Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-12-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal: Serios, onest, dispus la efort fizic moderat; Atitudine pozitiva in relatiile de munca; Organizat si responsabil; Studii medii finalizate; Dispus sa lucreze in weekend; Persoană dinamică, perseverentă, cu spirit de iniţiativă; Descrierea jobului: Recepţia, verificarea cantitativă şi calitativă a mărfurilor; Depozitarea adecvată a mărfurilor si eliberarea articolelor către client; Participarea la inventarele periodice; Întreţinerea ordinii şi curăţeniei la locul de muncă. Oferta: Oportunitatea de a te alătura unei companii multinaţionale în expansiune; Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu motivant; Tichete de masă 30 lei; Prime de sarbatori; Abonament clinică medicală privată; Transport asigurat de la statia de metrou Păcii la magazin şi retur;
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Calificare lăcătuș mecanic masini utilaje - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 07 arata numarul 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Cautam casier/lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Punct de lucru Parklake Shopping Center. Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Spor de sarbatoare legala daca este cazul. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Brand Cristallini,zona Piata Victoriei angajeaza consultant vanzari, Cerinte: Studii superioare, Abilitati de comunicare si interactiune cu clientii Experienta in vanzari, Buna cunoscatoare a limbii engleze, Receptiva,proactiva si creativa Analiza concurentei,pietei
-
Brand exclusivist Cristallini caută confecționer textil,zona Piata Victoriei,salariu atractiv,experiența și atenția la detalii sunt esențiale. Alătură-te echipei noastre! Detalii la nr.telefon-
-
Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.
-
Societate de constructii , angajeaza personal calificat in constructii , dulgheri si fierari ,cu contract de munca, exclus echipe , salarii incepand cu 4500 de lei, program de luni pana vineri 8 -10, ore pe zi. Sambata in functie de necesitatiile din santier.Lucrarile vor incepe dupa 10 ianuarie 2024.
-
Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Tarif de 5 lei km + TVA Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci
-
Patiserie -cofetarie e lux situata in zona Dorobanti anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 Detalii telefonic NU se poate raspunde mesaje O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie domeniu vanzare patiserie-cofetarie . Detalii doar telefonic !
-
Cunoștințele de patiserie cu specific franțuzesc, constituie un avantaj! Brutar cu experiență anterioară de minim 5 ani în industria alimentară, cu accent pe producția de produse de brutărie și patiserie artizanală. Cunoștințe solide despre procesele de fermentație și coacere. Experiența în realizarea,malaxarea si modelarea aluaturilor cu hidratare mare. Cunoștințe solide despre utilizarea corectă a ingredientelor. Certificări acreditate pentru postul de brutar. Capacitate crescuta de a respecta fluxurile tehnologice și rețetele stabilite. Foarte atent la detalii în toate procesele de realizare (modelare dospire coacere) a produselor de brutărie și patiserie precum și a utilajelor folosite. Abilități de comunicare și organizare a spațiului și timpului de lucru. Atitudine proactivă, creativitate și orientare către rezultate. Responsabilitate, seriozitate și implicare. Descrierea jobului Suntem în căutarea unui brutar pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta brutăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de brutărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranță alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de panificație. Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă
-
Montaj reparatii masini unelte Program 8 ore Salariu negociabil Bonuri masa Prime Pasti Craciun Activitatea sa desfasoara in sect 4, Sos Berceni
-
SC Dinamica IMPEX SRL angajeaza pe functia de contabil senior Punct de lucru- Bucuresti, secor 1, str Stefan Holban, nr 40 (reper Dechatlon Baneasa, 400 m in spatele magazinului Mega Image). 1. Criteriile de departajare: Experienta relevanta (minim 3 ani ) pe o pozitie similara; Experienta operare in sistem contabilitate ERP si Excel- constituie un avantaj; Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta in societati de distributie, vanzari, logistica constituie un avantaj; 2. Pozitia de contabil senior in cadrul companiei noastra vizeaza urmatoarele responsabilitati principale: - Raportari contabile: balanta verificare, bilant, declaratii etc.; - Înregistrarea veniturilor şi a cheltuielilor - repartizate pe centre de cost; - Coordoneaza evidenta facturilor de uz intern, utilităţi furnizori, investiţii; - Coordoneaza inregistrarea extraselor de banca; - Asigura respectarea termenelor specifice de raportare depunere declaratii, conform legislatiei in vigoare; - Arhivare documente financiar-contabile; - Respecta procedurile interne de lucru ale societatii; - Diverse raportari catre conducerea societatii; 3. Beneficii Oferite: -Contract de munca pe perioada nedeterminata( 90 de zile calendaristice perioada de proba legala) - Pachet salarial negociabil in functie de certificare, experienta si rezultate ; - Program fix, Luni-Vineri 08:00-17:00 cu pauza de masa 1 ora; - Tichete de masa in valoare de 35 lei zi ; - Decont transport mijloace de transport in comun (abonament RATB MERTOREX) ; - Mediu de lucru placut si in condtii propice dezvoltarii profesionale. SC Dinamica IMPEX SRL , companie infiintata din anul 1994 avand ca obiect principal distributia de produse ambalate food si petfood, care in cei peste 30 de ani de activitate si-a consolidat in mod constant pozitia pe piata FMCG, dobandind in prezent o echipa de aproape 150 de angajati.
-
Candidatul Ideal Studii superioare tehnice specializare in domeniul constructiilor ; Cunoastere program de devize (preferabil Windev); Cunoastere program Autocad; Capacitate de organizare Descrierea postului: - intocmeste atașamentele si situatiile pentru lucrările lunare executate si le sustine in fata beneficiarului ; - verifica solicitarile de lucrari lunare de la subantreprenori, le coreleaza cu informatiile primite din șantier; - intocmeste rapoarte lunare despre stadiul lucrărilor și actualizeaza programul de execuție; - participa la intocmirea ofertelor financiare si a documentatiei pentru participarea la licitatii; - analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul); - intocmeste cereri de oferta catre furnizori, analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari pentru proiectul aflat in stadiul de ofertare; - analizeaza proiectul si concordonta acestuia cu listele de cantitati; - gestionarea documentelor de calitate
-
NE CĂUTĂM COLEGE!!!! ATELIER PRODUCȚIE ANGAJAM cu carte de munca pe perioada nedeterminata, croitorese cu experienta. Descrierea jobului realizarea de produse cap-coada diversificate; program de lucru 8 ore pe zi 5 zile pe saptamana mediu de lucru foarte placut * Căutam croitoreasa, chiar dacă a lucrat puțin în domeniu o învățăm noi * Program full time * Oferim salariu motivational si atractiv Pentru mai multe detalii sunați la tel
-
Cautam persoana serioasa pentru servicii de curatenie de intretinere. Programul este de dimineata de la ora 05.00 pana la ora de luni pana vineri. In zilele libere legale nu se lucreaza. Locatie: Politehnica Bucuresti. Curatenia de intretinere presupune strangerea si ducerea gunoiului la pubela. Aspirare mocheta. Stergere pardoseala. Curatare bai. Salariu atractiv. Bonusuri de sarbatori. Decontare transport.
-
Societate angajeaza croitorese, modelieri ( produs cap coada ) si croitorese de serie (tivuri) Zona Foisorul de Foc, program 8 ore- 08:00 : 16:00 Societate angajeaza cu carte de munca, salarii foarte bune. Oamenii de serie, modelieri si croitorese produs cap coada. Croitoresele - Produsele sunt deja croite, pe masuri 36-44 se lucreaza cap coada Modelieri- lucreaza cu designer pe colectii+ tipare( gata facute ) Serie - tivuri, fuste de incheiat pentru rochii
-
Gradinita Karin's Kids Academy (Piata Domenii) isi mareste echipa si angajeaza femeie de serviciu. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
Societate comerciala cu activitate in mass-media cauta persoana serioasa pentru postul de femeie de serviciu in zona Piata Presei Libere, Program de lucru: 8 ore, luni-vineri. Salariu net oferit: 2500 RON (carte de munca) Mediu de lucru atractiv Cerințe: - persoana ordonata; - experiența in domeniul curățeniei constituie avantaj; - atitudine pozitivă; - atenție la detalii. Asteptam C.V.-urile dvs. pe adresa de e-mail Mai multe detalii la telefon.
-
Echipa Grădinița Răsărit angajează educatoare de după-amiază, full time! Căutăm o persoană pasionată de educaţie ce vede copilul ca fiind autor al propriului proces de învăţare iar adultul un ghid instruit ce îl însoţeşte în acest drum cu spirit de inițiativă. Să fie curioasă și deschisă la metodele de educație alternativă să îşi dorească să se auto perfecționeze şi să se dezvolte personal. În momentul de față căutăm personal pentru tura II Cerințe: Liceu pedagogic sau facultatea de Stiinte ale educatiei Experienta cu copiii minim 1 an Persoană organizată și ordonată Experiență în gestionarea grupurilor de copii Atitudine proactivă, pozitivă, orientată spre echipă Comunicare caldă și empatică cu copiii O etică bună a muncii Comunicare prietenoasă, respectuoasă, diplomatică și pozitivă cu părinții Confortabilă cu utilizarea de instrumente tehnologice ( Kinderpedia) Studiile superioare în educația timpurie sunt un avantaj Deschidere înspre alternativele educaţionale Limba engleza este un plus Persoana comunicativă și empatică Interes pentru dezvoltarea personală
-
Societatea BOLGENLER CONSTRUCT SRL , cu sediul in Bucuresti, angajeaza: 1. Zugrav - 15 posturi vacante, se solicita experienta < 3 ani, si cunoasterea limbii engleze nivel elementar 2. Montator pereti si plafoane din ghips carton - 15 posturi vacante, se solicita experienta < 3 ani, si cunoasterea limbii engleze nivel elementar
-
Descriere Companie STERILECO este una dintre cele mai importante companii locale de servicii in domeniul colectarii, transportului si procesarii deseurilor medicale, cu o activitate la nivel national de peste 20 de ani. Ce oferim: Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; Salariu raportat la cerintele pietei; Bonuri de masa; Echipament de lucru adecvat; Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; Cerinte pentru ocuparea postului: Permis conducator auto categ. B; Fara cazier judiciar si fara antecedente rutiere grave; Studii medii liceale (cel putin) Certificat ADR (reprezinta un avantaj) Ce vei face la noi: Asiguri colectarea deseurilor periculoase sau nepericuloase de la clienti, preluarea de ambalaje din depozit si predarea lor clientilor, precum si realizarea altor sarcini trasate de catre Coordonatorul de Transport, Managerul operatiuni statii procesare si de catre Managerul Logistica.