Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Persoane Disponibil din: 2020-04-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez cu carte de munca si bonuri de masa, net 4000 ron, camera, baie si bucatarie separate fata de restul familiei pe etajul vilei, 2 weekenduri libere pe luna. Menaj usor, calcat, ajutor general gospodarie si supraveghere varstnic activ si independent. Casa cu curte superba, vara casa de vacanta la munte, aceleasi conditii. Cautam doamna serioasa, cu atitudine pozitiva si caracter, 45-65 ani, in forta.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Promovat
Descriere Planifică şi proiectează sisteme instalatii electrice pentru construcţii, utilizând programe de design computerizat şi instrumente de desen tehnic. Stabileşte soluţiile tehnice optime, realizabile în timpul cel mai scurt şi cu costuri minime. Întocmeşte detaliile de execuţie a proiectelor. Alege echipamentele necesare realizării proiectului. Întocmeşte contractul stabilind relaţiile şi obligaţiile părţilor care participă la realizarea proiectelor precizând obiectivele principale: termenele, calitatea şi costul. Se ocupă de verificarea, avizarea autorizarea proiectelor de construcţii. Stabileşte necesarul de timp pentru realizarea proiectului şi execuţia lucrărilor (timpii de realizare a părţilor de proiect). Colaborează cu alţi specialişti la realizarea proiectelor de construcţii. Întocmeşte liste de materiale rezultate in urma proiectarii Instalatiile ce le proiectam sunt urmatoarele: - detectie semanlizare si alarmare la incendiu; - control acces; - adresare publica si evacuare; - televiziune cu circuit inchis; - date voce si tv; - efractie, schema bloc; - distributie joasa tensiune; - instalatii de iluminat normal si de siguranta (simulare dialux); - instalatii de forta si alimentare; - scheme monofilare tablouri electrice; - protectie priza de pamant si protectie la trasnet; Cerinte minime: Cunostinte bune Autocad 2D Reprezinta un avantaj: Cunostinte de proiectare scheme electrice (tablouri automatizari, tablouri distributie energie electrica, tablouri pornire pompe si motoare) in Eplan sau WSCAD Detinere permis de conducere cat B Autorizatie ANRE 2A 2B Studii superioare in domeniu electric.
-
Promovat
Pizza di Mora își mărește echipa. Căutam personal cu experiență pentru posturile de pizzar, barman, ospătar, curățenie. Pizza di Mora se află în Calea Victoriei 109, București, sector 1. Detalii la numărul: CV la email:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
Angajam/Colaboram Soferi/Parteneri UBER/BOLT/SPLASH - Cu masina personala -Cu masina în chirie Oferim posibilitate de contract de munca/colaborare Eliberam actele necesare funcționarii și oferim casa de marcat fiscalizata
-
Angajam/Colaboram SOFERI UBER/BOLT/SPLASH - Cu mașina personala -Cu mașina în chirie Pentru detalii la tel:
-
Angajam/Colaboram SOFERI UBER/BOLT/SPLASH (Cu masina personala/Cu masina în chirie) Pentru detalii la tel:
-
We are looking for Romanian native speakers to work for the largest retailer of clothes and accessories of Spanish origin! The main responsibilities will be to take calls and offer back-office support through social media, chat and email in order to process requests received from customers. Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in Romanian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 08:30 - 20:00, Monday - Saturday Availability to work from our office in Bucharest Ability to concentrate and listen actively PC operating skills and techno-editing speed Customer orientation and the ability to quickly find solutions Previous experience in the field of Customer Care or in similar activities is an advantage Flexibility, stability and strong team spirit Confidence and proactivity Dedication and honesty We offer: -Fixed-term labor contract till 31st of July 2024 with the possibility of extending - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Inspiring and fun environment - our offices have become known for their innovative, fun and pleasant design. Enjoy our relax and play areas! - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more
-
buna ziua,caut modele (barbati )pentru tuns gratuit .Tunsul se realizează sub supravegherea colegilor,pentru mai multe detalii sunati
-
S-a pierdut Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti al societatii Magistertraduceri SRL, cu sediul social in Str locotenent Saidac Gheorghe nr 9 bl 26 sc 1 ap 2, parter, sectorul 6, București, România, Numar de ordine in Registrul Comertului J40 18056 2017, Cod unic de inregistrare 38400764 din data de 2017. Il declaram nul. Mihăiță George, Administrator
-
Locația Donerboom este în căutare de colegă pentru postul de casieră. Echipa prietenoasă și susținătoare. Programul este de 2 zile la muncă, 2 zile libere. O masă pe zi+o cafea Căutăm o persoană tânără, sociabilă și cu experiență în domeniul de fast food. Pentru mai multe detalii la numărul de telefon.
-
Bună ziua, Suntem în căutarea unei/ unui croitorese/croitor care să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa stie sa faca un produs cap-coada si să aibă experiență în utilizarea mașinilor de croitorie: liniara, uberdeck și triplock. Suntem un brand de haine sport specializat în producția de produse din bumbac și ne dorim să lucrăm cu o persoană cu experiență în acest domeniu. Atelierul nostru este situat pe strada Spătarului 41, zona Armenească. Programul de lucru începe de la ora 7-8 si se termina la 15:30- 16:30 ( 8 ore) Proba este platita. Mulțumesc,
-
Angajez infirmiera pentru cămin de bătrâni situat in comuna Pantelimon Ilfov.Oferim și cerem seriozitate.Detalii la Nr de telefon:
-
Cabinetul stomatologic Anca Dent situat in zona Calea Mosilor sector 2 angajeaza asistenta de stomatologie
-
Cabinet stomatologic situat in zona Mosilor - Bucur Obor angajeaza asistenta. Cautam o colega sociabila, responsabila, organizata, dispusa sa lucreza in ture impreuna cu echipa noastra. Programul de lucru este luni - joi. Daca esti o persoana muncitoare, ai spirit de echipa si studii in domeniu, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau!
-
Angajez muncitor necalificat, manipulare paleti. Asigur cazare si salariu atractiv. Punct lucru langa comuna Catelu Ilfov. In apropiere statie de metrou. Va rog nu sunati la telefon dupa ora 20. tel
-
Angajez sofer categoria B, pe curierat rapid,curse fixe. Pentru detalii sunati la :
-
Pentru restaurant sector 5, tipsul individual se plateste in fiecare seara.Salariu 3500 bani in mana si tips zilni. Program o zi cu o zi, 9-23.00, asiguram bani de transport seara
-
calificare bucatar experienta gratar plita convectomat friteoze caut angajare ful time sau ,colaborare .plata la zi.
-
angazez lucrător comercial-casier pentru magazin shop&go situat în sectorul 6 zona veteranilor salariu pornind de la 3000 lei în funcție de experiență
-
-
Firma de transport angajam dispecer cu experienta pentru casa de expeditie. Exclus dispeceri taxi, uber, bolt. Tel.
-
Registrator clinica medicala Cerințele postului: - Experienta in domeniu; - Excelente abilitati de comunicare pentru a asigura o interactiune profesionista, pozitiva si productiva, atat in apelurile telefonice, online, cat si printr-o interactiune directa cu pacientul; - Excelente aptitudini de exprimare orala si in scris; - Foarte bune aptitudini sociale: amabilitate si sociabilitate; - Abilitati foarte bune de planificare, organizare si managementul timpului, in vederea gestionarii diferitelor tipuri de sarcini administrative; - Competente digitale si cunostinte de operare PC si alte echipamente de birou, pentru a lucra cu diferite programe si aplicatii ( Microsoft/ Google apps, software medical si administrativ pentru programari, corespondenta, comunicare online, procesare plati, administrare formulare); - Orientarea catre satisfacerea nevoilor pacientilor si catre obtinerea rezultatelor Responsabilitățile postului Intampinarea pacientilor si a vizitatorilor cu o atitudine calda; Ghidarea pacientilor catre cabinetele medicale; Preluarea apelurilor telefonice si directionarea lor in functie de cererea interlocutorului; Furnizarea cu amabilitate a informatiilor solicitate; Incasarea contravalorii serviciilor medicale