Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-12-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra este in cautare de colegi noi! Asistent Manager - Industria Horeca - 2 posturi vacante Lucrator Comercial - Servire Linie Fata - 5 posturi vacante Spalator Vase - 3 posturi vacante Lucrator in Bucatarie - 3 posturi vacante Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și pasionat de industria Horeca pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și ai experiență în domeniul ospitalității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu Managerul pentru a asigura buna funcționare a restaurantului; Supervizarea personalului din cadrul restaurantului și asigurarea respectării standardelor de calitate; Gestionarea stocurilor și aprovizionarea în mod eficient; Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți; Participarea la procesul de recrutare și formare a personalului; Menținerea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru echipă. Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca sau într-o poziție similară; Abilități excelente de comunicare și leadership; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și capacitatea de a lua decizii în timp util; Orientare către client și atenție la detalii. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei; Training și dezvoltare profesională continuă; Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanțe; Ambianță plăcută de lucru și echipă prietenoasă. Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități de organizare și management, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în industria Horeca alături de echipa noastră!
-
Promovat
Angajam personal tehnic pentru intretinere si mentenanta cladiri de birouri cu calificare de electrician sau instalator instalatii tehnice sanitare, program 8 ore zi de luni pana vineri, se lucreaza in doua schimburi de zi. Locatiile sunt Victoria Park si One Verdi Park.
-
Promovat
Angajam control calitate pentru o fabrica de sticla din Sector 3! Responsabilitati: - sortare sticle - ambalare produse Cerinte: - atentie la detalii; - liceu sau scoala profesionala finalizate; - cunostinte excel; - disponibilitate pentru munca in schimburi Oferta: - salariu: 3270 lei net; - tichete de masa: 25 lei zi; - al 13-lea salariu; - prime de sarbatori; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
Restaurantul Ancora situat in Parcul Herastrau angajeaza femeie la vase. Programul de lucru este: 2 zile se lucreaza, urmate de 2 zile libere. Salariul motivant; pentru detalii tel .
-
Cautam vorbitori de limba spaniola pentru proiecte de vanzare. ofertare si suport clienti exclusiv din Spania. Sediul nostru este in Bucuresti, Piata Victoriei - lucram in sistem hibrid, oferim salariu peste media pietei , tichete de masa si comision. Daca locuiesti in Bucuresti sau imprejurimi te asteptam in echipa!
-
Tipografie moderna, offset, sector 4 angajeaza femeie de serviciu. Salariu atractiv.
-
Tipografie moderna, offset, sector 4 angajeaza legatorese cu experienta. Salariu atractiv, bonusuri
-
S.C. EURO CONSTRUCT TRADING 98 S.R.L., cu sediul in București, Sectorul 6, Str. Razoare, nr.32, et.4, lot 12,13., C.U.I. 10742031, J40 6277 1998, ANGAJEAZA: 3 posturi Ospatar (chelner) COD COR 513102 Cv-urile se pot trimite la adresa de email suportsecretariat.gmail.com
-
Responsabilitati: - sudura / lacatuserie pentru tubulatura si echipamente hidraulice de inalta presiune si alte structuri mecanice; Cerinte post * sudura electrica, MIG-MAG, CO2, argon * lacatuserie * experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari; * experienta in domeniu, minim 3 ani. Oferta - Pachet salarial atractiv; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Talentul, dezvoltarea personala si obiectivele ambitioase sunt caracteristicile echipei Tanex. Acestia sunt oamenii pe care ii angajam. Daca sunteti in cautarea unei cariere, Tanex SRL Bucuresti este ceea ce aveti nevoie. Tanex SRL ofera un post de Expert Achizitii Candidatul Ideal: Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel); Cunostinte in legislatia achizitiilor; Capacitatea de prioritizare; Capacitate de a respecta termene limită si atentie la detalii; Capacitate de analiza și sinteză; Bune abilitati de negociere; Constituie real avantaj experienta in domeniul confectiilor; Certificat expert achiziții publice -prezinta avantaj; Experiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantaj; Cunoasterea limbii engleze nivel mediu. Descrierea jobului - realizare achizitii; - se asigura ca aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile; - analizeaza conformitatea documentatiei, cerintelor de selectie si elaborarea caietelor de sarcini; - urmareste actualizarea informatiilor pentru contractele de achizitie din portofoliul de interes al companiei; - urmareste respectarea modalitatilor de desfasurare pentru fiecare din procedurile de atribuire selectate si lansate; - organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate; - este responsabil de procesul de intocmire a ofertelor. Oferim: - Un pachet salarial motivant; - Decontare transport. - Conditii de munca favorabile dezvoltarii profesionale. Alatura-te echipei noastre! Telefon: e-mail: Adresa: Sos. Bucuresti-Magurele, nr. 47B, Sector 5, Bucuresti enzi.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Angajam personal pentru postul de electrician pentru o companie care activeaza in domeniul constructiilor. Ce asteptari avem: - Experienta de minim 2 ani in retele de instalatii electrice si fotovoltaice, - Studii tehnice in domeniul energetic, - Calificare de electrician in constructii electrician panouri fotovoltaice. Ce vei face: - Vei participa la lucrari de executie, extindere si modernizare retele electrice sub indrumarea coordonatorului de productie si a sefului de lucrari, - Te vei ocupa de mentenanta retelelor electrice. Ce oferim: - Salariu net negociabil in functie de experienta, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Cazare asigurata pentru cei din afara Bucurestiului, - Contract perioada nedeterminata. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 7:30- 16:30. Angajarea se face direct la companie! Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 534 815 E-mail: Locatie: Otopeni
-
Promovat
Angajez vanzatoare minimarket zona Gara de Nord, Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere. Tura zi sau noapte.Cerinte:cazier curat
-
Candidatul ideal: -Se îngrijeşte de starea tehnică a autovehiculului şi răspunde de integritatea acestuia; -Ţine evidenţa valabilităţii tuturor documentelor şi verificărilor autovehiculului; -Ţine legătura cu dispecerul de transport care il coordonează direct, transmiţând informaţii despre desfăşurarea cursei; -Are obligaţia de a încărca şi descărca autovehiculul şi remorca; -Experienţă pe camion cu remorca dotat cu macara. -Permis de conducere categ. C+E; -Atestat de şofer profesionist transport marfă; -Cunoştinţe tehnice auto necesare în vederea remedierii unor defecţiuni ivite cazional; -Autorizatie ISCIR Macaragiu clasa A. Locul de munca este in Bucuresti. Asteptam CV-urile la adresa:
-
MEGA IMOBILIARE recrutează pentru București agenți imobiliari cu experiență sau fără. Oferim comision 100%, training-uri periodice. Posibilitate câstiguri între 1000 și 10.000 Eur lună
-
Grow with us and be part of our team! Positions Available In Abu Dhabi: Waitress Senior Waitress Hostess Package: Relocation Flight tickets Salary: AED 3500 (live-in) AED 5000 (live-out), plus tips and service charge. Free Accommodation & transportation are provided for live-in candidates. Requirements: Experience in fine dining for 2 years will be a plus. Passionate to provide exceptional service. Fluent English B2 level. Good presence and adequate manners. Note, due to the high number of applicants, only the shortlisted candidates will be contacted. Thank you for being so understanding.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Angajam inginer pentru suport tehnic, supervizare lucrari montaj, mentenanta usi tehnice/ industriale. Permis de conducere cat. B. Locatia Stefanestii de Jos, Jud. ILFOV Asteptam CV pe e-mail
-
pentru societate din Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov, usi tehnice/ industriale. Experienta in ofertare usi metalice, usi industriale, tamplarie PVC si/sau aluminiu constituie avantaj. Asteptam CV pe e-mail