Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-09-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala de renume specializata in montajul si mentenanta de ascensoare suntem in cautare de noi colegi cu minima inclinatie tehnica pentru postul de Muncitor Necalificat pentru santierele din Bucuresti, in scopul calificarii la locul de munca. Cerinte: Minim 10 clase finalizate; Disponibilitate la efort fizic, deplasari, lucru la inaltime si conditii de santier; Cunostinte tehnice de baza; Dorinta de invatare; Reprezinta un avantaj detinerea de permis de conducere cat. B; Reponsabilitati: Participarea la montarea, testarea si punerea in functiune a ascensoarelor alaturi de echipele de montaj; Asigurarea sigurantei proprii si a persoanelor din santier prin respectarea normelor de protectie; Montarea componentelor individuale conform instructiunilor primite; Remedierea eventualelor probleme care pot aparea; Asigurarea stocului de materiale si scule in santier - deplasarea la sediu prin rotatie pentru reaprovizionare; Program de lucru: L-V, 08:00 - 17:00; Pachet de beneficii: Salariu NET: 3.500 - 4.000 lei; Tichete de masa: 600 lei luna; Decont transport in comun; Bonus de performanta dupa perioada de instruire; Prime de Sarbatori in cuantumul unui salariu NET an; Scolarizare gratuita in domeniu cu acordarea de calificari; Echipament de lucru modern si bine intretinut; Oportunitati de avansare in cadrul companiei; Fara ore suplimentare sau week-end-uri lucrate; Ulterior: Diurna 80 lei zi in cazul deplasarilor in tara; Cazare asigurata pentru deplasarile in tara (1-2 persoane in camera, hotel); Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Angajam Electrician in industria farmaceutica in Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 07:00-19:00 19:00-07:00 - experiență pe un post similar in mediul industrial - cunostinte in domeniul electric: (interpretare scheme electrice, identificare componente circuit) - școală profesională sau curs de calificare cu profil electric - experienta in lucrul cu masini automate de producție si panouri de automatizări industriale, senzori RESPONSABILITATI: - efectuarea inspectiei periodice a echipamentelor din fabrica, conform planului de mentenanta preventiva - efectuarea diagnozei electrice si sau a constatarilor, precum si a interventiilor corective daca apar defectiuni eletrice, in vederea remedierii acestora - supravegherea masinilor de productie din sectie - reconfigurarea setarilor masinilor din panoul de automatizari, in functie de specificatiile produselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - prima de concediu - abonament BOOKSTER - abonament medical privat - bonuri de masa in valoare de 35 lei - decont transport (STB + Metrou) - transport asigurat de la statia de metrou NICOLAE TECLU
-
Promovat
Compania noastra este in cautare de colegi noi! Asistent Manager - Industria Horeca - 2 posturi vacante Lucrator Comercial - Servire Linie Fata - 5 posturi vacante Spalator Vase - 3 posturi vacante Lucrator in Bucatarie - 3 posturi vacante Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și pasionat de industria Horeca pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și ai experiență în domeniul ospitalității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu Managerul pentru a asigura buna funcționare a restaurantului; Supervizarea personalului din cadrul restaurantului și asigurarea respectării standardelor de calitate; Gestionarea stocurilor și aprovizionarea în mod eficient; Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți; Participarea la procesul de recrutare și formare a personalului; Menținerea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru echipă. Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca sau într-o poziție similară; Abilități excelente de comunicare și leadership; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și capacitatea de a lua decizii în timp util; Orientare către client și atenție la detalii. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei; Training și dezvoltare profesională continuă; Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanțe; Ambianță plăcută de lucru și echipă prietenoasă. Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități de organizare și management, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în industria Horeca alături de echipa noastră!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
căutam agenți vânzări în toată țara în domeniul construcctii comisioane atractive suntem reprezentant oficial în România
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șoferi autobasculanta pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). Cerințe: atestat transport marfă, card tahograf; permis conducere categoria C,C+E; experiență lucrări la terasamente, drumuri, poduri, căi ferate; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta personal pentru postul de montator panouri fotovoltaice. Responsabilități: - Asamblare și montare structură metalică pe acoperiș; - Fixare panouri solare; - Pregătire circuite și împământare până la invertor pe baza proiectului; - Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; - Atenție la detalii; - Asigurarea calității lucrărilor realizate; - Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; - Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Beneficii: -salariu avantajos; -cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; -transport gratuit la inceputul misiunii; -contract de muncă temporar detasat -dreptul la concediu; -norma de lucru 8 ore zi -îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; -asigurare medicală, în caz de accident; -dezvoltare și avansare pe plan profesional; -loc de muncă stabil și sigur. Lasă-ne datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
-
Cerinte: - Diploma de bacalaureat; - Experienta minima de 1 an intr-un rol similar sau intr-o pozitie administrativa. - Abilitati in utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - Cunostinte in utilizarea echipamentelor de birou (imprimante, scannere); - Capacitatea de a redacta si edita documente oficiale si corespondenta; - Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan si de a respecta termenele limita; - Capacitatea de a se adapta rapid la schimbarile de prioritati si de a rezolva problemele pe masura ce apar. Responsabilitati Realizari: - Realizarea anexelor privind rapoartele de evaluare; - Tiparirea rapoartelor de evaluare; - Indosarierea rapoartelor de evaluare; - Corespondenta fizica si e-mail; - Preluarea si organizarea apelurilor de pe telefonul fix, precum si a acelor telefoane la care colegii nu au putut raspunde, in vederea rezolvarii cat mai rapide a solicitarilor; - Organizarea stocurilor: papetarie, protocol, alte obiecte; - Scanarea documentelor si mentinerea arhivei de documente de la colegi si colaboratorii din teritoriu.
-
Angajam Electrician Intretinere - fabrica productie Locatia: sector 2 Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Studii medii (liceu sau scoala profesionala) - certificat de calificare în meseria de electrician Responsabilitati: - Efectueaza interventiile pentru intretinerea preventiva a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric; - Actioneaza in functie de necesitate in cazul aparitiei unor probleme tehnice si intervine pentru repunerea in functiune a echipamentelor in caz de incident neprevazut sau avarie gasind solutii alternative - Asigura depanarea totala a echipamentului, eliminand in timpul cel mai scurt solutiile provizorii adoptate cu scopul remedierii rapide a masinilor si readucand echipamentele la schema originala - Participa la intocmirea procedurilor de interventie si intretinere la echipamentele tehnice din punct de vedere electric
-
<p>Angajam urgent mecanic auto cu experienta multimarca.< p><p>< p><p>OFERIM: salariul motivat in functie de cunostinte, contract de munca si cazare pentru persoanele din afara Bucurestiului!!< p><p>Service-ul se afla in zona Trapezului Ozana.< p><p>< p><p>CERINTE: cautam persoane cu experienta in domeniul auto, persoane serioase si responsabile care isi doresc un loc de munca stabil!!< p><p>< p><p>Pentru mai multe informatii si detalii va rugam sa ne contactati: 785298901< p>
-
Firma de transport marfa angajeaza sofer cu categoria B+C + atestat marfa si card tahograf pe camion de 7,5 tone cu experienta pentru distributie in Bucuresti si in tara cu domiciliu in sectosul 3 peuntu interviu va asteptam la adresa Str. Drumul Lunca Prutului nr.75-79 sector 3, intre orele 10 - 16. Relati la telefon 785298901 dupa ora 09.00. Multumim!
-
--Quick Top Service isi mareste echipa. --Daca vrei sa faci parte din colectivul nostru ,te asteptam la interviu --Montator demontator (tinichigiu) auto cu experienta pentru a extinde echipa. --Program Luni-Vineri ora 09.00-18.00 cu o ora pauza Sambata ora 09.00-13.00 (2 sambete luna) --Cerinte: - seriozitate, respectarea programului, dedicatie, perseverenta, capacitatea de a lua cele mai bune decizii pentru a fi productiv, comunicativitate, organizare. --Oferim: - pachet salarial foarte atractiv, negociabil in functie de experienta, cu posibilitate de bonusare suplimentara si contract de munca. --Service auto - echipat complet pentru toate serviciile necesare: mecanica, electrica auto, vopsitorie, tinichigerie, testare computerizata.
-
Angajam personal curatenie si electrician pentru o cladire de birouri din Bucuresti - Centrul istoric. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati telefonic. Cerem si oferim seriozitate!
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Căutăm persoane sociabile, responsabile, cu sau fără experiență pentru postul promoter. Principala sarcină: Distribuirea de pliante in apropierea locațiilor. Posturile sunt disponibile in sectorul 2. 15-20 ron/h in functie de experiență. Te așteptăm în echipa noastră!
-
SummerPark Strand Berceni angazaja personal contabilitate primara și gestiune barman femeie curățenie comercianți ajutor de bucătar muncitori necalificati
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
SIA COMPLETE ROOF caută colegi de BIROU! Avem nevoie agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! *Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea ofertelor si a panotajelor -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare *Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe 3500 - 10000 LEI -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de receptioner care să se alăture echipei noastre. Sarcini si functii: - Cunoasterea limbii engleza sau spaniola, prezinta un avantaj; - Cunostinte si experienta in pachetul office; - Experienta in verificarea pachetelor; Competente: - Initiativa; - Proactivitate; - Facilitate in obtinerea de informatii; - Capacitate de sinteza; - Orientare catre clientul intern extern; - Bune abilitati de comunicare; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență;
-
Firma Asevi de detergenti situata in zona Dimitrie Leonida (sector 4, in curand Branesti) este in cautare de Operator Linie Umplere cu experienta. Cerinte: - Functia principala a operatorului de umplere este de a realiza la timp productia planificata si calitatea stabilita. - Primeste planificarea produselor pentru umplere, cantitatile si termenele de finalizare. - Intelege si clarifica nelamuririle cu privire la planificarea productiei cu reponsabilul departamentului. - Executa operatiunile de umplere si ambalare in conformitate cu intructiunile stabilite. Competente: - Responsabil - Organizat - Metodic - Gestionarea buna a timpului Program de luni pana vineri de la 8:00 la 16:30 (cu pauza de masa). Experieta pe un post similar constituie un avantaj.
-
NU ESTE NECESARA CALIFICAREA, TREBUIE DOAR DORINTA DE A INVATA O MESERIE. Candidatul ideal: Conformism, rigoare, exactitate, spirit practic, aptitudini de informare, amabilitate, încredere în sine, serios, sincer, simtul raspunderii, prompt, inovator, sa isi doreasca sa realizeze lucrari de calitate, sa aiba cunostinte sau sa isi doreasca sa acumuleze cunostinte noi in domeniu, atent la detalii, sa lucreze ingrijit, sa poata sa ia cele mai bune decizii in situatii neprevazute. Sa stie sa foloseasca utilajele specifice productiei de mobilier, sa taie la circular, etc. Sa cunoasca materialele PAL, MDF, COMPOZIT si accesoriile BLUM. Descrierea jobului: Premontaj in atelier si montaj la client, atentie la detalii. Titularul postului are rolul de a asambla, a repara şi întreţine construcţii din lemn, MDF, PAL precum şi părţile lor componente, a fabrica şi repara mobilier şi produse similare. Sa stie sa citeasca schite 3D. Utilizează maşini şi echipamente puse la dispoziţie de firmă, maşini de prelucrat lemnul, maşini de perforat, de slefuit, etc. Pregateste piesele (MDF, MDF furniruit, lemn masiv) pentru a putea fi vopsite. PERMISUL DE CONDUCERE CATEGORIA B ESTE UN AVANTAJ. Descrierea companiei: Suntem o echipa tanara si ne dorim sa facem lucruri de calitate, vrem sa invatam tot ce este nou in domeniu si sa cream conform dorintelor clientilor, pentru a nu lasa sa se piarda o meserie frumoasa.