Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-12-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SERVICIU EXTERN , ABILITAT SSM ANGAJEAZA pentru zona Bucuresti-Ilfov INSPECTOR PROTECTIA MUNCII CU EXPERIENTA. - Experienta in domeniul SSM si situatii de urgenta minim 1 an; - Absolvent al cursului de perfectionare in domeniul SSM (minim 80 ore); - Cunostinte Office Word ; - Cadru tehnic cu atributii PSI; - Permis de conducere cat. B cu experienta si auto propriu - Persoană calmă, organizată, cu experiență în lucrul cu documente; - Experienta in activitati de comunicare
-
Promovat
Angajam stivuitorsit pentru o fabrica de mase plastice din Pantelimon! Responsabilitati: - incarcare descarcare marfa; - activitati de receptie sau pregatire marfa. Cerinte: - studii medii finalizare; - atestat ISCIR valabil; Oferta: - Salariu: 3200 lei net; - Tichete de masa: 30 lei zi; - plata ore suplimentare 175%; - contract periaoda nedeterminata. Program: Luni-Vineri: 07:00- 15:30 Locatie: Pantelimon, Ilfov.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară; - Atestat Operator CNC; - Responsabili - Promptitudine față de încadrarea în termene. Ce vei face la noi? - Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate - Anunțarea șefului de echipă de orice defecțiune sau aspect care ar putea duce la accidentări în muncă - Executarea de lucrări de debitare pe baza comenzilor și documentației primite de la șeful de secție șeful de atelier scadentar și desene de execuție; - Verificarea conformității dintre produsul finit și desenul de execuție urmărind ca dimensiunile măsurabile (cote, găuri etc.) să se încadreze în toleranțele admisibile prevăzute de procedurile specifice fiecarui contract sau standardelor aplicate; - Verificarea stării de funcționare a utilajelor înainte de începerea lucrului . Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: sau sună la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați (FSMZ) a Electromontaj este situată în București și are o capacitate de producție totală de 20.000 tone pe an.
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam elev/student/studenta (varsta min 18 ani) PART TIME in Coffee Shop/Clatitarie (Bonnes Crepes Mosilor) spatiu comercial situat la intersectia Mosilor/Eminescu - locatie noua, chic. Salariu motivant, program flexibil. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la urmatoarele nr de tel: .
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
-
Societate de contabilitate, cu sediul in sectorul 1, angajeaza full time, contabil cu experienta, pentru inregistrarea documentelor primare trimise de clientii din portofoliu in Saga (facturi, bonuri fiscale, extrase de cont etc.). Activitatea se va desfasura la sediul societatii. Experienta si cunoasterea programului de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa de mail
-
Promovat
Tucano Coffee - rețea internațională de coffee shop-uri, caută Personal curățenie pentru locațiile sale din București. Dacă ești o persoană responsabilă și în căutarea unui loc de muncă unde să te simți apreciat, află mai jos ce ne dorim de la tine și ce îți oferim :) Cerințe: - Responsabilitate; - Atenție la detalii. - Punctualitate. Responsabilități: - Asigură curățarea vaselor de resturi alimentare - manual si cu ajutorul mașinii de spălat vase; - Menține curățenia și dezinfectează toate încăperile din coffee - shop; - Prepară soluțiile dezinfectante, conform normelor stabilite. Beneficii: Salariu fix; Tips; Cafea, ceai & mediu plăcut. Locații: Tucano Coffee Dorobanți ( Sector 1) și Tucano Coffee Plaza Mall (Sector 6) Detalii la telefon:
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de menajera: 1. Menajera pentru zona Cotroceni Familie 2 adulti ,un copil mare si un catel au nevoie de o menajera cu experienta, cu recomandari , ordonata, atenta la detalii , activa , de incredere . Program 8 ore zi Salariu min 4000 lei +contract de munca 2.Menajera zona sector 1 , familie 2 adulti si un bebe .Persoana cu experienta, recomandari, harnica, responsabila, curata, ingrijita, meticuloasa. Program 8 ore zi , Salariu 4500 lei 3. Menajera zona Sisesti familie cu 2 adulti , vila .Atributii :curatenie, calcat haine .Profil menajera : min 5 ani experienta, energica, implicata, muncitoare. Program 8 ore zi , L-V, Salariu 4000 lei +contract de munca 4.Menajera familie in zona Hala Traian .Se cauta o persoana cu experienta, recomandari , responsabila care sa se ocupe de curatenia casei si implicare la gatit traditional . Salariu 4000 lei , program 8 ore zi , L-V Pentru alte angajamnete part-time contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de bona: 1.Bona cu experienta, recomadari pentru un bebe de 3 luni.Program 8-9 ore zi zona Calarasi sector 2 Salariu 4000-4500 lei 2.Bona educata , cu experienta in lucrul cu copiii pentu copil 2 ani , zona Metrou Jiului.Program 8-9 ore zi salariu 4000-5000 lei 3. Zona Floreasca -Bona menajera pentru o familie cu copil de 1 an ..Atributii:curatenie, calacat ( 2- 3 zile saptamana ) , implicare in activitati si ajutor la gatit pentru copil .Program 8 ore zi .Salariu 5000 lei 4.Bona in zona Otopeni pentru un copil de 2 ani .Familia mai are un copilas de 4 ani care merge la gradinita , insa cand sta acasa este nevoie sa fie si el supravegheat .Program 8-9 ore zi 5.Zona Stirbei -Voda , bona cu copil 1 an si 10 luni.Familia mai are un copil de 5 ani si atunci cand este in vacanta va fi nevoie sa fie supravegheata .Salariu 4000-4500 lei Pentru alte angajamete contactati Agentia Select Family
-
Agentia Select Family are disponibile urmatoarele locuri de munca de ingrijitoare : 1.Ingrijitoare pentru o persoana deplasabila cu ajutor, educata , fara probleme mintale .Programul intern 2 saptamani luna , Salariu 2500 lei ,zona Piata Victoriei Bucuresti 2.Ingrijire persoana varstnica , deplasabila cu ajutor ,fara alte probleme majore de sanatate .Program intern , 2 weekenduri libere luna Salariu 4000 lei 3 .Persoana varstnica are nevoie de o ingrijitoare care sa lucreze program de noapte .Zona Piata Victoriei , 6 libere luna .Salariu 4000 lei Pentru alte angajamente de ingrijitoare contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
Familie din Bucuresti doresc colaborarea cu o menajera interna , cu experienta , recomandari care sa se implice la curatenia unei case ,calcatul rufelor si implicare la gatit .In programul de zi mai exista o menajera angajata . Profil dorit: muncitoare , ordonata , ingrijita , sanatoasa , meticuloasa, responsabila. Facilitati :cazare , masa asigurate , 4 zile libere luna Salariu min 5000 lei Pentru alte detalii contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Căutăm o persoană responsabilă și dedicată pentru postul de Femeie de Serviciu pentru Birouri pentru a se alătura echipei noastre. Programul de lucru este de luni până vineri, cu o durată de 8 ore pe zi, și vizează menținerea curățeniei și igienei în birourile noastre. Adreda: Șoseaua Viilor nr. 38. Responsabilități principale: - Curățarea și întreținerea birourilor, sălilor de ședințe, holurilor, bucătăriei și băilor conform programului stabilit. - Igienizarea și sterilizarea suprafețelor și obiectelor utilizând produsele de curățenie adecvate. - Golirea coșurilor de gunoi și colectarea deșeurilor conform regulilor stabilite. - Asigurarea că sălile de baie și bucătăria sunt curate și igienizate în mod regulat. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități de comunicare și colaborare eficiente. - Capacitatea de a urma instrucțiuni. - Atitudine pozitivă și atenție la detalii. - Flexibilitate în adaptarea la cerințele postului. Beneficii: - Salariu atractiv și beneficii competitive. - Mediu de lucru profesionist și plăcut. - Dacă sunteți o persoană dedicată, organizată și dornică să contribuiți la menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat, vă încurajăm să aplicați pentru acest post. Pentru informații suplimentare, contactați-ne!
-
Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Pentru clientul nostru, companie multinationala de top la nivel European specializata in producerea de capsule pentru medicamente cu fabrica situata in Bucuresti, Sector 1, Sos. Chitilei, suntem in cautare de noi colegi pentru pozitia de operator imprimare. Cerinte: Minim 8 clase finalizate; Experienta in lucrul cu cerneluri vopseluri (tipografie, vopsitorie, fabrica vopsele, etc.) Seriozitate; Atentie la detalii; Castig mediu lunar net 4920-5200 lei, compus din: Salariu net incepand de la 3730 lei; Tichete de masa - 840 lei luna; Bonus prezenta 150 lei Spor de noapte - 25%; Asigurare medicala privata; Asigurare de viata; Prime de sarbatori; Prima de vacanta; Majorari salariale anuale garantate cu cel putin cu rata inflatiei; Contract de munca nedeterminat; Perioada de training si induction asigurata si platita dupa angajare; Transport asigurat si gratuit din zona sector 1, Bucurestii Noi, de la statia de metrou "1 Mai" si din Ploiesti; Program de lucru: ture de 12h, interval 08:00 - 20:00 si 20:00 - 08:00; Responsabilitati: Prepararea amestecurilor de vopseluri conform cerintelor clientului pentru imprimarea capsulelor; Alimentarea masinii cu vopseluri; Reglarea mecanica a masinii de productie; Supravegherea capsulelor de pe banda si eliminarea rebuturilor; Recalibrarea masinii in cazul aparitiei defectelor; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa de e-mail sau contactati-ne la numarul de telefon 0735.911.938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, companie romaneasca specializata in productia de sandwich-uri si salate cu sediul situat in Sector 6, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi cu fara experienta pentru postul de Manipulant Marfa. Cerinte: 8 Clase finalizate; Seriozitate; Experienta pe un post similar; Responsabilitati: Receptionarea si descarcarea marfurilor; Depozitarea corespunzatoare a produselor; Pregatirea comenzilor pentru expediere conform facturilor sau listelor de picking Program de lucru: D-J, 1 schimb, interval 12:00 - 21:00; Venit total NET lunar: 3.600 - 3.700 lei compus din: Salariu NET: 2.800 lei; Tichete de Masa: 840 lei luna; Spor ore suplimentare: 75%; Spor zile sarbatoare: 100%; Contract de Munca Nedeterminat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722316302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, companie multinationala din domeniul productiei de componente auto, cu fabrica situata in Sector 4, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit pentru postul de Picker. Cerinte: 8 Clase finalizate; Experienta pe un post similar; Cunostinte de baza operare PC (introducere date EXCEL); Responsabilitati: Preluarea si depozitarea produselor finite; Receptie, descarcare si depozitare materii prime; Pregatirea paletilor pentru expedierea marfurilor; Asigurarea corectitudinii stocurilor si documentatiei de livrare; Raportarea eventualelor neconformitati identificate; Program de Lucru: L-V, 3 schimburi, interval 06:00 14:00 14:00 22:00 22:00 06:00; Pachet de Beneficii: Calificare ISCIR asigurata de catre angajator; Salariu NET: 2.700 lei; Tichete de Masa: 630 lei luna; Bonus de productivitate: apx. 150 lei luna; Spor de Noapte 25%; Al 13-lea salariu; Decont Transport in comun; Prime de Sarbatori; Prima de Vacanta; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; 22 zile de concediu an; Mediu de lucru placut, intr-o fabrica cu dotari moderne; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, companie romaneasca de top specializata in distributia de role industriale de hartie si alte articole de papetarie cu depozitul situat in sector 3, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi pentru postul de manipulant marfa; Cerinte: 8 Clase finalizate; Rezistenta la efort fizic; Seriozitate; Responsabilitati: Receptie si depozitare produse; Pregatire comenzi si incarcare masini distributie; Pastrarea curateniei la locul de munca; Program de lucru: L-V, interval 08:30 - 17:30; Pachet de Beneficii: Salariu net: 3.500 lei; Bonus lunar pentru descarcari extra: apx. 130 lei container; Tichete de Masa: 200 lei luna dupa primele 3 luni de activitate; Prime de Sarbatori; Transport asigurat si gratuit de la portile Faur; Perioada de instruire asigurata; Contract de munca nedeterminat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail sau ne puteti contacta la numarul de telefon . Prin trimiterea CV-ului dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie romaneasca prezenta de peste 18 ani in piata, specializata in productia de alimente semipreparate, cu sediul in zona Afumati, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pe postul de Electrician Mentenanta. Cerinte: Studii tehnice de specialitate (Scoala Profesionala sau Curs de Specializare); Experienta pe un post similar - Electrician Electromecanic Tehnician; Experienta de luctu in mentenanta industriala reprezinta un avantaj; Experienta in lucrul cu echipamente si automatizari industriale reprezinta un avantaj; Responsabilitati: Inspectarea periodica a echipamentelor conform procedurilor de mentenanta preventiva; Efectuarea reviziilor periodice la echipamentele din sectia de productie; Efectuarea interventiilor corective in caz de avarie; Mentinerea evidentei stocului de piese de schimb; Intocmirea raportului activitatii de mentenanta la final de tura; Program de Lucru: 12 36, interval orar 08:00 - 20:00; Transport: Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; Salariu NET: 4.000 - 4.500 lei; Tichete de Masa - 800 lei luna; Ore suplimentare platite 175% (daca este cazul); 2 mese zi; Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, companie romaneasca specializata in productia de sandwich-uri si salate cu sediul situat in Sector 6, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi cu fara experienta pentru postul de Ambalator Ambalatoare. Cerinte: 8 Clase finalizate; Dorinta de invatare; Seriozitate; Rezistenta la a lucra din picioare; Responsabilitati: Asamblare sandwich-uri conform instructiuni; Ambalare produse; Eliminare rebuturi; Program de lucru: D-J, 2 schimburi, interval 07:00 - 16:00 si 12:00 - 21:00; Venit total NET lunar: 3.300 - 4.000 lei compus din: Salariu NET: 2.400 lei; Tichete de Masa: 840 lei luna; Spor ore suplimentare: 75%; Spor zile sarbatoare: 100%; Contract de Munca Nedeterminat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!