Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-04-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan ? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Orhideea! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul, dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul! Posturi vacante: - Casier a - Preparator - Ajutor Bucatar
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Club spotiv Aqua Sport angajeaza instructor inot , asiguram pregatire profesionala !
-
OMEGA STAR SISTEMS societate în domeniul execuției de lucrări de construcții, infrastructură, angajează ELECTRICIAN AUTORIZAT ANRE Căutăm un Electrician responsabil, cu experiență și cunoștințe solide în domeniu, detinator de autorizatie ANRE. Candidatul ideal va fi capabil să execute cu precizie și în siguranță o varietate de lucrări electrice, să diagnosticheze și să remedieze defecțiuni și să respecte normele și reglementările de siguranță în vigoare. CERINȚE: Diploma de electrician sau o calificare similara; Autorizare ANRE; Experienta anterioara in domeniul instalatiilor electrice; Cunostinte solide despre echipamentele electrice si regulile de siguranta; Abilitati bune de diagnosticare si rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant; Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu precizie. RESPONSABILITATI: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice si a echipamentelor; Diagnosticarea si remedierea defectiunilor si a problemelor electrice; Montarea si conectarea echipamentelor electrice, inclusiv prize, intrerupatoare, tablouri de siguranta, etc.; Verificarea si testarea instalatiilor electrice pentru a asigura conformitatea cu normele si standardele de siguranta; Utilizarea echipamentelor si instrumentelor adecvate pentru executarea lucrarilor; Respectarea planurilor si specificatiilor tehnice ale proiectelor; Raportarea oricaror probleme sau defectiuni la supervizorul direct. BENEFICII: - Mediu de lucru placut; - Salariu motivant; - Echipa tânară, dinamică.
-
Angajam inginer pentru suport tehnic, supervizare lucrari montaj, mentenanta usi tehnice/ industriale. Permis de conducere cat. B. Locatia Stefanestii de Jos, Jud. ILFOV Asteptam CV pe e-mail
-
Angajam Operatori Injectabile, pentru o companie din domeniul productiei farmaceutice! OBLIGATORIU, cu experienta intr-o companie de productie din domeniul farmaceutic! Locație: Bucuresti (langa metrou) Program: In schimburi Compania oferă: Pachet compensatoriu atractiv: salarizare in functie de experienta + tichete de masa (40 Ron zi) + abonament Regina Maria + bonus 800 RON net luna (ptr. lucrul in schimburi) + bonus de performanta trimestrial (24% brut din salariul pe trei luni) Pentru detalii, poate chiar un interviu, trimiteti-mi un CV prin telefon wapp la numarul de telefon .
-
Angajez vanzator pentru magazinul Inmedio din Park Lake. Program de lucru: Saptamana 1: luni, miercuri si vineri 9:00-22:00 Saptamana 2: marti, joi, sambata si duminica 9:00-22:00 Salariu: 2500 lei net+Bonus Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rog sa ma contactați telefonic.
-
RESPECT SECURITY SRL angajeaza TEHNICIENI SISTEME DE SECURITATE. Cerinte: detinere certificat, experienta in domeniu. Programari interviu la . Rugam seriozitate.
-
pentru societate din Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov, usi tehnice/ industriale. Experienta in ofertare usi metalice, usi industriale, tamplarie PVC si/sau aluminiu constituie avantaj. Asteptam CV pe e-mail
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Angajam lucrator in amenajari interioare: rigips, zugraveli, faianta, de preferat detinator de permis de conducere si disponibilitate la deplasari in tara. Persoanele interesate pot suna la nr de telefon mentionat in anunt, zilnic, intre orele 10:00 - 20:00. Salariu negociabil de comun acord. Pentru deplasari se acorda diurna si cazare.
-
Angajam cu contract de munca pe durata nedeterminata agenti de securitate pentru obiectivele din sectorul 5, salariul 2.380 - 2.850 NET . Pentru mai multe informatii sunati la numarul afisat mai jos.
-
Urgent angajam agenti de securitate,oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii va rigam sa sunati la nr. de telefon: .
-
Angajam lucrator in amenajari interioare: rigips, zugraveli, faianta, de preferat detinator de permis de conducere si disponibilitate la deplasari in tara. Persoanele interesate pot suna la nr de telefon mentionat in anunt, zilnic, intre orele 10:00 - 20:00. Salariu negociabil de comun acord. Pentru deplasari se acorda diurna si cazare.
-
Cautam persoane cu atestat sau fara atestat agent securitate pentru angajare. Avem locuri de munca situate in sectorul 5. Pentru mai multe informatii va rog sa ne sunati la numarul de mai jos.
-
Firma partenera Tazz face colaborări cu curieri in orașele - Buzau - Constanta - Cluj - Botosani - Pitesti - Bucuresti - Arad - Craiova - Targu Mures - Brasov - Oradea - Deva - Satu Mare Program flexibil, se stabileste inainte si poate fi modificat in functie de necesitate. Plata se face saptamanal! Cerințe: Este necesar sa dispuneti de un mijloc de transport propriu sau inchiriat( scuter, masina) Varsta minima 18 ani Un smartphone cu Android sau iOS Seriozitate, o buna capacitate de a lucra in echipa, dornic de a-si mari constant veniturile, respectos si responsabil. Responsabilitatile postului: Tot cea ce trebuie sa faci este sa ridici comanda de la parteneri nostri( restaurante magazine) si sa o livrezi in conditii optime clientului. La baza acestui job sta o aplicatie care iti arata de unde trebuie ridicata comanda si unde trebuie livrata. Daca te-am facut macar un pic curios, te asteptam sa ne contactezi telefonic sau pe Whatsapp la numerele de telefon: sau adresa de e-mail https: forms.gle HQtMApEfVwPNxbubA
-
NU ESTE NECESARA CALIFICAREA, TREBUIE DOAR DORINTA DE A INVATA O MESERIE. Candidatul ideal: Conformism, rigoare, exactitate, spirit practic, aptitudini de informare, amabilitate, încredere în sine, serios, sincer, simtul raspunderii, prompt, inovator, sa isi doreasca sa realizeze lucrari de calitate, sa aiba cunostinte sau sa isi doreasca sa acumuleze cunostinte noi in domeniu, atent la detalii, sa lucreze ingrijit, sa poata sa ia cele mai bune decizii in situatii neprevazute. Sa stie sa foloseasca utilajele specifice productiei de mobilier, sa taie la circular, etc. Sa cunoasca materialele PAL, MDF, COMPOZIT si accesoriile BLUM. Descrierea jobului: Premontaj in atelier si montaj la client, atentie la detalii. Titularul postului are rolul de a asambla, a repara şi întreţine construcţii din lemn, MDF, PAL precum şi părţile lor componente, a fabrica şi repara mobilier şi produse similare. Sa stie sa citeasca schite 3D. Utilizează maşini şi echipamente puse la dispoziţie de firmă, maşini de prelucrat lemnul, maşini de perforat, de slefuit, etc. Pregateste piesele (MDF, MDF furniruit, lemn masiv) pentru a putea fi vopsite. PERMISUL DE CONDUCERE CATEGORIA B ESTE UN AVANTAJ. Descrierea companiei: Suntem o echipa tanara si ne dorim sa facem lucruri de calitate, vrem sa invatam tot ce este nou in domeniu si sa cream conform dorintelor clientilor, pentru a nu lasa sa se piarda o meserie frumoasa.
-
RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie CERINTE Studii de specialitate; Experienta minim 2 ani; Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide (GN) si a instalatiilor (GN, stingere incendii), sa fie: instalator autorizat A.N.R.E.( EGIU și EGD în termen de valabilitate, cu permis de conducere. Constituie avantaj orice alte autorizații deținute -ISCIR etc). persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate BENEFICII OFERITE Salariul se discuta la interviu. Se ofera bonusuri de performanta; Prime de Paste si de Craciun cv -
-
Promovat
Cautam personal pentru o fabrica situata in sectorul 3 Ce vei face? Rolul tău este să supraveghezi linia de productie, asigurându-te că obiectele rămân în picioare și nu blochează linia. Oferta noastra: -Salariu 3200lei NET -Tichete de masa 500lei luna -Prima de craciun si paste -Prima de vacanta Program de lucru in 3 schimburi. Pentru mai multe informatii sunati la unul din numerele: 0755111307 sau 0754219387
-
Studii Universitare, minim 3 ani experienta in domeniu, (experienta in domeniul constructiilor constituie avantaj); Cunostinte operare PC: Word, Excel; Cunostinte despre legislatia nationala specifica; Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare; Spirit de initiativa, implicare, eficienta; Abilitati de gestionare sarcini multiple; Capacitatea de a lucra independent sau in echipa; Aptitudinea de a redacta intr-o maniera clara si succinta documente; Aptitudini de comunicare si negociere Descrierea jobului Intocmire contracte comerciale si acte aditionale la contractele in desfasurare; interpretarea dpdv juridic a diferitelor documente ; depunere si urmarire solicitari catre institutiile statului. Salariul 5000 lei net, locatia- Calea Plevnei 141C