Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Personal Curatenie Menajera cu experienta, pentru apartamente inchiriate pe termen mediu si scurt. CERINTE ESENTIALE: Persoane serioase, comunicative si atente la detalii. Flexibilitate in ajustarea programului. OFERIM: Salariu net incepand cu 3.500 RON + carte de munca. Pt informatii, va rog sa ne contactati doar telefonic intre orele 10-19.00 Va multumim.
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
AS METAL COM srl, recruteaza in vederea angajarii: Topitor, turnator metale si aliaje neferoase Program de lucru 12 24; 12 48; Angajarea se va face in baza unui contract individual de munca, pe durata nedeterminata, cu perioada de proba de 90 de zile. Venit brut intre 3.500 lei si 10.000 lei. Beneficii: - Spor salarial in functie de vechimea neintrerupta in cadrul companiei ; - Spor salarial legal (noapte ; sarbatori legale etc) ; - Bonusuri : de performanta ; Craciun si Paste ; - Tichete de masa in valoare 35 lei zi lucrata; - 21 zile concediu de odihna la angajare ; - Spor zile concediu de odihna in functie de vechimea neintrerupta in cadrul companiei ; - Formare profesionala interna sau externa, costurile fiind suportate de catre angajator ; - Zile libere platite pentru evenimente deosebite in familie ; - Abonamente de medicina muncii in conformitate cu legislatia in vigoare ; - Asigurare voluntara de sanatate pentru accidente de munca si boli profesionale ; - Asigurare de apa potabila la dozatoare sticle, ceaiuri calde, pentru toti angajatii companiei ; - Igienizarea echipamentului de protectie lucru, efectuata de catre angajator;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne mărim echipa. Beauty room angajează tehnician epilare definitivă cu sau făra experiență Îți dorești să lucrezi în domeniul beauty? Trimite-ne CV și ne auzim pentru un interviu. Mail: Salonul nostru se află în sectorul 6, zona afi cotroceni .
-
-
Candidatul Ideal : Persoană serioasă, organizată, atentă la detalii și cu simț de răspundere.Este necesară cunoașterea aparatajului electric modern, a semnelor convenționale și a schemelor electrice. Beneficii: Salariu fix, bonusare performanță; Bonusuri de sărbători (Crăciun, Paste); Oportunități de dezvoltare profesională; Program lejer. Descrierea jobului: Activitatea se desfăsoară în cadrul mentenanta si service. Montarea componentelor în tablourile electrice pe baza schemelor Cablarea si etichetarea conexiunilor Realizarea conexiunii cablurilor și conductoarelor electrice de mică tensiune Semnalarea oricăror greșeli în scheme sau în execuția tablourilor. În acest moment, suntem în căutarea unui Electrician tablouri automatizări, tehnician electro-mecanic, electrician de mentenanță. Salariu variaza in functie de experienta. Salariul variaza intre 3500 lei pentru inceput si ajunge la 5000-6000 lei. Permis Cat B constituie avantaj
-
OMEGA STAR SISTEMS societate în domeniul execuției de lucrări de construcții, infrastructură, angajează ELECTRICIAN AUTORIZAT ANRE Căutăm un Electrician responsabil, cu experiență și cunoștințe solide în domeniu, detinator de autorizatie ANRE. Candidatul ideal va fi capabil să execute cu precizie și în siguranță o varietate de lucrări electrice, să diagnosticheze și să remedieze defecțiuni și să respecte normele și reglementările de siguranță în vigoare. CERINȚE: Diploma de electrician sau o calificare similara; Autorizare ANRE; Experienta anterioara in domeniul instalatiilor electrice; Cunostinte solide despre echipamentele electrice si regulile de siguranta; Abilitati bune de diagnosticare si rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant; Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu precizie. RESPONSABILITATI: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice si a echipamentelor; Diagnosticarea si remedierea defectiunilor si a problemelor electrice; Montarea si conectarea echipamentelor electrice, inclusiv prize, intrerupatoare, tablouri de siguranta, etc.; Verificarea si testarea instalatiilor electrice pentru a asigura conformitatea cu normele si standardele de siguranta; Utilizarea echipamentelor si instrumentelor adecvate pentru executarea lucrarilor; Respectarea planurilor si specificatiilor tehnice ale proiectelor; Raportarea oricaror probleme sau defectiuni la supervizorul direct. BENEFICII: - Mediu de lucru placut; - Salariu motivant; - Echipa tânară, dinamică.
-
OMEGA STAR SISTEMS societate în domeniul execuției de lucrări de construcții, infrastructură , angajează ȘOFER Profesionist pentru transport marfa peste 3,5 tone. CERINTE: Experienta in domeniul transportului de minim 1 an; Posesor permis de conducere categ. C valabil; Posesor atestat transport marfuri valabil; Posesor card tahograf valabil; Îndemânare si pricepere Muncitori; Responsabili; RESPONSABILITATI: Sa respecte cu strictete actele normative care reglementeaza circulatia pe drumurile publice; Sa mentina in stare tehnica corespunzatoare autovehiculul pe care il are in primire; Sa intocmeasca corect foile de transport si documentele referitoare la marfa transportata. Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate in cadrul societatii OMEGA STAR SISTEMS. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in societatea OMEGA STAR SISTEMS. BENEFICII: Mediu de lucru plăcut; Salariu motivant; Echipă tânără,dinamica. Persoana de contact: Raluca Matei -
-
RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie CERINTE Studii de specialitate; Experienta minim 2 ani; Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide (GN) si a instalatiilor (GN, stingere incendii), sa fie: instalator autorizat A.N.R.E.( EGIU și EGD în termen de valabilitate, cu permis de conducere. Constituie avantaj orice alte autorizații deținute -ISCIR etc). persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate BENEFICII OFERITE Salariul se discuta la interviu. Se ofera bonusuri de performanta; Prime de Paste si de Craciun
-
Tehnician Electronist Departament: Întreținere, Fabrica de Volane Arad Descrierea companiei: Clientul nostru este un lider global în industria automotive, specializată în furnizarea de componente și sisteme de siguranță de înaltă calitate. Colaborăm cu mari producători auto la nivel internațional și suntem recunoscuți pentru inovație, tehnologie de ultimă generație și implicarea în proiecte ambițioase în domeniu. Misiunea noastră este de a oferi siguranță și confort la fiecare călătorie! Activități: Întreținerea echipamentelor din producție Urmărirea menținerii în parametrii normali de funcționare a echipamentelor în timpul programului de producție Monitorizarea programului de întreținere preventivă a mașinilor Participarea la revizii curente, revizii tehnice și reparații capitale Implementarea de noi proiecte de îmbunătățire pentru mașini Profil: Studii medii tehnice (profil electro, școală profesională) Experiență în domeniul automatizărilor industriale Experiență în reparația, întreținerea sau tehnologia construcțiilor de mașini Abilități tehnice, spirit practic, dinamic, inovativ Abilități de comunicare și lucru în echipă Cunoștințe de operare PC (Pachetul Ms Office) Disponibilitate de muncă în schimburi
-
Mecler Group, o companie de recrutare cu experiență, caută un electrician talentat și experimentat pentru a se alătura echipei unuia dintre clienții noștri din industria IT&C. Este vorba de o companie românească cu peste 21 de ani de experiență în soluții inovatoare de comunicații, securitate și electrice. Veți participa la proiecte complexe de infrastructură IT&C, contribuind la succesul companiei clientului și la satisfacția clienților săi. Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de instalații electrice conform instrucțiunilor și standardelor de siguranță Montarea, conectarea și punerea în funcțiune a echipamentelor electrice Realizarea de verificări periodice și depanarea defecțiunilor Respectarea procedurilor de lucru și a normelor de protecție a muncii Menținerea curățeniei și ordinii în spațiul de lucru Colaborarea eficientă cu echipa de proiect Cerințe: Studii medii de specialitate în domeniul electrotehnic Autorizație ANRE valabilă Experiență anterioară în instalații electrice de joasă tensiune Abilitatea de a citi și interpreta scheme electrice Cunoștințe solide de electrotehnică Capacitatea de a lucra independent și în echipă Abilități bune de comunicare Atitudine pozitivă și orientare spre rezultate Beneficii: Salariu competitiv Pachet de beneficii flexibil Oportunități de dezvoltare profesională Mediu de lucru plăcut și dinamic Echipă unită și prietenoasă
-
SC INTERTOY ZONE SRL angajeaza 1 persoana pentru postul de Specialist in achizitii (Cod COR: 332301) Specialistul de achizitii organizeaza si planifica activitatile de achizitie in cadrul firmei, asigurand disponibilitatea angajatilor, a fondurilor banesti si a materialelor necesare pentru desfasurarea lucrului Locatie: Bucuresti, Sector 2 Se ofera contract de munca. Salariul brut 7500 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: intertoyzone.angajari Oferim si dorim seriozitate
-
Echipa BOB SI SOARE din Cartierul Latin,cauta Cofetar cu experiență, ,Cocator și Vânzătoare.Oferim salariu atractiv,decontarea transport,plus bonusuri!Va așteptăm să ne contactați la nr.de telefon:
-
Cerințe Studii universitare cu diplomă de licență (în domeniul muzical reprezintă avantaj) Reprezintă un avantaj experiența în domeniul organizării de evenimente cultural-artistice Disponibilitate pentru program flexibil și activități desfășurate în weekend Responsabilități principale: Întocmește, împreună cu coordonatorii de departamente, și transmite programul săptămânal de lucru (repetiții, spectacole, activități) Pregătește, multiplică, gestionează și arhivează materialele muzicale destinate colectivelor artistice ale OCC Colaborează și ține corespondența cu instituţiile culturale de profil din ţară. Sprijină colectivul artistic al OCC în rezolvarea diferitelor solicitări Ține evidența prezențelor colectivului artistic la repetiții și spectacole Arhivează şi păstrează în condiţii de securitate documentele specifice compartimentului, cu respectarea dispoziţiilor legale în acest domeniu Beneficii: Mediu de lucru plăcut într-o instituție publică de cultură de prestigiu național și internațional Venit atractiv
-
angajam lucrator comercial magazin shop&go zona piata sudului. lucru in schimburi bonuri de masa salariu motivant
-
BD Lemntech, producator de mobilier comercial si productie publicitara, angajeaza sofer categoria B, E. (duba carosata d 3.5T). Domiciliul in Popesti Leordeni Berceni - constituie avantaj; Principalele atributii sunt legate de: Transportul marfurilor sau pasagerilor. Incarcarea si descarcarea marfurilor, asigurarea sigurantei marfurilor sau pasagerilor transportati Asigurarea ca vehiculul este în stare de funcționare corespunzătoare, efectuand verificari periodice ale acestuia. Posibile deplasari in tara Oferim: mediu de lucru sigur si placut incepere imediată; salariu competitiv Cautăm mereu profesionisti pe domeniul specific de competente care să se alăture echipei si asteptam cu nerabdare sa gasim colegi pentru a ne extinde.. Acesta va avea un rol exceptional, variat și interesant în care va fi responsabil pentru construirea și menținerea unor relații de afaceri puternice atât cu partenerii existenți, cât și cu cei noi. Te asteptam in echipa noastra!
-
Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.
-
BRASOVEANU NATALIA, angajeaza o persoana pe postul de Guvernantă. Candidata trebuie sa detina cunostinte de limba engleza. Interviul va avea loc la adresa din Bucuresti, Calea Rahovei, nr. 219, bl. 13, sc. C, et. 8, ap. 101, Sector 5, in data de 01 aprilie 2024, ora 08:00.
-
-
Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Proiectare Instalatii pentru Constructii Civile. Cautam un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunostinte solide si care isi doreste sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare tehnice finalizate Ai experienta in coordonarea, verificarea echipei de proiectare Ai experienta in elaborarea solutiilor constructive conformari concept Ai experienta in elaborarea ofertelor tehnice Ai bune cunostinte de operare a programului AutoCAD (2D), MS Office 365, MagiCAD, Revit Cunosti normativele si standardele de proiectare in vigoare Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizare Ai capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor Contributia ta in companie: Management tehnic de proiect în domeniul încălzirii, aerului condiționat, ventilației și tehnologiei sanitare tehnologiei sanitare. Planificarea detaliată și calcularea instalațiilor HVAC Elaborarea soluțiilor tehnice, proiectarea și întocmirea calculelor de instalații HKLS (încălzire, răcire, ventilații, sanitare) Elaborarea documentațiilor pe faze de proiectare cu ajutorul celor mai moderne softuri, majoritatea dintre ele fiind în 3D (REVIT & PLANCAL NOVA) Cooperarea și ulterior planificarea, coordonarea și gestionarea independentă a proiectelor sau subproiectelor de servicii de construcții Coordonarea internă cu alte departamente Sprijin si cooperare cu managementul de proiect Câteva cuvinte despre noi: Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am inceput proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 2.500 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Job description Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Proiectare Structuri pentru Constructii Civile. Cautam un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunostinte solide si care isi doreste sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare tehnice (CCIA); Dreptul de semnatura pentru constructii clasa I si II dobandit prin ciclul de licenta sau master reprezinta un plus Ai experienta in coordonarea, verificarea echipei de proiectare Ai experienta in elaborarea solutiilor constructive conformari concept Ai experienta in elaborarea ofertelor tehnice Ai experienta necesara pentru Sef proiect- specialitate rezistenta Ai experienta în proiectarea constructiilor cu structuri din beton armat de minim 2 ani Ai experienta in proiectarea constructiilor cu pereti preponderenti pentru cladiri cu regim mediu si mare de inaltime Ai bune cunostinte de operare a programului AutoCAD (2D), MS Office 365, Etabs Cunosti normativele si standardele de proiectare in vigoare Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizare Ai capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor Te incadrezi in stilul de proiectare al firmei. Contributia ta in companie: Proiectarea si desenarea structurilor de rezistenta pentru fazele SF, DTAC, PT, DDE; Elaborare soluții de proiectare pentru clădiri de birouri, ansambluri rezidențiale, clădiri comerciale, clădiri industriale, etc.) Intocmire proiecte complete (memorii tehnice, breviare de calcul, planuri, detalii de executie, liste de cantități, caiete de sarcini), respectând termenele agreate Participare la discuții ședințe de lucru împreună cu celelalte parti implicate în proiect (arhitectura, structura, instalatii, beneficiari) Verificarea impreună cu coordonatorul echipei, integrabilitatea in practica a proiectelor Deplasare pe santier pentru verificarea respectării proiectelor Toate proiectele vor avea la baza munca in echipa, sarcinile fiind impartite intre membrii ei. Atingerea obiectivelor de performanta pentru fiecare proiect. Câteva cuvinte despre noi: Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am inceput proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 2.500 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem
-
Societate de transport persoane angajeaza conducator auto categoria"D" pt. transport angajati.