastra confidentialitatea asupra datelor dvs. cu caracter personal.

  • sofer cat B curierat

  • 2

    Angajam dispecer transport marfa International cu un minim de experiența! Suntem o firma de transport, obligatoriu lb. engleză scris vorbit iar a-2 lb. constituie un avantaj și permis de conducere! Salariu atractiv!

  • Salveaza cautarea