Anunțuri
Locuri de munca Brasov Brasov Companii Disponibil din: 2021-03-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Transformă-ți Abilitățile în Aur! Devino un Maestru al Sudurii Mig - Mag! Suntem în căutarea pasionaților de sudură Mig - Mag, care doresc să își facă simțită prezența în lumea industrială modernă. Dacă ești gata să faci diferența, să te dezvolți și să-ți asiguri un viitor strălucitor, atunci aceasta este o oportunitatea pe care o așteptai. Îți oferim: Salariu competitiv care reflectă abilitățile tale de sudor Mig - Mag începând de la 500 Euro net săptămână Mediu de lucru modern, sigur și curat în Olanda Proiecte de lungă durată Cazare asigurată singur în cameră Echipament de ultimă generație și tehnologie avansată O echipă unită care te va ajuta să crești și să evoluezi în carieră Posibilitatea de a lucra la proiecte interesante și diverse Cerințe: Experiență în sudura Mig - Mag Certificări relevante (dacă ai) Permis auto cat. B Mașină personală - prezintă avantaj Abilități bune de comunicare și muncă în echipă. Dorința de a învăța și de a crește profesional Cunoștințe limba engleză sau germană, nivel începător intermediar. Dacă ești gata să-ți pui amprenta pe viitorul industriei și să faci parte dintr-o echipă dedicată și dinamică, contactează-ne astăzi pentru a afla mai multe detalii sau pentru a aplica! Devino un sudor Mig - Mag de top și construiește-ți o carieră strălucitoare! Aplică acum și schimbă-ți viața profesională în bine!
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam Muncitori constructii (lacatuserie si finisaje) in Brasov. CERINTE: - experienta ca dulgher, fierar, zidar, finisor, lacatus mecanic, slefuitor metale - domiciliu in Brasov sau in zonele invecinate BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - abonament medical - decontarea transportului - bonuri de masa in valoare de 30 lei - perioada contractuala nedeterminata
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Adecco Resurse Umane, recruteaza pentru clientul sau, un important producator de piese auto, din judetul Brasov. Responsabilitati: -Operarea mașinii CNC de frezare pentru producerea componentelor metalice; -Setarea și ajustarea parametrilor mașinii conform specificațiilor tehnice; -Monitorizarea constantă a procesului de frezare pentru a asigura calitatea și precizia pieselor fabricate; -Întreținerea și curățarea regulată a echipamentului CNC. Cerințe: -Experiență anterioară în operațiuni CNC de frezare. -Abilități tehnice solide și înțelegere a desenelor tehnice. -Capacitatea de a lucra într-un mediu cu termene strânse și presiune. -Atenție la detalii și dorința de a asigura calitatea pieselor fabricate. -Minim 10 clase absolvite cu diploma. Beneficii: -Salariu motivant. -Tichete de masa 35 de lei. -Subventie la cantina. -Transport asigurat. -Spor de noapte.
-
Adecco Resurse Umane recruteaza operator in productie pentru unul dintre colaboratorii sai, un important producator de piese auto . Beneficii: Transport asigurat; Tichete de masa 30 lei; Subventie cantina. Cerinte: Minim 10 clase absolvite/Experienta anterioara in productie; Disponibilitate lucru in 3 schimburi; Atentie la detalii.
-
Adecco Resurse Umane, recruteaza pentru clientul sau, un important producator de piese auto din judetul Brasov, stivuitorist. Responsabilități: - Operare eficientă a stivuitorului conform standardelor de siguranță și protocoalelor companiei. - Manipularea și transportul mărfurilor în mod corespunzător în diverse zone ale depozitului. - Colaborarea strânsă cu echipa pentru asigurarea fluxului de lucru eficient. - Respectarea rigorilor de siguranță și a standardelor de lucru. Beneficii: - Spor de Noapte: 25% adițional la salariul de bază pentru orele lucrate în timpul nopții. - Plată Dublă pentru Orele Suplimentare: 200% - Tichete de Masă: 35 Ron zi. - Subvenție la Cantină:8 lei zi pentru a vă bucura de o masă caldă în timpul programului de lucru. - Transport Asigurat: Oferim transport asigurat din diverse zone, inclusiv Brasov, Fagaras, Rasnov, Zarnesti, Tohan, Zizin, Tarlungeni și altele. Cerințe: - Experiență anterioară în operarea stivuitoarelor. - Certificat de stivuitorist valabil. - Abilități bune de comunicare și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona sarcini multiple. - Respectarea standardelor de siguranță.
-
-
Arch Kinetic Medical cauta regitrator medical .( www.kineto-brasov.ro ) Căutăm o registratoare medicala cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din Brasov. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi . Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; Acces la serviciile Arch Kinetic Medical , conform politicii interne;
-
S.C. ATOLIS S.R.L angajează: PROGRAMATOR / OPERATOR CNC Experienta și calificare: - Experienta minima 3 ani - O buna înțelegere a modului de execuție a pieselor prin strunjire pe mașină cu comanda numerica in 3 axe, a materiilor prime, a uneltelor și a tehnologiei implicate în procesul de producție. Cerințe profesionale: - Bune cunoștințe tehnice - Cunoaștere desen tehnic și măsurare cu instrumente clasice de măsura (șubler, ceas comparator, micrometru etc.) - Atitudine orientata spre rezolvarea de probleme. - Cunoștințe SDV/AMC. - Capacitate de organizare și planificare optima a propriilor sarcini. - Abilități de comunicare și relaționare. - Contribuirea la menținerea unei atmosfere plăcute la locul de munca. Descrierea postului: - Realizarea produselor de complexitate mare, unicate sau în serii mici și mari în conformitate cu specificațiile din documentație și a instrucțiunilor de lucru pe mașinile cu comanda numerica. - Identificarea și asigurarea montării sculelor pe mașina și a dispozitivelor de prindere - Măsurarea sculelor manual și automat. - Operarea independenta a panoului de comanda la CNC. - Realizarea controlului de calitate pentru piesele produse prin verificarea acestora utilizând instrumente de măsura. - Menținerea curățeniei la locul de munca. Salariu - 1000-1500 euro in funcție de experienta Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactați.
-
Ne dorim pe cineva cu multă energie pozitivă, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor. Urmărim evoluţia comună şi garantăm suportul necesar pentru atingerea celei mai bune versiuni din punct de vedere profesional. Descrierea jobului Menține relația cu firma de contabilitate externă și îndeplinește cerințele (firma de contabilitate externă întocmește, semnează și depune declarații bilanț); Responsabil ă de departamentul financiar având în subordine două persoane; Asigură suportul necesar departamentului financiar pentru finalizarea task-urilor la termen; Comunică cu departamentele din cadrul societății în vederea soluționării situațiilor ce apar; Înregistrează divese documente în programul de contabilitate Saga și face diverse plăți; Menține relația cu instituțiile statului, verifică și achită obligațiile; Întocmește situații în excel și analize solicitate de către conducerea societății. În subordine două persoane: persoana 1 activitate principală intorducere documente, extrase bancare, deconturi de transport, etc; persoana 2 activitate principală plăți și menținerea relațiilor cu furnizorii; -Contract de consultață cu consultant fiscal și avocat; -Contract cu firma de contabilitate externă care asigură suport, consultanță, întocmește, semnează și depune declarații bilanț; -Aplicația ClickUp ce permite organizarea task-urilor și a departamentului; Beneficii: -Pachet salarial atractiv. Se negociază cu candidatul în funcție de cunoștințe și experiență + tichete de masă; -Primă garantată procentuală din venitul net, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Zi scurtă pentru ziua de 8 Martie; -Bonus garantat procentual din venitul net, pentru ziua de naștere și pentru aniversare vechime în companie; Laptop și telefon de serviciu; -Decont lunar pentru abonament de fitness; Asigurare medicală privată; -Apa Kangen, fructe proaspete, cafea și gustări la birou; -Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare; -Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără şi dinamică; -Teambuilding-uri și alte evenimente de echipă; Program de lucru, la birou, de luni până vineri; Locație în centrul Brașovului. Descrierea companiei Oferim tuturor angajaților trainingul necesar pentru a putea atinge performanța maximă și răsplătim această performanță cu salarii atractive și sporuri motivante
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Brasov pt santier. Se ofera salariu incepand cu 2.200 lei.
-
TH Trucks, parte a Turbo's Hoet Group, detine o serie de centre de activitate in intreaga tara, venind in intampinarea clientilor cu servicii integrate prin cele cinci divizii de business: vanzari vehicule noi, vanzari vehicule SH, service camioane, vanzari piese camioane, vanzari anvelope noi si productie anvelope resapate Bandag. TH Trucks SRL, unic importator al camioanelor DAF in Romania, recruteaza Electrician auto pentru echipa din Brasov si Chiajna. Cerinte: Certificat de calificare in meseria de electrician auto Minimum 3 ani experienta in reparatii camioane Cunostinte de utilizare a calculatorului si intelegere soft-uri de diagnoza Abilitati de lucru individual si in echipa Responsabilitati: Constata defectiunile si stabileste necesarul de piese pentru reparatie Executa reparatia pe baza devizului si a documentatiei si urmareste finalizarea ei Efectueaza diagnoza si constata defectiunile suplimentare Efectueaza reparatii in regim de depanare pe traseu sau la sediul clientului Beneficii: Pachet salarial atractiv Sistem de bonusare Tichete de masa Prima de Craciun si Pasti Zile suplimentare de concediu de odihna Zile libere si ajutoare sociale pentru evenimente familiale deosebite Training permanent Mediu de lucru profesionist
-
Adecco Resurse Umane, recruteaza pentru unul din clientii sai din Sebes, specializat in prelucrari mecanice, operator CNC. ATRIBUŢII ŞI RESPONSABILITĂŢI: -sa cunoască instrucţiunile de funcţionare şi exploatare a utilajelor din atelierul de productie; -sa verifice aparatele de masura si control inainte de inceperea lucrului efectiv; -sa cunoasca instrumentele de masura si control : 3D; -sa foloseasca instrumentele de masura si control in procesul de productie:3D; -sa pregateasca masina pentru reglaj; -sa execute, impreuna cu schimbul anterior si seful de formatie o piesa martor de predare primire a schimbului, la -inceperea acestuia; -sa respecte intocmai planul de operatii si fisa tehnologica; la finalizarea fiecarei operatii, sa depuna fisa OP (fisa tehnologica) la masa de control in tavita pe care este scrisa operatia respectiva. Cerinte: -aptitudinea pentru munca sistematică de derulare şi orientată pe proiect. -stăpânirea programării CNC -cunoştiinţe generale de EDV-, PC- şi flux de date -Dexteritate manuala Studii: 10 clase + şcoală profesională- prelucrari prin aschiere; liceu industrial profil mecanic; perfecţionare domeniu de specialitate aşchiere; Limbi: germana, engleza. Beneficii: tichete de masa de 30 de lei; spor de noapte 125%; spor ore suplimentare 175%; spor de weekend 100%; vouchere de vacanta de 2000 Ron; bonus de productivitate; asigurare privata de sanatate.
-
Cauti o oportunitate de cariera unde sa poti valorifica abilitatile de vanzari si networking? Esti pasionat de domeniul imobiliar si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu dinamic unde poti avansa rapid? Daca ai raspuns cu da la aceste intrebari, te vrem in echipa noastra! Cautam colegi noi, colaboratori, gata sa ni se alature in procesul nostru constant de evolutie, invatare si progres. Detinem o gama diversificata de proprietati de vanzare si inchiriat plus clienti cumparatori dornici sa achizitioneze. Datorita volumului ridicat de munca cautam noi consultanti imobiliari cu sau fara experienta. Ce este necesar din partea ta: spirit anteprenorial motivatie si determinare corectitudine si perseverenta abilitati de comunicare Ce oferim: Curs acreditat in domeniul imobiliar cu toata informatia necesara. Training la inceput de drum si sprijin pe tot parcursul activitatii tale in biroul nostru Lead-uri (clienti ce vor sa vanda, sa cumpere, sa inchirieze proprietati) astfel incat agentul colaborator full-time, dedicat si implicat sa incaseze un minim de 1000 euro luna din primul trimestru de activitate La inceperea activitatii, vei primi din partea noastra un smartphone Samsung Galaxy A54 5G, impreuna cu un abonament lunar Vodafone si un Starter Kit personalizat cu logo-ul agentiei. Vom fi alături de tine pentru a te ajuta să te integrezi cât mai rapid și să ai performanțe excelente în rolul tău! Ce dorim sa stii inca de la inceput: Contractul dintre tine si agentie va fi unul de colaborare, NU de angajare Remunerarea agentului colaborator se face pe baza comisionului incasat de catre acesta Desi beneficiezi de un program flexibil dorim colegi dedicati full-time, de aceea se doreste prezenta zilnica la sediul agentiei. Este necesar sa ai permis categoria B si masina personala. Daca esti interesat a: Ne poti scrie pentru mai multe detalii Ne poti suna la numarul 0790 4opt9 799 Sau ne poti trimite CV-ul tau la adresa: officearondtitania.group
-
*mecanic utilaje *sofer categ C+E (constituie avantaj) *salariu atractiv *detalii la telefon
-
BRASSERIE LUTHER, cautam personal sectia grill cu experienta, bucatar zona plating si organizator comenzi marfa si receptie marfii,coordonator haccp si organizator bucatarie. Personal curatenie
-
Descrierea postului Ai o pasiune pentru ospitalitate și pentru tot ce înseamnă Food Beverage? Ai o capacitate instinctivă de a anticipa nevoile oaspeților? Îți place să fii omul potrivit la locul potrivit? Te entuziasmează ideea de a fi gazdă și de a oferi experiențe memorabile? Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze? Cerințele postului Experiență relevantă într-un restaurant cu reputație bună; Buna cunoaștere a limbii engleze și orice altă limbă constituie un avantaj; Profesionalism excepțional; Bune abilități de coordonare și comunicare; Eficiență și imaginație; Personalitate plăcută; Atenție la detalii; Abilitatea de a menține o atitudine pozitivă și profesională atunci când gestionează toate situațiile; Abilitatea de a lucra într-un program flexibil, inclusiv în zilele de sărbători și în weekend-uri; Beneficii Tichete de masă Asigurare medicală Rate preferențiale de angajat în toate hotelurile Radisson Hotel Group Bonusuri de performanță Mediu de lucru dinamic Training-uri adaptate la nevoile individuale Suport în dezvoltarea profesională și personală Responsabilitățile postului Servirea oaspeților cu promptitudine și curtoazie, în conformitate cu standardele de servire din departamentul de FB; Cunoașterea temeinică a meniurilor pentru a putea sfătui oaspeții cu privire la selecție și pentru a face upsell; Sprijinirea departamentului de FB; Asigurarea curățeniei în zonele de lucru; Menținerea standardelor și respectarea procedurilor de lucru din hotel;
-
Angajam Fermier in productia animala (ovine) in Teliu, jud Brasov. CERINTE: - studii medii - disponibilitate la relocare - experienta in productia animala RESPONSABILITATI: - să administreze hrana necesare hrănirii animalelor - să cureţe boxele ţarcurile animalelor, echipamentele şi utilajele folosite - să verifice starea aşternutului să l schimbe în funcţie de gradul de umezeală - să verifice hala locul de odihnă din punct de vedere al ventilaţiei, nivelului de amoniac, temperatură - să ajute personalul veterinar la efectuarea acţiunilor sanitar-veterinare (examinări, tratamente, vaccinări) BENEFICII: - salariu motivant - decontare transport - cazare asigurata persoanelor din alte judete
-
Acest job ti se potriveste daca: - îți place să interactionezi, sa investighezi si sa intelegi nevoile oamenilor clientilor. - Poti să le prezinti alternative și să ii ghidezi să încheie tranzacția să cumpere de la tine. - Intelegi ca fiecare client intampinat iti poate aduce un bonus la urmatorul salariu! - Iti doresti stabilitate si o cariera de succes in vanzari si esti dornic a de recunoastere si evolutie. Pentru o vanzare incheiata cu succes: - ai nevoie de o puternică dorință si viteza de învățare si adaptare. - ai nevoie de capacitatea de a lucra in echipa cu entuziasm și energie pozitivă, siguranta de sine, autonomie Iar noi iti oferim: - Un trainer care sa-ti ghideze primii pasi, coaching, mentoring si acces in platforme de dezvoltare: Orange learning, Lighthouse, traininguri online. - Asigurare medicală și de viață pentru tine si optional pentru familia ta. - Subvenții speciale pentru achizitia personala de smartphone-uri și dispozitive. - Venituri corelate la eficienta ta, intre 2400-5000 lei. - Bonusuri de loialitate si bonusuri de excelenta, pe masura implicarii tale. - Tichete de masa electronice. - Program flexibil, pentru ca ne pasa si de bunastarea personala. Aplică la acest job, pregătește-te să comunici mult, să înveți in permanenta și să primești recunoaștere pentru rezultatele tale! Descrierea companiei "Electric Plus si-a inceput drumul in calitate de partener Orange in 1998 la Bacau, cand am deschis primul magazin GSM in parteneriat cu Dialog, viitorul Orange Romania. Aveam la vanzare doar 2-3 tipuri de telefoane, nu exista loializare ori abonamente cu minute si nici macar SMS. Nu-si amintesc multi, insa in perioada aceea primele 3 secunde din apel erau gratuite . Erau inceputurile telefoniei mobile si orice era posibil; de la an la an celularele deveneau din ce in ce mai performante. De la celebra caramida Ericsson A1018 pana la elegantul Nokia 6310i, si de la primul iPhone si pana la ultraperformantele smartphone de azi. Noi am fost acolo inca de la inceput! Ulterior, reteaua a crescut ca in povesti, cu magazine deschise in toata tara, de la Falticeni la Bucuresti si de la Constanta la Slatina. In prezent detinem 36 de magazine de tip franciza Orange in toata tara, si suntem premiati anual la gala Orange Partners Meeting pentru performantele noastre din domeniul vanzarilor. Suntem orientati catre cultura organizationala si credem in dezvoltarea continua a oamenilor. Ne mandrim cu echipele si managerii nostri si cu felul in care noii candidati sunt primiti in familia noastra. Programul nostru intern de training, 5 days journey, este unul din modurile in care intampinam noii veniti si ii ajutam sa inteleaga ecosistemul industriei serviciilor telecom si exigentele din domeniul vanzarilor. Prin urmare, te asteptam in familia noastra!
-
Caut personal pentru angajare in Germania, domeniul construcții. In special faianțari.Cazare asigurată, contract de muncă in Germania.
-
Clinica privata angajeaza femeie de serviciu.Se lucreaza in doua schimburi in intervalul 7-22.00 (cate 8 h) plus doua samabete pe luna de la 8-13.00. Va rugam sa aplicati prin intemediul anuntului.
-
Sc BH Turist srl angajeaza: 3 cameriste hotel cod cor 516201 2 ajutor bucatar cod cor 941101 2 lucratori bucatarie - spalator vase mari - cod cor 941201
-
Candidatul Ideal Ești o persoana tehnica si pasionata de cifre?. Vino în echipa Stadtmeister Vent pentru a creste impreuna! Căutăm un consultant tehnic de ofertare in instalatii HVAC dedicat, pentru a ni se alătura. Suntem o companie în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru mall-uri, clădiri de birouri, spații comerciale și hale industriale. Cerințe: Studii superioare tehnice finalizate, de preferat Facultatea de Instalații, Facultatea de Inginerie a Instalațiilor, sau Facultatea de Construcții și Instalații Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata Experiență anterioară ca inginer de ofertare de minim 2 ani Experienta in citirea planurilor complexe in AutoCad Cunoștințe solide in masuratorile cu ruleta digitala Cunoștințe avansate de MS Office Capacitatea de a respecta termenele limita cu privire la realizarea ofertelor Abilități de comunicare și colaborare, atât cu membrii echipei, cât și cu clienții Experienta in proiectare reprezinta un avantaj Descrierea jobului Responsabilități: Analiza proiectelor impreuna cu echipa tehnica Oferira consultanță tehnică clienților și colegilor implicati în instalare Elaborarea si emiterea cererilor de oferta Realizarea ofertelor pe baza listelor de cantitati proiect tehnic Studiul pietei si identificarea oportunitatilor de crestere a companiei Mentinerea relatiilor cu clientii atunci cand este cazul Prezentarea ofertelor atunci cand este necesar Urmarirea proiectelor alocate in colaborarea cu reprezentantul din santier Dezvoltarea de soluții tehnice eficiente pentru sistemele HVAC Beneficii: Tichete de masă 21 de zile de concediu de odihnă Sistem de bonusare in functie de performante Renegociere salariala anuala in functie de evolutie Cursuri de dezvoltare personală și profesională Flexibilitate în a-ți pune aptitudinile în aplicare pentru a ajunge la cel mai bun rezultat Deschidere catre noi propuneri Program fix, să îți rămână timp pentru familie și prieteni Salariul se va negocia in functie de pregatirea experienta candidatului Descrierea companiei Ca o mică afacere de familie STADTMEISTER VENT a luat naștere în 2003 sub numele societății de atunci EUROPOL INSTAL, executând o multitudine de tipuri de instalații pentru clădiri industriale și rezidențiale. Prin perseveranță şi cu o experiență de peste 18 ani, transparenţi şi înclinaţi către nevoile clienţilor, aducem valoare pieţei naţionale de ventilaţii şi climatizare. Ca urmare a unui proces îndelungat de formare a echipei, împreună cu investiţii în echipamente de ultimă generaţie, fabrica STADTMEISTER VENT se poate mândri astăzi cu o capacitate de producţie de tubulatură metalică circulară şi rectangulară din tablă zincată şi inox de peste 20.000 mp lună.