Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-06-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Promovat
Colegii nostri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi cu urmatoarele abilitati care vor sa se califice la locul de munca in meseria de Operator CNC: - Muncitori - Responsabili - Promptitudine fata de incadrarea in termene - Minim 8 clase - Cunostinte minime de operare calculator - Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilitati - Executarea operatiilor de debitare pentru realizarea constructiilor metalice, pieselor si semifabricatelor pe baza documentatiei primite: scadentar si desene de executie Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Daca ai citit tot anuntul si ai ajuns pana aici, acum fa pasul final si aplica! Trimite CV-ul pe adresa de email sau suna la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastra care recruteaza oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discutie super placuta si de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie tehnologica, infiintata in 1949, cu sediul in Romania, cu proiecte in intreaga lume, lider pe piata constructiilor energetice din Romania. Electromontaj proiecteaza, construieste, transforma si mentine infrastructura pentru distributia inteligenta a energiei electrice si este o companie cu capital privat 100% autohton. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor, Iproeb, Electrotehnica si Hidroconstructia. Activitatea de productie interna este organizata in puncte de lucru raspandite pe tot cuprinsul tarii, in unitati de productie proprii in Bucuresti (Fabrica de Stalpi Zincati) si in Campina (Fabrica de Cleme si Armaturi), precum si Statia de Testari pentru Stalpi Electrici din Bucuresti, una dintre cele mai mari din lume. Grupul Electromontaj are peste 2.000 de angajati. Locatii Electromontaj in Romania: Sediul Central : Bucuresti Sucursale in tara: Bucuresti, Bacau, Craiova, Pitesti. Locatii Electromontaj externe: Sucursale: Bulgaria, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania.
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. In prezent suntem in cautarea unui Operator Facturare pentru a ne reintregi echipa. Responsabilitati: Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate- SAGA; Emite facturi (pe baza calculației primite de la clienți) si avize de însoțire marfă; Intocmește și urmărește diverse situații: consum producție, consumuri diverse și verificari de stocuri; Verifică fișe și confirmări de solduri, pentru a identifica erorile și a face corecții; Oferă suport colegilor de pe teren; Monitorizează contractele cu clienții și furnizorii asigurarea respectării termenelor si condițiilor contractuale, oferă asistență clienților și furnizorilor în legătură cu întrebări legate de contracte, facturare și alte aspecte administrative; Generează rapoarte periodice referitoare la derularea contractelor, încasări, sau alte aspecte relevante pentru management; Responsabil de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. Profil candidat: Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, sau ERP constituie avantaj; Cunostințe operare PC: pachetul Office, navigare internet; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita. Beneficii oferite: Pachet salarial motivant + sporuri; Posibilitatea dezvoltarii profesionale; Abonament la o retea medicala private; Tichete de masa; Prime in functie de performanta, prime de sarbatori. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, asteptam cu drag CV-ul tau.
-
Promovat
ICSS Fire Systems este integrator de solutii de Securitate cu experienta in proiectarea, executia si mentenanta sistemelor cu rol de securitate la incendiu. Descrierea jobului: Instalarea conductelor(tevilor), filetare canelare tevi, necesare implementarii sistemelor de stingere incendiu; Instalarea canalelor de ventilatie, instalarea ventilatoarelor de extractie fum; Instalarea cablajelor sistemelor de securitate la incendiu respectiv (alimentare ventilatoare, voleti, sisteme de detectie incendiu), prin pozarea acestora in tub PVC sau jgheab metalic; Beneficii: Salariu:3.000-4.000 in functie de experienta si cunostinte tehnice; Bonusuri de performanta la finalizare de proiect; Mediu de lucru placut; Program lucru: Luni-Vineri, 9.00-18.00 Posturi disponibile: 5
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul social în București,sector 6,B-dul Timișoara nr.5C,angajează Ajutor Bucătar pentru Punctul de Lucru Restaurant RoA situat pe Drumul Sării nr.33,sector 6,București.
-
Angajam tamplar montator cu experienta la banc de lucru cat si montaj pe teren in domeniul mobilierului la comanda Program fix,salariu atractiv. Fabrica este in sectorul 2 Bucuresti.
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Belgia TENCUITOR (Crepiseur) Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Belgia; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta personal pentru postul de montator panouri fotovoltaice. Responsabilități: - Asamblare și montare structură metalică pe acoperiș; - Fixare panouri solare; - Pregătire circuite și împământare până la invertor pe baza proiectului; - Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; - Atenție la detalii; - Asigurarea calității lucrărilor realizate; - Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; - Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Beneficii: -salariu avantajos; -cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; -transport gratuit la inceputul misiunii; -contract de muncă temporar detasat -dreptul la concediu; -norma de lucru 8 ore zi -îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; -asigurare medicală, în caz de accident; -dezvoltare și avansare pe plan profesional; -loc de muncă stabil și sigur. Lasă-ne datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Oportunitate Profesională: Șofer transport marfă România Sediu firma: Bucuresti Despre Noi: YOURJOB recrutează Șofer profesionist pe comunitate pentru transport marfă generală, pentru o companie specializată în transporturi rutiere de marfă. Dacă vrei să-ți transformi pasiunea pentru condus într-o experiență profesională și ai deja o experiență de minim 5 ani în transportul de marfă, ne dorim să te cunoaștem! Candidatul Ideal: Cu domiciliul in Bucuresti sau în împrejurimi. Studii medii. Experiență minim 5 ani pe un post similar in domeniul transportului de marfă generală. Posesor permis de conducere categoria C+E. Posesor atestat profesional pentru transportul rutier de mărfuri generale. Posesor card tahograf. Abilitați de comunicare, seriozitate, rigurozitate. Atenție la detalii, adaptabilitate, atenție distributivă. Persoană responsabilă, implicată, flexibilă. Descrierea jobului: Activitate de transport, încărcare descărcare a mărfurilor necesare desfășurării activității societății. Camioane Euro 5, echipate complet și întreținute. Posibilitatea de a activa într-un mediu profesionist, alături de o echipă cu experiență, implicată și în plină dezvoltare. Menținerea atitudinii corespunzătoare în raport cu persoanele pe care le deservește. Respectarea timpilor de condus și odihnă. Beneficii: Mediu de lucru profesionist. Pachet salarial atractiv cu beneficii multiple, în funcție de experiență. Cum Aplici: Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail. Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.
-
Angajez sofer taxi cu atestat chiar si pensionari Masina libera este 2016 Dispecerat TITAN
-
Angajez frizer cu experienta, salonul este in sectorul 4, in apropierea statiei de Metrou Aparatorii Patriei. Program de lucru: 4 zile saptamana (joi-duminica). Salariu incepand cu 2500 lei. Veti lucra cu instrumentele dvs., consumabilele vor fi asigurate de patron. Detalii la numarul: - Reza
-
Angajam personal calificat cu experiența documentata in montajul de fațade ventilate si pereți cortină. Cerințe: Experiența in montajul de fațade ventilate, pereți cortină sau tâmplărie in general - obligatoriu; Permis de conducere cat. B - constituie un avantaj. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Condiții de lucru optime; Asigurăm cazare pentru persoanele din Republica Moldova si sau din tara; Bonusuri de performanță; Decont Transport Salariu motivant in funcție de cunoștințele si aptitudinile obținute
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
Avem un post liber pentru operator servicii DDD, nu necesita experienta. -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus, - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform legislatiei in vigoare - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa ne contactati la numarul de telefon pentru mai multe informatii. E-mail:
-
Descriere Candidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Angajam muncitori necalificati constructii. Plata la saptamana. 150 lei zi.
-
Promovat
- Activitate de stilist a frizerie in Bucuresti, zonele: Titan, Vitan, Berceni, Drumul Taberei si Rahova. Conditii: - Salariu fix garantat 4.000 lei 1 zi cu 1 zi sau 8.000 lei FULL-TIME. - Program de lucru 1 zi cu 1 zi sau FULL-TIME; - Contract de munca asigurat de firma; - Asigurare medicala; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de frizer. Responsabilitati: - Activitate de stilist a frizerie in Bucuresti, zonele: Diham, Rahova. - Specializare-frizerie, conform fisei postului.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.