Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Carnet conducere: B-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Tehnician cu experienta pentru cablare instalare si service sisteme de securitate, alarme si camere video. Permisul de conducere este obligatoriu iar cursul ARTS este un plus. Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit. Salarizare excelenta, diurna, bonusuri lunare in functie de performanta, cazare in apartament de serviciu (pentru cei din provincie), relatii la telefon. Salarizarea se stabileste in functtie de experienta. Sa sune doar cei care au macar un minim de experienta in acest domneiu !!!
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Bucuresti - llfov. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;
-
angajam pt bucuresti si zonele limitrofe ing, cu sau fara experienta , pentru lucru la birou , cunostinte in a lucra in program Autocad si alte programe de proiectare , ofertare program de lucru 8 ore
-
Candidatul Ideal : Persoană serioasă, organizată, atentă la detalii și cu simț de răspundere.Este necesară cunoașterea aparatajului electric modern, a semnelor convenționale și a schemelor electrice. Beneficii: Salariu fix, bonusare performanță; Bonusuri de sărbători (Crăciun, Paste); Oportunități de dezvoltare profesională; Program lejer. Descrierea jobului: Activitatea se desfăsoară în cadrul mentenanta si service. Montarea componentelor în tablourile electrice pe baza schemelor Cablarea si etichetarea conexiunilor Realizarea conexiunii cablurilor și conductoarelor electrice de mică tensiune Semnalarea oricăror greșeli în scheme sau în execuția tablourilor. În acest moment, suntem în căutarea unui Electrician tablouri automatizări, tehnician electro-mecanic, electrician de mentenanță. Salariu variaza in functie de experienta. Salariul variaza intre 3500 lei pentru inceput si ajunge la 5000-6000 lei. Permis Cat B constituie avantaj
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Societate din Bucuresti ,angajeaza urgent frigotehnisti/ instalatori AC/HVAC Beneficii: salariu motivant tichete de masa prime/bonusuri permisul catB prezinta un avantaj / masina Oferim training& perioada de formare!
-
Atelier confectii metalice angajează sudori-lacatusi Confectii de porti , garduri , balustrade inox si diverse lucrari metalice . Ofer si cer seriozitatea. Program de 8 ore cu contract de munca. Salariul se discuta dupa interviu la sediul firmei. Locația atelierul este pe Str. Valea Oltului ,sector 6, București.
-
Buna ziua, Angajez personal cu experienta sau fara in domeniul ventilatiilor industriale, Cunostinte desen tehnic Experienta minima 3-4 ani, Permis de conducere cat B ar fii un plus, Se vor executa urmatoarele operațiuni de montaj: -Tubulatura regtangulara si spiro circular tabla zincata; -Tubulatura flexibila izolata si neizolata; -Accesorii (Clapeti antifoc,antiretur,reglaje,atenuatoare zgomot s.a); -Difuzoare,plenumuri grile si grile liniare; -Ventilatoare de orice tip,desfumari,presurizari,depresurizari; -Perdele de aer poliester cu microperforatii; -Tubulatura inox (hote,cosuri de evacuare gaze simple dublu izolat); -Tubulatura ALP; -Pozitionarea si asamblarea unitatilor BTU; -Izolarea conductelor de aer cu izolatie tip K-flex,vata bazaltica sau vata minerala; Avem lucrari in punctele: Bucuresti, Brasov,Sibiu, Franta,Germania, Avantajele salariale o sa le discutam telefonic sau stabilim o intalnire, Mai multe detalii la telefon! -Adrian Mihai
-
Societate autorizată ARR cu copii conforme, ce respectă OUG 49. 2019 privind activitățile de transport alternativ, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în regiunea București Ilfov. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin contract de colaborare și cu începere IMEDIATĂ a activității de ridesharing. Ce condiții trebuie să îndeplinească MAȘINA colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt: - Mașină cu anul minim de fabricație 2010; - Mașina trebuie să aibă 4 uși; - Aer condiționat funcțional. Ce acte solicităm de la colaboratori pentru începerea imediată a activității: - Buletin (C.I.); - Vârsta minimă 21 ani; - Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime; - Cazier auto pe ultimul an; - Cazier judiciar; - Atestat transport persoane în regim de închiriere; - ITP valabil; - Talonul mașinii; - Asigurarea RCA valabilă. Condițiile de lucru: - Compania percepe un comision de 10% din veniturile nete săptămânale; - Program flexibil; - Plata săptămânală în fiecare zi de Marți. Ce oferim noi: - Suport pentru obținerea atestatului de transport persoanelor care nu îl dețin; - Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane); - Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității; - Serviciul de contabilitate; - Consultanță în activarea aplicației. BONUSUL de colantare a mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator. Dorim sa colaborăm cu persoane serioase, diplomate și sociabile! Vom aprecia acest aspect. Vă încurajăm să ne contactați telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon.
-
Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.
-
Angajam individual echipe de personal necalificat pentru munca în constructii. Experienta în construcții minim 2 ani. Program 7:30-17:30 Salariu motivant 5000 lei. Contract de munca pentru 12 luni cu posibilitate de prelungire. Persoana de contact
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc
-
EC SYSTEMS angajeaza electrician / electrician mansonar pentru lucrari de linii electrice subterane si executare de mansoane si terminale. CERINTE: - Experienta in cabluri de medie/inalta tensiune; - Diploma sau curs de electrician; - Limba engleza: mediu - Permis de conducere Cat B; - Cazier judiciar fara antecedente; - Disponibil la deplasari in tara si in strainatate. SE OFERA: - mediu de lucru placut; - salariu atractiv negociat in cadrul interviului; - participarea la cursuri de calificare in functie de studiile terminate; - echipamente de lucru profesionale. CV-urile se pot depune la adresa de email
-
Companie de distributie medicamente, angajeaza personal cu domiciliul in Bucuresti pentru postul de Lucrator comercial - pentru depozit produse farmaceutice - cu permis de conducere categoria B (si experienta in condus auto), pentru punctul de lucru din OTOPENI, jud. Ilfov. Postul presupune in principal: - Preluarea, pregătirea şi recepţionarea produselor farmaceutice achiziţionate, cu respectarea normelor de bună practică de distribuție angro a medicamentelor; - Depozitarea marfurilor receptionate in zonele de stocare si la raft; - Alte sarcini legate de activitatea de depozit cum sunt: Colectarea produselor farmaceutice de la raft, conform comenzilor primite; Verificarea produselor farmaceutice colectate (lot, BBD), conform comenzilor primite; Participarea la inventarele periodice anuale. Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor produselor din depozit. Program de lucru: 2 ture, 8:30 ore zi (inclusiv cu pauza), astfel: Luni - Vineri: Tura I 6:30 - 15:00; Tura II 14:30 - 23:00 Salariu net motivant + tichete de masa de 30 lei zi lucrata (aproximativ 600 lei luna) Alte beneficii: - abonament servicii medicale in reteaua de clinici MedLife; - abonament fitness in reteaua de sali SanoPass Fit; - transport asigurat de companie. Locul de munca este in: Otopeni, str. Avram Iancu. Rugam sunati in intervalul orar 08:30 - 17:00 sau lasati mesaj pe whatsapp, daca ne contactati dupa ora 17:00!
-
Salariu între 5000-5500 lei în funcție de experiența Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems Angajează Montatori de Tâmplărie PVC Despre Noi: La Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems, ne mândrim cu furnizarea de soluții inovatoare și de înaltă calitate în domeniul tâmplăriei PVC Rolul Tău: - Instalarea tâmplăriei PVC în locații diverse, asigurându-te că fiecare proiect este finalizat la cele mai înalte standarde de calitate - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a respecta termenele limită și cerințele clienților - Mentinerea unei atmosfere placute in cadrul echipei - Sa se respecte indicatiile de montaj oferite din companie Ce Căutăm: - Experiență în montarea tâmplăriei PVC - Atitudine proactivă și o abordare serioasa muncii - Abilitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă - Disponibilitatea de a învăța și de a se adapta la metodologii noi Ce Oferim: - Un pachet salarial atractiv, negociabil în funcție de experiență. In functie de experienta salariul poate varia intre 3500 si 4500 de lei, cu posibilitate de bonusuri suplimentare in functie - Un mediu de lucru plăcut Dacă sunteți interesați să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne apelati sau se ne scrieti pe Whatsapp
-
Cautam montatori mobila disponibili pentru executarea serviciului de montare a oricarui tip de mobilier, de la orice producator, in sistem de colaboare pe baza de contract legal. Orasele vizate: Bucuresti, Ilfov, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti) Conditii necesare: - Sa aiba experienta minima de 2 ani in montarea mobilierului (inclusiv: decupaje blaturi bucatarie, modificari ale mobilierului la fata locului daca e cazul) - Sa fie persoane civilizate, responsabile, serioase, atente la detalii - Sa aiba cunostinte de interpretarea a desenului tehnic - Sa acorde respect clientilor cat si lucrarilor in aceeasi masura Cei interesati de o posibila colaboare trebuie sa ia in calcul ca trebuie sa aiba masina ca sa se poate deplasa la clienti, scule pentru executarea serviciului de montaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul/portofoliu de lucrari pe sau sa ne contacteze la nr 0724511372
-
Candidatul Ideal Manager dezvoltare rețea Abilitati de negociere; Responsabilitate; Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj; Permis de conducere; Masina personala reprezinta un avantaj. Cerințe: cunoașterea limbii ruse si române vorbite. masina personala pentru deplasare - domiciliu in Romania; - Cunostinte MS Office, cunoștințe bune PC - mobilitate Salariu: 5000 lei + cheltuieli de transport Bonusul la deschiderea magazinului este de 10.000 lei. Angajator: persoană juridică română Angajare: cu normă întreagă Descrierea jobului Cautare spatiu, incheiere contract de inchiriere Efectuarea tranzacţiilor. Deschiderea unui magazin (rezolvarea problemelor tehnice, organizatorice necesare deschiderii magazinului). Descrierea activitatii desfasurate Administrarea unui proces amplu de activitati; Stabilirea spațiilor comerciale; Negocierea si semnarea contractul de închiriere; Deschiderea punctului de lucru. Organizarea si monitorizarea intregului proces tehnic pana la deschidere; Transferarea obiectul pregătit tehnic către departamentul de achiziții pentru livrarea mărfurilor. Conditii de lucru: Angajare în baza unui contract de prestari servicii; Program de lucru flexibil; Deplasari in interes de serviciu. Descrierea companiei Suntem una dintre cele mai mari rețele de magazine de pe piața est-europeană - MERE. In Rusia, Belarus și Kazahstan suntem cunoscuți sub marca Svetofor . În acest moment, rețeaua noastră include peste 3.000 de supermarketuri. În 2018, compania noastră a început dezvoltarea în țările UE. Avem supermarketuri in Romania, Germania, Grecia, Polonia, Lituania și Letonia