Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bucuresti Companii Carnet conducere: B

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • munca se desfasoara in santiere din Bucuresti si jud . Ilfov se asigura - echipament de protectie transportul la santier si inapoi la firma cu masinile firmei masa de prinz este asigurata de firma fara plata

  • Candidatul ideal: - Abilitati de comunicare - Permis categoria B - obligatoriu - Tinuta si aspect profesional ingrijit - Experienta in domeniu nu este obligatorie. Atributii in cadrul companiei: - Intermedierea tranzactiilor de vanzare / cumparare / inchiriere a imobilelor din portofoliul agentiei - Organizarea de vizite cu potentialii clienti in vederea evaluarii si achizitionarii imobilelor Pentru acest job se ofera: - comision -Laptop si telefon mobil - Instruire in vanzari, relatii cu clientii si baza de date la dispozitie. -bonus de performanta la indeplinitea tagetului Va asteptam sa ne atasati un CV in mesaj.

  • va salut cautam curier cat B cu experienta in domerniu zona fixa sect 2 mai multe detalii la telefon si apoi facem o intalnire la sediul firmei pentru a discuta mai multe. Va multumesc si va astept.

  • DESCRIERE CUNOASTEREA ECHIPAMENTELOR DE AER CONDITIONAT /CLIMATIZARE INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A ECHIPAMENTELOR RASPUNDEREA PENTRU CALITATEA INSTALARILOR EFECTUATE BUNA GESTIONARE A TIMPILOR DE INSTALARE CERINTE ATITUDINE POZITIVA SI CAPACITATE DE LUCRU IN ECHIPA PERMIS CATEGORIA B DISPONIBILITATE DEPLASARI EXPERIENTA MINIMA PROGRAM DE LUCRU LUNI-VINERI 8-17 AVANTAJE SALARIU MOTIVANT MEDIU DE LUCRU PLACUT ECHIPA TANARA CURSURI DE SPECIALIZARE PERIODICA OFERIM SI CEREM SERIOZITATE

  • 1

    Doresc angajare Asistent manager cu experienta in administrativ, manager vanzari, transporturi - logistica, import -export, manager achizitii, office manager, contabilitate primara, lb. engleza avansat, italiana -mediu, germana - începător, experienta in gestionarea relatiei cu clientii, permis de conducere, doresc angajare in strainatate sau in tara. Rog oferte serioase.

  • Firmă autorizată ARR care deține copie conforma și ecusoane uber, Bolt, Freenow, casa de marcat asigurare calatori și bagaje. Ofer la rămânere Ford focus 2008, si la chirie 450 lei saptamanal pe 12 luni. Toyota Auris 2008 -la chirie, 300 lei pe săptămână. Masinile nu necesita nicio investiție, s-a schimbata distribuție, ulei, filtre de curand, cauciucuri noi, GPL .

  • 3

    Devino un agent imobiliar d succes! Alaturi d CAUTLOCUINTA.RO dai avantul carierei tale, si nu esti singur! Vei beneficia d intregul suport din partea agentiei si a retelei pentru a-ti atinge telurile, alaturi d cel mai d succes brand din imobiliare. Biroul nostru, CAUTLOCUINTA.RO, este in cautare d persoane care nu se mulțumesc cu puțin și care sunt pregătiți să cucerească piața imobiliară prin munca, perseverenta si determinare - cautam oameni cu sau fara experienta in imobiliare pentru a-i transforma in agenti imobiliari ultra-performanti - iar pentru asta este nevoie de dedicare si ambitie. Noi le avem. Poti spune acelasi lucru despre tine? Ce cautam in oameni: Dorinta d a se dezvolta profesional continuu si determinarea d a avea success, dar si d a depune efort in a-l obtine si a trece peste dificultati Bune abilitati d comunicare, socializare si prezentare. Prezentabil, ingrijit. Experienta anterioara in antreprenoriat si/sau vanzari reprezinta un avantaj. C vei f c : Prosp ctar si cuno ster continu pi t i. Asist r cli ntilor d - lungul intr gului proc s d tranz ction r imobili r . Promovar propri tatii si g sir celui m i potrivit client. Organiz re timpului si muncii, lucrul riguros cu un sistem d dministr re a bazei de cli nti (CRM) P str rea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti. Dezvoltarea continua prin educatie atat cea oferita prin intermediul retelei CAUTLOCUINTA.RO, cat si autoeducatie, networking, lectura, seminarii, dar si prin experienta capatata pe teren, cu suportul echipei noastre. Vei incheia tranzactii si incasa comisioane consistente, proportionale cu munca depusa. Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, riguroasa, eficienta si structurata - pentru rezultate maxime si palpabile - vei fi unul dintre cei mai bine pregatiti agenti imobiliari din tara, atat teoretic cat si practic, dar cel mai important dintre toate - in vederea obtinerii rezultatelor. O echipa mereu gata sa ofere tot suportul, mentoratul, indrumarea necesare, atat la inceputul carierei, cat si pe tot parcursul ei. Retea veti face parte dintr-o retea care lucreaza impreuna, local si international. Recunoasterea profesionala cu cat devii mai recunoscut, apreciat si recomandat pentru munca pe care o depui, cu atat nivelul de castiguri creste. Suportul echipelor noastre de specialisti din diverse domenii. Un mediu de lucru modern, placut, dinamic. Lucram doar prin intermediul contractului de colaborare, iar remuneratia consta in comisionul incasat in urma tranzactiilor efectuate.

  • 7

    persoane tinere dornice sa invete o meserie (mecanic de utilaj) pentru repararea si mentinerea utilajelor de constructii si nu numai. Conditii de cazare, nu necesita experienta, salariu 2500 - 3000 ron

  • 1

    Descrierea postului: - ambalarea in mod corespunzator a coletelor; - aranjarea produselor in depozit; - incarcarea si descarcarea produselor in/din masini; - inregistrarea in sistemul de gestiune a fluxurilor de marfa; - participa la diverse activitati in cadrul magazinului (curatenie, inventariere); - participa la receptia cantitativa a produselor care intra in magazin. Minim 20 de caractere Cerinte: - responsabil, comunicativ si cu spirit de echipa; - fara cazier; - cu bune cunostinte de utilizare a calculatorului si internetului; - fara probleme de sanatate, conditie fizica buna; - permis de conducere; - varsta maxima 45 ani; - cadidatul ideal trebuie sa fie de sex masculin. Oferta (beneficii, bonusuri): - salariu atractiv + bonusuri de performanta; - carte de munca; - acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale; - program de lucru de luni - vineri, 09.00-17.30, cu pauza; - achizitii de produse la pret de furnizor; - locatie langa statia de metrou Piata Sudului.

  • 1

    pentru repararea si mentinerea utilajelor de constructii. Salariu atractiv. Conditii de cazare, experienta, permis de conducere.

  • Firma de instalatii din Bucuresti angajeaza INSTALATORI calificati, specializati in instalatii HVAC si sanitare. - detinerea de permis auto cat.B constituie un avantaj; Oferim: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariul motivant in functie de pregatirea profesionala si experinta; - Bonusuri; - Posibilitatea parcurgerii unor programe de calificare profesionala; - Cazare pentru cei care nu au domiciliul in Bucuresti.

  • 12

    Societate comerciala angajeaza tehnician reparatii echipamente curatenie. Angajare doar cu carte de munca. Program de lucru L - V orele 08.00 - 16.00. Relatii la telefon 0721.259.434 intre orele 14.00 - 17.00 de luni pana vineri.

  • 1

    Pune-ti masina proprie la treaba! Incepe sa lucrezi acum cu noi , si o sa ti majorezi substantial veniturile! Nu vei regreta! AMERO Transport firma autorizata ARR, angajeaza soferi cu masina proprie pentru activitate de transport de tip ridesharing.Uber/Free Now/Bolt. Pentru detalii privind comisionul si alte conditii nu ezitati sa ne contactati adresa Amera Transport va asista in obtinerea copiei conforme(acolo unde este cazul) ; Ofera casa marcat. Conditii minime pentru activitate de ridesharing: Minim 21 ani Carnet de conducere categoria B:Minim 2 ani vechime Atestat valabil pentru operare autovehicul activitate ridesharing Masina maxim 2007, cu ITP valabil,cu aer conditionat functional Cazier judiciar Cazier auto fără contravenții și infracțiuni grave, în ultimii 5 ani. Oferta este valabila in orice oras in care activitatea de ridesharing este autorizata.

  • 1

    Candidatul ideal Minim studii superioare - Experien a în muncă:Preferabil 2 ani experienta in activitati similare. Cuno tin e, Aptitudini & Abilită i: - Cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet) nivel mediu; - Comunicare verbala si scrisa cu clienti atat interni, cat si externi; - Bune abilitati de prezentare si negociere; - Abilitate de a planifica si organiza activitati, de a stabili prioritatile; - Initiativa; - Abilitate de a lucra sub presiune, de a respecta termene limita si de a indeplini corect sarcinile de serviciu; - Abilitatea de identifica si solutiona probleme; - Capacitate de coordonare a activitatilor. Descrierea jobului Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, respectand standardele si politicile companiei. RESPONSABILITĂ I PRINCIPALE: - Promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei in zona desemnata sau segmentelor de clienti special alocati pe baza cunostintelor aprofundate despre produse, astfel incat sa realizeze obiectivele cantitative si calitative stabilite; - Identifica nevoile clientilor si formuleaza solutiile optime; - Identifica noi conturi catre care sa promoveze si sa vanda produsele si serviciile companiei; - Contacteaza clientii alocati si de asemenea prospecteaza piata pentru a identifica potentiali clienti pentru a creste cota de piata a companiei; - Realizeaza rapoarte de activitate periodice despre rezultatele de vanzari, contractele din intervalul de timp stabilit, propuneri, astfel incat sa asigure incheierea cu success a tranzactiilor; - Mentine relatii foarte bune, bazate pe profesionalism cu toti clientii de care raspunde; - Asigura prezentarea produselor si serviciilor companiei intr-o maniera profesionista; - Responsabil de planificarea optima a activitatii, a deplasarilor si a resurselor materiale astfel incat sa acopere eficient zona alocata, asigurand minimizarea costurilor si maximizarea timpului; - Participa la intalnirile departamentului de vanzari si la programele de instruire astfel incat sa detina toate informatiile legate de obiectivele de vanzari, promotii, noi produse si servicii, etc;

  • 1

    Angajam livrator produse alimentare in cadrul aplicatie Bringo - Cu auto propriu si telefon propriu - Program flexibil săptămânal la alegere - Locatie de pick-up pentru comenzi la alegere - Pos-URI - Card bancar - Plata săptămânal - Plata la cursa - Bonus de traghetare comenzi - Training cât este nevoie - NU acceptam colaborare part time - Începere colaborare imediata Cerințe: - Mașina personală - Sofer cat. B - Sociabil, descurcăreț,organizat - Telefon ( in cazul in care telefonul nu este perfomant putem oferi varianta de susținere) - Serios În cazul în care nu dețineți sau nu vrei sa folosiți autoturismul propriu se poate închiria auto de la companie 350 lei/saptamana Pentru detali va rog sunati,NU trimiteti mesaje

  • Se ofera salariu atractiv +bonusuri pentru ore suplimentare -un mediu de lucru curat si linistit -telefon si masina de serviciu - posibilitate de promovare -cursuri de specializare platite de angajator - posibilitate asigurare locuinta de serviciu Cerinte: -studii superioare economice si/sau tehnice finalizate -cunostinte operare PC -permis de conducere -disponibilitate program prelungit -disponibilitate deplasari trimiteti CV pe adresa :

  • 5

    Candidatul ideal Absolvent de studii superioare - turism Experienta dovedita in domeniul hotelier si marketing de minim 10 ani Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Internet) Limba engleza fluent Cunostinte solide si actuale despre industria ospitalitatii si piata locala Bune abilitati de comunicare si prezentare Bun negociator si ai abilitati de up-selling Proactiv(a), perseverent(a), capabil(a) sa gasesti solutii, creativ(a), cu initiativă, spontan(a), energic(a) Disponibilitate pentru program prelungit Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Formularea si dezvoltarea startegiei de marketing si vanzari a companiei pentru serviciile/produsele hoteliere Realizarea de studii comparative de analiza interna si a competitiei pentru serviciile/produsele hoteliere Prospectarea pietii, identificarea unor noi oportunitati de vanzare si a clientilor noi. Identificarea si implementarea unor masuri eficiente de crestere a veniturilor Formularea, dezvoltarea si implementarea strategiilor de pret Formularea, dezvoltarea si implementarea campaniilor de promotii si publicitate Dezvoltarea si mentinerea categoriilor de produse, conceperea unor oferte atractive Participarea la actiunile de promovare organizate pe plan local, national si international conform programului de vanzari Gestionarea si imbunatatirea portofoliului de clienti, prin vizite la acestia si promovarea/prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor/produselor hoteliere Negocierea, incheierea si urmarirea contractelor de colaborare cu clientii hotelului Stabilirea unor parteneriate strategice cu clientii si evaluarea gradului lor de satisfactie Indeplinirea targetului stabilit prin politica tarifara Gestionarea platformelor de vanzare online Gestionarea si evaluarea informatiilor cu privire la propria activitate, solutionarea cererilor si reclamatiilor clientilor Realizarea analizelor si rapoartelor periodice de activitate/vanzari. Se ofera: salariu/procent din venituri/parteneriat Andy Hotels & Conferince SRL, detine 2 hoteluri in Romania: Hotel Andy*** in Bucuresti si Hotel Andy**** in Predeal.

  • 2

    Firma autorizata ISCIR angajeaza instalatori sanitari si gaze naturale cu contract de munca cu termen nelimitat. Persoanele cu permis auto, prezinta un avantaj.

  • Salveaza cautarea